Die heb ik in meerdere maten gekochtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:47 schreef Reilain het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik zo leuk!
Petit Bateau was hier het enige dan niet te ruim wasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die heb ik in meerdere maten gekocht
Hier zit ook geen romper die echt goed past. Ja maat 50/56 valt qua pasvorm prima maar die zijn inmiddels echt te kort en 62/68 zit veel te ruim
En het houdt zo lekker lang vorm. Ik heb PB rompers die al door 2 nichtjes gedragen zijn en nog perfect zitten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Petit Bateau was hier het enige dan niet te ruim was
[ afbeelding ]
De romper van H&M maat 86 was Leah ook veel te groot (en zij is 88 cm lang)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:30 schreef pessie het volgende:
De trui lijkt in maat 86 goed maar de romper echt veeeeel te groot. Meneer ligt nu nog te slapen, straks even passen.
Dan hebben ze echt 2 dezelfdequote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:26 schreef pessie het volgende:
DML die legging heeft Nathan ookVolgens mij heeft Floris van Son em ook
![]()
Ik snap niet zo goed waarom de romper echt 5 cm te lang is (en dat is die langer dan de name-it romper en die zit nog ruim) en de trui alleen eventjes de mouwtjes een beetje omgeslagen. Ik had wat trui betreft echt geen 80 moeten hebben want dan was hij er binnen 2 weken uitgegroeid qua armen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dan hebben ze echt 2 dezelfde![]()
En maar.goed dat ik 86 tegen je zei
ze is niet zo lang, een cm of 64 hooguit. Maar wel een lange romp ( van dr vader) en korte benen. En ze heeft flinke spekbilletjes, dus dat maakt dat ze 68 enkele maat of 74/80 dubbele maat nodig heeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Petit Bateau was hier het enige dan niet te ruim was
[ afbeelding ]
Lange dame Juud, geloof dat Isa pas met 12 maanden in maat 74 zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |