Ook voor jezelf?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
oh en mn skipak is een week verder gezet
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:56 schreef pessie het volgende:
Doe je Floris zaterdag dé trui aan? Hoop ik dat ie voor die tijd binnen is
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:00 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ook voor jezelf?
Hier gelukkig skipak niet meer verzet, maar moet natuurlijk nog zien of hij er echt eind nov is.
Hmm, even denken, welke heb jij van name it, ook deze?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1 herkenbaar!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:22 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Pyjama'sIk ben echt een freak wat dat betreft... als ik me niet inhoud heeft Minke straks echt honderd pyjama's. Ik vind ze zo leuk! Maar we hebben er nu meer dan zat. Een totaaldinges (van Bodpa overgenomen) en een paar losse shirt-broekje combi's. In alle soorten en maten (korte mouwen, lange mouwen) maar allemaal roze!
(serieus, waar ging het mis... Ik heb altijd geroepen dat mijn meisje niet zo'n zuurstok-minded-kind zou worden, en nu al koop ik haast alleen maar roze zut?
)
Dat laatste hoeft niet eens per sé vind ik. Isabeau heeft er een aantal van haar neefje en die zijn helemaal niet meisjesachtig, maar ik vind ze heel schattig staan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:57 schreef becky27 het volgende:
oh ik heb echt niets met pyjama's. Als ze maar fijn slapen. En een beetje meisjesachtig zijn.
Ow die heb ik ook al een paar keer in mijn handen gehad maar durf hem niet voor Sarah te kopen, de kleur idd... Ben er wel achter dat blauw en echt zuurstok roze haar mooi staanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds het idee dat Ivan werkelijk alles leuk staat en bij Lena bijna niets. Ik dacht dat dit shirtje bijvoorbeeld wel leuk zou staan, maar als ze het aan heeft ziet ze eruit alsof ze ziek is. De kleur is niet diep genoeg of zo.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01 91853 47005 06 0031 4.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Hennes heeft rompers in hele maten volgens mij, en daar heeft Saar nu 74 van en die zitten eigenlijk best mooi, maar Saar is een stuk boller dan Lena natuurlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:02 schreef Claudia_x het volgende:
Rompers zijn ookal zo'n drama momenteel. Ze zit in 74/80 maar alles slobbert aan die dingen. Dat ken ik ook niet van Ivan.
Ivan heeft deze week voor het eerst dit seizoen weer truien aan. Ik heb een stapel nieuwe exemplaren in zijn kast liggen, maar die zitten maar net goed. Hij gaat nu gewoon op 98 over.![]()
Ow hema rompers zaten bij Jaël ook zo vreselijk, daar had ik H&M en prenatal voor. Prenatal is voor Saar te smal en Hema zit bij Saar juist weer okeej.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:05 schreef Claudia_x het volgende:
74 van de H&M zit gek genoeg weer te krap. Het is vooral de pasvorm van de Hemarompers die volledig ongeschikt is voor Lena. De mouwen zijn te lang, de rompers glijden van haar schouders, rond haar buik kan het net en de lengte is ook goed.
Ja broeken 98 en bovenkleding echt 98-104 maar hier zit ze al een tijdje in en hopelijk nog de hele winter ik denk dat ze nu richting de meter gaat. We moesten eigenlijk naar CB vandaag maar dat ging neit door kregen we een brief van, best jammer want ik ben best benieuwd naar haar stats.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:09 schreef Claudia_x het volgende:
Jaël zit alweer in 98/104? Sodeju!
Ja, vinden jullie? Ik ook!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:11 schreef Sorbootje het volgende:
Die schoenen zijn wel behoorlijk geweldig inderdaad.
Ik had vroeger toen ik nog alleen was thuis woonde en hard werkte echt wel 30 paar sneakers, ik hou ervanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, vinden jullie? Ik ook!Adidas! Bye bye babymeuk, hello toffe sneakers.
Koninginnedag 2010, toen kochten we dat wagentje en liep ze er voor het eerst achterquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:54 schreef Claudia_x het volgende:
Zou goed kunnen! Heb je nog een foto van Senna erin?
Ik wilde Petit Bateau voorstellen, maar dat sluit hier perfect aan terwijl de 74 rompers van H&M een beetje wijd zijn (maar verder prima, leuk en fijn want ook in donkere kleurenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:05 schreef Claudia_x het volgende:
74 van de H&M zit gek genoeg weer te krap.
Ja oud zijn ze opeens he.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had in Frankrijk een paar rompers gekocht die qua pasvorm goed zaten. (Ik ben zo dom geweest om maat 6 maanden te kopen daar. Ik stond er op een of andere manier niet bij stil dat ze al bijna 9 maanden oud was.)
Ja en die zit haar dus niet goed. Ze heeft te spekkige billenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:18 schreef MamaPurk het volgende:
![]()
![]()
Senna
![]()
![]()
![]()
Pvoesss ik haal ondergoed bij de H&M en die kun je in setjes combineren.
Bij Nathan slobberen de Name-It rompers.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:27 schreef Vanyel het volgende:
Name it? Valt ongeveer zoals H&M, maar naar mijn idee toch nog net iets losser.
i knowwwwww, daarom, mn favo, lekker oldschool tim burton like.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:39 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dat laatste hoeft niet eens per sé vind ik. Isabeau heeft er een aantal van haar neefje en die zijn helemaal niet meisjesachtig, maar ik vind ze heel schattig staan.
[ afbeelding ]
KD, dat rood-zwart gestreepte shirtje. Wat een briljánte pasvorm! Ik ben er zó blij mee! Ik zal vanmiddag even een foto maken.
Ja dat zei je al, maar ik geloof niks tot ik het zelf ziequote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:34 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
i knowwwwww, daarom, mn favo, lekker oldschool tim burton like.
Ja, nou, pff. Het lukt me bij Lena maar moeilijk om mee te groeien. Als ik bijvoorbeeld op het oog kleertjes scan dan denk ik steevast dat iets te groot zal zitten terwijl het gewoon prima valt.quote:
Geen idee! Ik heb voor dit seizoen truien gekocht bij de H&M, 3Suisses en de Zara, dus het zal wel een van die drie zijn. (Ik kan de trui niet in de wasmand vinden. Joost mag weten wat mijn lief ermee gedaan heeft.)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:34 schreef pessie het volgende:
Claudia, ik vind de trui van Ivan supertof! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?![]()
Ja vroeger dus haalde mijn mama ook alles bij de V&D..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:34 schreef pessie het volgende:
[..]
Bij Nathan slobberen de Name-It rompers.
Claudia, ik vind de trui van Ivan supertof! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?![]()
Pvoess, V&D. Haalt mn schoonzus de setjes voor haar meiden en die hebben pas spekkige billen!
Jaël is ook heel spekkig hoor en dan zelfs nog een luier ertussen..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:33 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja en die zit haar dus niet goed. Ze heeft te spekkige billen
Lastig zeg en ondergoed moet gewoon goed zitten!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:43 schreef Pvoesss het volgende:
Ja ik weet ook niet hoe het komt, maar H&M zit dus niet ok.
Ook de broeken zijn bij de billen vaak te klein![]()
Ik ga eens even online kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |