quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
*gasps in amazement at the stupidity of that remark*
Huppakee, terug naar de schoolbanken jij.
Gasping doe je wel in meer situaties dan wanneer je doodgaat, ik deed het zojuist toen ik jouw post las.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Waar vindt je zo een betaalbare? Ik had ooit met mazzel een gratis trainer, was een student die moest afstuderen en toevallig op zoek was naar een "projectje" ging toen maar om 5 kilo ofzo dus echt heel moeilijk was dat niet
Misschien is het beroepsdeformatie, maar ook de eerste 8 hits op google gaan over reanimatie, circulatiestilstand en agonale ademhaling.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
*gasps in amazement at the stupidity of that remark*
Huppakee, terug naar de schoolbanken jij.
Gasping doe je wel in meer situaties dan wanneer je doodgaat, ik deed het zojuist toen ik jouw post las.
Waarschijnlijk maakt hij er een sport van mensen te wurgen ofzo.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Misschien is het beroepsdeformatie, maar ook de eerste 8 hits op google gaan over reanimatie, circulatiestilstand en agonale ademhaling.
Misschien is het beroepsdeformatie, maar de 6e hit op google zegt dit:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Misschien is het beroepsdeformatie, maar ook de eerste 8 hits op google gaan over reanimatie, circulatiestilstand en agonale ademhaling.
Maar ik denk gewoon dat sommige mensen sick minded zijn.quote:gasp [gɑːsp]
vb
1. (intr) to draw in the breath sharply, convulsively, or with effort, esp in expressing awe, horror, etc.
2. (intr; foll by after or for) to crave
3. (tr; often foll by out) to utter or emit breathlessly
n
1. a short convulsive intake of breath
2. a short convulsive burst of speech
at the last gasp
a. at the point of death
b. at the last moment
[from Old Norse geispa to yawn; related to Swedish dialect gispa, Danish gispe]
gaspingly adv
Heb je de foto's van de moeder gezien?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:18 schreef Arnold_fan het volgende:
Daar ben je als ouders toch ook bij? Hij is daardoor heel slecht de belangrijke pubertijd ingegaan.
Vind 52% nog best meevallen als je hem zo zietquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:21 schreef Adelante het volgende:
buikomvang van 177cm
vetpercentage 52%
Ja, vond mijn 22% ineens weer erg veelquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
Vind 52% nog best meevallen als je hem zo ziet
Ik denk niet dat het walging is. Ik denk eerder shock, medeleven? Ik weet niet, maar vást geen walging.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:25 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij walgt Radmilo echt van de kandidaten. Die blik verraadt het.
Misschien een klein pikje wat over is, maar wel 202 kilo om het aan te duwen....quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:28 schreef Adelante het volgende:
Dat meisje in het zwembad checkt ;m uit
idd, hup met je hart in actie!quote:
Hij wordt een jaar lang gevolgd, dan heb je dit soort dingen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Lekkere timing ook als je mee doet aan zo'n programma
Martijn staat op straat!quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Nou RTL stuur de klusbus er maar op af
Ik zie in zijn blik alleen maar ongeloof, misschien een stukje medeleven, maar geen walging.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:25 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij walgt Radmilo echt van de kandidaten. Die blik verraadt het.
Strepen kleden afquote:
Volgens mij zijn dit die huisjes waar die moordenaar van dat meisje (Milly Boele) uit Dordrecht woonde. Die agent, je weet wel... kom ff niet op zijn naam.quote:
Mijn vriend heeft zo iemandquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:40 schreef Cynix ® het volgende:
Ik wil ook iemand die elke avond voor me kookt!
Van Millie? Serieus? Dacht dat dat geen flats waren.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dit die huisjes waar die moordenaar van dat meisje uit Dordrecht woonde. Die agent, je weet wel... kom ff niet op zijn naam.
Zijn nieuwe huis. Lijkt qua stijl idd wel op wat ik toen in het nieuws zag..quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Van Millie? Serieus? Dacht dat dat geen flats waren.
Ik bén zo iemand.quote:
Oh, toen lette ik net niet opquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zijn nieuwe huis. Lijkt qua stijl idd wel op wat ik toen in het nieuws zag..
Inderdaad en het is ook Dordrechtquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zijn nieuwe huis. Lijkt qua stijl idd wel op wat ik toen in het nieuws zag..
Vind het er van buiten erg armoedig uit zien, maar van binnen maakt hij er wel iets moois vanquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Inderdaad en het is ook Dordrecht
Ik vind het maar een nare betonnen bunkerquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Inderdaad en het is ook Dordrecht
Nederland is eigenlijk te klein voor z'n programmaquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:45 schreef 1lluminati het volgende:
Dit is mijn lijf. Zoiets als 'Gênante Lijven' uit de UK.
Nederland kan ook niets alleen
Tja, het blijft TV he? En als je genoeg beeldmateriaal hebt kun je de realiteit altijd naar je scenario toe snijden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:52 schreef Cynix ® het volgende:
Het patroon is trouwens wel elke keer hetzelfde: Conditie is kut, Ratmilo doet streng, begin is er, Wendy weet er wat traantjes uit te peuren, dan een gratis sportkamertje, standaard een terugvalletje en uiteindelijk succes.
Denk dat dat ook wel gewoon een logisch patroon is eigenlijk..quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:52 schreef Cynix ® het volgende:
Het patroon is trouwens wel elke keer hetzelfde: Conditie is kut, Ratmilo doet streng, begin is er, Wendy weet er wat traantjes uit te peuren, dan een gratis sportkamertje, standaard een terugvalletje en uiteindelijk succes.
Jawel, die moest het patroon van het obsessieve gedrag doorbrekenquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:55 schreef Arnold_fan het volgende:
Iedereen heeft meerdere terugvallen, dat is ook logisch als je een patroon van jaren moet doorbreken. Bij Danny was dat volgens mij niet zo.
Klopt. Kijk je straks ineens tegen de vagina van je buurvrouw aan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nederland is eigenlijk te klein voor z'n programma
Zit hij op fok?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:56 schreef mazaru het volgende:
Waarom post Alexander niet gezellig mee? Of zou dat verboden zijn?
Ja, van de week postte hij ook mee.quote:
Ik hoop voor hem dat dat is omdat hij gezellig met zijn dinnetje en allemaal andere vrienden op de bank aan het kijken is ipv eenzaam achter de computer te kruipenquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:56 schreef mazaru het volgende:
Zal wel met z'n vriendinnetje zijn. Is ook hartstikke emotioneel, ik zou niet gelijk de reacties willen lezen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:56 schreef mazaru het volgende:
Het RTL4 publiek welquote:
Die zie ik regelmatigquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:57 schreef 1lluminati het volgende:
[..]
Klopt. Kijk je straks ineens tegen de vagina van je buurvrouw aan.
Die zal zijn aandacht wel bij dit programma houden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:56 schreef mazaru het volgende:
Chirurgie...quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:00 schreef Cinderella_Man het volgende:
Damn, gaat nooit meer goedkomen met die huid natuurlijk....
Plastische chirurgie.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:00 schreef Cinderella_Man het volgende:
Damn, gaat nooit meer goedkomen met die huid natuurlijk....
Dat heeft de moeder van mijn oma nog steeds en die is al jaren dood.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:01 schreef Ferdii het volgende:
Hij heeft wel grotere tieten dan Wendy v dijk
Tot nu toe weinkg drama's op dat gebied, bij dat afvalprogramma op sbs waren er volgens mij vaak mensen die er met de pet naar gooidenquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:55 schreef Arnold_fan het volgende:
Iedereen heeft meerdere terugvallen, dat is ook logisch als je een patroon van jaren moet doorbreken. Bij Danny was dat volgens mij niet zo.
Renee de Haanquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:02 schreef computergirl het volgende:
[..]
Tot nu toe weinkg drama's op dat gebied, bij dat afvalprogramma op sbs waren er volgens mij vaak mensen die er met de pet naar gooiden
Even het kopje erin....quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:04 schreef Adelante het volgende:
hoofd tegen hoofd de nacht doorgebracht
Anders paste het niet in dat ieniemini bedje van 'm.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:04 schreef Adelante het volgende:
hoofd tegen hoofd de nacht doorgebracht
Achteraan aansluiten aub ;-)quote:
Die dikke mag ook wel eens meedoen met dit programmaquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Mogen de Plus reclames alstublieft verboden worden?
Als ze dan maar haar kop houdt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die dikke mag ook wel eens meedoen met dit programma
Plus geeft meer! veel meer!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als ze dan maar haar kop houdt.krijg echt serieus acuut hoofdpijn van haar stem
Dat valt toch wel mee?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Jullie mogen wel wat aardiger zijn voor de kandidaten. Die hebben zich toch maar mooi 6 maanden keihard in het zweet gewerkt en ongelofelijke successen geboekt. Maar als ik als kandidaat dit topic zou doorlezen, geraak ik spontaan in een depressie van alle kleinerende opmerkingen.
Volgens mij heeft iedereen diep respect voor het harde werk....quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Jullie mogen wel wat aardiger zijn voor de kandidaten. Die hebben zich toch maar mooi 6 maanden keihard in het zweet gewerkt en ongelofelijke successen geboekt. Maar als ik als kandidaat dit topic zou doorlezen, geraak ik spontaan in een depressie van alle kleinerende opmerkingen.
Die nieuwe met die Chinees vind ik dan weer echt afschuwelijkquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:25 schreef Arnold_fan het volgende:
Dan zijn de reclames van de AH veel leuker, C1000 en Plus proberen het wel, maar het is alleen irritant.
Maar ondertussen zeggen dat hij psychische problemen, scheve tanden heeft en oordelen over de leeftijd waarop hij voor het eerst heeft gezoend. Nogmaals; doe wat je niet laten kunt, ik zeg gewoon dat een beetje respect wel op zijn plaats is.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:26 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen diep respect voor het harde werk....
Inderdaad. Maar dat zijn dezelfde types die op internet zeiken dat dikke mensen luie varkens zijn. Zodra die dikkerds er dan iets aan doen, is het nog niet goed.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Onzin, die meid was al zelf bezig met kinderen...quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:27 schreef Arnold_fan het volgende:
Ten huwelijk vragen? Jammer dat RTL hem daarheen gepushed heeft.
Ik mag toch aannemen dat hij dat zelf verzonnen heeft. Ik kan me niet voorstellen dat Wendy zegt van "zeg Alex, weet je wat nou leuk zou zijn, als jij even die vriendin van je ten huwelijk gaat vragen in de show! Goed voor de publiciteit!"quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:27 schreef Arnold_fan het volgende:
Ten huwelijk vragen? Jammer dat RTL hem daarheen gepushed heeft.
Als het goed zit, zit het goed. Ik geef hem groot gelijk!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:29 schreef Type-R het volgende:
Na 10 maanden iemand ten huwelijk vragenfak.
Nou ja, ik zei inderdaad iets over zijn leeftijd waarop hij voor het eerst heeft gezoend, maar je hoort niet vaak dat iemand dat pas op zijn 26ste heeft. Ik heb ook gepost dat hij een leuk koppie begon te krijgen dus het is zeker niet alleen negatiefquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar ondertussen zeggen dat hij psychische problemen, scheve tanden heeft en oordelen over de leeftijd waarop hij voor het eerst heeft gezoend. Nogmaals; doe wat je niet laten kunt, ik zeg gewoon dat een beetje respect wel op zijn plaats is.
Dit is z'n eerste relatie pas. Laat ze maar lekker eerst samenwonen (doen ze dat al?)quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als het goed zit, zit het goed. Ik geef hem groot gelijk!
Verloven betekent niet meteen de volgende week trouwen.. misschien zijn ze wel van plan eerst 2 jaar verloofd te zijn of zo, weet jij veelquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:30 schreef Type-R het volgende:
[..]
Dit is z'n eerste relatie pas. Laat ze maar lekker eerst samenwonen (doen ze dat al?)
OMG toen het programma begon was het eerste wat ik dacht: Zo stel ik me altijd de standaard Fok! man voorquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hij zit op FOK!, dus vraag het hem zelf.
Dan heb jij een verkeerd beeld van FOK!.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:32 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
OMG toen het programma begon was het eerste wat ik dacht: Zo stel ik me altijd de standaard Fok! man voor![]()
Typisch.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:32 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
OMG toen het programma begon was het eerste wat ik dacht: Zo stel ik me altijd de standaard Fok! man voor![]()
Typisch.
Zo werkt dat op tv nu eenmaal, hij is vast gestuurd.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:29 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat hij dat zelf verzonnen heeft. Ik kan me niet voorstellen dat Wendy zegt van "zeg Alex, weet je wat nou leuk zou zijn, als jij even die vriendin van je ten huwelijk gaat vragen in de show! Goed voor de publiciteit!"
Misschien toch ook mede dankzij het feit dat er ook een psychische blokkade is verwijderdquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is een wereld van verschil wat zelfvertrouwen betreft. In het begin zag je iemand die extreem negatief over zichzelf was en nu zie ik iemand die goed in zijn vel zit.
?????quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is een wereld van verschil wat zelfvertrouwen betreft. In het begin zag je iemand die extreem negatief over zichzelf was en nu zie ik iemand die goed in zijn vel zit.
Ik ook, als personal trainer welteverstaan. Het buikje moet er bij mij van af en een sixpack zou ook wel leuk zijn.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan heb jij een verkeerd beeld van FOK!.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:32 schreef Asskicker14 het volgende:
In jaaaren 83 posts noem ik ook niet een typische fokmanquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:36 schreef ChicaChula het volgende:
[..]kan er niets aan doen haha ik zag hem gewoon al voor me zo achter zn computertje..
Wel echt knap zeg! Zoveel afgevallen in 1 jaar.. Ik ben altijd al door het dolle heen als ik 1 kilo ben afgevallen
Que? Ik snap 'm niet..quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
In jaaaren 83 posts noem ik ook niet een typische fokman
Een Brad Pitt-lichaam krijgt hij niet meer, nee. Maar een lichaam om zonder schaamte gewoon naar het strand te gaan, is nog wel mogelijk denk ik.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:37 schreef Aventura het volgende:
Ik zou weleens zo iemand willen zien na plasticsch chirurgie. Ik kan me nu niet voorstellen dat je er ooit nog goed uit kan zien met zulke vellen.
Volgens mij wordt dat weer een nieuw RTL programmaquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Een Brad Pitt-lichaam krijgt hij niet meer, nee. Maar een lichaam om zonder schaamte gewoon naar het strand te gaan, is nog wel mogelijk denk ik.
Zou er volgend jaar misschien een terugblik uitgezonden worden?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:37 schreef Aventura het volgende:
Ik zou weleens zo iemand willen zien na plasticsch chirurgie. Ik kan me nu niet voorstellen dat je er ooit nog goed uit kan zien met zulke vellen.
Oh ja nu snap ik 'm, ik las de zin verkeerdquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Meneer Alex heeft 83 posts gemaakt op fok sinds 2006, dat noem ik niet 'typische fokker'
Ik vind dat er juist wel positief gereageerd wordt, het is deels ongeloof.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar ondertussen zeggen dat hij psychische problemen, scheve tanden heeft en oordelen over de leeftijd waarop hij voor het eerst heeft gezoend. Nogmaals; doe wat je niet laten kunt, ik zeg gewoon dat een beetje respect wel op zijn plaats is.
Ja ik denk het ook wel.. Vorige week bij genante lijven (quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:42 schreef Mula het volgende:
Volgens mij gaat zo'n lijf er nog best goed uitzien na zo'n operatie hoor. Waarschijnlijk zie je van dichtbij wel hoe slecht de huid is en dat er grote littekens zijn, maar het wordt volgens mij redelijk strak nog.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:42 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vind dat er juist wel positief gereageerd wordt, het is deels ongeloof.
Maar bijna iedereen heeft wel bewondering voor de kandidaten
Krijg echt jeuk van Wendy van Dijk. Die gespeelde emoties, vreselijk. En dan dat geknuffel erbij. Echt erg.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:44 schreef Cynix ® het volgende:
Aardig programma, maar er zit wel een typisch RTL-ransfilter overheen. Er móeten tranen komen, de weerstand móet gebroken worden en dit keer kwam er nog een extra kleffe dimensie bij:
"Hoe was de eerste kus? Wat ging er door je heen? Vertel, vertel, we willen alles weten!!!"
Of dat hij ervoor zal zorgen dat Katelijn zich ook aan haar dieet houdt. Positief denken!quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:22 schreef Samson het volgende:
Leuke vent, en zo bijzonder dat ie met het aangezicht van zn eigen lichaam helemaal geen problemen heeft. Ben alleen wel bang dat die Katelijn hem snel weer op zn oude gewicht zet......
Ik hoop het, maar ja, vrouwen blijven verleiders natuurlijkquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of dat hij ervoor zal zorgen dat Katelijn zich ook aan haar dieet houdt. Positief denken!
Als hun relatie standhoudt zal ze gauw aankomen. En dan waarschijnlijk een keer of 4.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:22 schreef Samson het volgende:
Leuke vent, en zo bijzonder dat ie met het aangezicht van zn eigen lichaam helemaal geen problemen heeft. Ben alleen wel bang dat die Katelijn hem snel weer op zn oude gewicht zet......
Dat denk ik dus ook, het zijn van zichzelf al helemaal geen sportieve types, maar meer knuffelen op de bank types, dus je kunt er donder of zeggen dat die voor de gezellige eetmomenten gaan. Je ziet uberhaupt weinig mensen die na heel dik te zijn geweest en heel erg afgevallen zijn dit vervolgens vol kunnen houden. In een klein jaar eraf trainen wat je er in misschien tientallen jaren bij hebt gegeten is natuurlijk niet het recept voor blijvend gewichtverlies, maar wel leuk om naar te kijken (dus voor de kijkcijfers...) Ik kan trouwens moeilijk zien hoe die Wendy nu echt in het geheel staat. Zou het haar nu echt aan het hart gaan of interesseert het haar eigenlijk geen hol wat er uiteindelijk van die mensen terecht komt?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Als hun relatie standhoudt zal ze gauw aankomen. En dan waarschijnlijk een keer of 4.
Het zou Wendy een worst zijn. Dat is haar baan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:34 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, het zijn van zichzelf al helemaal geen sportieve types, maar meer knuffelen op de bank types, dus je kunt er donder of zeggen dat die voor de gezellige eetmomenten gaan. Je ziet uberhaupt weinig mensen die na heel dik te zijn geweest en heel erg afgevallen zijn dit vervolgens vol kunnen houden. In een klein jaar eraf trainen wat je er in misschien tientallen jaren bij hebt gegeten is natuurlijk niet het recept voor blijvend gewichtverlies, maar wel leuk om naar te kijken (dus voor de kijkcijfers...) Ik kan trouwens moeilijk zien hoe die Wendy nu echt in het geheel staat. Zou het haar nu echt aan het hart gaan of interesseert het haar eigenlijk geen hol wat er uiteindelijk van die mensen terecht komt?
Mmm, dat van dat sporten en verslaving is wel weer waar idd, wie weet....quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zou Wendy een worst zijn. Dat is haar baan.(Ook is ze niet zo belangrijk) Verder denk ik wel dat sporten ook een verslaving kan worden. In dat geval gaan die gasten de goede weg op.
Ja. KLB is trouwens een deur verder.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:51 schreef de_boswachter het volgende:
Er werd feest gevierd omdat hij 117 KG woog.
Snappen jullie het nog?
Tja, om de realiteit nu gezanik te noemen....en je moet de mensen de kost geven die een sportkamer hebben waar gewoon de was over de apparaten hangt en er verder niets meer mee gebeurt....de enige manier om sporten vol te houden is iets te gaan doen wat je leuk vind. Natuurlijk gun ik hun een prachtige slanke toekomst maar de kans daarop is gewoon erg klein. Je bent natuurlijk al niet zoals anderen als je op zo'n jonge leeftijd al zo ontzettend dik bent.quote:Op maandag 24 oktober 2011 05:06 schreef Moonwalk het volgende:
Gefeliciteerd Alexander!![]()
Ik denk dat ze het heus wel volhouden, al dat gezanik altijd van mensen die beweren dat snel afvallen slecht is/niet kan en meer van dat theoretische gezeur. Alexander en de rest hebben een jaar lang gezonder leren eten en het nut van bewegen geleerd en conditie opgebouwd.Volgens mij hebben ze ook een miljoen verschillende oefeningen geleerd die je zowel met en zonder sport attributen kan uitvoeren en heeft hij notabene een sportkamer in zijn huis gemaakt.
Dit is in mijn beleving gewoon niet helemaal waar en daarom kan ik me er druk om maken. Net als dat niet iedereen iets aan zijn overgewicht doet en de was over de apparaten heen hangt, zijn er ook mensen die wel iets aan hun overgewicht doen en wel de sportapparaten gebruiken ( de mensen uit dit programma hebben er iets aan gedaan toch? ). Dat zijn dus niet de mensen van " ik stond erbij en ik keek er naar".quote:Op maandag 24 oktober 2011 07:15 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, om de realiteit nu gezanik te noemen....en je moet de mensen de kost geven die een sportkamer hebben waar gewoon de was over de apparaten hangt en er verder niets meer mee gebeurt....de enige manier om sporten vol te houden is iets te gaan doen wat je leuk vind. Natuurlijk gun ik hun een prachtige slanke toekomst maar de kans daarop is gewoon erg klein. Je bent natuurlijk al niet zoals anderen als je op zo'n jonge leeftijd al zo ontzettend dik bent.
Ga maar uit van een RTL-streek, dan is de kans dat je goed zit zo'n 99%.quote:Op maandag 24 oktober 2011 05:06 schreef Moonwalk het volgende:
Bij Danny hadden ze gewoon niks omdat hij van zichzelf een motivatie voor 1000 man had, maar ook daar werd er flink uitvergroot op zijn verloren liefde. Vraag me inmiddels af of Danny zelf wel die confrontatie op dr camera met haar wilde of dat het een streek van RTL was.
Het zou mij al hogelijk verbazen als ze van meer dan 2 deelnemers na 3 maanden nog een naam weet. Een presentator hoeft van mij trouwens niet persoonlijk betrokken te zijn, maar doe dan ook niet net alsof je dat wel bent. Kap met knuffelen, kap met geforceerde emoties en benader kandidaten als volwassenen, dat zou al helpen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:34 schreef Samson het volgende:
Ik kan trouwens moeilijk zien hoe die Wendy nu echt in het geheel staat. Zou het haar nu echt aan het hart gaan of interesseert het haar eigenlijk geen hol wat er uiteindelijk van die mensen terecht komt?
Ja, ik had ook zoiets van 'dat het eraf kon, zegquote:
Ik denk dat je je met 30 kilo nog niet echt zorgen hoeft te maken, zolang je dat maar geleidelijk doet (dus bijv. in 1 jaar).quote:Ik vraag me dus ook heel erg af hoe dat zit met die huidoperatie. Ik wil zelf een kilo of 30 afvallen, en ik weet dat ik dat in principe wel kan doen (als ik weer terugga naar mijn 'routine') maar ik zit daar erg tegenaan te hikken omdat ik weet dat mijn huid zich niet meer gaat herstellen na dik 12 jaar overgewicht. Dan zie je er misschien met kleding slanker uit, maar zonder kleding pas echt slecht.
QFTquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:47 schreef Cynix ® het volgende:
Martijn Krabbé zou het ook wel goed gedaan hebben, denk ik. Natuurlijk ook zo commercieel als de neten, maar hij lijkt me minder gefocussed op tranen en kan soms zelfs onderkoeld humoristisch uit de hoek komen.
John Williams daarentegen spant de kroon wat betreft tranen trekken. Hij zal nog je hond voor je ogen doodrijden om maar aan tranen te komen.
quote:
Ik schrok me al dood, maar gelukkig.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:29 schreef Type-R het volgende:
Na 10 maanden iemand ten huwelijk vragenfak.
Zeg, ga jij je mond spoelen.quote:
Heeft niets te maken met het met elkaar eens zijn of niet, maar hoe de realiteit is. Maar laten we er idd maar over ophouden. Jij denkt gewoon leuk wat je wilquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:26 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dit is in mijn beleving gewoon niet helemaal waar en daarom kan ik me er druk om maken. Net als dat niet iedereen iets aan zijn overgewicht doet en de was over de apparaten heen hangt, zijn er ook mensen die wel iets aan hun overgewicht doen en wel de sportapparaten gebruiken ( de mensen uit dit programma hebben er iets aan gedaan toch? ). Dat zijn dus niet de mensen van " ik stond erbij en ik keek er naar".
Ik ben ook 26 en heb al die verhalen en goedbedoelde adviezen van dit kan niet en dat kan niet al zo vaak gehoord. Ik heb nog nooit obese gehad maar was wel wat extra aangekomen na stoppen met roken en als ik naar mensen als jij had geluisterd was ik nu nog niet afgevallen. Natuurlijk zit er theorie achter maar het blijft heel simpel: Bewegen.
De kandidaten hebben notabene een jaar lang begeleiding gehad zowel in voeding als bewegen die weten nu echt wel hoe het allemaal wel en niet moet.Naast dat ik het persoonlijk onzin vind om mensen van te voren zo negatief weg te cijferen, weet jij niet of hij fitnessen of sportzwemmen nu wel heel leuk vindt!
Ik wel in ieder geval, misschien jij niet.
Zo is iedereen dus anders en kan je niet vanwege jouw ervaring ( theoriekennis? ) als realiteit verkondigen dat het niet mogelijk is en daarmee eventueel andere mensen onbedoeld mee demotiveren.
Laten we het er maar op houden dat we het niet met elkaar eens zijn en het weer over het programma hebben![]()
edit: laat maarquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:17 schreef Samson het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met het met elkaar eens zijn of niet, maar hoe de realiteit is. Maar laten we er idd maar over ophouden. Jij denkt gewoon leuk wat je wil
Gatverdamme zeg.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:30 schreef Moonwalk het volgende:
Maar zo is zij toch altijd, ook bij de talentenshows en met dr verkleedprogramma's . Ik had liever Martijn Krabbeof John Williams
als presentator gezien
Gewoon latex-pakken gebruiken die alles in het gareel houdt. Paar gaten erin en klaar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:21 schreef Samson het volgende:
Wat me wel minder lijkt, met zo'n overgewicht is dat je juist op de leeftijd waarop je de lekkerste seks kunt hebben dat dus wel kunt vergeten. Het is niet zo dat als je naakt voor iemand staat iemand daar meteen ontzettend geil van wordt. Niks mis mee als je met je echte liefde bent, maar een ander verhaal als je gewoon als jonge geile vent seks zou willen. Dat lijkt me toch ook wel een gemis.
quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Gewoon latex-pakken gebruiken die alles in het gareel houdt. Paar gaten erin en klaar.
Waarom gatverdamme?quote:
Klopt, net als mensen die denken na de nodige plastische chirurgie ineens een droomleven te krijgen waarin alles ineens lukt, maar die komen veelal ook van een koude kermis thuis helaas...quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:52 schreef Cynix ® het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat zeker 50% van de ex-vetkleppen uiteindelijk weer gewoon dik wordt. Misschien aanleg of een teleurstelling na een te hoog verwachtingspatroon als nieuwe slanke. Slank(er) zijn betekent namelijk niet automatisch dat je ineens weer vrienden hebt of succes. Daar moet je nog gewoon veel moeite voor doen. En ze zijn niet gewend in relaties te investeren.
Moet je vooral zwanger worden als je net al die kilo's kwijt bent. Dan weet je zeker dat je weer veel gaat etenquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:52 schreef Cynix ® het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat zeker 50% van de ex-vetkleppen uiteindelijk weer gewoon dik wordt. Misschien aanleg of een teleurstelling na een te hoog verwachtingspatroon als nieuwe slanke. Slank(er) zijn betekent namelijk niet automatisch dat je ineens weer vrienden hebt of succes. Daar moet je nog gewoon veel moeite voor doen. En ze zijn niet gewend in relaties te investeren.
Top gedaan, veel respect voor je doorzettingsvermogen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:00 schreef mrfatmen het volgende:
Het is erg grappig iedereen denkt dat het allemaal al lang geleden is. In werkelijkheid wordt de finale opgenomen 1 week voor uitzending. Mijn finalemoment was op 13 oktober. Ik sta momenteel even stabiel omdat het nu wat drukker is met alle aandacht om mij heen. Ook was de week voor de finale erg druk met nog diverse opnames. (bijvoorbeeld de plastisch chirurg).
Het gaat nu erg goed met ons. We zijn lekker bezig en genieten momenteel van alle aandacht.
Grappig ja, heb net ook de eerste aflevering gekeken. Wat me wel opviel is dat ze hier wel meteen plastische chirurgie krijgen. Niet bepaald verstandig, omdat je toch een risico hebt op terugval/nog niet het gewenste gewicht hebt. Maar aan de andere kant zorgt zo'n operatie er ook voor dat je lekker in je vel zit (:+), waardoor het misschien makkelijker is je aan je dieet/levenstijl te houden...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:13 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb net een aflevering van het amerikaanse programma "Extreme Make Over - weight loss edition" bekeken en dit is echt exact de Amerikaase versie van Obese, met alles er op en eraan.
Een amerikaanse radmilo, 1 jaar de tijd en precies dezelfde manier van aanpak met sporten en voeding etc.
Er is al een heel seizoen van, wie het wil zien moet me even een PM sturen
Erg onverstandig vond ik het. Het meisje was in het begin, toen ze veel begeleiding kreeg veel afgevallen, maar in de laatste drie maanden nog maar iets meer dan een kilo. En dan, terwijl ze nog lang niet klaar is met afvallen, al die operatie gaan doen. En dat terwijl ze wel een beetje los in haar huid zat, maar helemaal niet van die hangende vellen had, zoals de Nederlandse deelnemers. Het zou me ook helemaal niet verbazen als zij binnen korte tijd weer aan gaat komen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:47 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Grappig ja, heb net ook de eerste aflevering gekeken. Wat me wel opviel is dat ze hier wel meteen plastische chirurgie krijgen. Niet bepaald verstandig, omdat je toch een risico hebt op terugval/nog niet het gewenste gewicht hebt. Maar aan de andere kant zorgt zo'n operatie er ook voor dat je lekker in je vel zit (:+), waardoor het misschien makkelijker is je aan je dieet/levenstijl te houden...
edit: net de britse bekeken en het is wel leuk maar een beetje anticlimax, zie spoilerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:01 schreef Moonwalk het volgende:
Britse versie is er ook![]()
aangezien het youtube is plaats ik de link gewoon, dat doe ik normaal gesproken nooit. als het niet mag dan hoor ik het graag van een mod![]()
Even voor de duidelijkheid; ik vind de nederlandse versie zelf ook de leukste en de beste![]()
wel leuk dat de britten gewoon kilos gebruiken en geen pounds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Moonwalk op 27-10-2011 00:11:35 ]Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Zij misschien welquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ook heel geloofwaardig dat de dames met bh aan slapen
Anders klotsen je tieten in je okselsquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien kunnen haar borsten in haar slaap op haar gezicht terechtkomen en is er stikgevaar?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Daar heb je ervaring mee Steer??quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Anders klotsen je tieten in je oksels
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daar heb je ervaring mee Steer??
Infantiel wijfquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
'Heb je gessspiekt? HEB JIJ GESSSPIEKT?????'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |