Mijn vriend heeft zo iemandquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:40 schreef Cynix ® het volgende:
Ik wil ook iemand die elke avond voor me kookt!
Van Millie? Serieus? Dacht dat dat geen flats waren.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dit die huisjes waar die moordenaar van dat meisje uit Dordrecht woonde. Die agent, je weet wel... kom ff niet op zijn naam.
Zijn nieuwe huis. Lijkt qua stijl idd wel op wat ik toen in het nieuws zag..quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Van Millie? Serieus? Dacht dat dat geen flats waren.
Ik bén zo iemand.quote:
Oh, toen lette ik net niet opquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zijn nieuwe huis. Lijkt qua stijl idd wel op wat ik toen in het nieuws zag..
Inderdaad en het is ook Dordrechtquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zijn nieuwe huis. Lijkt qua stijl idd wel op wat ik toen in het nieuws zag..
Vind het er van buiten erg armoedig uit zien, maar van binnen maakt hij er wel iets moois vanquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Inderdaad en het is ook Dordrecht
Ik vind het maar een nare betonnen bunkerquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Inderdaad en het is ook Dordrecht
Nederland is eigenlijk te klein voor z'n programmaquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:45 schreef 1lluminati het volgende:
Dit is mijn lijf. Zoiets als 'Gênante Lijven' uit de UK.
Nederland kan ook niets alleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |