Dat heeft de moeder van mijn oma nog steeds en die is al jaren dood.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:01 schreef Ferdii het volgende:
Hij heeft wel grotere tieten dan Wendy v dijk
Tot nu toe weinkg drama's op dat gebied, bij dat afvalprogramma op sbs waren er volgens mij vaak mensen die er met de pet naar gooidenquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:55 schreef Arnold_fan het volgende:
Iedereen heeft meerdere terugvallen, dat is ook logisch als je een patroon van jaren moet doorbreken. Bij Danny was dat volgens mij niet zo.
Renee de Haanquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:02 schreef computergirl het volgende:
[..]
Tot nu toe weinkg drama's op dat gebied, bij dat afvalprogramma op sbs waren er volgens mij vaak mensen die er met de pet naar gooiden
Even het kopje erin....quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:04 schreef Adelante het volgende:
hoofd tegen hoofd de nacht doorgebracht
Anders paste het niet in dat ieniemini bedje van 'm.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:04 schreef Adelante het volgende:
hoofd tegen hoofd de nacht doorgebracht
Achteraan aansluiten aub ;-)quote:
Die dikke mag ook wel eens meedoen met dit programmaquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Mogen de Plus reclames alstublieft verboden worden?
Als ze dan maar haar kop houdt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die dikke mag ook wel eens meedoen met dit programma
Plus geeft meer! veel meer!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als ze dan maar haar kop houdt.krijg echt serieus acuut hoofdpijn van haar stem
Dat valt toch wel mee?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Jullie mogen wel wat aardiger zijn voor de kandidaten. Die hebben zich toch maar mooi 6 maanden keihard in het zweet gewerkt en ongelofelijke successen geboekt. Maar als ik als kandidaat dit topic zou doorlezen, geraak ik spontaan in een depressie van alle kleinerende opmerkingen.
Volgens mij heeft iedereen diep respect voor het harde werk....quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Jullie mogen wel wat aardiger zijn voor de kandidaten. Die hebben zich toch maar mooi 6 maanden keihard in het zweet gewerkt en ongelofelijke successen geboekt. Maar als ik als kandidaat dit topic zou doorlezen, geraak ik spontaan in een depressie van alle kleinerende opmerkingen.
Die nieuwe met die Chinees vind ik dan weer echt afschuwelijkquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:25 schreef Arnold_fan het volgende:
Dan zijn de reclames van de AH veel leuker, C1000 en Plus proberen het wel, maar het is alleen irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |