quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
*gasps in amazement at the stupidity of that remark*
Huppakee, terug naar de schoolbanken jij.
Gasping doe je wel in meer situaties dan wanneer je doodgaat, ik deed het zojuist toen ik jouw post las.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Waar vindt je zo een betaalbare? Ik had ooit met mazzel een gratis trainer, was een student die moest afstuderen en toevallig op zoek was naar een "projectje" ging toen maar om 5 kilo ofzo dus echt heel moeilijk was dat niet
Misschien is het beroepsdeformatie, maar ook de eerste 8 hits op google gaan over reanimatie, circulatiestilstand en agonale ademhaling.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
*gasps in amazement at the stupidity of that remark*
Huppakee, terug naar de schoolbanken jij.
Gasping doe je wel in meer situaties dan wanneer je doodgaat, ik deed het zojuist toen ik jouw post las.
Waarschijnlijk maakt hij er een sport van mensen te wurgen ofzo.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Misschien is het beroepsdeformatie, maar ook de eerste 8 hits op google gaan over reanimatie, circulatiestilstand en agonale ademhaling.
Misschien is het beroepsdeformatie, maar de 6e hit op google zegt dit:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Misschien is het beroepsdeformatie, maar ook de eerste 8 hits op google gaan over reanimatie, circulatiestilstand en agonale ademhaling.
Maar ik denk gewoon dat sommige mensen sick minded zijn.quote:gasp [gɑːsp]
vb
1. (intr) to draw in the breath sharply, convulsively, or with effort, esp in expressing awe, horror, etc.
2. (intr; foll by after or for) to crave
3. (tr; often foll by out) to utter or emit breathlessly
n
1. a short convulsive intake of breath
2. a short convulsive burst of speech
at the last gasp
a. at the point of death
b. at the last moment
[from Old Norse geispa to yawn; related to Swedish dialect gispa, Danish gispe]
gaspingly adv
Heb je de foto's van de moeder gezien?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:18 schreef Arnold_fan het volgende:
Daar ben je als ouders toch ook bij? Hij is daardoor heel slecht de belangrijke pubertijd ingegaan.
Vind 52% nog best meevallen als je hem zo zietquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:21 schreef Adelante het volgende:
buikomvang van 177cm
vetpercentage 52%
Ja, vond mijn 22% ineens weer erg veelquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
Vind 52% nog best meevallen als je hem zo ziet
Ik denk niet dat het walging is. Ik denk eerder shock, medeleven? Ik weet niet, maar vást geen walging.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:25 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij walgt Radmilo echt van de kandidaten. Die blik verraadt het.
Misschien een klein pikje wat over is, maar wel 202 kilo om het aan te duwen....quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:28 schreef Adelante het volgende:
Dat meisje in het zwembad checkt ;m uit
idd, hup met je hart in actie!quote:
Hij wordt een jaar lang gevolgd, dan heb je dit soort dingen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Lekkere timing ook als je mee doet aan zo'n programma
Martijn staat op straat!quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Nou RTL stuur de klusbus er maar op af
Ik zie in zijn blik alleen maar ongeloof, misschien een stukje medeleven, maar geen walging.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:25 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij walgt Radmilo echt van de kandidaten. Die blik verraadt het.
Strepen kleden afquote:
Volgens mij zijn dit die huisjes waar die moordenaar van dat meisje (Milly Boele) uit Dordrecht woonde. Die agent, je weet wel... kom ff niet op zijn naam.quote:
Mijn vriend heeft zo iemandquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:40 schreef Cynix ® het volgende:
Ik wil ook iemand die elke avond voor me kookt!
Van Millie? Serieus? Dacht dat dat geen flats waren.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dit die huisjes waar die moordenaar van dat meisje uit Dordrecht woonde. Die agent, je weet wel... kom ff niet op zijn naam.
Zijn nieuwe huis. Lijkt qua stijl idd wel op wat ik toen in het nieuws zag..quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Van Millie? Serieus? Dacht dat dat geen flats waren.
Ik bén zo iemand.quote:
Oh, toen lette ik net niet opquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zijn nieuwe huis. Lijkt qua stijl idd wel op wat ik toen in het nieuws zag..
Inderdaad en het is ook Dordrechtquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zijn nieuwe huis. Lijkt qua stijl idd wel op wat ik toen in het nieuws zag..
Vind het er van buiten erg armoedig uit zien, maar van binnen maakt hij er wel iets moois vanquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Inderdaad en het is ook Dordrecht
Ik vind het maar een nare betonnen bunkerquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Inderdaad en het is ook Dordrecht
Nederland is eigenlijk te klein voor z'n programmaquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:45 schreef 1lluminati het volgende:
Dit is mijn lijf. Zoiets als 'Gênante Lijven' uit de UK.
Nederland kan ook niets alleen
Tja, het blijft TV he? En als je genoeg beeldmateriaal hebt kun je de realiteit altijd naar je scenario toe snijden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:52 schreef Cynix ® het volgende:
Het patroon is trouwens wel elke keer hetzelfde: Conditie is kut, Ratmilo doet streng, begin is er, Wendy weet er wat traantjes uit te peuren, dan een gratis sportkamertje, standaard een terugvalletje en uiteindelijk succes.
Denk dat dat ook wel gewoon een logisch patroon is eigenlijk..quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:52 schreef Cynix ® het volgende:
Het patroon is trouwens wel elke keer hetzelfde: Conditie is kut, Ratmilo doet streng, begin is er, Wendy weet er wat traantjes uit te peuren, dan een gratis sportkamertje, standaard een terugvalletje en uiteindelijk succes.
Jawel, die moest het patroon van het obsessieve gedrag doorbrekenquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:55 schreef Arnold_fan het volgende:
Iedereen heeft meerdere terugvallen, dat is ook logisch als je een patroon van jaren moet doorbreken. Bij Danny was dat volgens mij niet zo.
Klopt. Kijk je straks ineens tegen de vagina van je buurvrouw aan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nederland is eigenlijk te klein voor z'n programma
Zit hij op fok?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:56 schreef mazaru het volgende:
Waarom post Alexander niet gezellig mee? Of zou dat verboden zijn?
Ja, van de week postte hij ook mee.quote:
Ik hoop voor hem dat dat is omdat hij gezellig met zijn dinnetje en allemaal andere vrienden op de bank aan het kijken is ipv eenzaam achter de computer te kruipenquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:56 schreef mazaru het volgende:
Zal wel met z'n vriendinnetje zijn. Is ook hartstikke emotioneel, ik zou niet gelijk de reacties willen lezen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:56 schreef mazaru het volgende:
Het RTL4 publiek welquote:
Die zie ik regelmatigquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:57 schreef 1lluminati het volgende:
[..]
Klopt. Kijk je straks ineens tegen de vagina van je buurvrouw aan.
Die zal zijn aandacht wel bij dit programma houden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:56 schreef mazaru het volgende:
Chirurgie...quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:00 schreef Cinderella_Man het volgende:
Damn, gaat nooit meer goedkomen met die huid natuurlijk....
Plastische chirurgie.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:00 schreef Cinderella_Man het volgende:
Damn, gaat nooit meer goedkomen met die huid natuurlijk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |