quote:
Ik ben inderdaad 1 van de kandidaten. En aanstaande zondag is mijn aflevering.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Aan de username te zien, is dit de kandidaat van volgende week, Alexander
Echt leuk dat je mee postquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:43 schreef mrfatmen het volgende:
[..]
[..]
Ik ben inderdaad 1 van de kandidaten. En aanstaande zondag is mijn aflevering.
Mochten er specifieke vragen zijn, ik volg dit topic. (al kan ik natuurlijk niet op alles antwoorden)
Hoeveel calorieën at je ongeveer per dag voordat je aan Obese deelnam?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:43 schreef mrfatmen het volgende:
[..]
[..]
Mochten er specifieke vragen zijn, ik volg dit topic. (al kan ik natuurlijk niet op alles antwoorden)
Ik ben persoonlijk meer geinteresseerd in tijdens. Of wordt dat in het begin verteld? Ik mis namelijk de eerste 10 minuten altijdquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoeveel calorieën at je ongeveer per dag voordat je aan Obese deelnam?
Ik vind het zo knap hoe jullie jezelf afbeulen om gewicht te verliezen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:01 schreef mrfatmen het volgende:
Dat verschilde nogal per dag. Maar de 2500 to 3000 haalde ik makkelijk elke dag.
Maar het grote probleem was wanneer ik wat nam.
Ik ontbeet 's ochtends nooit en at 's middags vrij weinig maar at 's avonds het meeste en meestal ook nog voor het naar bed gaan. Vooral dit laatste is natuurlijk heel erg verkeerd.
De calorieën zijn per persoon bekeken en per periode. Zo ben ik niet direct heel hard gezakt meer stapje voor stapje in ongeveer 1 maand. Ik at ongeveer tussen de 1800 en 2200 calorieën.
Wat jij hier omschrijf is eigenlijk precies wat ik had. En wat duidelijk centraal zal staan in mijn aflevering. Ik ben vooral mentaal veranderd. Ik heb heel wat meer zelfvertrouwen nu. Durf ook sociaal nu een heel stuk meer. Zeker door de relatie met Katelijn ben ik er achter gekomen hoe erg ik mij had afgesloten voor de 'grote' buitenwereld.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat mij het meest fascineert in dit alles, is de mentale transformatie tijdens deze hele afvalproces.
Je hebt natuurlijk jaren rondgelopen met laag zelfvertrouwen en een negatief zelfbeeld. Op sociaal vlak sloot je jezelf af voor de buitenwereld om jezelf te beschermen tegen vernedering, pijn en teleurstelling. Ik weet dat het heel moeilijk is om dat negatieve er uit te krijgen, zeker als je je hele leven een buitenbeentje bent geweest (zoals ik).
Wat is er zoal veranderd in jouw gedrag? Heb je meer zelfvertrouwen? Of voel je je ondanks het gewichtsverlies nog steeds ongemakkelijk? Durf je op sociaal vlak meer risico's te nemen?
Daar zijn de meningen nogal over verdeeld. Je lichaam verbruikt toch 80% van de benodigde calorieen puur aan metabolisme, oftewel, je levend houden. De calorieen die je verbruikt door activiteit is heel weinig in vergelijking daarmee.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:01 schreef mrfatmen het volgende:
Ik ontbeet 's ochtends nooit en at 's middags vrij weinig maar at 's avonds het meeste en meestal ook nog voor het naar bed gaan. Vooral dit laatste is natuurlijk heel erg verkeerd.
Leuk, en gefeliciteerd dat je meedoet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:43 schreef mrfatmen het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er ook eentje, dus het kan wel. Ze zijn niet allemaal onbetaalbaar.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Het enige wat mij dit allemaal verteld, is dat het hebben van een personal trainer cruciaal is om het vol te blijven houden. Helaas is dit maar voor zeer weinig mensen weggelegd.
Val jij in de categorie 'morbide overgewicht'?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje, dus het kan wel. Ze zijn niet allemaal onbetaalbaar.
Gasping? Als in de ademhalingen vlak voordat je doodgaat?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:11 schreef athlonkmf het volgende:
Voor extra motivatie en gasping raad ik ook deze aan: http://www.mtv.nl/shows/I-Used-To-Be-Fat-1/
(seizoen 2 is ook begonnen)
*gasps in amazement at the stupidity of that remark*quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:34 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Gasping? Als in de ademhalingen vlak voordat je doodgaat?
Dan ga ik maar niet kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |