Volgens mij is 5 kilo afvallen echt veel moeilijker dan 15 kilo afvallen als je bijvoorbeeld 80 kilo overgewicht hebtquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt zo knap, loop ik te mutsen over 5 kilo die ik eraf wil hebben
Lijkt me wel ja. Vel is vel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Als zo iemand nou wat langzamer zou gaan afvallen, zeg binnen vijf jaar, zou zo iemand dan nog altijd van die hangende vellen hebben
Tis een prachtvrouw, en dat ondanks een -vermeend- mislukt kapsel.quote:
Echte bazen spoelen het programma gewoon door. Je gaat even naar de verrassing die Wendy voor de kandidaat heeft, vervolgens skip je naar het vel-gedeelte, daarna de uitslag. Dat is het meest interessante. Dan ben je in 10 minuten klaar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:59 schreef Anno2012 het volgende:
Wat een jankprogramma, 95% van de tijd is de hoofdpersoon aan het huilen. Behalve die eerste eindbaas dan.
Gewoon als beflapje gebruiken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. Vel is vel.
Ik wil ook Radmilo!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:05 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit al eens langsgekomen?
Gloednieuw, volgens youtube een week geleden door radmilo ge-uploadquote:
Maar met die (voormalige) dikzak wil zij kinderen nemen? Die zullen wel uitstekende genen krijgen.quote:
Eens kijken of daar via Thuisbezorgd.nl een karbonaatje te bezorgen is danquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:14 schreef Moonwalk het volgende:
De twitter van Danny vertelt mij dat ze op Zondag bij Radmilo in de sportschool samen naar Obese kijken
Dat gaan ze daar heus niet eten hoor, dan krijgen ze een boze Radmiloquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Eens kijken of daar via Thuisbezorgd.nl een karbonaatje te bezorgen is dan
Sneaky op het toilet schrans schrans doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:52 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat gaan ze daar heus niet eten hoor, dan krijgen ze een boze Radmilo
Dat is inderdaad een SweatJack en wordt veel door boksers gebruikt. Het was een test of kandidaten er voordeel uit zouden halen als ze het jack tijdens het sporten aan hadden. Uit eindelijk leverde het geen voordeel eerder een nadeel omdat je je er niet prettig in voelde.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom stond dat laatste meisje trouwens steeds in de sportschool te trainen in een 'regenjas'? Dat hele idee dat je afvalt door extra te zweten is toch al lang achterhaald?
Moet je niet een nieuwe username aanvragen..?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:19 schreef mrfatmen het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een SweatJack en wordt veel door boksers gebruikt. Het was een test of kandidaten er voordeel uit zouden halen als ze het jack tijdens het sporten aan hadden. Uit eindelijk leverde het geen voordeel eerder een nadeel omdat je je er niet prettig in voelde.
Nee hoor. Ik vind deze gewoon erg leuk. En herinnerd me aan iets waar ik niet meer naar toe wil.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Moet je niet een nieuwe username aanvragen..?
Tof, ben benieuwd naar volgende weekquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:28 schreef mrfatmen het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind deze gewoon erg leuk. En herinnerd me aan iets waar ik niet meer naar toe wil.
De enige zinvolle toepassing die ik ken is inderdaad in de profsport, om genoeg vocht te verliezen om binnen een bepaalde gewichtsklasse te komen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:19 schreef mrfatmen het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een SweatJack en wordt veel door boksers gebruikt. Het was een test of kandidaten er voordeel uit zouden halen als ze het jack tijdens het sporten aan hadden. Uit eindelijk leverde het geen voordeel eerder een nadeel omdat je je er niet prettig in voelde.
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:19 schreef mrfatmen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |