quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:32 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
OMG toen het programma begon was het eerste wat ik dacht: Zo stel ik me altijd de standaard Fok! man voor![]()
Typisch.
Zo werkt dat op tv nu eenmaal, hij is vast gestuurd.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:29 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat hij dat zelf verzonnen heeft. Ik kan me niet voorstellen dat Wendy zegt van "zeg Alex, weet je wat nou leuk zou zijn, als jij even die vriendin van je ten huwelijk gaat vragen in de show! Goed voor de publiciteit!"
Misschien toch ook mede dankzij het feit dat er ook een psychische blokkade is verwijderdquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is een wereld van verschil wat zelfvertrouwen betreft. In het begin zag je iemand die extreem negatief over zichzelf was en nu zie ik iemand die goed in zijn vel zit.
?????quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is een wereld van verschil wat zelfvertrouwen betreft. In het begin zag je iemand die extreem negatief over zichzelf was en nu zie ik iemand die goed in zijn vel zit.
Ik ook, als personal trainer welteverstaan. Het buikje moet er bij mij van af en een sixpack zou ook wel leuk zijn.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan heb jij een verkeerd beeld van FOK!.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:32 schreef Asskicker14 het volgende:
In jaaaren 83 posts noem ik ook niet een typische fokmanquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:36 schreef ChicaChula het volgende:
[..]kan er niets aan doen haha ik zag hem gewoon al voor me zo achter zn computertje..
Wel echt knap zeg! Zoveel afgevallen in 1 jaar.. Ik ben altijd al door het dolle heen als ik 1 kilo ben afgevallen
Que? Ik snap 'm niet..quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
In jaaaren 83 posts noem ik ook niet een typische fokman
Een Brad Pitt-lichaam krijgt hij niet meer, nee. Maar een lichaam om zonder schaamte gewoon naar het strand te gaan, is nog wel mogelijk denk ik.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:37 schreef Aventura het volgende:
Ik zou weleens zo iemand willen zien na plasticsch chirurgie. Ik kan me nu niet voorstellen dat je er ooit nog goed uit kan zien met zulke vellen.
Volgens mij wordt dat weer een nieuw RTL programmaquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Een Brad Pitt-lichaam krijgt hij niet meer, nee. Maar een lichaam om zonder schaamte gewoon naar het strand te gaan, is nog wel mogelijk denk ik.
Zou er volgend jaar misschien een terugblik uitgezonden worden?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:37 schreef Aventura het volgende:
Ik zou weleens zo iemand willen zien na plasticsch chirurgie. Ik kan me nu niet voorstellen dat je er ooit nog goed uit kan zien met zulke vellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |