quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:13 schreef onderjas het volgende:
Hallo mensen,
Ik vroeg me af of de Action fotopapier heeft....
Hopelijk weet iemand die toevallig.
Zeg.quote:
Oh ja zie het nu idd, je bent vergeven.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:22 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Zeg.Wees blij dat ik jouw vraag in dit topic heb geplaatst.
ja hebben ze....quote:ik vroeg me af of de Action fotopapier heeft....
Hopelijk weet iemand die toevallig.
Ja heb er afgelopen jaar nog 2gekocht.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand of Action ook foto-albums verkoopt, waar je foto's in kunt plakken?
Ik heb tot nu toe alleen de kleine albums gezien waar je losse foto's in doorzichtige hoesjes kunt doen, kleine mapjes dus.
Thanks!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:10 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Ja heb er afgelopen jaar nog 2gekocht.
Niet zo mooi als de hema bijv.
Moet je eens kijken bij de Kringloop, daar liggen die dingen op stapels.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand of Action ook foto-albums verkoopt, waar je foto's in kunt plakken?
Ik heb tot nu toe alleen de kleine albums gezien waar je losse foto's in doorzichtige hoesjes kunt doen, kleine mapjes dus.
Kom ik nooit, ligt hier aan de andere kant van de stad op een industrie-terrein en de Action (en andere winkels) is 3 minuten fietsenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet je eens kijken bij de Kringloop, daar liggen die dingen op stapels.
Geen excusesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kom ik nooit, ligt hier aan de andere kant van de stad op een industrie-terrein en de Action (en andere winkels) is 3 minuten fietsen
Ik fiets gemiddeld al 1,5 uur per dag hoor, en daarnaast wandel ik ook dagelijks, dus ik mis niksquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Geen excuses![]()
, een flink stuk fietsen is gezond.
Ik ga het nu ook even doen...rondje stad.
Biltong maken met een gloeilamp? Vertel me meer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:24 schreef tomaat52 het volgende:
Morgen 60 watt gloeilampen inslaan, zodat ik nog een paar jaar lang biltong kan maken.
Lamp zorgt voor de warmte.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:27 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Biltong maken met een gloeilamp? Vertel me meer.
Dus toch naar de Kringloop toe om een mooi album van vroegah te vinden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik fiets gemiddeld al 1,5 uur per dag hoor, en daarnaast wandel ik ook dagelijks, dus ik mis niks
En ik denk dat ik ze bij de Action laat liggen, krijg er nog spijt van als mijn oude mooie foto's van vroegah in een lelijk album zitten
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:38 schreef tomaat52 het volgende:
http://actieknaller.eu/
Hij blijft slecht.
Verzin dan op zijn minst een beetje andere naam als je de formule kopieertquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:38 schreef tomaat52 het volgende:
Hij blijft slecht.
Hij is nu uit de lucht?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:38 schreef tomaat52 het volgende:
Hij blijft slecht.
Grotere fietstassen kopen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:05 schreef dingo22 het volgende:
Sinds kort heb ik de Action hier ook ontdekt, en kan me heel goed voorstellen hoe sommigen van jullie het moeilijk vinden er weg te blijven. :p Ik heb er de afgelopen weken oa een keukenweegschaal, glazen theepot, fleecedeken, fotolijst en gevlochten mandje vandaan. Ze hebben er trouwens best leuke keukenspullen..
Is goedkoper dan na de garage jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:34 schreef PureEvil het volgende:
Vanochtend ook ff bij de action geweest, gekocht;
3 bussen olie voor de auto.
2 zakken 'elfen koekjes' met chocola0,89
2 doosjes met papieren cupcake vormpjes (80 stuks voor 0.52 cent ofzo)
2 parkeerschijven 0,29
Ben snel maar weer naar de auto gegaan, heb nog veel meer leuke dingen gezien, maar da's niet goed voor de portemonee
En waarom koopt ze 3 bussen als ze al een auto heeft?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:46 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Is goedkoper dan na de garage ja![]()
Grapjas....quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:27 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Hoe betaal je iets meer dan een halve cent?!
Ja, aanrader.quote:
Dan moet ik die maar eens halen.quote:
De enige functie van die lamp is toch een luchtstroming op gang brengen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:28 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Lamp zorgt voor de warmte.Niet te veel, niet te weinig.
Nee, de warmte. Anders krijg je het niet warm in de bak.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De enige functie van die lamp is toch een luchtstroming op gang brengen?
Of je neemt gewoon een overbodige koffie/theemok...zoals hier.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:06 schreef Miniem het volgende:
zon houder om je pennen in te stoppen heeft de Action vast wel?
Neequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Of je neemt gewoon een overbodige koffie/theemok...zoals hier.
Gewoon vetmesten, die beesten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 08:59 schreef Mercer het volgende:
Het is nog te vroeg voor die bollen volgens mij.
Ik was vrijdag na lange tijd (voor mijn doen danquote:Zodra het kouder wordt komen de vogels weer dichterbij huis. Ze gaan nu actief op zoek naar een plek waar ook in koude jaargetijden wat te vinden is. Als u ze nu gaat voeren, hebt u al snel stamgasten voor de winter. Veel vogelsoorten waarderen nu ook de vitaminerijke bessen uit de struiken in uw tuin.
Bij lagere temperaturen kunt u ook vetbollen en pinda’s weer ophangen. Let er in deze tijd wel extra goed op dat voer niet beschimmelt.
Bedkniekousenquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb het even opgezocht want dacht zelf idd ook dat je nu nog niet mocht bijvoeren. Het mag dus wel, het hele jaar door maar het verschilt per jaargetijde wat nou verstandig is om bij te voeren.
Van de website van de Vogelbescherming
[..]
Ik was vrijdag na lange tijd (voor mijn doen dan) weer in de Action..
Ik kocht o.a. een donkerblauwe rok maar wat wel echt de beste koop van vrijdag was waren de zogenaamde Dames Bedkniekousen. Ik draag ze niet in bed maar gewoon als sloffen heerlijk want zo kan ik net wat makkelijker mijn voeten tegen de verwarming aan manoeuvreren als ik met school bezig ben.. Ik ga nog maar een setje ophalen denk ik
Hier ook niet meer gezien...zal dus een tijdelijk artikel zijn geweest.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:37 schreef .Neovo. het volgende:
Btw, verkoopt de action die bueno dingen nog wel? Kan ze nergens meer vinden, in meerdere winkels niet
Heb ik al.....kan ik mijn voeten goed vinden in het donker.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:05 schreef Miniem het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de vrouwen nagellak in neon kleuren.![]()
1,39.
Pro-tip: begin er niet aan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:05 schreef Miniem het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de vrouwen nagellak in neon kleuren.![]()
1,39.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb ik al.....kan ik mijn voeten goed vinden in het donker.
Nee hoor niet tot over de knie, bij mij komen ze qua lengte net onder de knie. Ja de korte variant kende ik ook al maar ik houd gewoon van kniekousen dus toen ik dit zag moest ik ze wel hebben (en ga ik volgende week nog meer halen!)quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:07 schreef trovey het volgende:
Ik ken die dingen wel maar dan de korte versie....zijn toch niet die dingen die over de knie heengaan hè want daar heb ik blijkbaar te stevige onderbenen voor...of het was een maatje Chinese vrouwenonderbenen dat kan ook...die dingen klemden als een gek.
Whehe, die ironie. Bedsokken die lekker harig zijn, leuk voor je partnerquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
Van die harige kniekousen zijn het..
[ afbeelding ]
Deze dus! Ik heb ze gestreept en met stippen!
quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, die ironie. Bedsokken die lekker harig zijn, leuk voor je partner
Ik heb van die korte, formaat enkelsok, met dingetjes onder je voeten tegen het uitglijden, heb ze nu ook aan als sokken inderdaad. Ideaal!quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien dat ik ook zo'n setje haal, om als sloffen te gebruiken
Daarom niet aan in bed maar gewoon als ik een poging doe om met school bezig te gaanquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook meteen aanquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik geloof trouwens dat je met deze sokken ook wel je laminaat vloertje kan poetsen
Schat, ik wil niet vervelend zijn maar is het weer eens geen tijd voor een scheermesje?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoiquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:27 schreef trovey het volgende:
OT: ik denk dat ik ook een paar ga halen....lig toch alleen in bed.
Vrouwen die in de winter niet of minder scheren, dat moeten ze écht verbiedenquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Schat, ik wil niet vervelend zijn maar is het weer eens geen tijd voor een scheermesje?![]()
quote:
Ik heb nauwelijks haar op de benen en het is nog witblond ook...makkelijkquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vrouwen die in de winter niet of minder scheren, dat moeten ze écht verbieden![]()
Ah dus je opmerking ging over jezelf, wat aandoenlijk!quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:32 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nauwelijks haar op de benen en het is nog witblond ook...makkelijkAls ik me er aan stoor gooi ik er een mesje overheen maar niemand zie/voelt enig verschil.
Heb ik eindelijk ook haar op de benen met die sokken...eens wat anders.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah dus je opmerking ging over jezelf, wat aandoenlijk!
2,89 voor 2 paar!quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook meteen aanWat kosten ze trouwens?
ik heb ze gekocht, ze hangen nog niet hoor. eerst moeten de blaadjes van de bomen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 08:59 schreef Mercer het volgende:
Het is nog te vroeg voor die bollen volgens mij.
van de week nog gezien/quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:37 schreef .Neovo. het volgende:
Btw, verkoopt de action die bueno dingen nog wel? Kan ze nergens meer vinden, in meerdere winkels niet
Ik heb ze al wel gehangen en gisteren was het een enorme drukte in m'n tuin met musjes en koolmeesjesquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb ze gekocht, ze hangen nog niet hoor. eerst moeten de blaadjes van de bomen.
Hier ook. En van de winter ga ik die pindazakken ook ophangen, dan komen de halsbandparkieten daarvan snoepen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:34 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb ze al wel gehangen en gisteren was het een enorme drukte in m'n tuin met musjes en koolmeesjes
Heb even moeten googlen wat een halsbandparkiet isquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier ook. En van de winter ga ik die pindazakken ook ophangen, dan komen de halsbandparkieten daarvan snoepen.
ach bekijk het positief. na een regenbui heb je je balkon zo weer schoon.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik wil ook weer vogels op mijn balkon..
Vorig jaar ook vetbollen en brood opgehangen..Alleen ze schijten alles onder..
ik heb bij bazar van die leuke voederhuisjes gekocht. ik moet ze nog even schilderen en dan kunnen ze naar buiten met pindanetjes en andere toestanden erin/eraanquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier ook. En van de winter ga ik die pindazakken ook ophangen, dan komen de halsbandparkieten daarvan snoepen.
Oh leuk, zelfgemaakte huisjes!quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb bij bazar van die leuke voederhuisjes gekocht. ik moet ze nog even schilderen en dan kunnen ze naar buiten met pindanetjes en andere toestanden erin/eraan
Die halsbandparkietjes komen op steeds meer plekken in Nederland. Voornamelijk omdat ze geen natuurlijke vijand hebben hier.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:14 schreef Lips het volgende:
[..]
Heb even moeten googlen wat een halsbandparkiet isWat een mooie beestjes!
Ik hoop wel dat de vogeltjes niet bedenken dat ze echt in mijn tuin moeten gaan wonen, want in het voorjaar (zodra het mooi weer is) mogen de katten naar buiten en dat schijnt niet goed te combineren met vogeltjes
Dit niet dan tomaat?quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb ze gekocht, ze hangen nog niet hoor. eerst moeten de blaadjes van de bomen.
Ik leef nog!quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:13 schreef Probability het volgende:
Hoe veilig is die elektrische deken?
heb je pics van de nagellak?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:57 schreef Lutte het volgende:
Whoehoe, Action was leuk!
Buit: vier kleurtjes nagellak (ze hadden nieuwe), haarklemmetje met vlinder, mascara en oogpotlood om uit te proberen, poncho voor op de bank, koptelefoon met splitter en caviavoer.
En man wat was het druk
Heb je een lekkage in het dak?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:57 schreef Lutte het volgende:
Whoehoe, Action was leuk!
Buit: vier kleurtjes nagellak (ze hadden nieuwe), haarklemmetje met vlinder, mascara en oogpotlood om uit te proberen, poncho voor op de bank, koptelefoon met splitter en caviavoer.
En man wat was het druk
Kan ik vanavond wel even maken als je wilt, zullen ze niet bijster duidelijk zijn.quote:
Ja, een beetje het snuggie idee!! Kan ik toch gewoon FOK!ken.quote:
Anders de namen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kan ik vanavond wel even maken als je wilt, zullen ze niet bijster duidelijk zijn.
Blank, rose red, plum en broadway blue. Alleen de namen al, ik vind het leukquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Anders de namen?Ben benieuwd welke je hebt
Oh die plum ziet er goed uitquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Blank, rose red, plum en broadway blue. Alleen de namen al, ik vind het leuk
Bij mij is het altijd andersom.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:46 schreef mazaru het volgende:
Ik ga altijd met het heilige voornemen om alleen te kopen waar ik voor ga en het lukt me nooit
Met niks?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:49 schreef Miniem het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd andersom.
Ik kom er met een lijstje maar ze hebben het dan nooit![]()
Kom ik met niks thuis.
Ben ik blij dat je mijn vrouw niet bent.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met niks?
Dat is me nog nooit gebeurd! Lijkt me vreselijk
LOLquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:04 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ben ik blij dat je mijn vrouw niet bent.
Je gaat er anders wel van kopenquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL
Nou, van koopjes bij de Action ga je niet snel bankroet hoor
Een boedha mag je nooit voor jezelf kopen, of geef je hem weg?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:46 schreef mazaru het volgende:
Ook net nog even op de valreep naar de Action geweest. Ik ging voor een zeem. En ik kom thuis met een hele gave boeddha en een olifantje van hetzelfde soort, de laatste poef! en een hardloopshirt.
Ik ga altijd met het heilige voornemen om alleen te kopen waar ik voor ga en het lukt me nooit
Maar ik had gelukkig wel ook een zeem
Oh ja, en een nachtcrème van Garnier.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kan ik vanavond wel even maken als je wilt, zullen ze niet bijster duidelijk zijn.
En ik snap je even niet tomaat?
Je huis raakt er wel van vol.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL
Nou, van koopjes bij de Action ga je niet snel bankroet hoor
Inderdaad, ik koop altijd minstens twee pakjes Fruitellaquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met niks?
Dat is me nog nooit gebeurd! Lijkt me vreselijk
Niewe kleurtjes....aha weer een excuus...voor 45 cent per stuk spring ik deze week weer op de fiets.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die plum ziet er goed uitEven gezocht op google.
En die rose red heb ik volgens mij net vorige week gekocht!
Tuurlijk mag dat! Dat is een westers fabeltje:quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:25 schreef Samson het volgende:
[..]
Een boedha mag je nooit voor jezelf kopen, of geef je hem weg?
Dan kan ik het wel schudden want ik heb de pest aan die Boeddha's overal en nergens.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat! Dat is een westers fabeltje:
Mag je een Boeddha voor jezelf kopen?
Een Boeddha voor jezelf kopen.
Er doen verhalen de ronde dat je een boeddha nooit voor jezelf mag kopen.
Deze stelling heb ik een monnik op Bali eens voorgelegd. Hij zei dat dit is een fabel is, dat door ons westerlingen heel lang geleden is verzonnen! Waarom zult u zeggen? Dat was ook mijn volgende vraag aan de monnik. Hij keek me aan alsof hij me wilde zeggen, hoe moet ik nou weten hoe jullie westerlingen denken. Maar hij zei dat het al zoveel jaren wordt verteld en wordt herhaald, dat men in het westen het jammer genoeg zelf is gaan geloven.
Hij verzekerde me dat ook wanneer je een Boeddha voor jezelf koopt, dit een goede en positieve zaak is. Wat zeker is, is dat Boeddha voor geluk, voorspoed, goede gezondheid, liefde en bescherming staat. Als een Boeddha met liefde wordt gekocht, zal hij nog meer liefde en geluk brengen, of deze nu door uzelf of door iemand anders is aangeschaft. Natuurlijk is het geweldig om een Boeddha cadeau krijgen, maar de betekenis en werking veranderd zeer zeker niet als je een boeddha voor jezelf koopt.
Wijze woorden van een monnik!
http://www.droomdecor.nl/(...)a-voor-jezelf-kopen/
Het is een overdekt balkonquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ach bekijk het positief. na een regenbui heb je je balkon zo weer schoon.
Balkon afschermen met een net. Gaan de mezenbollen ook langer mee.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:04 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ben ik blij dat je mijn vrouw niet bent.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:51 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Balkon afschermen met een net. Gaan de mezenbollen ook langer mee.
Nee, dan gaan de katten ze opvreten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:51 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Balkon afschermen met een net. Gaan de mezenbollen ook langer mee.
Vooral de kaasversies.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:03 schreef .ZilveR. het volgende:
Die zakjes pasta van nog geen euro of zo zijn echt superlekker
Die ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:17 schreef Erasmo het volgende:
Die prefab dingen waar je alleen water aan toe hoeft te voegen?
Ik had ze mee op de roadtrip en daar waren ze ideaal maar voor thuis? Kook dan zelf wat pasta en doe er wat kaas en spekjes ofzo bij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Die ja.Ik ben normaal helemaal niet van dat alleen water toevoegen en U hebt een volledige rijst of pastamaaltijd want dat spul is meestal gewoon smerig en niet te eten maar voor deze versie maak ik een uitzondering.
Neuh.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:34 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik had ze mee op de roadtrip en daar waren ze ideaal maar voor thuis? Kook dan zelf wat pasta en doe er wat kaas en spekjes ofzo bij.
Ik heb die een keer perongeluk gekocht toen ik ziek was. Gatverdemme, bah iewuw!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:17 schreef Erasmo het volgende:
Jij vindt het niet lekker, vele anderen in dit topic wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:01 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik heb die een keer perongeluk gekocht toen ik ziek was. Gatverdemme, bah iewuw!
en hier geen vogelbolletjes, we hebben hier al duivenoverlast, en ik weiger dus vogels bij te voeren. Smerige beesten.
Die jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:17 schreef Erasmo het volgende:
Ik weet de naam niet van die ik lekker vind, maar het is niet de kaas en niet met vlees, volgens mij gewoon tomatensaus. Prima, lekker voor als je weinig tijd hebtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Die ja.Ik ben normaal helemaal niet van dat alleen water toevoegen en U hebt een volledige rijst of pastamaaltijd want dat spul is meestal gewoon smerig en niet te eten maar voor deze versie maak ik een uitzondering.
Hier genoeg sleeves naast alle Sinterklaasspulletjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:08 schreef CindieY het volgende:
PotverdriedubbeltjesDe kleinere Action in Zwolle heeft totaal geen laptopsleeves/cases meer. Ze hadden überhaupt niks meer voor laptops of computers, de stelling bevat nu allemaal Sinterklaasspul. Is dat bij alle Actions zo of kan ik zo rustig op de fiets stappen?
Vechtstraat heeft anders nog genoeg sleeves...liggen alleen ergens anders dan waar je ze zou zoeken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:08 schreef CindieY het volgende:
PotverdriedubbeltjesDe kleinere Action in Zwolle heeft totaal geen laptopsleeves/cases meer. Ze hadden überhaupt niks meer voor laptops of computers, de stelling bevat nu allemaal Sinterklaasspul. Is dat bij alle Actions zo of kan ik zo rustig op de fiets stappen?
Jij dacht...laat ik eens wat nuttigs meenemen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ging naar de action voor de wc-verkleiner en een leuk kadootje voor de juf van de jongste. Ik kwam thuis met:
wc verkleiner
2 kleine canvasschilderijtjes
acrylverf
2 x bionicles
2 x keer stickerboekjes
2 x vliegtuigjes
2 x glow in de dark sticks
wax strips
thermo legging
vogelvoer
vetbollenhouder
boxershorts 122-128
2 x boxershorts 98-104
2 x vingerskatebordjes
pakje wenskaarten
3 x zoetstof
schade 40 euro nog wat
Ik zag het inderdaad. Ik hoopte dat ze ook wat voor netbooks hadden liggen, ik weet dat Action dat af en toe ook in het assortiment heeft. Ach, het was een flinke frisse neus en m'n portie beweging heb ik ook wel weer gehad voor vandaagquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Vechtstraat heeft anders nog genoeg sleeves...liggen alleen ergens anders dan waar je ze zou zoeken.
Ze liggen in Assendorp trouwens achter de kassa (zag ik vanmiddagquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zag het inderdaad. Ik hoopte dat ze ook wat voor netbooks hadden liggen, ik weet dat Action dat af en toe ook in het assortiment heeft. Ach, het was een flinke frisse neus en m'n portie beweging heb ik ook wel weer gehad voor vandaag
Ik moest ook naar de andere Action hier toe, bij de dicht bijzijnste waren ze er ook helemaal door.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hier hadden ze helaas geen poefen (poeven?) meer. Ben een aantal keren wezen kijken, maar helaas...Gelukkig hebben ze nog genoeg andere dingen voor weinig (maar jammer is het wel).
Ik heb er een kussentje opgelegd zodat ze ze als ligplaats zien, de mijne krabben gelukkig niet echt aan de meubels.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ga morgen nog even kijken bij even andere hier in de buurt, juist omdat het best aardige kwaliteit is, hoop ik er morgen nog 2 te vinden, zijn ze hopelijk ook een beetje katproof
Dat wilde ik inderdaad ook doen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb er een kussentje opgelegd zodat ze ze als ligplaats zien, de mijne krabben gelukkig niet echt aan de meubels.
Poefen of poefsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hier hadden ze helaas geen poefen (poeven?) meer. Ben een aantal keren wezen kijken, maar helaas...Gelukkig hebben ze nog genoeg andere dingen voor weinig (maar jammer is het wel).
als ik wil kan ik zo een foto maken van 60 action trucks in 1 shotquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:39 schreef das_phantom het volgende:
Heeft Action geen goede huishoudhandschoenen toevallig? Die gele van AH gaan na een weekje afwassen kapot
![]()
Ander winkel mag ook.
Zie trouwens dagelijks de Action Truck vanuit de bus. Voor liefhebbers kan ik een foto maken!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:07 schreef TripleS het volgende:
Vandaag 'ff snel' bij de Action geweest voor een dienblad, ik kwam uiteindelijk thuis met :
- Shampoo
-Conditioner
-2x Douchegel
-2x Dienblad
- 4x Pasta a la minute ofzo
- Mascara
- Prinsessensetje voor de kleine
- Schoonmaaksetje voor de kleine
-4x Kaarsen
Totaal iets van �20 , eenmaal aangekomen bij de auto was de pret gauw voorbij :
1 prachtig papiertje onder de ruitenwisser.
Tripje naar de Action heeft mij totaal �72,20 gekost
Eigen schuld en zo...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:07 schreef TripleS het volgende:
Vandaag 'ff snel' bij de Action geweest voor een dienblad, ik kwam uiteindelijk thuis met :
- Shampoo
-Conditioner
-2x Douchegel
-2x Dienblad
- 4x Pasta a la minute ofzo
- Mascara
- Prinsessensetje voor de kleine
- Schoonmaaksetje voor de kleine
-4x Kaarsen
Totaal iets van �20 , eenmaal aangekomen bij de auto was de pret gauw voorbij :
1 prachtig papiertje onder de ruitenwisser.
Tripje naar de Action heeft mij totaal �72,20 gekost
Het zou ook handig zijn als de desbetreffende gemeente duidelijk aangeeft dat het betaald parkeren is , aangezien ik niet uit die plaats kom en geen parkeerautomaat en borden heb gezien.quote:
Gewoon bezwaar aantekenen als het niet duidelijk isquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:23 schreef TripleS het volgende:
[..]
Het zou ook handig zijn als de desbetreffende gemeente duidelijk aangeeft dat het betaald parkeren is , aangezien ik niet uit die plaats kom en geen parkeerautomaat en borden heb gezien.
Toen ik die bon verbaasd van mijn ruitenwisser afhaalde , zag ik de auto van de parkeerwachten staan en wilde er naartoe lopen en wat doen die gedegradeerde politieagentjes? Ze rijden snel weg !![]()
Naast de auto gaan staan en dan om je heen foto's nemen, alle kanten op. Deze meesturen met het bezwaar. Dat je geen borden en automaten hebt gezien. OF was het blauwe zone? Dat wordt aangegeven op de grond. Vaak niet handig bij sneeuw of duisternis.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:23 schreef TripleS het volgende:
[..]
Het zou ook handig zijn als de desbetreffende gemeente duidelijk aangeeft dat het betaald parkeren is , aangezien ik niet uit die plaats kom en geen parkeerautomaat en borden heb gezien.
Toen ik die bon verbaasd van mijn ruitenwisser afhaalde , zag ik de auto van de parkeerwachten staan en wilde er naartoe lopen en wat doen die gedegradeerde politieagentjes? Ze rijden snel weg !![]()
Bedankt voor de info, dat wist ik nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat! Dat is een westers fabeltje:
Mag je een Boeddha voor jezelf kopen?
Een Boeddha voor jezelf kopen.
Er doen verhalen de ronde dat je een boeddha nooit voor jezelf mag kopen.
Deze stelling heb ik een monnik op Bali eens voorgelegd. Hij zei dat dit is een fabel is, dat door ons westerlingen heel lang geleden is verzonnen! Waarom zult u zeggen? Dat was ook mijn volgende vraag aan de monnik. Hij keek me aan alsof hij me wilde zeggen, hoe moet ik nou weten hoe jullie westerlingen denken. Maar hij zei dat het al zoveel jaren wordt verteld en wordt herhaald, dat men in het westen het jammer genoeg zelf is gaan geloven.
Hij verzekerde me dat ook wanneer je een Boeddha voor jezelf koopt, dit een goede en positieve zaak is. Wat zeker is, is dat Boeddha voor geluk, voorspoed, goede gezondheid, liefde en bescherming staat. Als een Boeddha met liefde wordt gekocht, zal hij nog meer liefde en geluk brengen, of deze nu door uzelf of door iemand anders is aangeschaft. Natuurlijk is het geweldig om een Boeddha cadeau krijgen, maar de betekenis en werking veranderd zeer zeker niet als je een boeddha voor jezelf koopt.
Wijze woorden van een monnik!
http://www.droomdecor.nl/(...)a-voor-jezelf-kopen/
Graag gedaanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:56 schreef Samson het volgende:
[..]
Bedankt voor de info, dat wist ik niet
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had de poef in handen net, ik twijfel nog![]()
Mooie boedha, en je olifant vind ik nog mooierquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Graag gedaan
En dit moet toch geluk brengen?
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooie boedha, en je olifant vind ik nog mooier
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:59 schreef trovey het volgende:
Voor mensen met gevoelige spiertjes....ik heb altijd meer last van de spieren in de winter....gebruik ik gewoon de beenwarmers van de Action als armwarmers...gewoon de goedkoopste van 95 cent per set (die zijn ook het prettigst) en omdat die beenwarmers gemaakt zijn voor fragiele Chinese vrouwtjes passen ze ons perfect om de armen heen, dingen zijn perfect daarvoor..![]()
Zo nog een een aantal exemplaren ophalen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:59 schreef trovey het volgende:
Voor mensen met gevoelige spiertjes....ik heb altijd meer last van de spieren in de winter....gebruik ik gewoon de beenwarmers van de Action als armwarmers...gewoon de goedkoopste van 95 cent per set (die zijn ook het prettigst) en omdat die beenwarmers gemaakt zijn voor fragiele Chinese vrouwtjes passen ze ons perfect om de armen heen, dingen zijn perfect daarvoor..![]()
Wellicht wel voor fragiele Chinese auto's.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:11 schreef tomaat52 het volgende:
[..]![]()
![]()
Hebben de bij de Action ook stoelhoezen voor de auto?
Tis helaas geen Chinees autootje.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Wellicht wel voor fragiele Chinese auto's.![]()
OT: niet gezien.
Die heb ik wel bij Lidl gezien!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:11 schreef tomaat52 het volgende:
[..]![]()
![]()
Hebben de bij de Action ook stoelhoezen voor de auto?
Vergeet het dan maarquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:18 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Tis helaas geen Chinees autootje.
Eeehm ik heb geloof ik 4 of 5 paar beenwarmers van de Action, maar die zitten gewoon om mijn benen hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:59 schreef trovey het volgende:
Bij mij zitten ze kut en daar ben ik niet de enige in, alzo beenwarmers om de benen heen...ik heb de jaren 80 meegemaakt....ik doe er niet meer aan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:25 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Eeehm ik heb geloof ik 4 of 5 paar beenwarmers van de Action, maar die zitten gewoon om mijn benen hoor
Oh ja de thermo meuk moet ik nog steeds halen, ff op lijstje zettenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:29 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vond de olifant en boeddha een beetje té bling bling.
Heb thermokleding gekocht (legging en shirt) en deo.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:32 schreef GimmeGore het volgende:
ik zal de onaardige opmerkingen achterwege laten.
En voor mij zijn beenwarmers een leukere optie om mijn rechterbeen warm te houden (die erg pijn gaat doen bij kou vanwege een aandoening) als ik eens een panty aan wil in de herfst/winter onder een rokje dan ladingen verband of een enkele kous ofzo, want dat verschil ga je zien.
Leuke tip, ga ik ook maar eens naar kijken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:18 schreef loezzie het volgende:
geen idee of deze tip al eens gegeven is, maar bij het fotopapier ligt (hier in ieder geval) canvaspapier! 10 vellen voor ¤1,69. Met een inktjetprinter kan je zelf canvas bedrukken!
Erg leuk om mee te werken!
Tip: neem een maat of 2 groter (ivm de kleine Chineesjes die erin passen).quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja de thermo meuk moet ik nog steeds halen, ff op lijstje zetten
Dat thermo-shirt heb ik wel gewoon in mijn normale maat (M) en die zit prima, lekker lang ook. De legging had ik een L genomen (aangezien mijn derrière wat uitgebreider is dan die van de gemiddelde chinees), maar die zakt afquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Tip: neem een maat of 2 groter (ivm de kleine Chineesjes die erin passen).
Niet nodig. Gewone normale maar past prima. Zelfs iets te groot hier.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Tip: neem een maat of 2 groter (ivm de kleine Chineesjes die erin passen).
Goedkope autohoezen hebben ze ook bij de Halfords.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:18 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Tis helaas geen Chinees autootje.
Sticker eraf pulken en dan in de was?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:06 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh,, ik heb normaal S en heb nu een L genomen, ze lijken zo klein, die leggings ook...
Voor degene die ook een hardloopshirt met lange mouwen heeft gekocht:
HOE KRIJG JE DIE STICKER VAN DE RUG AF ZONDER LIJM ACHTER TE LATEN??
Met een beetje terpentine.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:06 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh,, ik heb normaal S en heb nu een L genomen, ze lijken zo klein, die leggings ook...
Voor degene die ook een hardloopshirt met lange mouwen heeft gekocht:
HOE KRIJG JE DIE STICKER VAN DE RUG AF ZONDER LIJM ACHTER TE LATEN??
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:12 schreef trovey het volgende:
Zo, alle kleuren beenwarmers zijn binnen...niemand heeft door dat het losse "mouwen"zijn....gewoon zodanig aantrekken dat ze onder de rand van mijn T-shirt vallen. Goh, leuk shirtje heb je aan
...neuh, zijn gewoon beenwarmers op de alternatieve manier.
De eerste gedachte die bij mij opkwam was ook al "in welke woonwagen zouden die passen?"quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:50 schreef Samson het volgende:
Gaat dit over die nepleren poefs? vind ik juist ontzettend lelijk
38x38 cm breed (hoogte weet ik zo niet, maar ze zijn bijna vierkant). Uitklapbaar en van leer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:56 schreef lady-wrb het volgende:
over wat voor poefs gaat het eigenlijk? foto?
nou kom ik minimaal 2 x per week bij de action, maar ik heb tot op heden geen poef kunnen ontdekken daar.
Volgens waren ze ook alleen maar in het zwart verkrijgbaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:42 schreef Cat22 het volgende:
Bijna 60 euro uitgegeven!![]()
3 (!) poefjes(er waren alleen nog zwarte (een hele hoop!), net wat ik wilde)
HDMI kabel
Scart kabel
chocomunten
marsepein broodje
pakje rolo's
kitkats en kitkat snoepjes
2 doosjes kerstkaarten
erwtensoep
schoonmaakdoekjes
vogeltjeskerstornamentjes
parkeerschijf/ijskrabber
panty
Fleece huispak![]()
En toen had ik 2 zakken vol + 3 poefjes die op de fiets mee moesten.![]()
Was ik die 300 meter toch maar met de auto gegaan.
Ik meende iets te lezen in dit topic over zebra print?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Volgens waren ze ook alleen maar in het zwart verkrijgbaar.Zwaar hè, die poefjes.
![]()
Als ik jou was zou ik oppassen. De 40+er trovey is soms opvliegend wat de Action betreft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
De eerste gedachte die bij mij opkwam was ook al "in welke woonwagen zouden die passen?"
zeker wetenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Graag gedaan
En dit moet toch geluk brengen?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
De eerste gedachte die bij mij opkwam was ook al "in welke woonwagen zouden die passen?"
Heel goed.quote:
Alleen was het ff zoeken naar de juiste batterij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:13 schreef Mazou het volgende:
Ja, werkt echt boven verwachting goed! Al heb ik het natuurlijk nog maar een paar dagen.
Tuinverlichting doe je toch met een timer manquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:10 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Heel goed.Ontvanger zit in het tuinhuisje, voor de verlichting. Ruim 10 meter + een houten muurtje.... werkt dus goed.
Nope. Hij staat niet elke dag aan. En m'n ma weet dat ding te ontregelen zonder 'm aan te raken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:21 schreef Miniem het volgende:
[..]
Tuinverlichting doe je toch met een timer man
Heb ik dan even gemistquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik meende iets te lezen in dit topic over zebra print?
Wat heb ik nu weer gemist?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:33 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik oppassen. De 40+er trovey is soms opvliegend wat de Action betreft.
Gewoon (nep)leren zwarte poefs...wat is daar nou weer fout aanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Oh, die....mijn kennis heeft inmiddels zijn derde paar in de vuilnisbak gekwakt....op één of andere manier houden er er na een tijdje ineens mee op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:01 schreef Mazou het volgende:
Ik heb deze week een afstandsbediening gekocht die je aan kunt sluiten op een stopcontact, waardoor je dus van afstand je lampje (of ander apparaat) aan en uit kunt doen. Handig voor het lampje op m'n slaapkamer!
Zeker alleen alkydverf hè, ik doe niet aan alkyd, alleen aan acryl.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:29 schreef Schaapje1987 het volgende:
Bij de Action vandaag verf gekocht voor iets meer dan ¤5. Bij de praxis kostte het ¤11.
Heil de Action
Werkt hier tot nu toe prima. Ontvanger hang zelfs in een vochtig tuinhuisje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Oh, die....mijn kennis heeft inmiddels zijn derde paar in de vuilnisbak gekwakt....op één of andere manier houden er er na een tijdje ineens mee op.![]()
Hij houdt er nu ook mee op om ze te kopen.
Mijn kennis heeft zeker weer die maandagmorgendingen te pakken gehad.....of hij een technische onbenul....dat kan ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:49 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Werkt hier tot nu toe prima. Ontvanger hang zelfs in een vochtig tuinhuisje.
Ik ben bang dat ie van het winter de pijp uit gaat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn kennis heeft zeker weer die maandagmorgendingen te pakken gehad.....of hij een technische onbenul....dat kan ook.
Zou zo maar kunnen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:54 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ie van het winter de pijp uit gaat.
Ach, we hebben nog 2 van die ontvangers.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen.De laatste set van kennis heb ik ook nog in handen gehad. Alles keurig volgens de gebruiksaanwijzing ingesteld, nieuwe batterij in afstandbediening (die ook aangaf het te doen) en toen.....helemaal niets.
Dood als een pier.
Je moet dat witte spraydopjeding van de airwickbus af trekken als die leeg is en over zetten op de neppert, dan werkt het allemaal prima, de originele is nml 'hoger'.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:59 schreef lady-wrb het volgende:
ff wat anders. ik heb zo'n luchtverfrisser van perfect scents gekocht. die zou in zo'n automatisch geval moeten passen (zoals die dingen van airwick) maar in die van airwick passen die bussen met geen mogelijkheid.
heeft een van jullie die dingen ook in huis en hoe gebruiken jullie die?
Nu maar hopen dat ze niet besloten hebben om collectief zelfmoord te plegen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:00 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ach, we hebben nog 2 van die ontvangers.
Het ziet er nogal goedkoop uit vind ik, van dat nepleer.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon (nep)leren zwarte poefs...wat is daar nou weer fout aan....als ze nou in zebraprint waren
of in tijger (lees panter)print.
![]()
Je had echt leer verwacht voor nog geen 8 euro?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:05 schreef Samson het volgende:
[..]
Het ziet er nogal goedkoop uit vind ik, van dat nepleer.
Kom op, die dingen zien er toch zo ontzettend goedkoop uit met hun glanzend nepleer?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon (nep)leren zwarte poefs...wat is daar nou weer fout aan....als ze nou in zebraprint waren
of in tijger (lees panter)print.
![]()
Die ga je ook nodig hebben... Had eerst ook zo'ns etje van datzelfde "merk" dat ze nu bij de Action hebben, alle ontvangers zijn al gesneuveld zo voor en na. Nu heb ik er eentje van Elro (ook bij de Action gekocht, maar die hebben ze nu niet meer. Zijn ook gewoon losse ontvangers voor verkrijgbaar bij Gamma, Media Markt etc.) en die werkt al enkele jaren zoals het hoort. Één keer een dimmer bijgekocht bij de Media Markt en die werkt er prima mee. Die wat ze nu bij de Action hebben zou ik eigenlijk afraden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:00 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ach, we hebben nog 2 van die ontvangers.
Ieder zijn eigen smaak hè, jij zult ongetwijfelt ook dingen in huis hebben waarvan ik denkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Kom op, die dingen zien er toch zo ontzettend goedkoop uit met hun glanzend nepleer?Het doet me ook een beetje denken aan die mensen met die jassen in dat soort glanzend stof. Kan me ook niet voorstellen dat ze stevig zijn...
[..]
.
Nu begrijp ik een beetje waarom je die nepleren poefs dus mooi vindquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Je had echt leer verwacht voor nog geen 8 euro?Glimmende gaat er vanzelf wel af.....vooral als je katten hebt.,
![]()
![]()
Zo nog even naar de Action toe....op zaterdagmiddag...ik heb veters nodig voor kekke schoenen die ik gisteren gloedjenieuw bij de Kringloop heb gekocht.....ja, gloednieuw maar zonder veters.
Even van die lange beters halen van 120 cm....heb ze gezien in zwart met rood erdoor en die heb ik nodig voor mijn te gekke rode suede hoge schoenen met als tegenvoering roze kort nepbont....die combinatie.
![]()
(Nee, geen rood pittig kapsel
)
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:18 schreef Samson het volgende:
[..]
Nu begrijp ik een beetje waarom je die nepleren poefs dus mooi vind
Die hebben ze volgens mij in de stoffen variant. Ze hadden van die poefjes een tijdje geleden in stoffen varianten, in Zwolle zie ik ze nog wel eens rondslingeren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik meende iets te lezen in dit topic over zebra print?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:18 schreef Samson het volgende:
[..]
Leuk, zakken die uit elkaar vallen in je prullenbak.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:11 schreef Qwea het volgende:
Net geweest :
-Collegeblok
-Schijtpapier
-Ringbandmap
-Draadloze deurbel
-Laptop sleeve
-Boterhamzakjes
-Biovuilniszakken
11 euro
Man, doe niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:18 schreef Samson het volgende:
[..]
in welke maten hebben ze die? Misschien toch maar eens zo n ding aanschaffen, zal vast beter zijn dan mijn laptop los in mijn rugzakquote:
Ik doe helemaal niet moeilijk, ik geef enkel aan hoe ik erover denk, dit is een FORUM, duh.....quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Man, doe niet zo moeilijk.Nogmaals, jouw smaak is niet zaligmakend, hoe graag jij dat blijkbaar ook wilt en andere mensen daar graag op wijst dat jouw smaak de enige goede is. Ga verder met leven en blijf niet doorzeiken over iets waar jij geen last van hebt.
En een ieder die het met hem eens is:
, get a life.
OK, sletquote:
Volgens mij hebben wij die op scouting, zijn op zich prima, maar er komen vrij snel kleine deukjes etc in, al lijkt me dat in je eigen huis minder snel gebeuren dan op scoutingquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:34 schreef CindieY het volgende:
Zijn die prullenbakken van de Action eigenlijk wat qua kwaliteit? Het gaat om deze [ afbeelding ]
Ik heb helemaal geen verstand van kunstkerstboompjes, is 27,95 goedkoop voor een neppert van die grootte?quote:
Als het dezelfde is als vorig jaar: JAA! Echt een mooie boom met veel takken (dus geen "lege" stukken"). Kostte toen ook 27,95 geloof ik. Volgens mij heb ik die van 2.10m, die is echt gigantisch!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen verstand van kunstkerstboompjes, is 27,95 goedkoop voor een neppert van die grootte?
ik vind van wel. maar misschien is hij na een jaar of 3 compleet uit elkaar gevallen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen verstand van kunstkerstboompjes, is 27,95 goedkoop voor een neppert van die grootte?
Is geen geld,ik heb voor de mijne 12 jaar geleden(!!!) 350 gulden betaald,was toen eigenlijk net in een kunstboom,en ik heb er nog steeds geen spijt van!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Als het dezelfde is als vorig jaar: JAA! Echt een mooie boom met veel takken (dus geen "lege" stukken"). Kostte toen ook 27,95 geloof ik. Volgens mij heb ik die van 2.10m, die is echt gigantisch!
Voor dat geld heb je bij Intratuin echt een zielig boompje.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind van wel. maar misschien is hij na een jaar of 3 compleet uit elkaar gevallen.
Dank! Ik ga er over nadenken!quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:58 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Is geen geld,ik heb voor de mijne 12 jaar geleden(!!!) 350 gulden betaald,was toen eigenlijk net in een kunstboom,en ik heb er nog steeds geen spijt van!
En welk waspoeder heb je van de action dan?
Maar voor de rest zaten de tassen wel vol?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
en natuurlijk ben ik de kookwekker vergeten die ik wilde halen
Ik heb ook hoofdkussens van de Actions. Die met die eendenveren erin. Die liggen hartstikke lekker.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:18 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren 2 hoofdkussen en een dekbed gekocht. Was een tijdelijke aktie.
Kun je beter voor naar de Kringloop gaan, grotere kans op succes.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hebben ze bij action ook van die oma kopjes met schotel? (van die bloemige/ouderwetse motiefjes bedoel ik dus).
Meen me vaag te herinderen van wel, maar geen zin om voor niks naar Action te gaan (ver fietsen)
nou idd van die gruwelijk royal albertmeuk met gouden randjesquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Kun je beter voor naar de Kringloop gaan, grotere kans op succes.
uiteraardquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar voor de rest zaten de tassen wel vol?
Al geprobeerd, was geen succes. Maar bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Kun je beter voor naar de Kringloop gaan, grotere kans op succes.
Heb ik nog op zolder staan....van oma, herinnering aan iemand die er niet meer is maar zo toch nog een beetje aanwezig is als ik het tegenkom.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou idd van die gruwelijk royal albertmeuk met gouden randjes
Jammer, maar gewoon blijven kijken, elke dag andere voorraad bij de Kringloop hè.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Al geprobeerd, was geen succes. Maar bedankt voor de tip.
Heb nog even de tijd dus ik kan nog bij de kringloop in een andere stad kijken. Maar Action is nog iets makkelijker.
Ik had niet anders verwacht.quote:
Je mag de doos zienquote:Op woensdag 2 november 2011 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, dus de action heeft een mooie kerstboom begrijp ik? Niemand die toevallig een fotootje heeft zeker?
Volgens mij heb ik die doosjes wel eens zien staan geel met wit en dan een andere kleur al naar gelang de soort, moet je zelf aanmaken met water.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:58 schreef liiszle het volgende:
iemand enig idee of ze behang lijm bij de action hebben?
De rode wel..quote:Op woensdag 2 november 2011 18:53 schreef tomaat52 het volgende:
Iemand al ervaring met die gele vouwkratjes?
Jup!!quote:Op woensdag 2 november 2011 16:58 schreef liiszle het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:40 schreef roos85 het volgende:
Weet iemand of ze bij de action digitale keukenweegschalen verkopen?
Heb deze laatst paar gekocht voor idd 50 cent, maar wat vond ik ze tegenvallen!quote:Op woensdag 2 november 2011 17:05 schreef Bos81 het volgende:
Voor de sport en voetballiefhebbers. Ik zag vandaag bij mij in Eindhoven bij de boeken allerlei Hard Gras edities liggen voor slechts 50 eurocent.
Bij de Action zijn ze 7 ofzoquote:Op donderdag 3 november 2011 13:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Kijk dat is mooi
bij de hema kost zo'n ding al 25 euro
Je moet het ding natuurlijk niet uit de klauwen laten vallen/de jus eroverheen gieten of wat je ook gedaan hebt.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:17 schreef GimmeGore het volgende:
Die van mij was alleen niet zo keukenbestendig...
Zoals al verteld werd hebben ze inderdaad behanglijm staan. Helaas heb ik 3 keer een pakje Bison behanglijm gehad die niet goed was op de 1 of andere manier.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:58 schreef liiszle het volgende:
Op mijn werk verdenken ze me er al van aandelen Action te hebbenquote:Op donderdag 3 november 2011 13:25 schreef trovey het volgende:
Maandagochtenexemplaar, kan altijd voorkomen. Ik ken verscheidene mensen die er eentje hebben (ja, ik maak regelmatig reclame voor spullen van de Action, ik verwacht binnenkort mijn bonus
) maar die hebben nergens last van.
och, dat is voor mij niet zo belangrijk, het is voor papier machéquote:Op donderdag 3 november 2011 13:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoals al verteld werd hebben ze inderdaad behanglijm staan. Helaas heb ik 3 keer een pakje Bison behanglijm gehad die niet goed was op de 1 of andere manier.
Mijn behang kwam naar beneden zetten of de lijm bleef waterig met klonten.
Waarschijnlijk een levering van overdatum dingen.
Ik moet aandelen hebben....weet het blijkbaar alleen zelf niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Op mijn werk verdenken ze me er al van aandelen Action te hebbenIk had twee van die bloempennen gekocht en bij de opzoek-pc's neergezet, maar die %@$@#@^^ studenten hebben al 1 potje gejat. Echt, niks is meer heilig
En dat viel in de winkel al niet op?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:21 schreef tomaat52 het volgende:
Heb net 2 van die kratjes gekocht.Alleen zijn ze niet stapelbaar.
Niet als ze in de verpakking zitten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:23 schreef trovey het volgende:
[..]
En dat viel in de winkel al niet op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |