Ik had daar een paar weken geleden een electrische deken gekocht voor ¤ 9.95.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:15 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Verkoopt Action van die warmwater kruiken met zachte fluwelen bekleding oid?
En ben benieuwd of ze daar ook elektrische dekens hebben...
En is het wat of heb je het nog niet kunnen uittesten? 1 of 2-persoons?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had daar een paar weken geleden een electrische deken gekocht voor ¤ 9.95.
Daar kun je geen kou voor lijden
Ja!quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:41 schreef Aventura het volgende:
Iemand een idee of ze ook kleine thermosflessen verkopen?
Het is een 1-persoons. En ik heb hem nog niet aangehad op mijn bed. Wel even uitgeprobeerd of hij warm werd, en dat werkte goed.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:27 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
En is het wat of heb je het nog niet kunnen uittesten? 1 of 2-persoons?
Bedankt voor je reactie. Zie tussen de 100 nieuwste artikelen nu ook een elektrische deken staan: http://www.action.nl/products/view/id/5167/-p/favoritelistid/1quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is een 1-persoons. En ik heb hem nog niet aangehad op mijn bed. Wel even uitgeprobeerd of hij warm werd, en dat werkte goed.
Hij ligt nu wel op mijn bed, gisteren gedaan, maar het is nog niet koud genoeg om hem aan te zetten.
Ik moet wel zeggen dat ik zo'n deken 's nachts nooit aan laat staan als ik in bed lig. Dat durf ik niet. Ik ben veel te bang dat die in brand vliegt of zo.
Ja, dat is hem.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:04 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Zie tussen de 100 nieuwste artikelen nu ook een elektrische deken staan: http://www.action.nl/products/view/id/5167/-p/favoritelistid/1
[ afbeelding ]
Aha, mooi...ik heb er eentje nodig, de vorige heeft de geest gegeven. Straks even naar de Action toe, er zitten wat interessante dingen bij de aanbiedingen van deze week.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:04 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Zie tussen de 100 nieuwste artikelen nu ook een elektrische deken staan: http://www.action.nl/products/view/id/5167/-p/favoritelistid/1
[ afbeelding ]
Dan zullen ze wel op zoek gaan naar een andere locatie indien mogelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is nu op het parkeerterrein bij 'mijn' Action betaald parkeren geworden, dus dat werpt wel een drempel op.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is nu op het parkeerterrein bij 'mijn' Action betaald parkeren geworden, dus dat werpt wel een drempel op.
Dat is bij 'mijn' Action altijd al zo geweestquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Als je bezorger bent en je hebt van die grote bezorgtassen, dan kan er heul veul in hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:32 schreef GimmeGore het volgende:
Voordeel van op de fiets gaan. Geen parkeerkosten en je kan niet zoveel meenemen
Jij woont in een dorp met 300 inwoners?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:38 schreef Erasmo het volgende:
Betalen om ergens je geld uit te mogen geven, het moet niet gekker worden
en rede om wat vaker te gaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:32 schreef GimmeGore het volgende:
Voordeel van op de fiets gaan. Geen parkeerkosten en je kan niet zoveel meenemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |