Ik was vrijdag na lange tijd (voor mijn doen danquote:Zodra het kouder wordt komen de vogels weer dichterbij huis. Ze gaan nu actief op zoek naar een plek waar ook in koude jaargetijden wat te vinden is. Als u ze nu gaat voeren, hebt u al snel stamgasten voor de winter. Veel vogelsoorten waarderen nu ook de vitaminerijke bessen uit de struiken in uw tuin.
Bij lagere temperaturen kunt u ook vetbollen en pinda’s weer ophangen. Let er in deze tijd wel extra goed op dat voer niet beschimmelt.
Bedkniekousenquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb het even opgezocht want dacht zelf idd ook dat je nu nog niet mocht bijvoeren. Het mag dus wel, het hele jaar door maar het verschilt per jaargetijde wat nou verstandig is om bij te voeren.
Van de website van de Vogelbescherming
[..]
Ik was vrijdag na lange tijd (voor mijn doen dan) weer in de Action..
Ik kocht o.a. een donkerblauwe rok maar wat wel echt de beste koop van vrijdag was waren de zogenaamde Dames Bedkniekousen. Ik draag ze niet in bed maar gewoon als sloffen heerlijk want zo kan ik net wat makkelijker mijn voeten tegen de verwarming aan manoeuvreren als ik met school bezig ben.. Ik ga nog maar een setje ophalen denk ik
Hier ook niet meer gezien...zal dus een tijdelijk artikel zijn geweest.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:37 schreef .Neovo. het volgende:
Btw, verkoopt de action die bueno dingen nog wel? Kan ze nergens meer vinden, in meerdere winkels niet
Heb ik al.....kan ik mijn voeten goed vinden in het donker.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:05 schreef Miniem het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de vrouwen nagellak in neon kleuren.![]()
1,39.
Pro-tip: begin er niet aan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:05 schreef Miniem het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de vrouwen nagellak in neon kleuren.![]()
1,39.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb ik al.....kan ik mijn voeten goed vinden in het donker.
Nee hoor niet tot over de knie, bij mij komen ze qua lengte net onder de knie. Ja de korte variant kende ik ook al maar ik houd gewoon van kniekousen dus toen ik dit zag moest ik ze wel hebben (en ga ik volgende week nog meer halen!)quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:07 schreef trovey het volgende:
Ik ken die dingen wel maar dan de korte versie....zijn toch niet die dingen die over de knie heengaan hè want daar heb ik blijkbaar te stevige onderbenen voor...of het was een maatje Chinese vrouwenonderbenen dat kan ook...die dingen klemden als een gek.
Whehe, die ironie. Bedsokken die lekker harig zijn, leuk voor je partnerquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
Van die harige kniekousen zijn het..
[ afbeelding ]
Deze dus! Ik heb ze gestreept en met stippen!
quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, die ironie. Bedsokken die lekker harig zijn, leuk voor je partner
Ik heb van die korte, formaat enkelsok, met dingetjes onder je voeten tegen het uitglijden, heb ze nu ook aan als sokken inderdaad. Ideaal!quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien dat ik ook zo'n setje haal, om als sloffen te gebruiken
Daarom niet aan in bed maar gewoon als ik een poging doe om met school bezig te gaanquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook meteen aanquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik geloof trouwens dat je met deze sokken ook wel je laminaat vloertje kan poetsen
Schat, ik wil niet vervelend zijn maar is het weer eens geen tijd voor een scheermesje?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoiquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:27 schreef trovey het volgende:
OT: ik denk dat ik ook een paar ga halen....lig toch alleen in bed.
Vrouwen die in de winter niet of minder scheren, dat moeten ze écht verbiedenquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Schat, ik wil niet vervelend zijn maar is het weer eens geen tijd voor een scheermesje?![]()
quote:
Ik heb nauwelijks haar op de benen en het is nog witblond ook...makkelijkquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vrouwen die in de winter niet of minder scheren, dat moeten ze écht verbieden![]()
Ah dus je opmerking ging over jezelf, wat aandoenlijk!quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:32 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nauwelijks haar op de benen en het is nog witblond ook...makkelijkAls ik me er aan stoor gooi ik er een mesje overheen maar niemand zie/voelt enig verschil.
Heb ik eindelijk ook haar op de benen met die sokken...eens wat anders.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah dus je opmerking ging over jezelf, wat aandoenlijk!
2,89 voor 2 paar!quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook meteen aanWat kosten ze trouwens?
ik heb ze gekocht, ze hangen nog niet hoor. eerst moeten de blaadjes van de bomen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 08:59 schreef Mercer het volgende:
Het is nog te vroeg voor die bollen volgens mij.
van de week nog gezien/quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:37 schreef .Neovo. het volgende:
Btw, verkoopt de action die bueno dingen nog wel? Kan ze nergens meer vinden, in meerdere winkels niet
Ik heb ze al wel gehangen en gisteren was het een enorme drukte in m'n tuin met musjes en koolmeesjesquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb ze gekocht, ze hangen nog niet hoor. eerst moeten de blaadjes van de bomen.
Hier ook. En van de winter ga ik die pindazakken ook ophangen, dan komen de halsbandparkieten daarvan snoepen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:34 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb ze al wel gehangen en gisteren was het een enorme drukte in m'n tuin met musjes en koolmeesjes
Heb even moeten googlen wat een halsbandparkiet isquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier ook. En van de winter ga ik die pindazakken ook ophangen, dan komen de halsbandparkieten daarvan snoepen.
ach bekijk het positief. na een regenbui heb je je balkon zo weer schoon.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik wil ook weer vogels op mijn balkon..
Vorig jaar ook vetbollen en brood opgehangen..Alleen ze schijten alles onder..
ik heb bij bazar van die leuke voederhuisjes gekocht. ik moet ze nog even schilderen en dan kunnen ze naar buiten met pindanetjes en andere toestanden erin/eraanquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier ook. En van de winter ga ik die pindazakken ook ophangen, dan komen de halsbandparkieten daarvan snoepen.
Oh leuk, zelfgemaakte huisjes!quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb bij bazar van die leuke voederhuisjes gekocht. ik moet ze nog even schilderen en dan kunnen ze naar buiten met pindanetjes en andere toestanden erin/eraan
Die halsbandparkietjes komen op steeds meer plekken in Nederland. Voornamelijk omdat ze geen natuurlijke vijand hebben hier.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:14 schreef Lips het volgende:
[..]
Heb even moeten googlen wat een halsbandparkiet isWat een mooie beestjes!
Ik hoop wel dat de vogeltjes niet bedenken dat ze echt in mijn tuin moeten gaan wonen, want in het voorjaar (zodra het mooi weer is) mogen de katten naar buiten en dat schijnt niet goed te combineren met vogeltjes
Dit niet dan tomaat?quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb ze gekocht, ze hangen nog niet hoor. eerst moeten de blaadjes van de bomen.
Ik leef nog!quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:13 schreef Probability het volgende:
Hoe veilig is die elektrische deken?
heb je pics van de nagellak?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:57 schreef Lutte het volgende:
Whoehoe, Action was leuk!
Buit: vier kleurtjes nagellak (ze hadden nieuwe), haarklemmetje met vlinder, mascara en oogpotlood om uit te proberen, poncho voor op de bank, koptelefoon met splitter en caviavoer.
En man wat was het druk
Heb je een lekkage in het dak?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:57 schreef Lutte het volgende:
Whoehoe, Action was leuk!
Buit: vier kleurtjes nagellak (ze hadden nieuwe), haarklemmetje met vlinder, mascara en oogpotlood om uit te proberen, poncho voor op de bank, koptelefoon met splitter en caviavoer.
En man wat was het druk
Kan ik vanavond wel even maken als je wilt, zullen ze niet bijster duidelijk zijn.quote:
Ja, een beetje het snuggie idee!! Kan ik toch gewoon FOK!ken.quote:
Anders de namen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kan ik vanavond wel even maken als je wilt, zullen ze niet bijster duidelijk zijn.
Blank, rose red, plum en broadway blue. Alleen de namen al, ik vind het leukquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Anders de namen?Ben benieuwd welke je hebt
Oh die plum ziet er goed uitquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Blank, rose red, plum en broadway blue. Alleen de namen al, ik vind het leuk
Bij mij is het altijd andersom.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:46 schreef mazaru het volgende:
Ik ga altijd met het heilige voornemen om alleen te kopen waar ik voor ga en het lukt me nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |