Grotere fietstassen kopen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:05 schreef dingo22 het volgende:
Sinds kort heb ik de Action hier ook ontdekt, en kan me heel goed voorstellen hoe sommigen van jullie het moeilijk vinden er weg te blijven. :p Ik heb er de afgelopen weken oa een keukenweegschaal, glazen theepot, fleecedeken, fotolijst en gevlochten mandje vandaan. Ze hebben er trouwens best leuke keukenspullen..
Is goedkoper dan na de garage jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:34 schreef PureEvil het volgende:
Vanochtend ook ff bij de action geweest, gekocht;
3 bussen olie voor de auto.
2 zakken 'elfen koekjes' met chocola0,89
2 doosjes met papieren cupcake vormpjes (80 stuks voor 0.52 cent ofzo)
2 parkeerschijven 0,29
Ben snel maar weer naar de auto gegaan, heb nog veel meer leuke dingen gezien, maar da's niet goed voor de portemonee
En waarom koopt ze 3 bussen als ze al een auto heeft?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:46 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Is goedkoper dan na de garage ja![]()
Grapjas....quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:27 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Hoe betaal je iets meer dan een halve cent?!
Ja, aanrader.quote:
Dan moet ik die maar eens halen.quote:
De enige functie van die lamp is toch een luchtstroming op gang brengen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:28 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Lamp zorgt voor de warmte.Niet te veel, niet te weinig.
Nee, de warmte. Anders krijg je het niet warm in de bak.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De enige functie van die lamp is toch een luchtstroming op gang brengen?
Of je neemt gewoon een overbodige koffie/theemok...zoals hier.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:06 schreef Miniem het volgende:
zon houder om je pennen in te stoppen heeft de Action vast wel?
Neequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Of je neemt gewoon een overbodige koffie/theemok...zoals hier.
Gewoon vetmesten, die beesten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 08:59 schreef Mercer het volgende:
Het is nog te vroeg voor die bollen volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |