quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:13 schreef onderjas het volgende:
Hallo mensen,
Ik vroeg me af of de Action fotopapier heeft....
Hopelijk weet iemand die toevallig.
Zeg.quote:
Oh ja zie het nu idd, je bent vergeven.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:22 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Zeg.Wees blij dat ik jouw vraag in dit topic heb geplaatst.
ja hebben ze....quote:ik vroeg me af of de Action fotopapier heeft....
Hopelijk weet iemand die toevallig.
Ja heb er afgelopen jaar nog 2gekocht.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand of Action ook foto-albums verkoopt, waar je foto's in kunt plakken?
Ik heb tot nu toe alleen de kleine albums gezien waar je losse foto's in doorzichtige hoesjes kunt doen, kleine mapjes dus.
Thanks!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:10 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Ja heb er afgelopen jaar nog 2gekocht.
Niet zo mooi als de hema bijv.
Moet je eens kijken bij de Kringloop, daar liggen die dingen op stapels.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand of Action ook foto-albums verkoopt, waar je foto's in kunt plakken?
Ik heb tot nu toe alleen de kleine albums gezien waar je losse foto's in doorzichtige hoesjes kunt doen, kleine mapjes dus.
Kom ik nooit, ligt hier aan de andere kant van de stad op een industrie-terrein en de Action (en andere winkels) is 3 minuten fietsenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet je eens kijken bij de Kringloop, daar liggen die dingen op stapels.
Geen excusesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kom ik nooit, ligt hier aan de andere kant van de stad op een industrie-terrein en de Action (en andere winkels) is 3 minuten fietsen
Ik fiets gemiddeld al 1,5 uur per dag hoor, en daarnaast wandel ik ook dagelijks, dus ik mis niksquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Geen excuses![]()
, een flink stuk fietsen is gezond.
Ik ga het nu ook even doen...rondje stad.
Biltong maken met een gloeilamp? Vertel me meer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:24 schreef tomaat52 het volgende:
Morgen 60 watt gloeilampen inslaan, zodat ik nog een paar jaar lang biltong kan maken.
Lamp zorgt voor de warmte.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:27 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Biltong maken met een gloeilamp? Vertel me meer.
Dus toch naar de Kringloop toe om een mooi album van vroegah te vinden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik fiets gemiddeld al 1,5 uur per dag hoor, en daarnaast wandel ik ook dagelijks, dus ik mis niks
En ik denk dat ik ze bij de Action laat liggen, krijg er nog spijt van als mijn oude mooie foto's van vroegah in een lelijk album zitten
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:38 schreef tomaat52 het volgende:
http://actieknaller.eu/
Hij blijft slecht.
Verzin dan op zijn minst een beetje andere naam als je de formule kopieertquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:38 schreef tomaat52 het volgende:
Hij blijft slecht.
Hij is nu uit de lucht?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:38 schreef tomaat52 het volgende:
Hij blijft slecht.
Grotere fietstassen kopen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:05 schreef dingo22 het volgende:
Sinds kort heb ik de Action hier ook ontdekt, en kan me heel goed voorstellen hoe sommigen van jullie het moeilijk vinden er weg te blijven. :p Ik heb er de afgelopen weken oa een keukenweegschaal, glazen theepot, fleecedeken, fotolijst en gevlochten mandje vandaan. Ze hebben er trouwens best leuke keukenspullen..
Is goedkoper dan na de garage jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:34 schreef PureEvil het volgende:
Vanochtend ook ff bij de action geweest, gekocht;
3 bussen olie voor de auto.
2 zakken 'elfen koekjes' met chocola0,89
2 doosjes met papieren cupcake vormpjes (80 stuks voor 0.52 cent ofzo)
2 parkeerschijven 0,29
Ben snel maar weer naar de auto gegaan, heb nog veel meer leuke dingen gezien, maar da's niet goed voor de portemonee
En waarom koopt ze 3 bussen als ze al een auto heeft?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:46 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Is goedkoper dan na de garage ja![]()
Grapjas....quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:27 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Hoe betaal je iets meer dan een halve cent?!
Ja, aanrader.quote:
Dan moet ik die maar eens halen.quote:
De enige functie van die lamp is toch een luchtstroming op gang brengen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:28 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Lamp zorgt voor de warmte.Niet te veel, niet te weinig.
Nee, de warmte. Anders krijg je het niet warm in de bak.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De enige functie van die lamp is toch een luchtstroming op gang brengen?
Of je neemt gewoon een overbodige koffie/theemok...zoals hier.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:06 schreef Miniem het volgende:
zon houder om je pennen in te stoppen heeft de Action vast wel?
Neequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Of je neemt gewoon een overbodige koffie/theemok...zoals hier.
Gewoon vetmesten, die beesten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 08:59 schreef Mercer het volgende:
Het is nog te vroeg voor die bollen volgens mij.
Ik was vrijdag na lange tijd (voor mijn doen danquote:Zodra het kouder wordt komen de vogels weer dichterbij huis. Ze gaan nu actief op zoek naar een plek waar ook in koude jaargetijden wat te vinden is. Als u ze nu gaat voeren, hebt u al snel stamgasten voor de winter. Veel vogelsoorten waarderen nu ook de vitaminerijke bessen uit de struiken in uw tuin.
Bij lagere temperaturen kunt u ook vetbollen en pinda’s weer ophangen. Let er in deze tijd wel extra goed op dat voer niet beschimmelt.
Bedkniekousenquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb het even opgezocht want dacht zelf idd ook dat je nu nog niet mocht bijvoeren. Het mag dus wel, het hele jaar door maar het verschilt per jaargetijde wat nou verstandig is om bij te voeren.
Van de website van de Vogelbescherming
[..]
Ik was vrijdag na lange tijd (voor mijn doen dan) weer in de Action..
Ik kocht o.a. een donkerblauwe rok maar wat wel echt de beste koop van vrijdag was waren de zogenaamde Dames Bedkniekousen. Ik draag ze niet in bed maar gewoon als sloffen heerlijk want zo kan ik net wat makkelijker mijn voeten tegen de verwarming aan manoeuvreren als ik met school bezig ben.. Ik ga nog maar een setje ophalen denk ik
Hier ook niet meer gezien...zal dus een tijdelijk artikel zijn geweest.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:37 schreef .Neovo. het volgende:
Btw, verkoopt de action die bueno dingen nog wel? Kan ze nergens meer vinden, in meerdere winkels niet
Heb ik al.....kan ik mijn voeten goed vinden in het donker.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:05 schreef Miniem het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de vrouwen nagellak in neon kleuren.![]()
1,39.
Pro-tip: begin er niet aan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:05 schreef Miniem het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de vrouwen nagellak in neon kleuren.![]()
1,39.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb ik al.....kan ik mijn voeten goed vinden in het donker.
Nee hoor niet tot over de knie, bij mij komen ze qua lengte net onder de knie. Ja de korte variant kende ik ook al maar ik houd gewoon van kniekousen dus toen ik dit zag moest ik ze wel hebben (en ga ik volgende week nog meer halen!)quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:07 schreef trovey het volgende:
Ik ken die dingen wel maar dan de korte versie....zijn toch niet die dingen die over de knie heengaan hč want daar heb ik blijkbaar te stevige onderbenen voor...of het was een maatje Chinese vrouwenonderbenen dat kan ook...die dingen klemden als een gek.
Whehe, die ironie. Bedsokken die lekker harig zijn, leuk voor je partnerquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
Van die harige kniekousen zijn het..
[ afbeelding ]
Deze dus! Ik heb ze gestreept en met stippen!
quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, die ironie. Bedsokken die lekker harig zijn, leuk voor je partner
Ik heb van die korte, formaat enkelsok, met dingetjes onder je voeten tegen het uitglijden, heb ze nu ook aan als sokken inderdaad. Ideaal!quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien dat ik ook zo'n setje haal, om als sloffen te gebruiken
Daarom niet aan in bed maar gewoon als ik een poging doe om met school bezig te gaanquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook meteen aanquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik geloof trouwens dat je met deze sokken ook wel je laminaat vloertje kan poetsen
Schat, ik wil niet vervelend zijn maar is het weer eens geen tijd voor een scheermesje?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoiquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:27 schreef trovey het volgende:
OT: ik denk dat ik ook een paar ga halen....lig toch alleen in bed.
Vrouwen die in de winter niet of minder scheren, dat moeten ze écht verbiedenquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Schat, ik wil niet vervelend zijn maar is het weer eens geen tijd voor een scheermesje?![]()
quote:
Ik heb nauwelijks haar op de benen en het is nog witblond ook...makkelijkquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vrouwen die in de winter niet of minder scheren, dat moeten ze écht verbieden![]()
Ah dus je opmerking ging over jezelf, wat aandoenlijk!quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:32 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nauwelijks haar op de benen en het is nog witblond ook...makkelijkAls ik me er aan stoor gooi ik er een mesje overheen maar niemand zie/voelt enig verschil.
Heb ik eindelijk ook haar op de benen met die sokken...eens wat anders.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah dus je opmerking ging over jezelf, wat aandoenlijk!
2,89 voor 2 paar!quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook meteen aanWat kosten ze trouwens?
ik heb ze gekocht, ze hangen nog niet hoor. eerst moeten de blaadjes van de bomen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 08:59 schreef Mercer het volgende:
Het is nog te vroeg voor die bollen volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |