Ik had niet anders verwacht.quote:

Je mag de doos zienquote:Op woensdag 2 november 2011 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, dus de action heeft een mooie kerstboom begrijp ik? Niemand die toevallig een fotootje heeft zeker?

Volgens mij heb ik die doosjes wel eens zien staan geel met wit en dan een andere kleur al naar gelang de soort, moet je zelf aanmaken met water.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:58 schreef liiszle het volgende:
iemand enig idee of ze behang lijm bij de action hebben?

De rode wel..quote:Op woensdag 2 november 2011 18:53 schreef tomaat52 het volgende:
Iemand al ervaring met die gele vouwkratjes?
 (Dat zegt voor de rest niks want ben niet zo;n make-up iemand
 (Dat zegt voor de rest niks want ben niet zo;n make-up iemand  )
 )

Jup!!quote:Op woensdag 2 november 2011 16:58 schreef liiszle het volgende:

Ja.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:40 schreef roos85 het volgende:
Weet iemand of ze bij de action digitale keukenweegschalen verkopen?

Heb deze laatst paar gekocht voor idd 50 cent, maar wat vond ik ze tegenvallen!quote:Op woensdag 2 november 2011 17:05 schreef Bos81 het volgende:
Voor de sport en voetballiefhebbers. Ik zag vandaag bij mij in Eindhoven bij de boeken allerlei Hard Gras edities liggen voor slechts 50 eurocent.

Bij de Action zijn ze 7 ofzoquote:Op donderdag 3 november 2011 13:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Kijk dat is mooi
bij de hema kost zo'n ding al 25 euro

Je moet het ding natuurlijk niet uit de klauwen laten vallen/de jus eroverheen gieten of wat je ook gedaan hebt.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:17 schreef GimmeGore het volgende:
Die van mij was alleen niet zo keukenbestendig...
 Hier werkt het ding uitstekend.
  Hier werkt het ding uitstekend.  

Zoals al verteld werd hebben ze inderdaad behanglijm staan. Helaas heb ik 3 keer een pakje Bison behanglijm gehad die niet goed was op de 1 of andere manier.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:58 schreef liiszle het volgende:

, kan altijd voorkomen. Ik ken verscheidene mensen die er eentje hebben (ja, ik maak regelmatig reclame voor spullen van de Action, ik verwacht binnenkort mijn bonus
 , kan altijd voorkomen. Ik ken verscheidene mensen die er eentje hebben (ja, ik maak regelmatig reclame voor spullen van de Action, ik verwacht binnenkort mijn bonus  ) maar die hebben nergens last van.
 ) maar die hebben nergens last van.

Op mijn werk verdenken ze me er al van aandelen Action te hebbenquote:Op donderdag 3 november 2011 13:25 schreef trovey het volgende:
Maandagochtenexemplaar, kan altijd voorkomen. Ik ken verscheidene mensen die er eentje hebben (ja, ik maak regelmatig reclame voor spullen van de Action, ik verwacht binnenkort mijn bonus
) maar die hebben nergens last van.
 Ik had twee van die bloempennen gekocht en bij de opzoek-pc's neergezet, maar die %@$@#@^^ studenten hebben al 1 potje gejat. Echt, niks is meer heilig
 Ik had twee van die bloempennen gekocht en bij de opzoek-pc's neergezet, maar die %@$@#@^^ studenten hebben al 1 potje gejat. Echt, niks is meer heilig   

och, dat is voor mij niet zo belangrijk, het is voor papier machéquote:Op donderdag 3 november 2011 13:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoals al verteld werd hebben ze inderdaad behanglijm staan. Helaas heb ik 3 keer een pakje Bison behanglijm gehad die niet goed was op de 1 of andere manier.
Mijn behang kwam naar beneden zetten of de lijm bleef waterig met klonten.
Waarschijnlijk een levering van overdatum dingen.
 inmiddels begrepen dat mijn moeder nog 2 pakjes heeft staan, en heb ze ook zien staan in de action. dus mocht ik te kort komen!
 inmiddels begrepen dat mijn moeder nog 2 pakjes heeft staan, en heb ze ook zien staan in de action. dus mocht ik te kort komen!

Ik moet aandelen hebben....weet het blijkbaar alleen zelf niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Op mijn werk verdenken ze me er al van aandelen Action te hebbenIk had twee van die bloempennen gekocht en bij de opzoek-pc's neergezet, maar die %@$@#@^^ studenten hebben al 1 potje gejat. Echt, niks is meer heilig

Alleen zijn ze niet stapelbaar.
  Alleen zijn ze niet stapelbaar.  

En dat viel in de winkel al niet op?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:21 schreef tomaat52 het volgende:
Heb net 2 van die kratjes gekocht.Alleen zijn ze niet stapelbaar.

Niet als ze in de verpakking zitten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:23 schreef trovey het volgende:
[..]
En dat viel in de winkel al niet op?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |