abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:27:16 #1
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_103240819

trophy lijst
car lijst

quote:
Fok-ID = PSN
matthisl = matthimatiques
Chaos-Zero = MoodChange
Repeating = Sjorskee
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
fake-flamingo = Fake-Flamingo
67Impala = Munn1k
mgeelen = Mr_Mister_38
killurz= killurz
rolstoelvandaal = Stavross
caspervc = casper_vc
Sygnus = GTP_Sygnus
joeftw = joeftw-
Echtezwarevannelle = RobinMeng
Dannoe = Methadonny
donald_dick = joystick-joy
ForzaScuderiaFerrari = jobimpreza
FinalD87 = FNLD
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!

[ Bericht 4% gewijzigd door SanAnt op 18-10-2011 17:47:34 ]
pi_103240917
Hmm ... was de plaatjes ergens anders aan het uploaden voor de mooi ;(
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:31:10 #3
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_103240972
Sorry geef de links en ik zet ze erin .
pi_103241095
http://i.imgur.com/SOCuW.jpg

http://i.imgur.com/PTQ8I.jpg

En als je toch bezig bent: FinalD87 = FNLD :P

Edit: hoop dat er geen copyright op die plaatjes zit? :')
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:42:48 #5
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_103241408
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:34 schreef FinalD87 het volgende:
http://i.imgur.com/SOCuW.jpg

http://i.imgur.com/PTQ8I.jpg

En als je toch bezig bent: FinalD87 = FNLD :P

Edit: hoop dat er geen copyright op die plaatjes zit? :')
Je naam moet je er zelf in zetten ,kan ik niet veranderen .

Toch wel heb de op met jouw pics en je naam verander :)

[ Bericht 7% gewijzigd door SanAnt op 18-10-2011 17:49:24 ]
pi_103241483
Flinke discussie op GTPlanet omdat de DLC accountgebonden is en de DLC in de USA een week uitgesteld is terwijl niemand dat wist, zelfs PD niet. :X
pi_103242066

Die nieuwe chromelook vind ik toch stiekum wel erg gaaf.

[ Bericht 27% gewijzigd door Dutchguy op 18-10-2011 19:02:08 ]
pi_103245268
Sommige auto's staat het wel, de andere niet. De mustang in goud vind ik erg zonde , de SLR staat het wel goed !!
pi_103247393
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:16 schreef Meike26 het volgende:
Sommige auto's staat het wel, de andere niet. De mustang in goud vind ik erg zonde , de SLR staat het wel goed !!
Een echte Silberpfeile. :P
pi_103248331
Volgens mij is een echte silberfeile meer zijdeglans grijs ;)

Hadden we nu maar een Audi Avus als DLC ! O+
pi_103248710
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:16 schreef Meike26 het volgende:
Ik vind de Mustang in goud persoonlijk mooier. :)
Feyenoord-
pi_103249026
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:06 schreef Meike26 het volgende:
Volgens mij is een echte silberfeile meer zijdeglans grijs ;)

Hadden we nu maar een Audi Avus als DLC ! O+
Ik denk dat er nog een EU en/of een USA pack komt. Op GTPlanet hadden ze stills geplaatst van een clip van een bezoek aan het kantoor van PD en daar waren ze bezig met wagens maar je zag heel onduidelijk alleen het interieur. Sommigen dachten dat het een Alfa was of een BMW maar wel leuk al die speculatie, meer dan dat is het ook niet.

Verder hingen er allemaal tracklogo's aan de muur, o.a. Midfield. Maar goed dat zegt nog niets voor toekomstige DLC maar ik je weet nooit.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dutchguy op 18-10-2011 21:52:17 ]
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:25:58 #13
262938 ForzaScuderiaFerrari
Subaru Impreza GT Turbo
pi_103249596
Spa is echt heerlijk man ^O^
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
  woensdag 19 oktober 2011 @ 00:00:29 #14
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_103262915
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:25 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Spa is echt heerlijk man ^O^
Amen to that! _O_ !!! Heb vanmiddag een paar rondjes relax gereden en het lijkt zó echt! Ben er in Augustus nog geweest voor F1 maar herken bijna alles. Echt alsof ik zelf een rondje rij.

Hoe zit het eigenlijk met speciale kleuren als chrome en gold. Krijg je die maar één keer. Vind het zó moeilijk om een auto te kiezen om het op aan te brengen. Ben bang dat ik na een paar week/maand spijt krijg van mijn keuze.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_103264385
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:00 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Amen to that! _O_ !!! Heb vanmiddag een paar rondjes relax gereden en het lijkt zó echt! Ben er in Augustus nog geweest voor F1 maar herken bijna alles. Echt alsof ik zelf een rondje rij.

Hoe zit het eigenlijk met speciale kleuren als chrome en gold. Krijg je die maar één keer. Vind het zó moeilijk om een auto te kiezen om het op aan te brengen. Ben bang dat ik na een paar week/maand spijt krijg van mijn keuze.
Krijg je maar 1x maar van chrome krijg je er dan een stuk of tien in verschillende kleuren en ook zoveel van die special bicolor paint, fluor en nog een hele zwik andere.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 00:48:34 #16
343196 RingBewoner
pi_103264533
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:43 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Krijg je maar 1x maar van chrome krijg je er dan een stuk of tien in verschillende kleuren en ook zoveel van die special bicolor paint, fluor en nog een hele zwik andere.
Vind het jammer dat je niet ergens kleuren kan kopen met ingame credits.
pi_103267528
Als PD het probleem heeft opgelost om DLC speelbaar te maken voor meerdere accounts op 1 PS3, dan hoop ik dat de cheat weer werkt voor het verdubbelen van de paintbuckets (en auto's).

Vind het zelf ook erg irritant dat een mooie kleur maar 1 keer te gebruiken is.
Gisteren de Honda CR-Z uit het DLC pakket al 1 van die polariserende lakken gegeven. Daar heb ik nu dus al weer spijt van :(. Bovendien raar dat die premium DLC auto's dan niet gewoon tevoorschijn komen bij de dealer !
  woensdag 19 oktober 2011 @ 08:42:06 #18
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_103267581
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 08:36 schreef Meike26 het volgende:

Inderdaad, de toegevoegde waarde ervan ontgaat mij ook, het is alleen maar frustrerend eigenlijk.
pi_103270518
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 08:36 schreef Meike26 het volgende:
Als PD het probleem heeft opgelost om DLC speelbaar te maken voor meerdere accounts op 1 PS3, dan hoop ik dat de cheat weer werkt voor het verdubbelen van de paintbuckets (en auto's).

Gisteren de Honda CR-Z uit het DLC pakket al 1 van die polariserende lakken gegeven. Daar heb ik nu dus al weer spijt van :(. Bovendien raar dat die premium DLC auto's dan niet gewoon tevoorschijn komen bij de dealer !
Eerst vond ik het ook wel irritant dat je elke paint chip maar 1x kan gebruiken maar achteraf vind ik het wel een goede beslissing want het moet bijzonder blijven. Als er geen limiet op zat zou je bij online races straks alleen nog maar tegen auto's in chrome en bicolour rijden en daar zou ik erg chagrijnig van worden. ;)
Ik denk dat het probleem meer is dat het paint previewen niet goed werkt. Nu moet je steeds je proberen in te beelden via dat kleine waardeloze modelletje hoe het op je wagen staat en dat werkt gewoon niet lekker. Waarom niet meteen het effect van je lak op je wagen kunnen zien? -O- Ik hoop dat ze dat nog een keer aanpassen want het irriteert mij ook en het is onlogisch.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 19 oktober 2011 @ 10:41:52 #20
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_103270567
Hoe mooi Spa ook mag zijn, ik ga er nog steeds geen 5 euro voor neer leggen. :X

Die Merc in chrome is wel mooi. :Y
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_103270869
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:00 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ik heb gisteren Spa in gt5 gereden, en daarna spa in NFS Shift 1, en zelfs in die oude shift vind ik die track er veel beter uit zien.
Het enige echt mooie aan GT5 zijn de premium auto's, verder vind ik het er best crap uitzien. Totaal niet realistisch en veel te clean.
People assume too much.
pi_103271158
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:51 schreef very het volgende:

[..]

Ik heb gisteren Spa in gt5 gereden, en daarna spa in NFS Shift 1, en zelfs in die oude shift vind ik die track er veel beter uit zien.
Het enige echt mooie aan GT5 zijn de premium auto's, verder vind ik het er best crap uitzien. Totaal niet realistisch en veel te clean.
Ik heb Shift ook maar ik vind juist in Shift de graphics wazig en onduidelijk. Wel een lekker gevoel voor snelheid en lekker geluid maar de graphics vind ik nou juist helemaal niks.
pi_103271541
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:51 schreef very het volgende:

[..]

Die van Shift is juist niet realistisch toch :?

Neppe reclameborden, bochten verkeerd nagemaakt, heuvels niet correct, overdreven effecten etc.

Die van GT5 komt heel dicht bij de werkelijkheid imo.
pi_103274685
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:13 schreef DennisDeBengel het volgende:

[..]

Die van Shift is juist niet realistisch toch :?

Neppe reclameborden, bochten verkeerd nagemaakt, heuvels niet correct, overdreven effecten etc.

Die van GT5 komt heel dicht bij de werkelijkheid imo.
Ik heb het dan meer over de realiteit van de belichting, het niet zo supercleane gras. Wat betreft geometrie is GT5 wel de beste uiteraard.
People assume too much.
pi_103274797
Ik zal vanavond ook eens gaan shoppen voor Spa
pi_103281144
Gister avond ook even met de Formula GT gereden op Spa en moet toch wel concluderen dat de baan het beste te leren is op hoge snelheid + grote hoeveelheid downforce, zoals de FGT dus. De volgorde van bochten was ik een beetje kwijt nadat ik jaren geen F1 spel meer gespeeld heb. Baan nu toch wel weer redelijk onder de knie. Iedereen geilt zo op Eau Rouge, maar oh jottum wat is Pouhon toch lekker !!
Ik kan hem nog niet helemaal foutloos nemen, maar met de Formula GT al wel een erg fijne belevenis :Y

Andere conclusie: Hadden we de oude busstop chicane nog maar..
pi_103287129
Yamautchi-san op twitter:

[quote]We’re planning an another update for GT5 in December.
In that update users who purchased cars and tracks from the DLC already, can receive a free “family upgrade” in the PS Store, which will let all users in the same PS console use the DLC.

Even mezelf quoten :
Bovendien raar dat die premium DLC auto's dan niet gewoon tevoorschijn komen bij de dealer !

Even de heer Yamautchi weer quoten van twitter:
quote:
After this December update you can purchase a second car and so on from the dealer.
Dat word dus ook gefixed !! :)
pi_103290564
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 17:18 schreef Meike26 het volgende:
Yamautchi-san op twitter:
[i]

[..]

Dat word dus ook gefixed !! :)
Wordt gefixed dus, netjes. Ik denk dat hij zich even heel erg boos gemaakt heeft op Sony. :P
  woensdag 19 oktober 2011 @ 22:23:05 #29
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_103302205
Ik heb zware problemen met die X2011 :(
Hij stuurt heel anders dan de 2010.

Iemand hier meer last van?
Bij lage snelheden heb ik een andere stuur uitslag dan bij hoge.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_103302682
Ik vind al die X auto's kut rijden, m'n hele DFGT flipt 'm hard op de rechte stukken!
pi_103304306
Spa is gaaf, net als de nieuwe DLC-RX7: dat ding is heerlijk te corrigeren wanneer 'ie uitbreekt.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_103336576
Is de DLC het het geld waard? Want er zitten toch geen nieuwe evenementen inbegrepen, of vergis ik me nu?
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_103337141
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:51 schreef LDS het volgende:
Is de DLC het het geld waard? Want er zitten toch geen nieuwe evenementen inbegrepen, of vergis ik me nu?
Nog geen nieuwe seasonals, ws. omdat ze in de States de DLC pas volgende week krijgen.
pi_103338633
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 22:23 schreef nils7 het volgende:
Bij lage snelheden heb ik een andere stuur uitslag dan bij hoge.
Gek he? :')
People assume too much.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:54:58 #35
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_103339995
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:31 schreef very het volgende:

[..]

Gek he? :')
ja want bij de X2010 heb ik 't niet ;)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_103344334
Die nieuwe time-trials bij de seasonal events, die met die Formula GT, 2 rondjes rijden en 1:12.xxx terwijl 1:16 al gold is, andere trial letterlijk het eerste rondje 1:08.5xx terwijl 1:15 gold is, wtf?! :') Lekkere uitdaging...

Bijna lvl 39 op B-spec nu, m'n Bobs hebben weer 24u racen achter de kiezen... :P
Jack does it in real time...
pi_103344548
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:08 schreef DeeBee het volgende:
Die nieuwe time-trials bij de seasonal events, die met die Formula GT, 2 rondjes rijden en 1:12.xxx terwijl 1:16 al gold is, andere trial letterlijk het eerste rondje 1:08.5xx terwijl 1:15 gold is, wtf?! :') Lekkere uitdaging...

Bijna lvl 39 op B-spec nu, m'n Bobs hebben weer 24u racen achter de kiezen... :P
24 Uur mijn PS3 aan laten staan, ik ben toch altijd bang dat hij doorbrandt. :@

Ben met de 2e Endurance race bezig, 4 uur lang op Tsukuba met die Mazda's. Best leuk om te proberen een 25 sec. voorsprong te pakken om veilig te kunnen pitten. Was nog best lastig want ze reden behoorlijk door.
pi_103356938
Heb het nu 2x gedaan en goed gegaan...*klopt af*

Wel nice, want met 200% bonus pakte ik even 5.6 miljoen XP, dat was ongeveer heel level 38! :P

Die seasonal events vind ik toch wel leuk! Nu met die Formula GT enzo, die zijn best leuk.

Enige jammere vind ik dat die 'expert seasonal events' het leukste zijn! Zo waren ze in het begin ook: limiet op banden, BHP, performance points en weight en racen maar!

Maar nee, toen bedachten ze dat je ook dikke overpowered bakken kan kiezen, zo jammer vaak... Maakt de uitdaging zoveel minder...
pi_103362554
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:14 schreef DeeBee het volgende:
Heb het nu 2x gedaan en goed gegaan...*klopt af*

Wel nice, want met 200% bonus pakte ik even 5.6 miljoen XP, dat was ongeveer heel level 38! :P

Die seasonal events vind ik toch wel leuk! Nu met die Formula GT enzo, die zijn best leuk.

Enige jammere vind ik dat die 'expert seasonal events' het leukste zijn! Zo waren ze in het begin ook: limiet op banden, BHP, performance points en weight en racen maar!

Maar nee, toen bedachten ze dat je ook dikke overpowered bakken kan kiezen, zo jammer vaak... Maakt de uitdaging zoveel minder...
2 dingen:

- Hoezo 200% bonus?
- Dan pak je bij de seasonals toch minder dikke bakken en maak je zelf de uitdaging.. Bullshit argument dus.
pi_103363377
Als je 5 dagen achter elkaar inlogt is je XP en credit bonus 200%, gaat van 110 - 130 - 150 - 170 - 200% geloof ik... :)

Ik zeg toch niet dat ik dat niet doe? :) Het enige is dat iedere debiel die challenges nu kán golden omdat je met overpowered bakken mag rijden... Of geen banden limiet hebt of zo...

En de time-trials of challenges die wel restricties hebben zijn nu veeel makkelijker dan ze waren, die time-trial die er nu instaat op Tsukuba met max. 197 BHP auto's of zo, daar rij je met een of andere tamme Elise al zo 6/7 seconden onder binnen een (!) rondje... Dan mogen ze de moeilijkheid wel wat opschroeven. :) Die expert seasonal challenges zijn precies goed zoals ze er nu in staan bijvoorbeeld, eerst denk je: 'no way, onmogelijk!' Dan bestudeer je de baan, let op je rempunten, brengt tweaks aan, tuned wat (al dan niet met hulp van anderen online) en je blijkt te kunnen winnen als je je best doet...

Zelf de uitdaging maken vind ik pas een bullshit argument, jezelf gimpen in dit spel omdat de makers een debiel reward systeem verzinnen en geen uitdaging erin kunnen leggen boven level 35 vind ik echt een zwaktebod. Want op zich zou het kunnen wat jij zegt, maar zorg er dan voor dat je een XP-bonus krijgt als je het met 'slechtere' auto's haalt of zo, want dat is nu absoluut geen factor...
pi_103366619
De gemiddelde gamer koopt alle updates voor een wagen, knalt er de racing softs onder en ziet dat hij alles met een vinger in de neus wint en haakt af omdat het hem verveelt. Voor die groep is er nu een mogelijkheid in Arcade sinds 2.0 om de AI van de concurrentie te verhogen maar volgens mij is dat de doelgroep niet.

Het is veel leuker om bijv. een stock wagen te kopen en te kijken of je bij kunt blijven en wagens in kan halen en niet achterop raakt. Dan zonodig de wagen nog iets verbeteren tot je met enkele meters voor de finish de laatste wagen ingehaald hebt en de race wint met stock banden en de meeste settings uit. Dat geeft gecombineerd met de handling dat super gevoel dat GT kan geven. Ik denk dat PD daar op richt alhoewel ze weten dat dit dan niet de game voor iedereen zal zijn.
pi_103367827
Eens, maar het nadeel van rijden met stock wagens is dat je bij de seasonals soms 15-20 seconden in moet lopen. Dat valt niet mee als je gewoon stock gaat rijden.
Waardoor je wat tuning of bandenwissels toepast waaruit je ineens weer veel te snel bent.

De eerst seasonals hadden dat niet.
Toen was t simpel: zo een auto, max zoveel pk, max die banden. PUNT!

Ben t wat dat betreft wel eens met DeeBee, trophy's kunnen door iedereen gehaald worden.
Al boeit het me anderzijds voor geen meter of mensen met LeMans auto's tegen GT auto's willen racen..
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:07:37 #43
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_103371851
Een race verliezen is helemaal niet erg, het is juist tof om in de middenmoot te blijven. Dat betekent dat je elke ronde weer zweet en vecht voor een beter plekje. Elke crash is dodelijk voor je resultaat.
Altijd winnen is echt saai :Y
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_103377900
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 14:07 schreef woessie het volgende:
Een race verliezen is helemaal niet erg, het is juist tof om in de middenmoot te blijven. Dat betekent dat je elke ronde weer zweet en vecht voor een beter plekje. Elke crash is dodelijk voor je resultaat.
Altijd winnen is echt saai :Y
Hier kan ik wle over mee praten ja :D

Van mezelf weet ik dat ik best wel de snelheid heb, maar er zijn altijd snellere... het gras en buurman verhaal. Sinds begin September rijd ik zo goed als elke zondag een race mee met een clubje op internet. Tot nu toe nog steeds niet kunnen winnen en ik lijk erg gehecht te raken aan de 5e en 6e plek. Het is mij tot nu toe 1 keer gelukt om 3e te worden in dit kampioensschap. Gaf toen al het gevoel alsof ik gewonnen had *O* Trouwens ook wel een keer een race gewonnen, aar dat was een open race zonder klassement.

Online racen met een (vast) clubje kan ik iedereen aanbevelen... Haalt echt de coureur in je naar boven :Y
pi_103383263
Previews van de special paints, geeft een betere indruk van hoe de paint op je wagen staat:

http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=228538
pi_103383799
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:12 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

24 Uur mijn PS3 aan laten staan, ik ben toch altijd bang dat hij doorbrandt. :@

Ben met de 2e Endurance race bezig, 4 uur lang op Tsukuba met die Mazda's. Best leuk om te proberen een 25 sec. voorsprong te pakken om veilig te kunnen pitten. Was nog best lastig want ze reden behoorlijk door.
24 uur kan makkelijk! Mijne staat al ruim een week aan met B-spec. Wel vaker gedaan.
pi_103392449
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 18:59 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

24 uur kan makkelijk! Mijne staat al ruim een week aan met B-spec. Wel vaker gedaan.
Toch maar eens proberen dan.

In ander nieuws: http://www.gtplanet.net/m(...)mo-5-content-coming/

*O*
pi_103409497
Is de instapdrempel erg hoog? Denk eraan om hem te kopen, ben wel een complete noob :c
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 10:54:40 #49
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_103409875
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 21:30 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Toch maar eens proberen dan.

In ander nieuws: http://www.gtplanet.net/m(...)mo-5-content-coming/

*O*
Mooi, ben blij dat ik me in heb kunnen houden door de auto's niet te kopen :)
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_103410980
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 10:30 schreef maxmeyer het volgende:
Is de instapdrempel erg hoog? Denk eraan om hem te kopen, ben wel een complete noob :c
Hij is goed te doen hoor. Je begint met van die kleine stadsautootjes in A-spec. Voor elke race kun je hulpmiddelen aan en uit zetten. Verder kun je veel meer grip krijgen door zachte banden te kopen in de tuningsshop alhoewel dat het spel soms te makkelijk maakt. Maar je kunt dus zelf alles aan of uit zetten en de game laat die keuze aan jou.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:31:49 #51
167856 Toempf
Internetheld
pi_103413499
Ik heb net het volledige pakket gekocht, geld is afgeschreven, maar ik krijg niks te zien in de downloadlijst, is dat normaal?
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_103414936
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 13:31 schreef Toempf het volgende:
Ik heb net het volledige pakket gekocht, geld is afgeschreven, maar ik krijg niks te zien in de downloadlijst, is dat normaal?
Ja klopt, je gaat naar GT5 en dan in het beginscherm naar rechts zie je die downloadbutton waar je je content mee installeert. Ik vond het ook wat verwarrend.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:14:39 #53
167856 Toempf
Internetheld
pi_103416504
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:19 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ja klopt, je gaat naar GT5 en dan in het beginscherm naar rechts zie je die downloadbutton waar je je content mee installeert. Ik vond het ook wat verwarrend.
Het is gefixed inmiddels, dank je. Ik moest eerst nog 5 updates downloaden omdat ik de game al zo lang niet gespeeld had :')
Luier dan een pamper
pi_103417363
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:14 schreef Toempf het volgende:

[..]

Het is gefixed inmiddels, dank je. Ik moest eerst nog 5 updates downloaden omdat ik de game al zo lang niet gespeeld had :')
En..Voegt het iets toe??
  zondag 23 oktober 2011 @ 00:25:53 #55
167856 Toempf
Internetheld
pi_103437613
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:37 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

En..Voegt het iets toe??
Ik heb een rondje gereden op Spa met de Red Bull X2011, en dat was het eigenlijk wel :') Straks maar even die kartbanen uitproberen.
Luier dan een pamper
  zondag 23 oktober 2011 @ 00:59:54 #56
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_103438980
Spa is echt _O_

Werkelijkheid met alle soorten auto's verkend, zelfs met de Lupo Cup Car (volgas door Eau Rouge :') )

Met de Ferrari F10 is het geen uitdaging, misschien alleen les combes, maar met de FGT moet je echt de juiste flow zien te vinden, gaaf.

Verder heb ik wel het totaalpakket gekocht, maar van alle nieuwe auto's heb ik alleen de X2011 gebruikt, maar dat is gewoon niet leuk.

Morgen maar eens gaan karten.
pi_103461586
Die Red Bull wagen vind ik ook niks in dit realistische spel :o
pi_103474967
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 22:55 schreef DDDDDaaf het volgende:
Spa is gaaf, net als de nieuwe DLC-RX7: dat ding is heerlijk te corrigeren wanneer 'ie uitbreekt.
Die is zeker gaaf maar ik vind de Nissan GTR - R35 TC ook super, lekker vet geluid ook:

pi_103479944
Vandaag de season events gedaan met de Formula GT, die 2 ronden op de nordschleife waren met de DS3 niet te doen, sinds lange tijd weer met stuurtje gereden en met ruim 10 sec voorsprong gewonnen :D Zo'n verschil in het doseren van gas en rem... Maar wel weer genoten zeg O+
  zondag 23 oktober 2011 @ 23:18:42 #60
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_103480319
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 23:11 schreef Meike26 het volgende:
Vandaag de season events gedaan met de Formula GT, die 2 ronden op de nordschleife waren met de DS3 niet te doen, sinds lange tijd weer met stuurtje gereden en met ruim 10 sec voorsprong gewonnen :D Zo'n verschil in het doseren van gas en rem... Maar wel weer genoten zeg O+
Ik werd 1e in de laatste bocht... Zat hem wel even te knijpen! Race was echt lastig met de dual shock,.,
pi_103481786
quote:
Ooit, ooit neem ik ook zo'n stuurtje. Lijkt me heerlijk met GT5. :)
pi_103481880
Dat had ik op die onbekende baan in de Eiffel, ik wilde maar niet wennen aan die lay-out. Op zich kwam ik steeds wel dichterbij, maar gleed ik weer de vangrail in... Voorsprong was maar 0,025 sec. Very close finish dus :D
pi_103481970
quote:
Ooit, ooit neem ik ook zo'n stuurtje. Lijkt me heerlijk met GT5. :)
Driving Force GT, soms word deze nieuw aangeboden vanaf ¤ 80,- officieel GRan Turismo stuurwiel met in-game settings voor TC en ABS ;)
pi_103482014
quote:
Wat voor banden heb je er dan onder?
pi_103482503
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2011 23:53 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Driving Force GT, soms word deze nieuw aangeboden vanaf ¤ 80,- officieel GRan Turismo stuurwiel met in-game settings voor TC en ABS ;)
Thanks ik hou het even in de gaten.

Ben bezig geweest met Endurance Races. Nu weer een 60-lap race op de Grand Valley Speedway in een Mustang Mach-1. Echt zo tof die bandenkeuzes. Lekker gummen met Medium Sports en mijn banden totaal verpesten, pits in en met Racing Softs de achterstand weer inhalen en proberen een voorsprong te krijgen zodat ik veilig kan pitten en saven. Echt zo leuk dit. Dat kunnen saven tijdens Endurances geeft het spel weer een boost vind ik.
pi_103489104
Heb op de racing hard banden gereden, behalve op de Nordschleife, op race normal. Wat ik trouwens ook wel eens doe, is achter hardere banden dan voor, kan je beter de auto door de bochten jagen. Ze roken dan wel meer :D
pi_103489489
Suzuka 1000 km maar gestart in de X2010, kan ik de baan een beetje onder de knie krijgen voor die laatste Vettel challenge die ik nog gold moet halen... _O-

De S-es zijn echter hels met een DS3, net als die double right-hander voor het 'tunneltje'... :')_

Binnenkort maar eens oefenen toch, want als ik die gold haal hoef ik 'alleen' nog maar wat endurance races te doen en 700 auto's te kopen en die platinum trophy is binnen! :P

Harde achterbanden zijn wel goede tip ja... :D Mijn rijstijl heeft ook voorkeur voor heel licht tikje overstuur... :)

Laatst die expert seasonal challenge met die Subaru was daarom ook zo dom, dat hok had echt meeega onderstuur, zo irritant rijdt dat...
pi_103491735
Wel goede tip van die hardere achterbanden, ik hou wel van beetje overstuur. Vanavond eens proberen.
Ik hoop trouwens dat ze snel die pit-bug in de Tsukuba races fixen.
pi_103491944
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 10:59 schreef DeeBee het volgende:
Suzuka 1000 km maar gestart in de X2010, kan ik de baan een beetje onder de knie krijgen voor die laatste Vettel challenge die ik nog gold moet halen... _O-

De S-es zijn echter hels met een DS3, net als die double right-hander voor het 'tunneltje'... :')_

Binnenkort maar eens oefenen toch, want als ik die gold haal hoef ik 'alleen' nog maar wat endurance races te doen en 700 auto's te kopen en die platinum trophy is binnen! :P

Harde achterbanden zijn wel goede tip ja... :D Mijn rijstijl heeft ook voorkeur voor heel licht tikje overstuur... :)

Laatst die expert seasonal challenge met die Subaru was daarom ook zo dom, dat hok had echt meeega onderstuur, zo irritant rijdt dat...
Sick fuck! :P Ik krijg geen enkele Vettel op brons :')
  maandag 24 oktober 2011 @ 16:42:44 #70
277865 Sejt
Ondertitel
pi_103502405
Ik rij voornamelijk seasonal events voor de credits en dan auto's kopen om op de Ring te rijden.
Zo probeer ik met alle soorten auto's de beste rondes neer te zetten.
Honda Civic Type-R op 7min40 bijvoorbeeld. Of proberen onder de 6min30 te komen met de Zonda R. Maar ook het perfecte lijnen rijden met een 'simpele' Golf GTi is voor mij de leukste uitdaging :)
I love my mispoken words.
  maandag 24 oktober 2011 @ 16:53:51 #71
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_103502867
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:42 schreef Sejt het volgende:
Ik rij voornamelijk seasonal events voor de credits en dan auto's kopen om op de Ring te rijden.
Zo probeer ik met alle soorten auto's de beste rondes neer te zetten.
Honda Civic Type-R op 7min40 bijvoorbeeld. Of proberen onder de 6min30 te komen met de Zonda R. Maar ook het perfecte lijnen rijden met een 'simpele' Golf GTi is voor mij de leukste uitdaging :)
Dit! En ik ga de endurance races oppakken die ik nog niet gedaan heb. Ideaal dat men nu kan saven :). Kijk echt uit naar die races.

De DLC geloof ik wel, alleen Spa is dik maar ik heb een hekel aan betalen achteraf. Al teveel gedaan met Modern Warfare etc.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 24 oktober 2011 @ 16:56:10 #72
277865 Sejt
Ondertitel
pi_103502951
quote:
14s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:53 schreef jackson het volgende:

[..]

Dit! En ik ga de endurance races oppakken die ik nog niet gedaan heb. Ideaal dat men nu kan saven :). Kijk echt uit naar die races.

Zeker positief met het saven - maar dan niet een overpowered auto pakken, zodat je alsnog in slaap valt doordat je 20 ronden op de nummer 2 voor ligt. ;)

Heb je nog een stuurtje gekocht jackson? Toen in Duitsland was wel erg gaaf!!
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:01:43 #73
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_103503214
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:56 schreef Sejt het volgende:

[..]

Zeker positief met het saven - maar dan niet een overpowered auto pakken, zodat je alsnog in slaap valt doordat je 20 ronden op de nummer 2 voor ligt. ;)

Heb je nog een stuurtje gekocht jackson? Toen in Duitsland was wel erg gaaf!!
Nee, thuis na het weekend Nurburgring wel gekeken, toen stonden er de nodige op marktplaats. Wilde er graag één met zo'n wheelstand pro erbij maar dat blijkt niet zo eenvoudig. Lijkt me nog steeds erg tof maar ga het wellicht erg weinig gebruiken dus besloten er verder niet naar op zoek te gaan. Mocht ik er spontaan één tegenkomen voor een geschikte prijs zal het een lastige keuze worden.

Voor nu speel ik lekker met controller af en toe eens. Heb wel weer een verschrikkelijke beul van een PC gekocht voor Diablo 3 straks. Beetje Settlers 7 nu naast GT5.

Moet wel zeggen, GT5 blijft boeien voor langere tijd, dat valt niet tegen :D
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 24 oktober 2011 @ 20:00:17 #74
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_103511527
Ach, wheelstand pro is misschien prijzig, het is een van mijn betere aankopen geweest. Geen gedoe met opzetten van het stuurtje, 1x plaatsen en klaar.
Geld moet rollen!
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_103523440
Gister al 2 aankopen gedaan uit de online showroom, nu nog meer leuk oud spul gekocht ! Staat vol met Japanse klassiekers. Oke het zijn standaard wagens, maar zoals de Galant Coupé is gewoon een erg leuk ding, net als die Celica :Y Het rijdt op zich ook wel leuk, lekker licht, meeste zijn rwd en snel overstuurt :)
  maandag 24 oktober 2011 @ 22:58:31 #76
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_103523630
Woeeeeeh! Eiger Nordwand met de 8C op goud! 1.16.880 !!!! Zonder extra menu op de rechter stick :) aan het begin van de avond zat ik nog op 1.18.300 en begon ik met TC op 5, die aangepast naar 7 en na veel zwoegen eindelijk!!!! Man wat ben ik opgelucht :P
pi_103524457
Dat is toch *** joh, TC op 7 ??

Bij mij komt TC meter echt niet hoger dan 4/5, elke bocht die je uitrijdt houd motor verschrikkelijk in. En de 8C is wel lastig idd, maar als je goed dosseert, tc op 1 of 2 en abs op 3/4 om de bochten in te remmen, na clipping point langzaam weer het gas er op. Haarspeld bochtjes zijn wel rot, maar die neem ik ook niet hoger dan 3e versnelling. Zal morgen even kijken wat mijn tijd daarbij word :)
pi_103524865
TC? Aan? Nog nooit gedaan haha :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_103524964
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 23:15 schreef delano.888 het volgende:
TC? Aan? Nog nooit gedaan haha :P
TC staat bij mij standaard op 1, helemaal uit zijn een hoop auto's niet meer te houden.
pi_103525040
Ik zet hem echt altijd uit, wel ABS op 1 en slide-recovery oid aan, voor de rest alles uit.
pi_103525106
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 23:18 schreef delano.888 het volgende:
Ik zet hem echt altijd uit, wel ABS op 1 en slide-recovery oid aan, voor de rest alles uit.
Slide recovery grijpt nog meer in dan TC, die staat bij mij dan ook sowieso uit. ABS en TC op 1 en verder alles uit.
pi_103525447
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 23:18 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Slide recovery grijpt nog meer in dan TC, die staat bij mij dan ook sowieso uit. ABS en TC op 1 en verder alles uit.
Die grijpt alleen in als je begint te slippen toch? Ik heb bij TC het gevoel dat hij mijn snelheid gewoon echt begrenst in de bochten.
  maandag 24 oktober 2011 @ 23:31:39 #83
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_103526039
TC ging op 7 omdat ik door het sliden van de auto in mijn ogen te langzaam was. Het was in de bocht voor de tunnel en die erna een kwestie van hard remmen, in sturen en volgas eruit. Zo brak hij niet uit en kon ik goed uitacceleren waardoor ik harder de bochten uit kwam :D standaard stond de tc op 5 ik dacht altijd op 3...
pi_103528400
Sliprecovery heb ik bijna altijd aan staan, aanvankelijk welke wagen ik rijdt. Heb wel eens met een Lotus Elise zonder slip herstel gereden, maar dat is alles behalve realistisch, want die wagen plakt echt aan het asfalt... Zonder slipherstel was het echt Blij dat ik glij.

Na de update is het wel wennen wat betreft het remmen, daar hebben ze de physics het meest veranderd. Maar nu ik weer met stuurtje rijd durf ik straks denk ik ook weer zonder ABS te rijden misschien :D
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 00:13:26 #85
343196 RingBewoner
pi_103528504
Heb vandaag met die nieuwe GT-R van de DLC een paar rondjes spa gedaan. Die T-35 ofzo. Heb me kapot gelachen, je rijd naast een M3, AMG of Superveloce, gaat samen door de bocht en geeft gas. Belachelijk, die auto's laat je mijlenver achter je. Je ziet ze in een paar seconden van duidelijk een auto naar slechts een stipje gaan.
pi_103537867
Ik rij ook met TC OFF, heb het idee dat er een blok beton aan mijn trekhaak hangt als dat aanstaat.
bij de formule GT mag TC op 1

Wel altijd slipherstel aan
pi_103540966
Ondertussen rondje of 60 gereden in de Suzuka 1000 kilometer, lekker met die X2010 om te oefenen... :P

Rij nu zo 1:08's op z'n snelste, dus dat begint er langzaam op te lijken... Die bak heeft in de challenge iets meer downforce, geen tirewear en geen traffic, dus ik moet nog wel ergens kunnen gaan komen... Al blijft < 2:10 focking hard... :')

Sommige auto's rij ik ook met TC aan (FGT o.a.) en ook die Minolta vermoordt je als je zonder TC rijdt... Bijna 'neppe' handling is er dan, zelfde geldt voor skid-recovery en tirewear, geloof er niet in dat je dan (zoaks Meike volgens mij ook al zei), ineens 'op ijs rijdt'... :') Wel moeilijker vast, maar dat is echt bullshit...
pi_103547622
Het is natuurlijk wat overdreven, beetje dik aangezet, dat soort blabla. Maar de Elise is echt een goed voorbeeld dat met de skid recovery als je die uitzet niet op de handling lijkt van een echte Elise. Mijn vriend heeft zelf in zo'n ding gereden (experience) en zo'n bakkie kleeft echt ontzettend aan de weg. Met SR aan was de Elise dan ook realistischer te besturen dan zonder.

Het is met stuurtje en pedalen natuurlijk wel veel beter te doseren met gas en rem en sommige auto's rijden echt erg lekker met de SR uit. De Toyota AE86 Trueno bijvoorbeeld :)
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:55:39 #89
343196 RingBewoner
pi_103549443
Kan iemand mij vertellen hoe je zo'n endurance race halverwege kan opslaan en weer kan openen? Wil er wel aan beginnen maar niet gelijk 12 uur of 500 km achter elkaar rijden.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:58:11 #90
167856 Toempf
Internetheld
pi_103549508
Jammer eigenlijk dat er geen Nascar-endurancerace is. Er zitten nu zo'n 20 Nascars in het spel, maar je kan er geen hol mee :') Lijkt me wel tof om een Daytona 500 met die dingen te rijden :)
Luier dan een pamper
pi_103554884
Open anders een lounge en maak een race aan over 100 ronden ofzo ! Zodra je 8 of meer spelers hebt dan de race starten ! :)
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:50:44 #92
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_103556720
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:55 schreef RingBewoner het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je zo'n endurance race halverwege kan opslaan en weer kan openen? Wil er wel aan beginnen maar niet gelijk 12 uur of 500 km achter elkaar rijden.
de pits in rijden
N/A
pi_103560130
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:55 schreef RingBewoner het volgende:
Wat Nils hierboven zegt, pits in rijden en op Suspend klikken. Je hoeft trouwens niet persee halverwege te saven, je kunt saven wanneer je wilt. Tsukuba is trouwens niet bugfree dus die misschien maar even overslaan tot ze hem fixen als ik een advies mag geven.
pi_103560344
Eindelijk de Alfa Romeo DTC tourwagen kunnen kopen bij de Secondhand Dealer. *O*
Nu alleen die ene Opel nog, niet die Astra maar die andere.

[ Bericht 12% gewijzigd door Dutchguy op 26-10-2011 00:44:53 ]
pi_103564057
Ik rij altijd met alles uit en abs op 1. Behalve de Minolta, Formula GT en Cerbera Speed Twelve, die gaan met skid recovery force aan en abs 1, de rest uit. Helaas geen stuurtje!
Tussen dromen en doen staat slechts het woord 'en'
pi_103570713
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:58 schreef Toempf het volgende:
Jammer eigenlijk dat er geen Nascar-endurancerace is. Er zitten nu zo'n 20 Nascars in het spel, maar je kan er geen hol mee :') Lijkt me wel tof om een Daytona 500 met die dingen te rijden :)
Hier ben ik het wel mee eens. En dan ook gelijk een enduro met DTM auto's.
DTM vind ik het vetst om te doen. Dat geluid van die Audi A4! _O_

Gisteren de Laguna Seca Enduro gestart met een AEM S2000, 10 pk meer dan meeste concurrentie, maar ik rij ze het snot voor de ogen. Daarom maar de pit in en ipv racebanden, comfort zacht banden geinstalleerd. Nu zijn we ongeveer gelijkwaardig. Dat maakt het wel wat leuker.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 09:54:58 #97
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_103572091
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:57 schreef Dutchguy het volgende:
Eindelijk de Alfa Romeo DTC tourwagen kunnen kopen bij de Secondhand Dealer. *O*

[ afbeelding ]
Dat is zo'n brute bak. :D Veel mee gereden in GT4.
pi_103574546
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 09:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Dat is zo'n brute bak. :D Veel mee gereden in GT4.
Ik vnid hem heulemal niet mooi die Alfa DTM

@Dutchguy: je bedoelt de Calibra Touring car.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 11:19:00 #99
343196 RingBewoner
pi_103574589
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:57 schreef Dutchguy het volgende:

[ afbeelding ]
Gaaf ding hoor.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:04:29 #100
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_103578265
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:17 schreef Sant. het volgende:

[..]

Pfff barbaar. Een van de mooiste auto's in het spel.
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_103578475
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:17 schreef Sant. het volgende:

[..]

@Dutchguy: je bedoelt de Calibra Touring car.
Ik vind hem wel gaaf, vooral dat geluid wat hij maakt is wreed. Een pissed-off wespennest.

De Calibra inderdaad, ik hou steeds die dealership in de gaten.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:39:07 #102
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_103579758
Met wat voor banden rijden mensen hier de 4uur van de ring? Gister merkte ik dat mijn racing hard banden ook maar vier ronden mee gaan.... :)
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 26 oktober 2011 @ 15:40:54 #103
277865 Sejt
Ondertitel
pi_103584701
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:39 schreef jackson het volgende:
Met wat voor banden rijden mensen hier de 4uur van de ring? Gister merkte ik dat mijn racing hard banden ook maar vier ronden mee gaan.... :)
~90km op een set banden _O-
  woensdag 26 oktober 2011 @ 15:45:53 #104
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_103584892
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:40 schreef Sejt het volgende:

[..]

~90km op een set banden _O-
Slaat ook nergens op. Die vriendelijke Limburger die me over de ring heen jankte wist te melden dat zijn banden ongeveer 150 ronden mee gingen. Geen idee waarom het hier dan 4 ronden is... En met vier ronden bedoel ik ook geen meter meer. Je merkt dan al dat ze het niet echt leuk meer vinden, die bandjes.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_103587033
Die 'cliff' van de banden is nog erger dan tijdens de eerste F1 races van dit seizoen ja...jezus... :') Als je half rondje te ver rijdt kan je er niet eens meer rechtuit mee rijden, want dan trekt die bak al de vangrail in ongeveer... Al zijn het wel racing tyres, weet niet hoelang sports mee gaan...

Racing softs houden het maar zo'n 15/16 rondjes op de X2010 op Suzuka... :P
pi_103591178
Ik ben die 4 uur van Nurburgring nu ook aan het rijden, nog 3 uur te gaan. Banden houden het bij mij 5 ronden uit, maar ik stop om de 4 ronden, anders is het dat laatste rondje steeds net niet/wel. Ik heb voor Racing Hards gekozen omdat met racing normal en soft ik echt belachelijk sneller ben dan de rest. Ik rijd de race met de nieuwe RX-7 uit DLC pakketje.
pi_103592812
Morgen weer een update:

'We will be doing an October GT5 update in North America and Europe, planned for Oct. 27th. This will consist of:

1. Kart Space I/II of the DLC will become drivable with cars other than Karts in the online lounge and free run of Practice
2. Expanded restriction options for cars in the online lounge [Car Restrictions], [Performance Points], [Power], and [Car Model] regulations will be possible to set simultaneously.
3. Fix for issues in: Setting sheets, G25/27, resuming from pits in endurance races, TC car numbers and LSD settings, etc.
Many more minor adjustments have been made, but something like this.'

Met normale wagens over de kartbaan... ^O^
pi_103593101
Voornamelijk leuk voor de photomode of bij kleine autootjes, zie het nut niet om daar met Nascars te gaan rijden.

Overigens wel fun natuurlijk om daar JUIST met een Nascar te gaan rijden :D
  woensdag 26 oktober 2011 @ 19:09:56 #109
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_103593245
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 19:06 schreef Meike26 het volgende:
Voornamelijk leuk voor de photomode of bij kleine autootjes, zie het nut niet om daar met Nascars te gaan rijden.

Idd, dat klinkt wel leuk haha!
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_103594340
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 19:06 schreef Meike26 het volgende:

Hehe ja idd, of met de X2011. :P

Maar mooiste nieuws vind ik dat Tsukuba gefixed zou zijn.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 20:02:54 #111
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_103595762
Ik ben nu bezig met de 1000 km van Suzuka en sta nu in de pits.. Maar waar staat nu precies die save optie? Moet ik dan eerst op stoppen drukken?

Edit: gevonden

[ Bericht 8% gewijzigd door 67Impala op 26-10-2011 20:23:33 ]
pi_103604168
Zojuist die 4 uurs race uitgereden. Ik kneep hem wel begoorlijk, met nog 2 minuten te gaan kon ik nog een rondje eraan vastplakken, ronde 27 ging ik in. Zie ik mijzelf opeens terug zakken in de ranking. Echt even een WTF moment. Helemaal terug gezakt naar p10. Maar bij paseren van finish weer 1e plek :D

Deze race ga ik denk ik binnenkort nog eens doen, dan wel op de zachte race banden en 4 ronden achterstand (ca 25 minuten) Gezien de rondetijden en beetje rubber banding moet het te doen zijn :Y
pi_103607111
Kom er net na die race achter dat de Real Triggers achterop de L2 en R2 knoppen zijn gebarsten.. Ze klemmen nu ook al niet meer... Wat een baggerkwaliteit :(
pi_103609961
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:11 schreef Meike26 het volgende:
Kom er net na die race achter dat de Real Triggers achterop de L2 en R2 knoppen zijn gebarsten.. Ze klemmen nu ook al niet meer... Wat een baggerkwaliteit :(
Ik weet het, maar kan niet zonder meer. Maar er zou een betere kwaliteit voor moeten zijn. Ik ga die van Bigben eens proberen, kijken of die steviger zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door Dutchguy op 27-10-2011 00:20:01 ]
pi_103616066
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:04 schreef woessie het volgende:
Pfff barbaar. Een van de mooiste auto's in het spel.
Smaken verschillen...
pi_103621589
Nieuwe Seasonals, dit keer met Bspec races. Maar eigenlijk wacht ik nog meer op Aspec waar Spa in voor komt.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 13:49:52 #117
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_103622465
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:23 schreef Dutchguy het volgende:
Nieuwe Seasonals, dit keer met Bspec races. Maar eigenlijk wacht ik nog meer op Aspec waar Spa in voor komt.
B-spec :')
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 27 oktober 2011 @ 15:16:18 #118
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_103625603
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:49 schreef jackson het volgende:

[..]

B-spec :')
Tis dat ik het heb moeten doen om een aantal auto's te bemachtigen maar verder...
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
  donderdag 27 oktober 2011 @ 15:32:10 #119
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_103626175
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 15:16 schreef woessie het volgende:

[..]

Tis dat ik het heb moeten doen om een aantal auto's te bemachtigen maar verder...
Zelfs daar heb ik compleet lak aangehad. Hij is bij mij lvl 15 en dat is al een godswonder.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_103628910
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 15:32 schreef jackson het volgende:

[..]

Zelfs daar heb ik compleet lak aangehad. Hij is bij mij lvl 15 en dat is al een godswonder.
Level 30 hier. :P
pi_103631578
Level 40 hier :@

Die mannetjes van mij hadden er wel zin in, ik werken, zij rijden en als ik thuis kwam dan weer een race gereden + winst. Dus ja, in B-spec gewoon voor een wagentje gaan die overpowered is vergeleken met de rest en je coureurs halen het ene goud na het andere binnen. 24 uurs races waren het makkelijkst. Zette de PS3 net voor half 8 aan voordat De Wereld Draait door begon, en volgende dag rond zelfde tijd waren ze klaar.

Met A-spec nu op 34.
pi_103665302
Die eerste Bspec race is volgens mij bijna niet te doen met die 400PP beperking. Ik ben maximaal 2e geworden maar dan moet ik constant 'increase pace' doen. Vaak heb ik het gevoel dat 'maintain pace' niet werkt.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:49:30 #123
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_103665522
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:44 schreef Dutchguy het volgende:
Die eerste Bspec race is volgens mij bijna niet te doen met die 400PP beperking. Ik ben maximaal 2e geworden maar dan moet ik constant 'increase pace' doen. Vaak heb ik het gevoel dat 'maintain pace' niet werkt.
met een DeLorean S2 '04 de eerste 2 B-spec´s gewonnen zonder maar wat te doen ,m´n b-spec wel op level 36 .
pi_103668422
quote:
Goed te doen hoor, hoef niets te doen in een DeLorean met een lvl 31 B-spec.
pi_103673685
Heb die race met een oude Celica gedaan, mijn Bob deed hem ook zonder moeite. Met de andere race op Route 246 wel moeite gehad om 1e te worden.

[ Bericht 9% gewijzigd door Meike26 op 29-10-2011 01:47:54 ]
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 01:33:17 #126
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_103696600
quote:
Civic type R '97. Ik dacht kansloos na 2 ronden, maar op het einde verliest de nummer 1 veel tijd, op 2 tienden niet gered, maar ik had mijn bob (34) niet actief gepushed fso, dus die moet te doen zijn.
pi_103696983
Meeste coureurs rijden het beste op 75% van de hitte balk... Dus bijna helemaal rechts, naarmate je in levels stijgt, kan de coureur ook beter onder druk (oververhit/heethoofd) presteren.

De 9 uurs race van Tsukuba heeft 1 van mijn coureurs ook wel eens in zijn uppie gereden :D
pi_103697111
Goeie tips hier thanks, ik denk dat mijn fout is dat ik hem constant push en dat hij daardoor te veel fouten gaat maken want ik hield hem constant op de 100% zeg maar. Morgen nog eens proberen.
  zondag 30 oktober 2011 @ 12:46:12 #129
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_103738758
Respect voor degenen die de licenties allemaal op goud hebben ,ben hier maar weer mee begonnen op 1 na nu allemaal zilver(met wat gouden ertussen) S4 wil maar niet lukken om zilver of goud te halen 8)7 8)7 !
Nu wwer met B begonnen maar B_6 lukt maar niet om goud te halen op .006 2x ,maar zo blijf je wel bezig in het spel :Y :Y
pi_103778206
Die derde B-spec challenge (op tokio route 246) haal ik nog niet.
Mijn auto's is gewoon te traag. Loop te weinig in in de bochtige gedeeltes en op t rechte stuk kom ik gewoon niet in de slipstream.. Bob is lvl 36, dus daar ligt het niet aan.

Gebruikte gisteren een Ford GT die redelijk aan de max van de specificaties zat, maar dat gaat hem niet worden.

Welke auto hebben jullie daar gebruikt?
pi_103782759
Ik ga hem vanavond denk ik even proberen met de Formula GT, eventjes knijpen in de motor tot 650PP, maar met tractie en downforce/bochtensnelheid moet ik hem dan wle halen. Is echt een pittige race dit. Als je eenmaal bij de Citroen GT bent, die 2e ligt, begint hij plotseling meer gas te geven... erg irritant.

Oneerlijk om het zo te doen, maar vrijdag heb ik 20.000.000 uitgegeven aan een oud Fordje :D Dus ik kan weer opnieuw beginnen met sparen.
pi_103797468
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 13:12 schreef Meike26 het volgende:
Ik ga hem vanavond denk ik even proberen met de Formula GT, eventjes knijpen in de motor tot 650PP, maar met tractie en downforce/bochtensnelheid moet ik hem dan wle halen. Is echt een pittige race dit. Als je eenmaal bij de Citroen GT bent, die 2e ligt, begint hij plotseling meer gas te geven... erg irritant.

Oneerlijk om het zo te doen, maar vrijdag heb ik 20.000.000 uitgegeven aan een oud Fordje :D Dus ik kan weer opnieuw beginnen met sparen.
Ik heb ook mijn zinnen op die Ford gezet, maar 20 miljoen credits, mijn hemel....
  maandag 31 oktober 2011 @ 22:19:29 #133
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_103810583
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 10:56 schreef Sant. het volgende:
Die derde B-spec challenge (op tokio route 246) haal ik nog niet.
Mijn auto's is gewoon te traag. Loop te weinig in in de bochtige gedeeltes en op t rechte stuk kom ik gewoon niet in de slipstream.. Bob is lvl 36, dus daar ligt het niet aan.

Gebruikte gisteren een Ford GT die redelijk aan de max van de specificaties zat, maar dat gaat hem niet worden.

Welke auto hebben jullie daar gebruikt?
Peugeot 908 FAP,
70% vermogen
peace of cake :)
pi_103810915
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:11 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik heb ook mijn zinnen op die Ford gezet, maar 20 miljoen credits, mijn hemel....
Laatst die Ferrari 330 P4 racecar even gekocht voor 20M, ouch... :D Nog geen meter in gereden ook... :')

Heb trouwens wel alle 60 licences gold. :) Zal even kijken welke moeilijke je noemde in je vorige post, even zien of ik die ook moeilijk vond...

Alles met Dualshock 3 gewoon gespeel trouwens. Enige die ik nog moet golden in het spel is de Vettel challenge op Suzuka, rij nu 2:11.5 ong. en moet sub 2:10... Dus dat wordt nog ff oefenen... Maar als ik die haal ga ik ook de 24 hour races doen want dan kan ik platinum halen 'makkelijk' namelijk want verder bijna alle 'gameplay' trophies al gehaald (Nurburgring GT-R record etc.).
  maandag 31 oktober 2011 @ 22:28:35 #135
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_103811182
Ik ga eerst alle groep C bolides kopen, want daar ben ik echt fan van

als ik 20m zou moeten spenderen dan zou ik voor de 330 p4 gaan :)
pi_103816836
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:24 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Laatst die Ferrari 330 P4 racecar even gekocht voor 20M, ouch... :D Nog geen meter in gereden ook... :')

Heb trouwens wel alle 60 licences gold. :) Zal even kijken welke moeilijke je noemde in je vorige post, even zien of ik die ook moeilijk vond...

Alles met Dualshock 3 gewoon gespeel trouwens. Enige die ik nog moet golden in het spel is de Vettel challenge op Suzuka, rij nu 2:11.5 ong. en moet sub 2:10... Dus dat wordt nog ff oefenen... Maar als ik die haal ga ik ook de 24 hour races doen want dan kan ik platinum halen 'makkelijk' namelijk want verder bijna alle 'gameplay' trophies al gehaald (Nurburgring GT-R record etc.).
Alle licences gold? Wow, als er 1 ding is in GT5 wat ik nooit zal halen is alle licences gold halen. Ik ben allang blij dat ze niet verplicht meer zijn zoals in vorige GT's. :D
pi_103816872
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:28 schreef jrk1990 het volgende:
Ik ga eerst alle groep C bolides kopen, want daar ben ik echt fan van

als ik 20m zou moeten spenderen dan zou ik voor de 330 p4 gaan :)
Ik ben nou bezig met die Japanse kleine karretjes te kopen (premium) voor die seasonal races die ik nog niet gedaan had in die klasse. Gelukkig zijn ze heel wat minder dan 20 miljoen. :P
pi_103819306
Er staan als het goed is ook nog Japanse klassiekers in de online showroom ! Celica, Galant Coupé enz enz ook oude skyline als ik het goed heb.
Allemaal 'nieuw' met een 0km stand, ze rijden heerlijk, met een zwaardere uitlaat klinken ze ook goed, zien er qua model leuk uit, alleen toch jammer dat ze niet Premium zijn...
pi_103828727
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 06:25 schreef Meike26 het volgende:
Er staan als het goed is ook nog Japanse klassiekers in de online showroom ! Celica, Galant Coupé enz enz ook oude skyline als ik het goed heb.
Allemaal 'nieuw' met een 0km stand, ze rijden heerlijk, met een zwaardere uitlaat klinken ze ook goed, zien er qua model leuk uit, alleen toch jammer dat ze niet Premium zijn...
Ga ze eens proberen, ze kosten niet veel. Vraag me alleen af of er een maximum is aan wagens die je kunt houden in je garage.
pi_103833750
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 13:35 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ga ze eens proberen, ze kosten niet veel. Vraag me alleen af of er een maximum is aan wagens die je kunt houden in je garage.
Volgens mij niet. Ik zit inmiddels op 910 en spaar vrolijk verder!
pi_103835369
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:08 schreef matthisl het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Ik zit inmiddels op 910 en spaar vrolijk verder!
Ah mooi, dus ik kan nog even. :)

Valt me trouwens op dat ook onder Standards er nog bijzondere wagens zitten zoals de Mitsubishi HSR-II Concept '89 met enorme werkende remkleppen:

pi_103836654
Maar bij de Veyron hebben ze de achtervleugel geamputeerd.... En bij de premium Murcielago komen de inlaten ook niet omhoog :(
pi_103837725
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 17:11 schreef Meike26 het volgende:
Maar bij de Veyron hebben ze de achtervleugel geamputeerd.... En bij de premium Murcielago komen de inlaten ook niet omhoog :(
Volgens mij heb ik die achtervleugel wel omhoog zien gaan toch? Vanavond even checken dan. Sowieso wel raar dat ze van die wagen een Standard gemaakt hebben.
pi_103843667
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 17:34 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik die achtervleugel wel omhoog zien gaan toch? Vanavond even checken dan. Sowieso wel raar dat ze van die wagen een Standard gemaakt hebben.
De vleugel gaat ook gewoon omhoog. Ik heb wel gemerkt dat de kwaliteit van de de standaard autos erg veel verschilt, soms zien ze er net uit als een premium model maar heb je geen cockpit en soms is het echt niet om aan te zien.

Erg raar.
pi_103846757
Komt die achtervleugel dus wel omhoog ? Dan moet ik zelf nog eens kijken...Kan ook zijn dat ik een ander model bedoelde en in de war ben met feit dat Veyron idd premium had moeten zijn?
pi_103851866
De Veyron is een Standard auto waarbij de vleugel wel kan bewegen
pi_103864462
Dan had ik dat verkeerd idd... Heb hem in het begin ook wel gebruikt maar daarna al snel laten staan, weinig lol aan te beleven.
  woensdag 2 november 2011 @ 09:45:41 #148
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_103865491
Zelfs getuned stuurt die veyron niet erg lekker. De race versie van de nsx daarintegen rijdt m het snot voor de ogen op de ns.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  woensdag 2 november 2011 @ 12:41:56 #149
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_103870888
Die Veyron kan niks behalve rechtdoor gaan. Not my cup of tea
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_103872811
GT5 is weer in de kast beland voor onbepaalde tijd.

Dader: Battlefield 3
pi_103873083
Ben nu weer die B-spec event aan het doen ! Met een Formula GT lukte het niet om deze onder de 650 pp te krijgen, maar heb een ander projectiel ingezet :
Gillet Vertigo GT race car. Met wat strafgewicht erbij kwam ik op 778 PK en 650 PP en nu is het een race geworden waarbij ik mn coureur niet eens meer hoef te pushen, ronde 5 en al grote voorsprong op 2e plek.
  woensdag 2 november 2011 @ 15:33:03 #152
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_103876586
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:47 schreef Sant. het volgende:
GT5 is weer in de kast beland voor onbepaalde tijd.

Dader: Battlefield 3
Er ligt bij mij ook een shooter op de loer... CoD, die volgens mij ergens volgende week komt. Hopelijk bevalt dat ook weer dermate dat GT5 de kast in kan. Ik game maar weinig dus iets kan al snel de kast in bij me :')
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 2 november 2011 @ 15:36:50 #153
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_103876714
bf3 is bij mij ook boosdoener :@
Maar het scheelt dat het een geniale game is en voor het eerst sinds jaren game ik weer eens online!
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_103877085
De challenge bij GT5 wel weer wat hervonden door de seasonals en save mogelijkheden van spec II enzo, maar het oeverloze grinden etc. maken het niet echt aantrekkelijk.

Vettel challenge @ Suzuka zal ik nog wel wat uurtjes aan besteden denk komende tijd maar verder ook vooral BF3 en CoD:MW3. :)
pi_103877546
DeeBee, heb jij je B-spec coureurs dan wel online gezet ? Dan kan je op die manier ook grinden. Als je tenminste redelijk wat psn contacten hebt die ook GT5 spelen ? Makkelijke manier om aan B-spec xp's te komen en geld... Binnen een week ruim 500.000 aan Cr. ontvangen en een paar coureurs die al een level of 2 gestegen zijn !

Bij A-spec ben je idd wel de pineut :') Maar het gaat mij meer om auto's sparen en online races, dan het spel uit te spelen !
  donderdag 3 november 2011 @ 20:19:49 #156
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_103928367
Weer 2 nieuwe seizoensevents ! ,jammer geen Spa -O- -O-
pi_103936245
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:19 schreef SanAnt het volgende:
Weer 2 nieuwe seizoensevents ! ,jammer geen Spa -O- -O-
Dat vind ik ook een gemiste kans.
pi_103945162
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 15:58 schreef Meike26 het volgende:
DeeBee, heb jij je B-spec coureurs dan wel online gezet ? Dan kan je op die manier ook grinden. Als je tenminste redelijk wat psn contacten hebt die ook GT5 spelen ? Makkelijke manier om aan B-spec xp's te komen en geld... Binnen een week ruim 500.000 aan Cr. ontvangen en een paar coureurs die al een level of 2 gestegen zijn !

Bij A-spec ben je idd wel de pineut :') Maar het gaat mij meer om auto's sparen en online races, dan het spel uit te spelen !
Ja ik heb er wel 1/2 geshared en iemand is er ook enthousiast mee aan het racen ja uit m'n PSN-friends list... :D

Ze zijn ook allebei level 38 of zo, dus best nuttig, maar dat helpt wel iets... :P
pi_103955102
Sjonge, is die laatste race voor wagens met max 650PP eigenlijk te winnen? Ik kom niet verder dan 4e plek. Andere twee races wel gewonnen gelukkig.
pi_103955649
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 13:36 schreef Dutchguy het volgende:
Sjonge, is die laatste race voor wagens met max 650PP eigenlijk te winnen? Ik kom niet verder dan 4e plek. Andere twee races wel gewonnen gelukkig.
Mijn bob-coureur heeft deze race met bijna 2 vingers in de neus gewonnen. Auto: Gillet Vertigo (standard).

De truuk is om wat meer gewicht in je auto te stoppen, zodat je meer vermogen mag toevoegen om aan je PP te komen. De Gillet Vertigo heb ik dus iets van 100kilo gewicht extra gegeven en kwam uit op 778 PK en 650 PP.
Hierdoor had de auto veel tractie in de bochten en snelheid op rechte stuk. Downforce heb je wel nodig, maar zeker niet de volle mep, zodat je op rechte stuk dus veel tijd kan goedmaken. 2e ding: Zorg dat je eerste 3 versnellingen goed kort staan (balkjes helemaal naar links) voor de 2 trage bochten op het circuit: De eerste en de laatste bocht. De eindoverbrenging heb ik op een topsnelheid gezet van 340 geloof ik.

Met een beetje pushen in het begin van mijn coureur lag ik na 4 ronden al op P1 en heb de rest van de race niet meer hoeven pushen/aanmoedigen en liep hij langzaam uit tot 11 sec. voorsprong op de finish !
pi_103955773
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 13:53 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Mijn bob-coureur heeft deze race met bijna 2 vingers in de neus gewonnen. Auto: Gillet Vertigo (standard).

De truuk is om wat meer gewicht in je auto te stoppen, zodat je meer vermogen mag toevoegen om aan je PP te komen. De Gillet Vertigo heb ik dus iets van 100kilo gewicht extra gegeven en kwam uit op 778 PK en 650 PP.
Hierdoor had de auto veel tractie in de bochten en snelheid op rechte stuk. Downforce heb je wel nodig, maar zeker niet de volle mep, zodat je op rechte stuk dus veel tijd kan goedmaken. 2e ding: Zorg dat je eerste 3 versnellingen goed kort staan (balkjes helemaal naar links) voor de 2 trage bochten op het circuit: De eerste en de laatste bocht. De eindoverbrenging heb ik op een topsnelheid gezet van 340 geloof ik.

Met een beetje pushen in het begin van mijn coureur lag ik na 4 ronden al op P1 en heb de rest van de race niet meer hoeven pushen/aanmoedigen en liep hij langzaam uit tot 11 sec. voorsprong op de finish !
Hmm ik rij in dezelfde auto, maar dan met 970 pk, wel met een lvl 31 bob, maar ik lig pas 3e na 6 rondjes.
pi_103956474
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 13:53 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Dat zijn nog eens goeie tips, thanks! De Gillet heb ik dus ik ga het proberen. Ik was nooit op de gedachte gekomen om gewicht toe te voegen, mijn wagens zijn altijd zo licht mogelijk maar je moet idd. aan de gevraagde PP komen.
pi_103957322
Ongelooflijk, zat op ronde 9 naast de nummer 1 op de finishlijn en mijn bob presteert het om er een hele ronde lang niet voorbij te komen terwijl ik duidelijk sneller was.
  vrijdag 4 november 2011 @ 19:46:20 #164
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_103969331
quote:
Peugeot 908
Hoef je alleen vermogen op 70% te zetten
geen gedoe met versnellingsbakken e.d.
Auto nummer 1 zal in ronde 1 wat uitlopen,
maar na 3 rondes heeft de peugeot hem al te pakken en wint met 30 sec. voorsprong
  vrijdag 4 november 2011 @ 19:49:19 #165
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_103969473
Welke auto gebruiken jullie bij seizoensevent EIger Nordwand, en dan de 2de, dus de korte versie?
Ik zat te denken aan de elise, maar die moet ik dan nog even aanschaffen, want de vorige heb ik racemode gemaakt. :)
pi_103969551
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 19:49 schreef jrk1990 het volgende:
Welke auto gebruiken jullie bij seizoensevent EIger Nordwand, en dan de 2de, dus de korte versie?
Ik zat te denken aan de elise, maar die moet ik dan nog even aanschaffen, want de vorige heb ik racemode gemaakt. :)
Standaard BMW 130 TI concept (volgens mij heet die zo even uit het hoofd).
pi_103969973
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 19:46 schreef jrk1990 het volgende:

[..]

Peugeot 908
Hoef je alleen vermogen op 70% te zetten
geen gedoe met versnellingsbakken e.d.
Auto nummer 1 zal in ronde 1 wat uitlopen,
maar na 3 rondes heeft de peugeot hem al te pakken en wint met 30 sec. voorsprong
Ook goed :) Maar mijn voorbeeldje met de Vertigo geeft ook aan dat je met wat finetuning en alternatief denkwerk (juist meer gewicht toevoegen ipv zo licht mogelijk) een winnaarsautootje kan creëren ;)
  vrijdag 4 november 2011 @ 20:47:26 #168
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_103972401
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 19:50 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Standaard BMW 130 TI concept (volgens mij heet die zo even uit het hoofd).
maar dan wel met zachte banden zeker, want met de harde lukte het mij niet..
pi_103972588
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 20:47 schreef jrk1990 het volgende:

[..]

maar dan wel met zachte banden zeker, want met de harde lukte het mij niet..
Normale sportbanden lagen eronder.
pi_103986762
Eigenlijk kan ik helemaal niets met die X-wagens, maar leuk om mee te stunten zijn ze wel. :P

pi_103995550
quote:
Na al jullie verhalen hem ook maar gedaan en vreesde het ergste, maar gewonnen met een stock GT-R Concept LM Car en niets aan getuned of zo... :)

Snelste ronde 1:40.488 (laatste) en verder zat ik na ronde 5 al klem achter een Ford Mark IV maar na paar goed geplaatste overtakes was ik los... :) Bob was lvl 37, hij heet wel Hamilton echter, dus misschien dat 'ie daarom wat snelheid heeft... :+
pi_103998718
...een keertje tegen mij rijden ?

Ik heb F.Massa in dienst :D

Edit: Dat bedenk ik mij nu, wat zal het gaaf zijn dat je online tegen elkaar rijd met je eigen Bob-coureurs maar dan ook echt kan battlen met commando's om de ander te blokken :D

[ Bericht 24% gewijzigd door Meike26 op 05-11-2011 16:03:49 ]
  zaterdag 5 november 2011 @ 18:07:44 #173
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_104003114
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2011 15:57 schreef Meike26 het volgende:
...een keertje tegen mij rijden ?

Ik heb F.Massa in dienst :D

Edit: Dat bedenk ik mij nu, wat zal het gaaf zijn dat je online tegen elkaar rijd met je eigen Bob-coureurs maar dan ook echt kan battlen met commando's om de ander te blokken :D
Wil best tegen je racen met L.Hamilton maar je hebt vast een idee hoe dat gaat aflopen ~O>
N/A
pi_104004770
In tranen :')
pi_104229383
Leuk nieuws vandaag. Yamauchi bevestigt dat zo'n beetje het plan is om om de twee maanden met DLC's te komen en dat ze al met GT6 bezig zijn. :)

Bron: GTPlanet
pi_104230391
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 18:07 schreef nils7 het volgende:

[..]

Wil best tegen je racen met L.Hamilton maar je hebt vast een idee hoe dat gaat aflopen ~O>
Ik heb T. Kennedy..
En H. Burger :P
  vrijdag 11 november 2011 @ 15:58:02 #177
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_104249486
Ik hoef eigenlijk geen nieuwe gt, deze is de max. Doe maar voor de helft van een nieuwe game 10 nieuwe tracks erbij, mogelijk een nieuw menu, ietwat features en nog 100 premiums. Dan heb je volgens mij gt6
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
  vrijdag 11 november 2011 @ 17:31:17 #178
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_104253505
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 15:58 schreef woessie het volgende:
Ik hoef eigenlijk geen nieuwe gt, deze is de max. Doe maar voor de helft van een nieuwe game 10 nieuwe tracks erbij, mogelijk een nieuw menu, ietwat features en nog 100 premiums. Dan heb je volgens mij gt6
Er zal een ps4 komen en hier komt dan Gt6 ,lijkt mij sterk dat deze voor de ps3 is.
  vrijdag 11 november 2011 @ 19:16:59 #179
Subaru Impreza GT Turbo
pi_104257749
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 23:52 schreef Dutchguy het volgende:
Leuk nieuws vandaag. Yamauchi bevestigt dat zo'n beetje het plan is om om de twee maanden met DLC's te komen en dat ze al met GT6 bezig zijn. :)

Ja, klinkt goed. Vermaak me nog steeds prima met GT5. Hoewel ik nu ook even ben met Uncharted 3. Maar ja....Spa....lekker hoor O+ Hopelijk in het voorjaar weer een Subaru Trackday. Kan ik weer in het echt op Spa rijden O+ O+ O+ O+
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:06:44 #180
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_104260233
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 23:52 schreef Dutchguy het volgende:

Met gt6 waren ze toch al mee bezig toen gt5 nog niet eens uit was... meen ik ergens gelezen te hebben
N/A
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:07:39 #181
Subaru Impreza GT Turbo
pi_104260274
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:06 schreef nils7 het volgende:

[..]

Met gt6 waren ze toch al mee bezig toen gt5 nog niet eens uit was... meen ik ergens gelezen te hebben
Is dan ook een 15 jarig project natuurlijk ;)
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
pi_104260541
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:06 schreef nils7 het volgende:

[..]

Ik las ergens dat ze wat in DLC-vorm gegoten kan worden ws. voor GT5 uitgegeven zal worden en waar dat niet mogelijk is, de content zullen bewaren voor GT6. Zou trouwens best kunnen dat ze tijdens het maken van GT5 al bezig waren met GT6.

Ben benieuwd naar de volgende DLC. :)
En hopelijk gooien ze ook eens Spa in de Seasonals.
  vrijdag 11 november 2011 @ 23:34:03 #183
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_104271783
Iedere 2 mnd dlc.. X ¤10,- is cashen.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zaterdag 12 november 2011 @ 09:03:25 #184
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_104278490
Ik wil best af en toe 10 euro betalen maar dan wel met circuits en niet nog meer mazda´s of honda´s of nissan´s.
En meer lak kleuren boeien me ook niet echt veel .
  zaterdag 12 november 2011 @ 17:05:31 #185
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_104289072
Misschien kan iemand van jullie mij helpen. Ik heb vandaag GT5 aangeschaft
Vervolgens geinstalled en alles liep soepeltjes.

Echter toen kwam het probleem. Hij geeft de fout :A connection to the server could not be established. Nu heb ik dit spel een jaar geleden eens gespeeld en nooit gaf het spel deze fout.

Ook heb ik werkelijk geen idee waar in de (gratis) downloadable content moet vinden. Wat ik las op fok dat versie 2.01 ofzo uit was. En rechts onderin zie ik geen button staan van dlc(of iets in die trand).
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, wat dit is echt reuze zuur! Gamen wil ik :D
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
  zaterdag 12 november 2011 @ 17:15:51 #186
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_104289352
Je Play3 is op to date¿?
pi_104290730
Eerst helemaal GT installeren, dit zijn 2 installaties ! Kijk hiervoor in je opties menu in je begin-menu.

Als het goed is krijg je vanzelf een update-waarschuwing en kan je GT DLC downloaden, gewoon uit de PSN store, pas dan zie je de DLC ook in je GT spel staan en kan je de DLC installeren.
pi_104293893
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 09:03 schreef SanAnt het volgende:
Ik wil best af en toe 10 euro betalen maar dan wel met circuits en niet nog meer mazda´s of honda´s of nissan´s.
En meer lak kleuren boeien me ook niet echt veel .
Hoeft ook niet hoor want je kan kiezen tussen de auto's, de tracks, de gear en de paint chips. Wil je alles dan ben je goedkoper uit als je het totaalpakket neemt maar het hoeft dus niet.
pi_104423873
Vanmiddag GT5 Collector's edition van iemand over genomen...heel de avond gespeeld en nog kon ik moeilijk van de playseat weg komen. Fantastisch spel! O+ Met alle assists off, MT en clutch is het echt een uitdaging de auto soms zelfs maar op de weg te houden. O+

De replay lijkt soms wel fotorealistisch, dat is dan totdat je rook of schaduwen ziet.. ik had gehoopt dat dat na een jaar wel verholpen zou zijn. :')
pi_104429703
De schaduwen zijn na de update wel sterk verbeterd hoor, goed, het kan nog steeds wel beter, maar de extreme kartelranden zijn nu wel weg !

Zit nog steeds te twijfelen, een playseat lijkt mij ook wel gaaf, maar ik heb genoeg MDF in huis om iets in elkaar te frutselen.
pi_104437665
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:21 schreef Meike26 het volgende:
De schaduwen zijn na de update wel sterk verbeterd hoor, goed, het kan nog steeds wel beter, maar de extreme kartelranden zijn nu wel weg !

Zit nog steeds te twijfelen, een playseat lijkt mij ook wel gaaf, maar ik heb genoeg MDF in huis om iets in elkaar te frutselen.
Gelukkig let ik niet echt op schaduwen maar die extreme kartelranden waren me idd. wel eens opgevallen.
Kom sinds Skyrim eigenlijk helemaal niet meer aan GT5 toe, daar gaat mijn login bonus van 200% :@
Dat kan overigens zo maar veranderen als er weer een leuke seasonal update komt.
pi_104461749
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:21 schreef Meike26 het volgende:

Mijn playseat staat zelfs op wielen :') Ze zijn duur, maar het is wel echt topkwaliteit; ik kan makkelijk een paar uur in de stoel zitten zonder ergens last van te krijgen. Maar met een kleiner budget kan je ook gewoon bij de sloop een stoel halen en inderdaad met mdf iets eraan bouwen.

Ik zit ook nog eens pal voor een scherm van 2.5 meter dus op de g krachten na denk ik soms echt op het circuit te zijn. :') Ik heb niet meer zo van een GT genoten sinds deel 1. O+
pi_104474479
De Fanatec CSR Elite is inmiddels te bestellen op de Fanatec site. 540 euro :o
  donderdag 17 november 2011 @ 14:57:13 #194
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_104475822
Gister GT5 opnieuw geïnstalleerd en ik heb het idee dat hij het nu wel doet, want wat duurde de installatie teringgggggg lang. Hij moest zo ontzettend veel grote bestanden downloaden en het ging allemaal tergend langzaam.
Dus dit weekend weer knallen racen.

Ik hoorde laatst iets over als je meerdere dagen achter elkaar het spel speelt dat je meer XP ontvangt. Klopt dit? Want dan is het verstandig om vandaag ook even het spel te spelen?
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_104476474
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 14:57 schreef davako het volgende:
Gister GT5 opnieuw geïnstalleerd en ik heb het idee dat hij het nu wel doet, want wat duurde de installatie teringgggggg lang. Hij moest zo ontzettend veel grote bestanden downloaden en het ging allemaal tergend langzaam.
Dus dit weekend weer knallen racen.

Ik hoorde laatst iets over als je meerdere dagen achter elkaar het spel speelt dat je meer XP ontvangt. Klopt dit? Want dan is het verstandig om vandaag ook even het spel te spelen?
Ja klopt, het is een soort login-bonus. Max krijg je 200% meer xp en credits. Vooral in de seasonals is dit een groot voordeel en kan het vooral qua credits flink snel gaan.
  donderdag 17 november 2011 @ 16:25:52 #196
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_104479025
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:15 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ja klopt, het is een soort login-bonus. Max krijg je 200% meer xp en credits. Vooral in de seasonals is dit een groot voordeel en kan het vooral qua credits flink snel gaan.
En staat die bonus ook nog ergens weer gegeven?
pi_104479456
Ja als je inlogt in je GT-menu, dan krijg je vanzelf een groot scherm/kader met daarin de vermelding welke login-bonus je die dag hebt. Wat ik heb gemerkt, als je je 200% bonus wilt behouden, moet je binnen ca. 32 uur opnieuw inloggen.

Zondag rijdt ik een finale race op de Nordschleife.. Word toch me een partijtje spannend zeg :D
  donderdag 17 november 2011 @ 16:40:46 #198
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_104479538
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:38 schreef Meike26 het volgende:

Zondag rijdt ik een finale race op de Nordschleife.. Word toch me een partijtje spannend zeg :D
Online georganiseerd??
  donderdag 17 november 2011 @ 17:21:55 #199
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_104480930
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:38 schreef Meike26 het volgende:
Succes! Hopelijk gaat het je beter af dan de Nederlandse taal :').

Hoeveel ronden / duur / tegen wie / etc?
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_104481629
Race is online georganiseerd inderdaad. Het is de finalerace (10 races/zondagen) van een kampioensschap, het STCC (Sunday TouringCar Championship). We rijden nu 12 ronden = ca. een race van anderhalf uur ! De normale races, dus de eerste 9, waren allemaal een uur lang.

Dit is mijn wagentje O+ Iedereen rijdt met persoonlijke kleur + pers. nummer

Als je meer wil weten, stuur maar een p.m. ;)
pi_104505343
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:40 schreef Meike26 het volgende:
Race is online georganiseerd inderdaad. Het is de finalerace (10 races/zondagen) van een kampioensschap, het STCC (Sunday TouringCar Championship). We rijden nu 12 ronden = ca. een race van anderhalf uur ! De normale races, dus de eerste 9, waren allemaal een uur lang.

[ afbeelding ]
Dit is mijn wagentje O+ Iedereen rijdt met persoonlijke kleur + pers. nummer

Als je meer wil weten, stuur maar een p.m. ;)
Succes alvast! Anderhalf uur concentratie op Nordschleife lijkt me erg pittig.
  vrijdag 18 november 2011 @ 11:12:50 #202
277865 Sejt
Ondertitel
pi_104506548
Ligt eraan. Of je met een 800pk achterwielaangedreven auto over de Nordschleife dendert of met een 400pk 4WD.
Gisteren reed ik wat Timetrials (gewoon, oefenen en zo goed mogelijke tijd per auto neerzetten) over de Ring en met de Audi RS6 was het makkelijk lijnen rijden, waar de Zonda R '09 toch meer moeite kostte >:)

Ik vond m'n eigen oude auto trouwens: Honda Prelude 5th Gen. Helemaal standaard gelaten, met Comfort Soft banden, alleen een motorrevisie en de kleur gespoten, welke ik ook had. Daarmee de Ring opgegaan. Met 1 foutje toch een 8m43sec gehaald! Afgezien van dat foutje reed ik redelijk op de max, dus dat zie ik mezelf in het echt nog niet doen O-)
pi_104510322
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 11:12 schreef Sejt het volgende:
Ligt eraan. Of je met een 800pk achterwielaangedreven auto over de Nordschleife dendert of met een 400pk 4WD.
Gisteren reed ik wat Timetrials (gewoon, oefenen en zo goed mogelijke tijd per auto neerzetten) over de Ring en met de Audi RS6 was het makkelijk lijnen rijden, waar de Zonda R '09 toch meer moeite kostte >:)

Ik vond m'n eigen oude auto trouwens: Honda Prelude 5th Gen. Helemaal standaard gelaten, met Comfort Soft banden, alleen een motorrevisie en de kleur gespoten, welke ik ook had. Daarmee de Ring opgegaan. Met 1 foutje toch een 8m43sec gehaald! Afgezien van dat foutje reed ik redelijk op de max, dus dat zie ik mezelf in het echt nog niet doen O-)
Ik krijg dat circuit maar niet in mijn kop. Er zijn steeds een stuk of 3 punten waar ik me elke keer weer laat verrassen. Toch maar wat meer oefenen.
pi_104510383
Heerlijk driftertje in de OCD te koop, de Peugeot 205 Turbo 16 Evolution 2 Rally Car '86. Breekt constant van achteren uit maar perfect onder controle te houden.

pi_104510431
Daar zijn die AMG challenges goed voor, je kiest 1 van de eerste 4, afhankelijk waar die punten zich ergens bevinden op de baan. Ik had moeie met het hele deel na de Karussel, maar dat zit er nu ook wel in dus :)
pi_104510696
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 13:21 schreef Dutchguy het volgende:
Heerlijk driftertje in de OCD te koop, de Peugeot 205 Turbo 16 Evolution 2 Rally Car '86. Breekt constant van achteren uit maar perfect onder controle te houden.

[ afbeelding ]
Ik ben niet zo goed in driften eerlijk gezegd, niet mijn ding ! Maar ik heb in de vorige OCD een oude Toyota Celica gekocht en die is ook wel tailhappy :D
pi_104535043
Klein schopje ! Heb zojuist even het nieuwe seasonal event gereden op Time Trail, nee ik ben nog lang niet de snelste, maar ik haalde zojuist wel precies de 15.000ste plek in de online ranking ! Met een tijd van 1.46.830 in een Lotus Elise.

En dik geld verdienen natuurlijk :D
pi_104544293
Verbeeld ik mij dit trouwens of klopt het dat de driving options niet goed worden opgeslagen? In practise mode met dezelfde auto en zelfde circuit lijk ik voortdurend traction control, ABS en grip reduction aan te moeten passen.
pi_104546314
Dat probleem ervaar ik ook steeds. Bovendien lijkt grip af te nemen als je online speelt met meerdere mensen. In mijn uppie rijd ik online zekerder, komen er meer online, begint auto te glijden....echt raar.
pi_104561155
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 13:21 schreef Dutchguy het volgende:

[ afbeelding ]
Driften met 4WD? Mietje ;)
  zaterdag 19 november 2011 @ 20:05:06 #211
Subaru Impreza GT Turbo
pi_104562039
quote:
16s.gif Op zaterdag 19 november 2011 19:43 schreef matthisl het volgende:

[..]

Driften doe ik graag met mijn knalgele M5. Die is vrijwel standaard en dat gaat prima.
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
pi_104562871
quote:
16s.gif Op zaterdag 19 november 2011 19:43 schreef matthisl het volgende:

[..]

Had ik niet eens in de gaten, vond mezelf al zo skilled. :@ :P
pi_104564324
De TVR Tamora wil ook wel lekker snel dwars, maar heb dan ook wel 100 kilo strafgewicht achterin zn kofferbakje gestopt !
  maandag 21 november 2011 @ 17:58:54 #214
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_104638213
:') En weer een nieuwe Japanse bak erbij, te winnen bij een speciaal time trial event.

Je krijgt een speciale Nissan GT-R Academy Version, weer een andere versie dan de originele Academy Version.

edit: deze was een paar maanden geleden ook te winnen blijkbaar,, lekkere faal :')
pi_104644442
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:58 schreef jrk1990 het volgende:
:') En weer een nieuwe Japanse bak erbij, te winnen bij een speciaal time trial event.

Je krijgt een speciale Nissan GT-R Academy Version, weer een andere versie dan de originele Academy Version.

edit: deze was een paar maanden geleden ook te winnen blijkbaar,, lekkere faal :')
Sja ik zat er ook niet op te wachten, alhoewel het wel zo is dat deze auto al hidden in de game zat. Voor mij is de volgende DLC belangrijk, als het dan weer allemaal Japanse wagens zouden zijn zou ik echt teleurgesteld zijn, maar ik verwacht dat PD ook wel weet dat ze dat niet kunnen maken.
pi_104769189
Ik wil graag een goeie classic racer en twijfel tussen deze:

Ferrari 240 P4 Race Car '67
Ford Mark IV Race Car '67
Jaguar XJ13 Race Car '66

Allen kosten 20 miljoen credits. Welke heeft eigenlijk de beste handling?
pi_104776770
De Ford Mark IV zonder twijfel ! Heerlijk wagentje ! Ferrari vind ik wel wat leuker, meer plezier om mee te rijden.
pi_104781050
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 20:58 schreef Meike26 het volgende:
De Ford Mark IV zonder twijfel ! Heerlijk wagentje ! Ferrari vind ik wel wat leuker, meer plezier om mee te rijden.
Ah tof dank je! Komt goed uit want die Ford vind ik eerlijk gezegd ook het mooiste dus dat komt mooit uit. Moet nog 9 miljoen credits bij elkaar racen en dan heb ik hem. :9~
pi_104794563
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 20:58 schreef Meike26 het volgende:
Ik wil ze allebei wel, maar met 3000 credits op de bankrekening en racen in de amateur klasse zal t er nog even niet in zitten. Ik kom ook niet veel verder; ik probeer telkens mijn rondetijden te verbeteren op de Nurburgring in practise mode.
Maar over mijn Audi R8 heb ik ook niet te klagen. _O_
pi_104794871
Zorgen dat je bonus op 200% staat als je de seasonal events doet, dan kan het sparen hard gaan ;) Gisteren was ik bijna blut met nog 15.600 credits, 2 keer een SE gedaan en ik werd weer miljonair :D
pi_104794886
Ik heb nog geen meter met de 240 P4 gereden nadat ik hem gekocht heb... :@

En GT5 amper meer aangeraakt de laatste weken...al zal ik binnenkort de Vettel-challenge maar weer eens oppakken, nog 1.5 seconde naar goud op Suzuka... :P
pi_104797058
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 10:04 schreef Meike26 het volgende:
Zorgen dat je bonus op 200% staat als je de seasonal events doet, dan kan het sparen hard gaan ;) Gisteren was ik bijna blut met nog 15.600 credits, 2 keer een SE gedaan en ik werd weer miljonair :D
Zal ik vanavond dan eens naar kijken (de bonus heb ik al, maar seasonal events nog nooit gedaan)

Al heeft het sparen ook zo zijn charme. :)
pi_104821987
Ik ga 'm van de week halen, beter laat dan nooit. :)
pi_104822619
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 21:28 schreef Nober het volgende:
Ik ga 'm van de week halen, beter laat dan nooit. :)
Ik heb hem nu ook pas een week, maar met alle updates tot nu toe is dit het beste moment ooit om hem aan te schaffen. :)
Nog bedankt voor de tip Meike! Net op het Eifel circuit time trial gedaan en meteen mijn eerste miljoen verdiend. :D Al kwam ik met mijn gold trophy nog niet verder dan een plaats in de 24000...
pi_104824746
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 21:38 schreef Odin83 het volgende:

[..]

Ik heb hem nu ook pas een week, maar met alle updates tot nu toe is dit het beste moment ooit om hem aan te schaffen. :)
Kun je in dat spel ook online racen tegen 10+ anderen zoals bij F1? Het is namelijk al een tijd geleden dat ik een GT spel heb gespeeld.
pi_104828803
Ja is goed mogelijk hoor ! Zowel in open lobby (goed zoeken naar clean races, ook al beloven veel lounges dat te zijn, ze zijn het vaak niet) en anders zelf met je PSN contacten af spreken wie zijn eigen lounge beschikbaar stelt voor avondje racen. Kan tot 16 deelnemers !

Wel even advies, als je de mogelijkheid hebt om je PS3 aan kabel te hangen i.p.v. wifi, dan zal ik dat zeker doen !
pi_104852888
Nieuwe twit van Kaz, volgende update rond kerst. *O*
  zondag 27 november 2011 @ 11:27:38 #228
343196 RingBewoner
pi_104870463
Vraagje, ik heb een endurance race opgeslagen als ik nu GT5 opstart kan ik het laden daarvan met O onderbreken/annuleren. Als ik dat doe, kan ik dan alsnog later die race opstarten.
pi_104877839
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 11:27 schreef RingBewoner het volgende:
Vraagje, ik heb een endurance race opgeslagen als ik nu GT5 opstart kan ik het laden daarvan met O onderbreken/annuleren. Als ik dat doe, kan ik dan alsnog later die race opstarten.
Nee, dan begin je weer aan de start van die race.
  zondag 27 november 2011 @ 15:03:46 #230
343196 RingBewoner
pi_104878057
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 14:58 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Nee, dan begin je weer aan de start van die race.
Niet, heb het net gewoon geprobeerd en het kan.
pi_104879306
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 15:03 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Niet, heb het net gewoon geprobeerd en het kan.
Serieus? Voor mij compleet nieuw. Ik weet niet beter of het kan niet maar als het wel kan ga ik meteen die Le Mans endurance doen.
  zondag 27 november 2011 @ 15:42:20 #232
343196 RingBewoner
pi_104879599
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 15:35 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Serieus? Voor mij compleet nieuw. Ik weet niet beter of het kan niet maar als het wel kan ga ik meteen die Le Mans endurance doen.
Je kan, tijdens de race in de pit dus saven (vast al bekend.). Dan moet je afsluiten enzo. Als je dan GT5 opnieuw start kan je snel op O drukken om het laden te onderbreken. Ik heb toen een split-screen gedaan online kan ook. Heb alleen niet geprobeerd om een A of B spec race te starten.
  maandag 28 november 2011 @ 22:13:49 #233
Subaru Impreza GT Turbo
pi_104945881
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 15:42 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Je kan, tijdens de race in de pit dus saven (vast al bekend.). Dan moet je afsluiten enzo. Als je dan GT5 opnieuw start kan je snel op O drukken om het laden te onderbreken. Ik heb toen een split-screen gedaan online kan ook. Heb alleen niet geprobeerd om een A of B spec race te starten.
Bij dat laatste zal het misschien wel fout gaan als dan de voortgang weer wordt opgeslagen. Dan ben je je halve race wel kwijt denk ik (maar eens proberen).
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
pi_104946234
Het gaat me tot nu toe redelijk eenvoudig af, ik kocht als eerste een auto van die 20,000 vervolgens ben ik licensies gaan halen. Ik ging pas na het behalen van de eerste drie license terug naar huis en kreeg toen allerlei auto's cadeau! Dus die eerste auto heeft me al geld gekost maar dat overleven we wel. :P

Ik zit in niveau 12 en heb al 300,000+ credit maar ik hoor graag welke auto's je mij zou aanraden want er is zoveel keus!

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 23:23 schreef Meike26 het volgende:
Ja is goed mogelijk hoor ! Zowel in open lobby (goed zoeken naar clean races, ook al beloven veel lounges dat te zijn, ze zijn het vaak niet) en anders zelf met je PSN contacten af spreken wie zijn eigen lounge beschikbaar stelt voor avondje racen. Kan tot 16 deelnemers !

Wel even advies, als je de mogelijkheid hebt om je PS3 aan kabel te hangen i.p.v. wifi, dan zal ik dat zeker doen !
Bedankt, het is ook niet zo dat het alleen maar voor online gaming is, daar is het spel te groot voor.
pi_104947458
Klopt, maar offline heb ik het spel al op 96% uitgespeeld ofzo en ben voornamelijk online events aan het doen, nog wel veel AMG challenges en 2 Vettel Challenges te doen ofzoiets.

Maar ik ben ook geen gold-hunter dat ik alles op goud moet hebben. Ik ben nu wel met de auto verzameling bezig, vorige week nog 240 in bezit, zijn er nu al iets van 320 :D
pi_104947702
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 22:35 schreef Meike26 het volgende:
Klopt, maar offline heb ik het spel al op 96% uitgespeeld ofzo en ben voornamelijk online events aan het doen, nog wel veel AMG challenges en 2 Vettel Challenges te doen ofzoiets.

Maar ik ben ook geen gold-hunter dat ik alles op goud moet hebben. Ik ben nu wel met de auto verzameling bezig, vorige week nog 240 in bezit, zijn er nu al iets van 320 :D
Ik ben nog lang niet op 96%, misschien op 4% en ook niet alles op goud, haha! Maar welke auto's zou je me aanraden? Ik wilde de FR challenge doen maar ik had een te langzame auto.

Ik zag bijvoorbeeld dat 1st zo'n 9 duizend opleverde en dat een Camaro SS '10 35,000 koste, dus dat haal ik er in die drie races niet uit. :P
pi_104948125
Als ik je een advies mag geven, rijd eerst de B-license races van bepaalde events, voordat je de races zelf rijdt, zover ik gemerkt heb zijn de auto's die je in B-spec wint beter en gevarieerder dan die in A-spec modus.

Bij FR denk ik als eerste aan de BMW's ? Zelf vind ik de BMW Z4 coupe erg leuk rijden, anderen zweren weer bij de M3 !
pi_104948467
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 22:45 schreef Meike26 het volgende:
Als ik je een advies mag geven, rijd eerst de B-license races van bepaalde events, voordat je de races zelf rijdt, zover ik gemerkt heb zijn de auto's die je in B-spec wint beter en gevarieerder dan die in A-spec modus.

Bij FR denk ik als eerste aan de BMW's ? Zelf vind ik de BMW Z4 coupe erg leuk rijden, anderen zweren weer bij de M3 !
Volgens mij waren die BMW's een stuk duurder dan 35,000 maar die B-Spec heb ik ook gedaan maar nog geen snelle FR gewonnen om die FR challenge enigzins te kunnen winnen. PS3 is nu aan het updaten zodat het laden sneller gaat, zal zo wel is kijken.

WTF moet jij met 320 auto's? En verkoop je wel eens wat of??
pi_104949656
Door die online races die ik doe komen er wel eens nieuwe kampioensschapjes en met bepaalde restricties, ik vind het dan erg leuk om alle mogelijke auto's naast elkaar te testen waarmee ik bepaald kampioensschap wil gaan rijden, eenmaal een auto gekozen moet ik dat kampioensschap ook blijven rijden. Dus serieus tijdverdrijf om juiste auto te vinden.

Bovendien is het gewoon een leuk tijdverdrijf en manier van geldverspilling om alle 1000 auto's te sparen !

Dat komt nog wel als je wat verder bent, dan stroomt het geld opeens binnen, zeker met die 200% inlog bonussen sinds korte tijd.

Als je wil, kan ik je wel een autootje toesturen hoor, iets missen doe ik niet zo snel :D
pi_104952502
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 23:10 schreef Meike26 het volgende:
Door die online races die ik doe komen er wel eens nieuwe kampioensschapjes en met bepaalde restricties, ik vind het dan erg leuk om alle mogelijke auto's naast elkaar te testen waarmee ik bepaald kampioensschap wil gaan rijden, eenmaal een auto gekozen moet ik dat kampioensschap ook blijven rijden. Dus serieus tijdverdrijf om juiste auto te vinden.

Bovendien is het gewoon een leuk tijdverdrijf en manier van geldverspilling om alle 1000 auto's te sparen !

Dat komt nog wel als je wat verder bent, dan stroomt het geld opeens binnen, zeker met die 200% inlog bonussen sinds korte tijd.

Als je wil, kan ik je wel een autootje toesturen hoor, iets missen doe ik niet zo snel :D
Ik heb nog niets online gedaan maar krijg inmiddels 130% uitgekeerd dus dat kan naar 200%!? Als je toch een auto wilt sturen dan doe maar een Ford SVT F150 Lighting '03.

Edit
Ik las trouwens iets over Seasonal events maar kan dat niet vinden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Nober op 29-11-2011 00:31:46 ]
pi_104955774
Dat is dat paarse vlaggetje, onder Open Lobby !

Als je morgen weer inlogt, heb je volgens mij al de 120% bonus. Die Ford heb ik waarschijnlijk wel voor je en anders ook wel een andere pick-up ? Wat is je PSN ?
pi_105017566
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2011 06:58 schreef Meike26 het volgende:
Dat is dat paarse vlaggetje, onder Open Lobby !

Als je morgen weer inlogt, heb je volgens mij al de 120% bonus. Die Ford heb ik waarschijnlijk wel voor je en anders ook wel een andere pick-up ? Wat is je PSN ?
Ik heb die ronde op de Eifel inmiddels voltooid (1:41.240) en 600,000 + auto rijker. Maar ik krijg niet meer tegen 150% uitgekeerd zoals gisteren, hoe kan dat weer terug naar 100% zijn?

Pickup hoeft inprincipe niet meer, ik won er laatst een en die doet het prima. :)
pi_105017781
Oke ! Is inderdaad een bruut ding, net als de Dodge Ram PU trouwens.

Dat van die inlog bonus is misschien door het onderhoud van afgelopen dagen. Misschien is die inlog bonus-actie ook wel afgelopen, want toen ik gister inlogte, kreeg ik al helemaal geen melding meer :S
pi_105018466
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:25 schreef Meike26 het volgende:
Oke ! Is inderdaad een bruut ding, net als de Dodge Ram PU trouwens.

Dat van die inlog bonus is misschien door het onderhoud van afgelopen dagen. Misschien is die inlog bonus-actie ook wel afgelopen, want toen ik gister inlogte, kreeg ik al helemaal geen melding meer :S
Shit, ging net zo lekker met die 150% :P Ik won een Dodge Ram 1500 Laramie en die heb ik getuned zodat ik die oval race kon winnen.

En ik heb met een Ferrari 599 '06 de La Festa Cavallino gewonnen op Monza en kreeg daar een Ferrari California '08 cadeau.
pi_105019167
Dammit die inlogbonus moet nog wel gelden want ik ben bijna bij de benodigde 20 miljoen credits om mijn Fordje te kopen.
pi_105019213
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:56 schreef Dutchguy het volgende:
Dammit die inlogbonus moet nog wel gelden want ik ben bijna bij de benodigde 20 miljoen credits om mijn Fordje te kopen.
Ik zit al op 1,5 miljoen... maar die bonus was dus tijdelijk?
pi_105020213
Daar heb je dus best kans van, net zoals dat tijdelijk Occasions te koop waren voor helft aanschafwaarde en dat de hele online car dealer er auto's te koop stonden met 0km op de klok.
pi_105022734
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:56 schreef Dutchguy het volgende:
Ford GT '02 met evenveel PK als die Mark IV uit '67 maar dan voor 999,540 bij de occasiondealer met 92km op de teller. ;)
pi_105026948
Rustig maar jongens, ik heb mijn dagbonus weer :Y

En op 200% , dus no worry's en blijven sparen ;)
pi_105029121
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:08 schreef Meike26 het volgende:

Ik heb die bonus niet... even uit en inloggen?

Edit:
Nog steeds geen bericht over de bonus.

[ Bericht 3% gewijzigd door Nober op 30-11-2011 22:50:54 ]
pi_105030772
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:08 schreef Meike26 het volgende:

Ah gelukkig, ben nou zo close tot het benodigde bedrag. :)
pi_105030829
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:41 schreef Nober het volgende:

[..]

Ik heb die bonus niet... even uit en inloggen?

Edit:
Nog steeds geen bericht over de bonus.
Probeer eens een seasonal race? Aan het einde van zo'n race krijg je je credits te zien met daarbij het bonus percentage rechtsboven.
pi_105031115
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:06 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Probeer eens een seasonal race? Aan het einde van zo'n race krijg je je credits te zien met daarbij het bonus percentage rechtsboven.
Heb net een gewone race gereden in A-spec en kreeg gewoon de cr. dat erbij stond.
pi_105033452
Ben je wel online dan ? Of ben je pasgeleden begonnen met psn ? Kan me ook wel indenken dat Kaz Yamauchi de beginnelingen niet teveel wil matsen, anders word het wel heel makkelijk cashen.
pi_105033585
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:52 schreef Meike26 het volgende:
Ben je wel online dan ? Of ben je pasgeleden begonnen met psn ? Kan me ook wel indenken dat Kaz Yamauchi de beginnelingen niet teveel wil matsen, anders word het wel heel makkelijk cashen.
Ik ben wel ingelogd en heb het spel maandag gekocht en had gisteren nog 150% en heb al zeker 1 jaar PSN.

@Dutchguy
Net even gedrift, brons leverde me 100,000 op.
pi_105033977
Onlineloginbonus zojuist ontvangen is nu 170%
pi_105034879
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 00:02 schreef Nober het volgende:
Onlineloginbonus zojuist ontvangen is nu 170%
Mooi, dan zit je morgen of overmorgen op de max van 200%.
pi_105036023
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 00:19 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Mooi, dan zit je morgen of overmorgen op de max van 200%.
Maar als ik nu uitlog en dan weer inlog is het volgens mij weer 100%.
pi_105038866
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 00:47 schreef Nober het volgende:

[..]

Maar als ik nu uitlog en dan weer inlog is het volgens mij weer 100%.
Dat zou zuur zijn. Ik lees net dat er meer mensen last van hebben op GTPlanet. Ze hebben er ook een topic over. Misschien heb je er wat aan:http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=226981
Ik heb er zelf geen last van.
pi_105052590

Hebbes.

Fijne wagen idd, iets overstuur in de bochten maar dat vind ik alleen maar prettig. Ook nieuwe trophy: Penniless :P
pi_105068286
Mag ik van iemand de Gran Turismo Red Bull X2010 lenen zodat ik de Seasonevent op Monza kan doen. Ik heb die wagen niet dus vandaar de vraag, je krijgt 'm uiteraard terug. Of weet er iemand waar je die auto cadeau krijgt, dat zou ook een optie kunnen zijn.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:33 schreef Dutchguy het volgende:
[ afbeelding ]

Hebbes.

Fijne wagen idd, iets overstuur in de bochten maar dat vind ik alleen maar prettig. Ook nieuwe trophy: Penniless :P
Maar is deze wagen zoveel sneller dan een Enzo Ferrari, heb toevallig eens zitten vergelijken maar die Mark IV is qua pk's minder en qua gewicht wel wat lichter, beide MR.
pi_105078593
Misschien is Enzo wel sneller, maar Enzo is ook horkenbak 1e klas, zeker in vergelijk met de Mark IV
  donderdag 1 december 2011 @ 23:15:30 #263
343196 RingBewoner
pi_105078816
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:11 schreef Meike26 het volgende:
Misschien is Enzo wel sneller, maar Enzo is ook horkenbak 1e klas, zeker in vergelijk met de Mark IV
Enzo is wel geinig, mist echter een extra versnelling vind ik persoonlijk.
pi_105079428
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:15 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Enzo is wel geinig, mist echter een extra versnelling vind ik persoonlijk.
Ik kocht een Dodge Challenger R/T '70, wist ik veel dat 'ie begrenst was op 186 en maar 4 versnellingen heeft. :+

Die Enzo kost 'maar' 1 miljoen, dan is een Mark IV met 20 miljoen nogal veel, vandaar dat ik is ging vergelijken.

Maarre niemand met een Red Bull X2010 of iemand die weet hoe ik die vrij speel?

Zit trouwens wel met (nóg) een probleem in de Reeks voor experts, ik heb geen auto voor de Historic Racing Car Cup.
pi_105079520
De X2010 krijg je bij level 35, A spec of B spec maakt niet uit. Je kan geen X2010 lenen van iemand omdat je geen auto's met een nieuwprijs van meer dan 1 mln credits kan traden. Anders mocht je er wel een van mij hebben.

Enzo moet je goed afstellen, maar dat is erg moeilijk met die bak.
pi_105081105
Ik kan helemaal geen auto vinden voor die Historic Racing Car Cup, hoe hebben jullie dat gewonnen?
pi_105083179
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:59 schreef Nober het volgende:
Ik kan helemaal geen auto vinden voor die Historic Racing Car Cup, hoe hebben jullie dat gewonnen?
Ik vond een Chapparal bij die second-hand dealer. Vaak vind je daar onverwacht nog wel een een wagen die je prima voor zo'n event kunt gebruiken. Maar ook daar kunnen ze nog veel kosten dus goed om wat credits achter de hand te houden.

Hoe is het eigenlijk met je login bonus afgelopen, werkt alles weer goed?
pi_105084663
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 00:56 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik vond een Chapparal bij die second-hand dealer. Vaak vind je daar onverwacht nog wel een een wagen die je prima voor zo'n event kunt gebruiken. Maar ook daar kunnen ze nog veel kosten dus goed om wat credits achter de hand te houden.

Hoe is het eigenlijk met je login bonus afgelopen, werkt alles weer goed?
Staan die Chapparals er nu ook nog wel eens tussen dan? Ik zag een Mazda RX-7 LM Race Car maar geen idee of het competatief is.

Loginbonus is naar 200% gegaan. :)
pi_105084847
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:59 schreef Nober het volgende:
Met B-spec kan je Toyota 7 race-car winnen. :)
pi_105085668
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:29 schreef matthisl het volgende:
De X2010 krijg je bij level 35, A spec of B spec maakt niet uit. Je kan geen X2010 lenen van iemand omdat je geen auto's met een nieuwprijs van meer dan 1 mln credits kan traden. Anders mocht je er wel een van mij hebben.

Enzo moet je goed afstellen, maar dat is erg moeilijk met die bak.
Je kunt ze op Online zetten he, dan moet je gewoon naar profiel van diegene die hem online heeft staan en op lenen klikken bij die wagen. Ik heb er 1 online staan, add me maar DSTRYR95
Heb er toch twee.
pi_105096368
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 06:37 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Dat is ook een goeie tip inderdaad.

Hier staat een complete lijst met wagens die je kunt winnen: http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=134047
pi_105101667
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 08:32 schreef Funzel het volgende:

[..]

Je kunt ze op Online zetten he, dan moet je gewoon naar profiel van diegene die hem online heeft staan en op lenen klikken bij die wagen. Ik heb er 1 online staan, add me maar DSTRYR95
Heb er toch twee.
Oja! Klopt, wist niet dat je m dan ook voor races kon gebuiken. Naiiisss
pi_105103030
Ja dat kan. Je kan er alleen mee rijden, maar dat lijkt me genoeg.
pi_105123628
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 06:37 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Die heb ik gisteren gekocht voor maar 4,2 miljoen, ik vind B-Spec niet veel aan, beetje aanwijzingen geven. :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 08:32 schreef Funzel het volgende:

[..]

Heb er toch twee.
Ik wil die X2010 wel als je 'm weg doet of voor te lenen...
pi_105123987
Ik heb er een online gezet maar kan hem dan niet meer gebruiken zie ik.
pi_105146767
Eindelijk level 30 bereikt, inmiddels al brons behaald op Monza in de X2010!
pi_105146835
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 december 2011 21:48 schreef Nober het volgende:
Eindelijk level 30 bereikt, inmiddels al brons behaald op Monza in de X2010!
Speel je met Dual-Shock? :)

Monza is 'makkelijk' te golden, goed je rempunt zoeken bij de eerste chicane, vroeg op gas en veel snelheid eruit. Dan die tweede chicane is cruciaal, die kan je aardig 'afsnijden'. :)

Lesmo's zijn vervolgens prima te doen, 3e links-rechts-links combinatie is even oefenen en dan komt het wel goed! :P

Ik heb al weken niet gespeeld, op A-spec nog steeds level 37 geloof ik...
pi_105147412
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 21:50 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Speel je met Dual-Shock? :)

Monza is 'makkelijk' te golden, goed je rempunt zoeken bij de eerste chicane, vroeg op gas en veel snelheid eruit. Dan die tweede chicane is cruciaal, die kan je aardig 'afsnijden'. :)

Lesmo's zijn vervolgens prima te doen, 3e links-rechts-links combinatie is even oefenen en dan komt het wel goed! :P

Ik heb al weken niet gespeeld, op A-spec nog steeds level 37 geloof ik...
Ja met dual shock! Ik was allang blij dat ik na mijn 1:09,6 ronde vervolgens met een 1:04,9 wist te finishen. Op de Nürburgring nog maar een keer gefinisht en ik kwam een halve seconden te kort voor brons! Mocht het niet lukken om drie bronzen te krijgen dan kan ik nog altijd 20 miljoen gaan sparen. :P

Weet er iemand of ik ergens een Gran Turismo Formula kan winnen? Die heb ik namelijk nodig in de Extremereeks, 5 miljoen kost 'ie maar ik win hem liever....
pi_105148388
Nee kan je niet winnen. :)

En wees blij, hij staat nu tenminste altijd in dat ene lijstje auto's...

M'n huisgenoot heeft 3u lang de used-car dealership gerefreshed totdat 'ie eindelijk een keer voorbij kwam en ik hem kon kopen voordat dat gepatched was, gekkenwerk. :D
pi_105148909
Ronde 76 van de Indy Endurance. Ik ga op pos.1 de pit in met te veel snelheid, raak de barrier en leg mijn auto op zijn kant. :@

Voordeel: nog steeds een kleine marge. :P
Maar wat slijten die banden hard ook al heb je hard racing tyres.
pi_105149384
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 22:24 schreef DeeBee het volgende:
Nee kan je niet winnen. :)

En wees blij, hij staat nu tenminste altijd in dat ene lijstje auto's...

M'n huisgenoot heeft 3u lang de used-car dealership gerefreshed totdat 'ie eindelijk een keer voorbij kwam en ik hem kon kopen voordat dat gepatched was, gekkenwerk. :D
Haha, dan valt het nog wel mee dat ik net acht keer de High Speed ring (40 laps in totaal) heb gereden om level 30 te halen. *)

Maar ik wil eigenlijk de Mazda 787B en daarna een F1 wagen (2007 of 2010) maar dat gaat met die GT Formula nog even niet door dan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nober op 03-12-2011 22:55:54 ]
pi_105149485
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 22:35 schreef Dutchguy het volgende:
Ronde 76 van de Indy Endurance. Ik ga op pos.1 de pit in met te veel snelheid, raak de barrier en leg mijn auto op zijn kant. :@

Voordeel: nog steeds een kleine marge. :P
Maar wat slijten die banden hard ook al heb je hard racing tyres.
Ik heb alleen nog maar die 60 ronde endurance gedaan, wel gewonnen met 10 ronde's voorsprong in een Toyota 7 Race Car. Ik deed zo'n 13 ronde's met mijn banden (4 stops).
pi_105149772
5 miljoen armer, een GT Formula rijker en de inlogbonus weer pleite.

Edit:
Dankzij die GT Formula ''Like the Wind'' gewonnen en een Minolta Toyota 88C-V Race Car '89 gewonnen.

[ Bericht 23% gewijzigd door Nober op 03-12-2011 23:33:05 ]
pi_105152153
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 december 2011 22:56 schreef Nober het volgende:
5 miljoen armer, een GT Formula rijker en de inlogbonus weer pleite.

Edit:
Dankzij die GT Formula ''Like the Wind'' gewonnen en een Minolta Toyota 88C-V Race Car '89 gewonnen.
Daar zul je veel plezier van gaan hebben, wat een bak.
pi_105158230
Proberen jullie ook goud te halen bij alle licenses?

Ik kan zo slecht genoegen nemen met brons of zilver als er goud te behalen valt, maar het plezier van de gouden beker weegt bij lange na niet op tegen de frustratie die eraan vooraf gaat. :{
pi_105158608
Ik heb alle licences wel gold gehaald en dat was toch wel verdomde satisfying, maar wel veel moeite ja... :D
pi_105158891
Ik heb gisteren B5 en vandaag B6 gehaald, daar ben ik toch wel erg blij mee. :)

Ik begin nu steeds GT5 met 15 min. license tests zodat ik al stop voordat het echt frustrerend wordt. :P
pi_105162219
Verdomme, had ik 18 miljoen koopt m'n broertje zo'n Ferrari F1 2007 voor 10 miljoen die ik niet eens wil. :') Ik was juist aan het sparen voor de 20 miljoen.
pi_105165690
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:56 schreef Funzel het volgende:
Verdomme, had ik 18 miljoen koopt m'n broertje zo'n Ferrari F1 2007 voor 10 miljoen die ik niet eens wil. :') Ik was juist aan het sparen voor de 20 miljoen.
Balen, vooral als je zo dichtbij bent. Als ik aan het sparen ben voor een auto moet ik trouwens die online dealer ook niet inkijken want dan ben ik ook zo weer een hoop credits kwijt.
  zondag 4 december 2011 @ 14:29:55 #290
343196 RingBewoner
pi_105166049
quote:
Haha, ik moest er wel even om lachen, maar inderdaad heel kut. Kan het mij voorstellen.
pi_105168322
quote:
Beter dat dan dat ie al in je garage stond ;) maar evengoed balen! op zo'n moment is een B spec driver wel handig.

Klopt het overigens dat er voor time trial geen world records worden bijgehouden in GT5?
pi_105172898
Wie wil er racen?
pi_105184698
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 17:27 schreef matthisl het volgende:
Wie wil er racen?
Sorry, zit nog in mijn endurance.
pi_105192134
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 23:59 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Daar zul je veel plezier van gaan hebben, wat een bak.
Maar is de Gran Turismo Formula niet de snelste auto in GT5 na de X2010?

quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 09:20 schreef Odin83 het volgende:
Proberen jullie ook goud te halen bij alle licenses?

Ik kan zo slecht genoegen nemen met brons of zilver als er goud te behalen valt, maar het plezier van de gouden beker weegt bij lange na niet op tegen de frustratie die eraan vooraf gaat. :{
Ik heb 25 gouden, ik heb bij de Superlicentie nog een gouden nodig (S2) maar ik ga verder niet echt meer proberen.

quote:
Ik kocht een F1 2010 Ferrari maar die kun je helemaal niet gebruiken in de A en B spec, weg 10 miljoen! Ik heb nog wel een snelle manier gevonden om geld te verdienen, 140000 (met 200% loginbonus) in 3 en een halve minuut, maar misschien kan het sneller?

Edit:
Die F1 Ferrari van 2007 kost geen 10 miljoen maar 12,5 miljoen. :D
pi_105192751
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 23:26 schreef Nober het volgende:

[..]

Maar is de Gran Turismo Formula niet de snelste auto in GT5 na de X2010?
Heel goed mogelijk maar die Minolta Toyota kan er ook wat van. Zelf heb ik ook een voorkeur voor dit soort 'Le Mans' wagens.
pi_105192827
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 23:38 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Heel goed mogelijk maar die Minolta Toyota kan er ook wat van. Zelf heb ik ook een voorkeur voor dit soort 'Le Mans' wagens.
Afhankelijk van het circuit ben ik ik met de minolta sneller. Maar dat komt vooral omdat ik die GT formula niet zo goed in bedwang kan houden.
pi_105193001
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 23:39 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Afhankelijk van het circuit ben ik ik met de minolta sneller. Maar dat komt vooral omdat ik die GT formula niet zo goed in bedwang kan houden.
Moet je eens NASCAR serie gaan doen zonder tractie control. :+
pi_105193651
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 23:42 schreef Nober het volgende:

[..]

Moet je eens NASCAR serie gaan doen zonder tractie control. :+
Die NASCAR wagens zijn hel inderdaad, maar de formule wagens vind ik ook lastig.
pi_105193699
Ik moet en zal brons halen op Suzuka in de Vettel Challenge!!

Edit:
2:22,734 - Nürburgring
2:14,500 - Monza
2:25,252 - Suzuka

*O* ^O^ _O_

quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 23:55 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Die NASCAR wagens zijn hel inderdaad, maar de formule wagens vind ik ook lastig.
Ik heb de TC gebruikt zodat ik een race kon winnen, moet alleen nog die oval in die serie zien te winnen.

[ Bericht 57% gewijzigd door Nober op 05-12-2011 01:01:18 ]
pi_105196937
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 14:20 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Balen, vooral als je zo dichtbij bent. Als ik aan het sparen ben voor een auto moet ik trouwens die online dealer ook niet inkijken want dan ben ik ook zo weer een hoop credits kwijt.
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 14:29 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Haha, ik moest er wel even om lachen, maar inderdaad heel kut. Kan het mij voorstellen.
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 15:28 schreef Odin83 het volgende:

[..]

Beter dat dan dat ie al in je garage stond ;) maar evengoed balen! op zo'n moment is een B spec driver wel handig.

Klopt het overigens dat er voor time trial geen world records worden bijgehouden in GT5?
Achja speel het spel toch nog amper. B-Spec al heel lang level 40 en met A-Spec ben ik blijven steken op 33 ofzo. Kan elke wagen kopen die ik wil, dus uitdaging is er voor mij wel uit.
pi_105200995
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 02:30 schreef Funzel het volgende:

[..]

[..]

[..]

Achja speel het spel toch nog amper. B-Spec al heel lang level 40 en met A-Spec ben ik blijven steken op 33 ofzo. Kan elke wagen kopen die ik wil, dus uitdaging is er voor mij wel uit.
Mij gaat het niet zo om de auto's, ik heb vooral plezier in alles op goud zetten en tegen mijn ghost te rijden met time trials. :) Voorlopig nog niet klaar met deze game :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')