Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
matthisl = matthimatiques
Chaos-Zero = MoodChange
Repeating = Sjorskee
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
fake-flamingo = Fake-Flamingo
67Impala = Munn1k
mgeelen = Mr_Mister_38
killurz= killurz
rolstoelvandaal = Stavross
caspervc = casper_vc
Sygnus = GTP_Sygnus
joeftw = joeftw-
Echtezwarevannelle = RobinMeng
Dannoe = Methadonny
donald_dick = joystick-joy
ForzaScuderiaFerrari = jobimpreza
FinalD87 = FNLD
Je naam moet je er zelf in zetten ,kan ik niet veranderen .quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:34 schreef FinalD87 het volgende:
http://i.imgur.com/SOCuW.jpg
http://i.imgur.com/PTQ8I.jpg
En als je toch bezig bent: FinalD87 = FNLD
Edit: hoop dat er geen copyright op die plaatjes zit?![]()
Een echte Silberpfeile.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:16 schreef Meike26 het volgende:
Sommige auto's staat het wel, de andere niet. De mustang in goud vind ik erg zonde , de SLR staat het wel goed !!
Ik vind de Mustang in goud persoonlijk mooier.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:16 schreef Meike26 het volgende:
Sommige auto's staat het wel, de andere niet. De mustang in goud vind ik erg zonde , de SLR staat het wel goed !!
Ik denk dat er nog een EU en/of een USA pack komt. Op GTPlanet hadden ze stills geplaatst van een clip van een bezoek aan het kantoor van PD en daar waren ze bezig met wagens maar je zag heel onduidelijk alleen het interieur. Sommigen dachten dat het een Alfa was of een BMW maar wel leuk al die speculatie, meer dan dat is het ook niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:06 schreef Meike26 het volgende:
Volgens mij is een echte silberfeile meer zijdeglans grijs![]()
Hadden we nu maar een Audi Avus als DLC !
Amen to that!quote:
Krijg je maar 1x maar van chrome krijg je er dan een stuk of tien in verschillende kleuren en ook zoveel van die special bicolor paint, fluor en nog een hele zwik andere.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Amen to that!!!! Heb vanmiddag een paar rondjes relax gereden en het lijkt zó echt! Ben er in Augustus nog geweest voor F1 maar herken bijna alles. Echt alsof ik zelf een rondje rij.
Hoe zit het eigenlijk met speciale kleuren als chrome en gold. Krijg je die maar één keer. Vind het zó moeilijk om een auto te kiezen om het op aan te brengen. Ben bang dat ik na een paar week/maand spijt krijg van mijn keuze.
Vind het jammer dat je niet ergens kleuren kan kopen met ingame credits.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:43 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Krijg je maar 1x maar van chrome krijg je er dan een stuk of tien in verschillende kleuren en ook zoveel van die special bicolor paint, fluor en nog een hele zwik andere.
Inderdaad, de toegevoegde waarde ervan ontgaat mij ook, het is alleen maar frustrerend eigenlijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:36 schreef Meike26 het volgende:
Vind het zelf ook erg irritant dat een mooie kleur maar 1 keer te gebruiken is.
Eerst vond ik het ook wel irritant dat je elke paint chip maar 1x kan gebruiken maar achteraf vind ik het wel een goede beslissing want het moet bijzonder blijven. Als er geen limiet op zat zou je bij online races straks alleen nog maar tegen auto's in chrome en bicolour rijden en daar zou ik erg chagrijnig van worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:36 schreef Meike26 het volgende:
Als PD het probleem heeft opgelost om DLC speelbaar te maken voor meerdere accounts op 1 PS3, dan hoop ik dat de cheat weer werkt voor het verdubbelen van de paintbuckets (en auto's).
Vind het zelf ook erg irritant dat een mooie kleur maar 1 keer te gebruiken is.
Gisteren de Honda CR-Z uit het DLC pakket al 1 van die polariserende lakken gegeven. Daar heb ik nu dus al weer spijt van. Bovendien raar dat die premium DLC auto's dan niet gewoon tevoorschijn komen bij de dealer !
Ik heb gisteren Spa in gt5 gereden, en daarna spa in NFS Shift 1, en zelfs in die oude shift vind ik die track er veel beter uit zien.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Amen to that!!!! Heb vanmiddag een paar rondjes relax gereden en het lijkt zó echt! Ben er in Augustus nog geweest voor F1 maar herken bijna alles. Echt alsof ik zelf een rondje rij.
Ik heb Shift ook maar ik vind juist in Shift de graphics wazig en onduidelijk. Wel een lekker gevoel voor snelheid en lekker geluid maar de graphics vind ik nou juist helemaal niks.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:51 schreef very het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Spa in gt5 gereden, en daarna spa in NFS Shift 1, en zelfs in die oude shift vind ik die track er veel beter uit zien.
Het enige echt mooie aan GT5 zijn de premium auto's, verder vind ik het er best crap uitzien. Totaal niet realistisch en veel te clean.
Die van Shift is juist niet realistisch tochquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:51 schreef very het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Spa in gt5 gereden, en daarna spa in NFS Shift 1, en zelfs in die oude shift vind ik die track er veel beter uit zien.
Het enige echt mooie aan GT5 zijn de premium auto's, verder vind ik het er best crap uitzien. Totaal niet realistisch en veel te clean.
Ik heb het dan meer over de realiteit van de belichting, het niet zo supercleane gras. Wat betreft geometrie is GT5 wel de beste uiteraard.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:13 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Die van Shift is juist niet realistisch toch![]()
Neppe reclameborden, bochten verkeerd nagemaakt, heuvels niet correct, overdreven effecten etc.
Die van GT5 komt heel dicht bij de werkelijkheid imo.
Dat word dus ook gefixed !!quote:After this December update you can purchase a second car and so on from the dealer.
Wordt gefixed dus, netjes. Ik denk dat hij zich even heel erg boos gemaakt heeft op Sony.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:18 schreef Meike26 het volgende:
Yamautchi-san op twitter:
[i]
[..]
Dat word dus ook gefixed !!
Nog geen nieuwe seasonals, ws. omdat ze in de States de DLC pas volgende week krijgen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:51 schreef LDS het volgende:
Is de DLC het het geld waard? Want er zitten toch geen nieuwe evenementen inbegrepen, of vergis ik me nu?
Gek he?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:23 schreef nils7 het volgende:
Bij lage snelheden heb ik een andere stuur uitslag dan bij hoge.
ja want bij de X2010 heb ik 't nietquote:
24 Uur mijn PS3 aan laten staan, ik ben toch altijd bang dat hij doorbrandt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:08 schreef DeeBee het volgende:
Die nieuwe time-trials bij de seasonal events, die met die Formula GT, 2 rondjes rijden en 1:12.xxx terwijl 1:16 al gold is, andere trial letterlijk het eerste rondje 1:08.5xx terwijl 1:15 gold is, wtf?!Lekkere uitdaging...
Bijna lvl 39 op B-spec nu, m'n Bobs hebben weer 24u racen achter de kiezen...
2 dingen:quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:14 schreef DeeBee het volgende:
Heb het nu 2x gedaan en goed gegaan...*klopt af*
Wel nice, want met 200% bonus pakte ik even 5.6 miljoen XP, dat was ongeveer heel level 38!
Die seasonal events vind ik toch wel leuk! Nu met die Formula GT enzo, die zijn best leuk.
Enige jammere vind ik dat die 'expert seasonal events' het leukste zijn! Zo waren ze in het begin ook: limiet op banden, BHP, performance points en weight en racen maar!
Maar nee, toen bedachten ze dat je ook dikke overpowered bakken kan kiezen, zo jammer vaak... Maakt de uitdaging zoveel minder...
Hier kan ik wle over mee praten jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:07 schreef woessie het volgende:
Een race verliezen is helemaal niet erg, het is juist tof om in de middenmoot te blijven. Dat betekent dat je elke ronde weer zweet en vecht voor een beter plekje. Elke crash is dodelijk voor je resultaat.
Altijd winnen is echt saai
24 uur kan makkelijk! Mijne staat al ruim een week aan met B-spec. Wel vaker gedaan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:12 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
24 Uur mijn PS3 aan laten staan, ik ben toch altijd bang dat hij doorbrandt.![]()
Ben met de 2e Endurance race bezig, 4 uur lang op Tsukuba met die Mazda's. Best leuk om te proberen een 25 sec. voorsprong te pakken om veilig te kunnen pitten. Was nog best lastig want ze reden behoorlijk door.
Toch maar eens proberen dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:59 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
24 uur kan makkelijk! Mijne staat al ruim een week aan met B-spec. Wel vaker gedaan.
Mooi, ben blij dat ik me in heb kunnen houden door de auto's niet te kopenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:30 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Toch maar eens proberen dan.
In ander nieuws: http://www.gtplanet.net/m(...)mo-5-content-coming/
Hij is goed te doen hoor. Je begint met van die kleine stadsautootjes in A-spec. Voor elke race kun je hulpmiddelen aan en uit zetten. Verder kun je veel meer grip krijgen door zachte banden te kopen in de tuningsshop alhoewel dat het spel soms te makkelijk maakt. Maar je kunt dus zelf alles aan of uit zetten en de game laat die keuze aan jou.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:30 schreef maxmeyer het volgende:
Is de instapdrempel erg hoog? Denk eraan om hem te kopen, ben wel een complete noob :c
Ja klopt, je gaat naar GT5 en dan in het beginscherm naar rechts zie je die downloadbutton waar je je content mee installeert. Ik vond het ook wat verwarrend.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:31 schreef Toempf het volgende:
Ik heb net het volledige pakket gekocht, geld is afgeschreven, maar ik krijg niks te zien in de downloadlijst, is dat normaal?
Het is gefixed inmiddels, dank je. Ik moest eerst nog 5 updates downloaden omdat ik de game al zo lang niet gespeeld hadquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:19 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja klopt, je gaat naar GT5 en dan in het beginscherm naar rechts zie je die downloadbutton waar je je content mee installeert. Ik vond het ook wat verwarrend.
En..Voegt het iets toe??quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:14 schreef Toempf het volgende:
[..]
Het is gefixed inmiddels, dank je. Ik moest eerst nog 5 updates downloaden omdat ik de game al zo lang niet gespeeld had
Ik heb een rondje gereden op Spa met de Red Bull X2011, en dat was het eigenlijk welquote:
Die is zeker gaaf maar ik vind de Nissan GTR - R35 TC ook super, lekker vet geluid ook:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:55 schreef DDDDDaaf het volgende:
Spa is gaaf, net als de nieuwe DLC-RX7: dat ding is heerlijk te corrigeren wanneer 'ie uitbreekt.
Ik werd 1e in de laatste bocht... Zat hem wel even te knijpen! Race was echt lastig met de dual shock,.,quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:11 schreef Meike26 het volgende:
Vandaag de season events gedaan met de Formula GT, die 2 ronden op de nordschleife waren met de DS3 niet te doen, sinds lange tijd weer met stuurtje gereden en met ruim 10 sec voorsprong gewonnenZo'n verschil in het doseren van gas en rem... Maar wel weer genoten zeg
Ooit, ooit neem ik ook zo'n stuurtje. Lijkt me heerlijk met GT5.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:11 schreef Meike26 het volgende:
Vandaag de season events gedaan met de Formula GT, die 2 ronden op de nordschleife waren met de DS3 niet te doen, sinds lange tijd weer met stuurtje gereden en met ruim 10 sec voorsprong gewonnenZo'n verschil in het doseren van gas en rem... Maar wel weer genoten zeg
Driving Force GT, soms word deze nieuw aangeboden vanaf ¤ 80,- officieel GRan Turismo stuurwiel met in-game settings voor TC en ABSquote:Ooit, ooit neem ik ook zo'n stuurtje. Lijkt me heerlijk met GT5.
Wat voor banden heb je er dan onder?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:11 schreef Meike26 het volgende:
Thanks ik hou het even in de gaten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:53 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Driving Force GT, soms word deze nieuw aangeboden vanaf ¤ 80,- officieel GRan Turismo stuurwiel met in-game settings voor TC en ABS
Sick fuck!quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:59 schreef DeeBee het volgende:
Suzuka 1000 km maar gestart in de X2010, kan ik de baan een beetje onder de knie krijgen voor die laatste Vettel challenge die ik nog gold moet halen...
De S-es zijn echter hels met een DS3, net als die double right-hander voor het 'tunneltje'..._
Binnenkort maar eens oefenen toch, want als ik die gold haal hoef ik 'alleen' nog maar wat endurance races te doen en 700 auto's te kopen en die platinum trophy is binnen!
Harde achterbanden zijn wel goede tip ja...Mijn rijstijl heeft ook voorkeur voor heel licht tikje overstuur...
Laatst die expert seasonal challenge met die Subaru was daarom ook zo dom, dat hok had echt meeega onderstuur, zo irritant rijdt dat...
Dit! En ik ga de endurance races oppakken die ik nog niet gedaan heb. Ideaal dat men nu kan savenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:42 schreef Sejt het volgende:
Ik rij voornamelijk seasonal events voor de credits en dan auto's kopen om op de Ring te rijden.
Zo probeer ik met alle soorten auto's de beste rondes neer te zetten.
Honda Civic Type-R op 7min40 bijvoorbeeld. Of proberen onder de 6min30 te komen met de Zonda R. Maar ook het perfecte lijnen rijden met een 'simpele' Golf GTi is voor mij de leukste uitdaging
Zeker positief met het saven - maar dan niet een overpowered auto pakken, zodat je alsnog in slaap valt doordat je 20 ronden op de nummer 2 voor ligt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Dit! En ik ga de endurance races oppakken die ik nog niet gedaan heb. Ideaal dat men nu kan saven. Kijk echt uit naar die races.
Nee, thuis na het weekend Nurburgring wel gekeken, toen stonden er de nodige op marktplaats. Wilde er graag één met zo'n wheelstand pro erbij maar dat blijkt niet zo eenvoudig. Lijkt me nog steeds erg tof maar ga het wellicht erg weinig gebruiken dus besloten er verder niet naar op zoek te gaan. Mocht ik er spontaan één tegenkomen voor een geschikte prijs zal het een lastige keuze worden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:56 schreef Sejt het volgende:
[..]
Zeker positief met het saven - maar dan niet een overpowered auto pakken, zodat je alsnog in slaap valt doordat je 20 ronden op de nummer 2 voor ligt.
Heb je nog een stuurtje gekocht jackson? Toen in Duitsland was wel erg gaaf!!
Slide recovery grijpt nog meer in dan TC, die staat bij mij dan ook sowieso uit. ABS en TC op 1 en verder alles uit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:18 schreef delano.888 het volgende:
Ik zet hem echt altijd uit, wel ABS op 1 en slide-recovery oid aan, voor de rest alles uit.
Die grijpt alleen in als je begint te slippen toch? Ik heb bij TC het gevoel dat hij mijn snelheid gewoon echt begrenst in de bochten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:18 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Slide recovery grijpt nog meer in dan TC, die staat bij mij dan ook sowieso uit. ABS en TC op 1 en verder alles uit.
de pits in rijdenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:55 schreef RingBewoner het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je zo'n endurance race halverwege kan opslaan en weer kan openen? Wil er wel aan beginnen maar niet gelijk 12 uur of 500 km achter elkaar rijden.
Wat Nils hierboven zegt, pits in rijden en op Suspend klikken. Je hoeft trouwens niet persee halverwege te saven, je kunt saven wanneer je wilt. Tsukuba is trouwens niet bugfree dus die misschien maar even overslaan tot ze hem fixen als ik een advies mag geven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:55 schreef RingBewoner het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je zo'n endurance race halverwege kan opslaan en weer kan openen? Wil er wel aan beginnen maar niet gelijk 12 uur of 500 km achter elkaar rijden.
Hier ben ik het wel mee eens. En dan ook gelijk een enduro met DTM auto's.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:58 schreef Toempf het volgende:
Jammer eigenlijk dat er geen Nascar-endurancerace is. Er zitten nu zo'n 20 Nascars in het spel, maar je kan er geen hol meeLijkt me wel tof om een Daytona 500 met die dingen te rijden
Dat is zo'n brute bak.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:57 schreef Dutchguy het volgende:
Eindelijk de Alfa Romeo DTC tourwagen kunnen kopen bij de Secondhand Dealer.![]()
Nu alleen die ene Opel nog, niet die Astra maar die andere.
[ afbeelding ]
Ik vnid hem heulemal niet mooi die Alfa DTMquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat is zo'n brute bak.Veel mee gereden in GT4.
Gaaf ding hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:57 schreef Dutchguy het volgende:
Eindelijk de Alfa Romeo DTC tourwagen kunnen kopen bij de Secondhand Dealer.![]()
Nu alleen die ene Opel nog, niet die Astra maar die andere.
[ afbeelding ]
Pfff barbaar. Een van de mooiste auto's in het spel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:17 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik vnid hem heulemal niet mooi die Alfa DTM
Ik vind hem wel gaaf, vooral dat geluid wat hij maakt is wreed. Een pissed-off wespennest.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:17 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik vnid hem heulemal niet mooi die Alfa DTM
@Dutchguy: je bedoelt de Calibra Touring car.
~90km op een set bandenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:39 schreef jackson het volgende:
Met wat voor banden rijden mensen hier de 4uur van de ring? Gister merkte ik dat mijn racing hard banden ook maar vier ronden mee gaan....
Slaat ook nergens op. Die vriendelijke Limburger die me over de ring heen jankte wist te melden dat zijn banden ongeveer 150 ronden mee gingen. Geen idee waarom het hier dan 4 ronden is... En met vier ronden bedoel ik ook geen meter meer. Je merkt dan al dat ze het niet echt leuk meer vinden, die bandjes.quote:
Idd, dat klinkt wel leuk haha!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:06 schreef Meike26 het volgende:
Voornamelijk leuk voor de photomode of bij kleine autootjes, zie het nut niet om daar met Nascars te gaan rijden.
Overigens wel fun natuurlijk om daar JUIST met een Nascar te gaan rijden
Hehe ja idd, of met de X2011.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:06 schreef Meike26 het volgende:
Voornamelijk leuk voor de photomode of bij kleine autootjes, zie het nut niet om daar met Nascars te gaan rijden.
Overigens wel fun natuurlijk om daar JUIST met een Nascar te gaan rijden
Ik weet het, maar kan niet zonder meer. Maar er zou een betere kwaliteit voor moeten zijn. Ik ga die van Bigben eens proberen, kijken of die steviger zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:11 schreef Meike26 het volgende:
Kom er net na die race achter dat de Real Triggers achterop de L2 en R2 knoppen zijn gebarsten.. Ze klemmen nu ook al niet meer... Wat een baggerkwaliteit
Smaken verschillen...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:04 schreef woessie het volgende:
Pfff barbaar. Een van de mooiste auto's in het spel.
B-specquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:23 schreef Dutchguy het volgende:
Nieuwe Seasonals, dit keer met Bspec races. Maar eigenlijk wacht ik nog meer op Aspec waar Spa in voor komt.
Tis dat ik het heb moeten doen om een aantal auto's te bemachtigen maar verder...quote:
Zelfs daar heb ik compleet lak aangehad. Hij is bij mij lvl 15 en dat is al een godswonder.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:16 schreef woessie het volgende:
[..]
Tis dat ik het heb moeten doen om een aantal auto's te bemachtigen maar verder...
Level 30 hier.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Zelfs daar heb ik compleet lak aangehad. Hij is bij mij lvl 15 en dat is al een godswonder.
met een DeLorean S2 '04 de eerste 2 B-spec´s gewonnen zonder maar wat te doen ,m´n b-spec wel op level 36 .quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:44 schreef Dutchguy het volgende:
Die eerste Bspec race is volgens mij bijna niet te doen met die 400PP beperking. Ik ben maximaal 2e geworden maar dan moet ik constant 'increase pace' doen. Vaak heb ik het gevoel dat 'maintain pace' niet werkt.
Goed te doen hoor, hoef niets te doen in een DeLorean met een lvl 31 B-spec.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:44 schreef Dutchguy het volgende:
Die eerste Bspec race is volgens mij bijna niet te doen met die 400PP beperking. Ik ben maximaal 2e geworden maar dan moet ik constant 'increase pace' doen. Vaak heb ik het gevoel dat 'maintain pace' niet werkt.
Civic type R '97. Ik dacht kansloos na 2 ronden, maar op het einde verliest de nummer 1 veel tijd, op 2 tienden niet gered, maar ik had mijn bob (34) niet actief gepushed fso, dus die moet te doen zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:44 schreef Dutchguy het volgende:
Ik heb ook mijn zinnen op die Ford gezet, maar 20 miljoen credits, mijn hemel....quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:12 schreef Meike26 het volgende:
Ik ga hem vanavond denk ik even proberen met de Formula GT, eventjes knijpen in de motor tot 650PP, maar met tractie en downforce/bochtensnelheid moet ik hem dan wle halen. Is echt een pittige race dit. Als je eenmaal bij de Citroen GT bent, die 2e ligt, begint hij plotseling meer gas te geven... erg irritant.
Oneerlijk om het zo te doen, maar vrijdag heb ik 20.000.000 uitgegeven aan een oud FordjeDus ik kan weer opnieuw beginnen met sparen.
Peugeot 908 FAP,quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:56 schreef Sant. het volgende:
Die derde B-spec challenge (op tokio route 246) haal ik nog niet.
Mijn auto's is gewoon te traag. Loop te weinig in in de bochtige gedeeltes en op t rechte stuk kom ik gewoon niet in de slipstream.. Bob is lvl 36, dus daar ligt het niet aan.
Gebruikte gisteren een Ford GT die redelijk aan de max van de specificaties zat, maar dat gaat hem niet worden.
Welke auto hebben jullie daar gebruikt?
Laatst die Ferrari 330 P4 racecar even gekocht voor 20M, ouch...quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:11 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn zinnen op die Ford gezet, maar 20 miljoen credits, mijn hemel....
Alle licences gold? Wow, als er 1 ding is in GT5 wat ik nooit zal halen is alle licences gold halen. Ik ben allang blij dat ze niet verplicht meer zijn zoals in vorige GT's.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Laatst die Ferrari 330 P4 racecar even gekocht voor 20M, ouch...Nog geen meter in gereden ook...
Heb trouwens wel alle 60 licences gold.Zal even kijken welke moeilijke je noemde in je vorige post, even zien of ik die ook moeilijk vond...
Alles met Dualshock 3 gewoon gespeel trouwens. Enige die ik nog moet golden in het spel is de Vettel challenge op Suzuka, rij nu 2:11.5 ong. en moet sub 2:10... Dus dat wordt nog ff oefenen... Maar als ik die haal ga ik ook de 24 hour races doen want dan kan ik platinum halen 'makkelijk' namelijk want verder bijna alle 'gameplay' trophies al gehaald (Nurburgring GT-R record etc.).
Ik ben nou bezig met die Japanse kleine karretjes te kopen (premium) voor die seasonal races die ik nog niet gedaan had in die klasse. Gelukkig zijn ze heel wat minder dan 20 miljoen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:28 schreef jrk1990 het volgende:
Ik ga eerst alle groep C bolides kopen, want daar ben ik echt fan van
als ik 20m zou moeten spenderen dan zou ik voor de 330 p4 gaan
Ga ze eens proberen, ze kosten niet veel. Vraag me alleen af of er een maximum is aan wagens die je kunt houden in je garage.quote:Op dinsdag 1 november 2011 06:25 schreef Meike26 het volgende:
Er staan als het goed is ook nog Japanse klassiekers in de online showroom ! Celica, Galant Coupé enz enz ook oude skyline als ik het goed heb.
Allemaal 'nieuw' met een 0km stand, ze rijden heerlijk, met een zwaardere uitlaat klinken ze ook goed, zien er qua model leuk uit, alleen toch jammer dat ze niet Premium zijn...
Volgens mij niet. Ik zit inmiddels op 910 en spaar vrolijk verder!quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:35 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ga ze eens proberen, ze kosten niet veel. Vraag me alleen af of er een maximum is aan wagens die je kunt houden in je garage.
Ah mooi, dus ik kan nog even.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:08 schreef matthisl het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik zit inmiddels op 910 en spaar vrolijk verder!
Volgens mij heb ik die achtervleugel wel omhoog zien gaan toch? Vanavond even checken dan. Sowieso wel raar dat ze van die wagen een Standard gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:11 schreef Meike26 het volgende:
Maar bij de Veyron hebben ze de achtervleugel geamputeerd.... En bij de premium Murcielago komen de inlaten ook niet omhoog
De vleugel gaat ook gewoon omhoog. Ik heb wel gemerkt dat de kwaliteit van de de standaard autos erg veel verschilt, soms zien ze er net uit als een premium model maar heb je geen cockpit en soms is het echt niet om aan te zien.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:34 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die achtervleugel wel omhoog zien gaan toch? Vanavond even checken dan. Sowieso wel raar dat ze van die wagen een Standard gemaakt hebben.
Er ligt bij mij ook een shooter op de loer... CoD, die volgens mij ergens volgende week komt. Hopelijk bevalt dat ook weer dermate dat GT5 de kast in kan. Ik game maar weinig dus iets kan al snel de kast in bij mequote:Op woensdag 2 november 2011 13:47 schreef Sant. het volgende:
GT5 is weer in de kast beland voor onbepaalde tijd.
Dader: Battlefield 3
Dat vind ik ook een gemiste kans.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:19 schreef SanAnt het volgende:
Weer 2 nieuwe seizoensevents ! ,jammer geen Spa![]()
Ja ik heb er wel 1/2 geshared en iemand is er ook enthousiast mee aan het racen ja uit m'n PSN-friends list...quote:Op woensdag 2 november 2011 15:58 schreef Meike26 het volgende:
DeeBee, heb jij je B-spec coureurs dan wel online gezet ? Dan kan je op die manier ook grinden. Als je tenminste redelijk wat psn contacten hebt die ook GT5 spelen ? Makkelijke manier om aan B-spec xp's te komen en geld... Binnen een week ruim 500.000 aan Cr. ontvangen en een paar coureurs die al een level of 2 gestegen zijn !
Bij A-spec ben je idd wel de pineutMaar het gaat mij meer om auto's sparen en online races, dan het spel uit te spelen !
Mijn bob-coureur heeft deze race met bijna 2 vingers in de neus gewonnen. Auto: Gillet Vertigo (standard).quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:36 schreef Dutchguy het volgende:
Sjonge, is die laatste race voor wagens met max 650PP eigenlijk te winnen? Ik kom niet verder dan 4e plek. Andere twee races wel gewonnen gelukkig.
Hmm ik rij in dezelfde auto, maar dan met 970 pk, wel met een lvl 31 bob, maar ik lig pas 3e na 6 rondjes.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:53 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Mijn bob-coureur heeft deze race met bijna 2 vingers in de neus gewonnen. Auto: Gillet Vertigo (standard).
De truuk is om wat meer gewicht in je auto te stoppen, zodat je meer vermogen mag toevoegen om aan je PP te komen. De Gillet Vertigo heb ik dus iets van 100kilo gewicht extra gegeven en kwam uit op 778 PK en 650 PP.
Hierdoor had de auto veel tractie in de bochten en snelheid op rechte stuk. Downforce heb je wel nodig, maar zeker niet de volle mep, zodat je op rechte stuk dus veel tijd kan goedmaken. 2e ding: Zorg dat je eerste 3 versnellingen goed kort staan (balkjes helemaal naar links) voor de 2 trage bochten op het circuit: De eerste en de laatste bocht. De eindoverbrenging heb ik op een topsnelheid gezet van 340 geloof ik.
Met een beetje pushen in het begin van mijn coureur lag ik na 4 ronden al op P1 en heb de rest van de race niet meer hoeven pushen/aanmoedigen en liep hij langzaam uit tot 11 sec. voorsprong op de finish !
Dat zijn nog eens goeie tips, thanks! De Gillet heb ik dus ik ga het proberen. Ik was nooit op de gedachte gekomen om gewicht toe te voegen, mijn wagens zijn altijd zo licht mogelijk maar je moet idd. aan de gevraagde PP komen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:53 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Mijn bob-coureur heeft deze race met bijna 2 vingers in de neus gewonnen. Auto: Gillet Vertigo (standard).
De truuk is om wat meer gewicht in je auto te stoppen, zodat je meer vermogen mag toevoegen om aan je PP te komen. De Gillet Vertigo heb ik dus iets van 100kilo gewicht extra gegeven en kwam uit op 778 PK en 650 PP.
Hierdoor had de auto veel tractie in de bochten en snelheid op rechte stuk. Downforce heb je wel nodig, maar zeker niet de volle mep, zodat je op rechte stuk dus veel tijd kan goedmaken. 2e ding: Zorg dat je eerste 3 versnellingen goed kort staan (balkjes helemaal naar links) voor de 2 trage bochten op het circuit: De eerste en de laatste bocht. De eindoverbrenging heb ik op een topsnelheid gezet van 340 geloof ik.
Met een beetje pushen in het begin van mijn coureur lag ik na 4 ronden al op P1 en heb de rest van de race niet meer hoeven pushen/aanmoedigen en liep hij langzaam uit tot 11 sec. voorsprong op de finish !
Peugeot 908quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:36 schreef Dutchguy het volgende:
Sjonge, is die laatste race voor wagens met max 650PP eigenlijk te winnen? Ik kom niet verder dan 4e plek. Andere twee races wel gewonnen gelukkig.
Standaard BMW 130 TI concept (volgens mij heet die zo even uit het hoofd).quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:49 schreef jrk1990 het volgende:
Welke auto gebruiken jullie bij seizoensevent EIger Nordwand, en dan de 2de, dus de korte versie?
Ik zat te denken aan de elise, maar die moet ik dan nog even aanschaffen, want de vorige heb ik racemode gemaakt.
Ook goedquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:46 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Peugeot 908
Hoef je alleen vermogen op 70% te zetten
geen gedoe met versnellingsbakken e.d.
Auto nummer 1 zal in ronde 1 wat uitlopen,
maar na 3 rondes heeft de peugeot hem al te pakken en wint met 30 sec. voorsprong
maar dan wel met zachte banden zeker, want met de harde lukte het mij niet..quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:50 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Standaard BMW 130 TI concept (volgens mij heet die zo even uit het hoofd).
Normale sportbanden lagen eronder.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:47 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
maar dan wel met zachte banden zeker, want met de harde lukte het mij niet..
Na al jullie verhalen hem ook maar gedaan en vreesde het ergste, maar gewonnen met een stock GT-R Concept LM Car en niets aan getuned of zo...quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:36 schreef Dutchguy het volgende:
Wil best tegen je racen met L.Hamilton maar je hebt vast een idee hoe dat gaat aflopenquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:57 schreef Meike26 het volgende:
...een keertje tegen mij rijden ?
Ik heb F.Massa in dienst
Edit: Dat bedenk ik mij nu, wat zal het gaaf zijn dat je online tegen elkaar rijd met je eigen Bob-coureurs maar dan ook echt kan battlen met commando's om de ander te blokken![]()
Ik heb T. Kennedy..quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:07 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wil best tegen je racen met L.Hamilton maar je hebt vast een idee hoe dat gaat aflopen
Er zal een ps4 komen en hier komt dan Gt6 ,lijkt mij sterk dat deze voor de ps3 is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:58 schreef woessie het volgende:
Ik hoef eigenlijk geen nieuwe gt, deze is de max. Doe maar voor de helft van een nieuwe game 10 nieuwe tracks erbij, mogelijk een nieuw menu, ietwat features en nog 100 premiums. Dan heb je volgens mij gt6
Ja, klinkt goed. Vermaak me nog steeds prima met GT5. Hoewel ik nu ook even ben met Uncharted 3. Maar ja....Spa....lekker hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 23:52 schreef Dutchguy het volgende:
Leuk nieuws vandaag. Yamauchi bevestigt dat zo'n beetje het plan is om om de twee maanden met DLC's te komen en dat ze al met GT6 bezig zijn.
Bron: GTPlanet
Met gt6 waren ze toch al mee bezig toen gt5 nog niet eens uit was... meen ik ergens gelezen te hebbenquote:Op donderdag 10 november 2011 23:52 schreef Dutchguy het volgende:
Leuk nieuws vandaag. Yamauchi bevestigt dat zo'n beetje het plan is om om de twee maanden met DLC's te komen en dat ze al met GT6 bezig zijn.
Bron: GTPlanet
Is dan ook een 15 jarig project natuurlijkquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:06 schreef nils7 het volgende:
[..]
Met gt6 waren ze toch al mee bezig toen gt5 nog niet eens uit was... meen ik ergens gelezen te hebben
Ik las ergens dat ze wat in DLC-vorm gegoten kan worden ws. voor GT5 uitgegeven zal worden en waar dat niet mogelijk is, de content zullen bewaren voor GT6. Zou trouwens best kunnen dat ze tijdens het maken van GT5 al bezig waren met GT6.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:06 schreef nils7 het volgende:
[..]
Met gt6 waren ze toch al mee bezig toen gt5 nog niet eens uit was... meen ik ergens gelezen te hebben
Hoeft ook niet hoor want je kan kiezen tussen de auto's, de tracks, de gear en de paint chips. Wil je alles dan ben je goedkoper uit als je het totaalpakket neemt maar het hoeft dus niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:03 schreef SanAnt het volgende:
Ik wil best af en toe 10 euro betalen maar dan wel met circuits en niet nog meer mazda´s of honda´s of nissan´s.
En meer lak kleuren boeien me ook niet echt veel .
Gelukkig let ik niet echt op schaduwen maar die extreme kartelranden waren me idd. wel eens opgevallen.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:21 schreef Meike26 het volgende:
De schaduwen zijn na de update wel sterk verbeterd hoor, goed, het kan nog steeds wel beter, maar de extreme kartelranden zijn nu wel weg !
Zit nog steeds te twijfelen, een playseat lijkt mij ook wel gaaf, maar ik heb genoeg MDF in huis om iets in elkaar te frutselen.
Mijn playseat staat zelfs op wielenquote:Op woensdag 16 november 2011 11:21 schreef Meike26 het volgende:
De schaduwen zijn na de update wel sterk verbeterd hoor, goed, het kan nog steeds wel beter, maar de extreme kartelranden zijn nu wel weg !
Zit nog steeds te twijfelen, een playseat lijkt mij ook wel gaaf, maar ik heb genoeg MDF in huis om iets in elkaar te frutselen.
Ja klopt, het is een soort login-bonus. Max krijg je 200% meer xp en credits. Vooral in de seasonals is dit een groot voordeel en kan het vooral qua credits flink snel gaan.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:57 schreef davako het volgende:
Gister GT5 opnieuw geïnstalleerd en ik heb het idee dat hij het nu wel doet, want wat duurde de installatie teringgggggg lang. Hij moest zo ontzettend veel grote bestanden downloaden en het ging allemaal tergend langzaam.
Dus dit weekend weer knallen racen.
Ik hoorde laatst iets over als je meerdere dagen achter elkaar het spel speelt dat je meer XP ontvangt. Klopt dit? Want dan is het verstandig om vandaag ook even het spel te spelen?
En staat die bonus ook nog ergens weer gegeven?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja klopt, het is een soort login-bonus. Max krijg je 200% meer xp en credits. Vooral in de seasonals is dit een groot voordeel en kan het vooral qua credits flink snel gaan.
Online georganiseerd??quote:Op donderdag 17 november 2011 16:38 schreef Meike26 het volgende:
Zondag rijdt ik een finale race op de Nordschleife.. Word toch me een partijtje spannend zeg
Succes! Hopelijk gaat het je beter af dan de Nederlandse taalquote:Op donderdag 17 november 2011 16:38 schreef Meike26 het volgende:
Zondag rijdt ik een finale race op de Nordschleife.. Word toch me een partijtje spannend zeg
Succes alvast! Anderhalf uur concentratie op Nordschleife lijkt me erg pittig.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:40 schreef Meike26 het volgende:
Race is online georganiseerd inderdaad. Het is de finalerace (10 races/zondagen) van een kampioensschap, het STCC (Sunday TouringCar Championship). We rijden nu 12 ronden = ca. een race van anderhalf uur ! De normale races, dus de eerste 9, waren allemaal een uur lang.
[ afbeelding ]
Dit is mijn wagentjeIedereen rijdt met persoonlijke kleur + pers. nummer
Als je meer wil weten, stuur maar een p.m.
Ik krijg dat circuit maar niet in mijn kop. Er zijn steeds een stuk of 3 punten waar ik me elke keer weer laat verrassen. Toch maar wat meer oefenen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:12 schreef Sejt het volgende:
Ligt eraan. Of je met een 800pk achterwielaangedreven auto over de Nordschleife dendert of met een 400pk 4WD.
Gisteren reed ik wat Timetrials (gewoon, oefenen en zo goed mogelijke tijd per auto neerzetten) over de Ring en met de Audi RS6 was het makkelijk lijnen rijden, waar de Zonda R '09 toch meer moeite kostte![]()
Ik vond m'n eigen oude auto trouwens: Honda Prelude 5th Gen. Helemaal standaard gelaten, met Comfort Soft banden, alleen een motorrevisie en de kleur gespoten, welke ik ook had. Daarmee de Ring opgegaan. Met 1 foutje toch een 8m43sec gehaald! Afgezien van dat foutje reed ik redelijk op de max, dus dat zie ik mezelf in het echt nog niet doen
Ik ben niet zo goed in driften eerlijk gezegd, niet mijn ding ! Maar ik heb in de vorige OCD een oude Toyota Celica gekocht en die is ook wel tailhappyquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:21 schreef Dutchguy het volgende:
Heerlijk driftertje in de OCD te koop, de Peugeot 205 Turbo 16 Evolution 2 Rally Car '86. Breekt constant van achteren uit maar perfect onder controle te houden.
[ afbeelding ]
Driften met 4WD? Mietjequote:Op vrijdag 18 november 2011 13:21 schreef Dutchguy het volgende:
Heerlijk driftertje in de OCD te koop, de Peugeot 205 Turbo 16 Evolution 2 Rally Car '86. Breekt constant van achteren uit maar perfect onder controle te houden.
[ afbeelding ]
Driften doe ik graag met mijn knalgele M5. Die is vrijwel standaard en dat gaat prima.quote:
Sja ik zat er ook niet op te wachten, alhoewel het wel zo is dat deze auto al hidden in de game zat. Voor mij is de volgende DLC belangrijk, als het dan weer allemaal Japanse wagens zouden zijn zou ik echt teleurgesteld zijn, maar ik verwacht dat PD ook wel weet dat ze dat niet kunnen maken.quote:Op maandag 21 november 2011 17:58 schreef jrk1990 het volgende:
En weer een nieuwe Japanse bak erbij, te winnen bij een speciaal time trial event.
Je krijgt een speciale Nissan GT-R Academy Version, weer een andere versie dan de originele Academy Version.
edit: deze was een paar maanden geleden ook te winnen blijkbaar,, lekkere faal![]()
Ah tof dank je! Komt goed uit want die Ford vind ik eerlijk gezegd ook het mooiste dus dat komt mooit uit. Moet nog 9 miljoen credits bij elkaar racen en dan heb ik hem.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:58 schreef Meike26 het volgende:
De Ford Mark IV zonder twijfel ! Heerlijk wagentje ! Ferrari vind ik wel wat leuker, meer plezier om mee te rijden.
Ik wil ze allebei wel, maar met 3000 credits op de bankrekening en racen in de amateur klasse zal t er nog even niet in zitten. Ik kom ook niet veel verder; ik probeer telkens mijn rondetijden te verbeteren op de Nurburgring in practise mode.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:58 schreef Meike26 het volgende:
De Ford Mark IV zonder twijfel ! Heerlijk wagentje ! Ferrari vind ik wel wat leuker, meer plezier om mee te rijden.
Zal ik vanavond dan eens naar kijken (de bonus heb ik al, maar seasonal events nog nooit gedaan)quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:04 schreef Meike26 het volgende:
Zorgen dat je bonus op 200% staat als je de seasonal events doet, dan kan het sparen hard gaanGisteren was ik bijna blut met nog 15.600 credits, 2 keer een SE gedaan en ik werd weer miljonair
Ik heb hem nu ook pas een week, maar met alle updates tot nu toe is dit het beste moment ooit om hem aan te schaffen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:28 schreef Nober het volgende:
Ik ga 'm van de week halen, beter laat dan nooit.
Kun je in dat spel ook online racen tegen 10+ anderen zoals bij F1? Het is namelijk al een tijd geleden dat ik een GT spel heb gespeeld.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:38 schreef Odin83 het volgende:
[..]
Ik heb hem nu ook pas een week, maar met alle updates tot nu toe is dit het beste moment ooit om hem aan te schaffen.![]()
Nee, dan begin je weer aan de start van die race.quote:Op zondag 27 november 2011 11:27 schreef RingBewoner het volgende:
Vraagje, ik heb een endurance race opgeslagen als ik nu GT5 opstart kan ik het laden daarvan met O onderbreken/annuleren. Als ik dat doe, kan ik dan alsnog later die race opstarten.
Niet, heb het net gewoon geprobeerd en het kan.quote:Op zondag 27 november 2011 14:58 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nee, dan begin je weer aan de start van die race.
Serieus? Voor mij compleet nieuw. Ik weet niet beter of het kan niet maar als het wel kan ga ik meteen die Le Mans endurance doen.quote:Op zondag 27 november 2011 15:03 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Niet, heb het net gewoon geprobeerd en het kan.
Je kan, tijdens de race in de pit dus saven (vast al bekend.). Dan moet je afsluiten enzo. Als je dan GT5 opnieuw start kan je snel op O drukken om het laden te onderbreken. Ik heb toen een split-screen gedaan online kan ook. Heb alleen niet geprobeerd om een A of B spec race te starten.quote:Op zondag 27 november 2011 15:35 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Serieus? Voor mij compleet nieuw. Ik weet niet beter of het kan niet maar als het wel kan ga ik meteen die Le Mans endurance doen.
Bij dat laatste zal het misschien wel fout gaan als dan de voortgang weer wordt opgeslagen. Dan ben je je halve race wel kwijt denk ik (maar eens proberen).quote:Op zondag 27 november 2011 15:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Je kan, tijdens de race in de pit dus saven (vast al bekend.). Dan moet je afsluiten enzo. Als je dan GT5 opnieuw start kan je snel op O drukken om het laden te onderbreken. Ik heb toen een split-screen gedaan online kan ook. Heb alleen niet geprobeerd om een A of B spec race te starten.
Bedankt, het is ook niet zo dat het alleen maar voor online gaming is, daar is het spel te groot voor.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:23 schreef Meike26 het volgende:
Ja is goed mogelijk hoor ! Zowel in open lobby (goed zoeken naar clean races, ook al beloven veel lounges dat te zijn, ze zijn het vaak niet) en anders zelf met je PSN contacten af spreken wie zijn eigen lounge beschikbaar stelt voor avondje racen. Kan tot 16 deelnemers !
Wel even advies, als je de mogelijkheid hebt om je PS3 aan kabel te hangen i.p.v. wifi, dan zal ik dat zeker doen !
Ik ben nog lang niet op 96%, misschien op 4% en ook niet alles op goud, haha! Maar welke auto's zou je me aanraden? Ik wilde de FR challenge doen maar ik had een te langzame auto.quote:Op maandag 28 november 2011 22:35 schreef Meike26 het volgende:
Klopt, maar offline heb ik het spel al op 96% uitgespeeld ofzo en ben voornamelijk online events aan het doen, nog wel veel AMG challenges en 2 Vettel Challenges te doen ofzoiets.
Maar ik ben ook geen gold-hunter dat ik alles op goud moet hebben. Ik ben nu wel met de auto verzameling bezig, vorige week nog 240 in bezit, zijn er nu al iets van 320
Volgens mij waren die BMW's een stuk duurder dan 35,000 maar die B-Spec heb ik ook gedaan maar nog geen snelle FR gewonnen om die FR challenge enigzins te kunnen winnen. PS3 is nu aan het updaten zodat het laden sneller gaat, zal zo wel is kijken.quote:Op maandag 28 november 2011 22:45 schreef Meike26 het volgende:
Als ik je een advies mag geven, rijd eerst de B-license races van bepaalde events, voordat je de races zelf rijdt, zover ik gemerkt heb zijn de auto's die je in B-spec wint beter en gevarieerder dan die in A-spec modus.
Bij FR denk ik als eerste aan de BMW's ? Zelf vind ik de BMW Z4 coupe erg leuk rijden, anderen zweren weer bij de M3 !
Ik heb nog niets online gedaan maar krijg inmiddels 130% uitgekeerd dus dat kan naar 200%!? Als je toch een auto wilt sturen dan doe maar een Ford SVT F150 Lighting '03.quote:Op maandag 28 november 2011 23:10 schreef Meike26 het volgende:
Door die online races die ik doe komen er wel eens nieuwe kampioensschapjes en met bepaalde restricties, ik vind het dan erg leuk om alle mogelijke auto's naast elkaar te testen waarmee ik bepaald kampioensschap wil gaan rijden, eenmaal een auto gekozen moet ik dat kampioensschap ook blijven rijden. Dus serieus tijdverdrijf om juiste auto te vinden.
Bovendien is het gewoon een leuk tijdverdrijf en manier van geldverspilling om alle 1000 auto's te sparen !
Dat komt nog wel als je wat verder bent, dan stroomt het geld opeens binnen, zeker met die 200% inlog bonussen sinds korte tijd.
Als je wil, kan ik je wel een autootje toesturen hoor, iets missen doe ik niet zo snel
Ik heb die ronde op de Eifel inmiddels voltooid (1:41.240) en 600,000 + auto rijker. Maar ik krijg niet meer tegen 150% uitgekeerd zoals gisteren, hoe kan dat weer terug naar 100% zijn?quote:Op dinsdag 29 november 2011 06:58 schreef Meike26 het volgende:
Dat is dat paarse vlaggetje, onder Open Lobby !
Als je morgen weer inlogt, heb je volgens mij al de 120% bonus. Die Ford heb ik waarschijnlijk wel voor je en anders ook wel een andere pick-up ? Wat is je PSN ?
Shit, ging net zo lekker met die 150%quote:Op woensdag 30 november 2011 19:25 schreef Meike26 het volgende:
Oke ! Is inderdaad een bruut ding, net als de Dodge Ram PU trouwens.
Dat van die inlog bonus is misschien door het onderhoud van afgelopen dagen. Misschien is die inlog bonus-actie ook wel afgelopen, want toen ik gister inlogte, kreeg ik al helemaal geen melding meer :S
Ik zit al op 1,5 miljoen... maar die bonus was dus tijdelijk?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:56 schreef Dutchguy het volgende:
Dammit die inlogbonus moet nog wel gelden want ik ben bijna bij de benodigde 20 miljoen credits om mijn Fordje te kopen.
Ford GT '02 met evenveel PK als die Mark IV uit '67 maar dan voor 999,540 bij de occasiondealer met 92km op de teller.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:56 schreef Dutchguy het volgende:
Dammit die inlogbonus moet nog wel gelden want ik ben bijna bij de benodigde 20 miljoen credits om mijn Fordje te kopen.
Ik heb die bonus niet... even uit en inloggen?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:08 schreef Meike26 het volgende:
Rustig maar jongens, ik heb mijn dagbonus weer![]()
En op 200% , dus no worry's en blijven sparen
Ah gelukkig, ben nou zo close tot het benodigde bedrag.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:08 schreef Meike26 het volgende:
Rustig maar jongens, ik heb mijn dagbonus weer![]()
En op 200% , dus no worry's en blijven sparen
Probeer eens een seasonal race? Aan het einde van zo'n race krijg je je credits te zien met daarbij het bonus percentage rechtsboven.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb die bonus niet... even uit en inloggen?
Edit:
Nog steeds geen bericht over de bonus.
Heb net een gewone race gereden in A-spec en kreeg gewoon de cr. dat erbij stond.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:06 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Probeer eens een seasonal race? Aan het einde van zo'n race krijg je je credits te zien met daarbij het bonus percentage rechtsboven.
Ik ben wel ingelogd en heb het spel maandag gekocht en had gisteren nog 150% en heb al zeker 1 jaar PSN.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:52 schreef Meike26 het volgende:
Ben je wel online dan ? Of ben je pasgeleden begonnen met psn ? Kan me ook wel indenken dat Kaz Yamauchi de beginnelingen niet teveel wil matsen, anders word het wel heel makkelijk cashen.
Mooi, dan zit je morgen of overmorgen op de max van 200%.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:02 schreef Nober het volgende:
Onlineloginbonus zojuist ontvangen is nu 170%
Maar als ik nu uitlog en dan weer inlog is het volgens mij weer 100%.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:19 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Mooi, dan zit je morgen of overmorgen op de max van 200%.
Dat zou zuur zijn. Ik lees net dat er meer mensen last van hebben op GTPlanet. Ze hebben er ook een topic over. Misschien heb je er wat aan:http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=226981quote:Op donderdag 1 december 2011 00:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar als ik nu uitlog en dan weer inlog is het volgens mij weer 100%.
Maar is deze wagen zoveel sneller dan een Enzo Ferrari, heb toevallig eens zitten vergelijken maar die Mark IV is qua pk's minder en qua gewicht wel wat lichter, beide MR.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:33 schreef Dutchguy het volgende:
[ afbeelding ]
Hebbes.
Fijne wagen idd, iets overstuur in de bochten maar dat vind ik alleen maar prettig. Ook nieuwe trophy: Penniless
Enzo is wel geinig, mist echter een extra versnelling vind ik persoonlijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:11 schreef Meike26 het volgende:
Misschien is Enzo wel sneller, maar Enzo is ook horkenbak 1e klas, zeker in vergelijk met de Mark IV
Ik kocht een Dodge Challenger R/T '70, wist ik veel dat 'ie begrenst was op 186 en maar 4 versnellingen heeft.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Enzo is wel geinig, mist echter een extra versnelling vind ik persoonlijk.
Ik vond een Chapparal bij die second-hand dealer. Vaak vind je daar onverwacht nog wel een een wagen die je prima voor zo'n event kunt gebruiken. Maar ook daar kunnen ze nog veel kosten dus goed om wat credits achter de hand te houden.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:59 schreef Nober het volgende:
Ik kan helemaal geen auto vinden voor die Historic Racing Car Cup, hoe hebben jullie dat gewonnen?
Staan die Chapparals er nu ook nog wel eens tussen dan? Ik zag een Mazda RX-7 LM Race Car maar geen idee of het competatief is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:56 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik vond een Chapparal bij die second-hand dealer. Vaak vind je daar onverwacht nog wel een een wagen die je prima voor zo'n event kunt gebruiken. Maar ook daar kunnen ze nog veel kosten dus goed om wat credits achter de hand te houden.
Hoe is het eigenlijk met je login bonus afgelopen, werkt alles weer goed?
Met B-spec kan je Toyota 7 race-car winnen.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:59 schreef Nober het volgende:
Ik kan helemaal geen auto vinden voor die Historic Racing Car Cup, hoe hebben jullie dat gewonnen?
Je kunt ze op Online zetten he, dan moet je gewoon naar profiel van diegene die hem online heeft staan en op lenen klikken bij die wagen. Ik heb er 1 online staan, add me maar DSTRYR95quote:Op donderdag 1 december 2011 23:29 schreef matthisl het volgende:
De X2010 krijg je bij level 35, A spec of B spec maakt niet uit. Je kan geen X2010 lenen van iemand omdat je geen auto's met een nieuwprijs van meer dan 1 mln credits kan traden. Anders mocht je er wel een van mij hebben.
Enzo moet je goed afstellen, maar dat is erg moeilijk met die bak.
Dat is ook een goeie tip inderdaad.quote:Op vrijdag 2 december 2011 06:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Met B-spec kan je Toyota 7 race-car winnen.
Oja! Klopt, wist niet dat je m dan ook voor races kon gebuiken. Naiiisssquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:32 schreef Funzel het volgende:
[..]
Je kunt ze op Online zetten he, dan moet je gewoon naar profiel van diegene die hem online heeft staan en op lenen klikken bij die wagen. Ik heb er 1 online staan, add me maar DSTRYR95
Heb er toch twee.
Die heb ik gisteren gekocht voor maar 4,2 miljoen, ik vind B-Spec niet veel aan, beetje aanwijzingen geven.quote:Op vrijdag 2 december 2011 06:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Met B-spec kan je Toyota 7 race-car winnen.
Ik wil die X2010 wel als je 'm weg doet of voor te lenen...quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:32 schreef Funzel het volgende:
[..]
Je kunt ze op Online zetten he, dan moet je gewoon naar profiel van diegene die hem online heeft staan en op lenen klikken bij die wagen. Ik heb er 1 online staan, add me maar DSTRYR95
Heb er toch twee.
Speel je met Dual-Shock?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:48 schreef Nober het volgende:
Eindelijk level 30 bereikt, inmiddels al brons behaald op Monza in de X2010!
Ja met dual shock! Ik was allang blij dat ik na mijn 1:09,6 ronde vervolgens met een 1:04,9 wist te finishen. Op de Nürburgring nog maar een keer gefinisht en ik kwam een halve seconden te kort voor brons! Mocht het niet lukken om drie bronzen te krijgen dan kan ik nog altijd 20 miljoen gaan sparen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:50 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Speel je met Dual-Shock?
Monza is 'makkelijk' te golden, goed je rempunt zoeken bij de eerste chicane, vroeg op gas en veel snelheid eruit. Dan die tweede chicane is cruciaal, die kan je aardig 'afsnijden'.
Lesmo's zijn vervolgens prima te doen, 3e links-rechts-links combinatie is even oefenen en dan komt het wel goed!
Ik heb al weken niet gespeeld, op A-spec nog steeds level 37 geloof ik...
Haha, dan valt het nog wel mee dat ik net acht keer de High Speed ring (40 laps in totaal) heb gereden om level 30 te halen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:24 schreef DeeBee het volgende:
Nee kan je niet winnen.
En wees blij, hij staat nu tenminste altijd in dat ene lijstje auto's...
M'n huisgenoot heeft 3u lang de used-car dealership gerefreshed totdat 'ie eindelijk een keer voorbij kwam en ik hem kon kopen voordat dat gepatched was, gekkenwerk.
Ik heb alleen nog maar die 60 ronde endurance gedaan, wel gewonnen met 10 ronde's voorsprong in een Toyota 7 Race Car. Ik deed zo'n 13 ronde's met mijn banden (4 stops).quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:35 schreef Dutchguy het volgende:
Ronde 76 van de Indy Endurance. Ik ga op pos.1 de pit in met te veel snelheid, raak de barrier en leg mijn auto op zijn kant.![]()
Voordeel: nog steeds een kleine marge.![]()
Maar wat slijten die banden hard ook al heb je hard racing tyres.
Daar zul je veel plezier van gaan hebben, wat een bak.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:56 schreef Nober het volgende:
5 miljoen armer, een GT Formula rijker en de inlogbonus weer pleite.
Edit:
Dankzij die GT Formula ''Like the Wind'' gewonnen en een Minolta Toyota 88C-V Race Car '89 gewonnen.
Balen, vooral als je zo dichtbij bent. Als ik aan het sparen ben voor een auto moet ik trouwens die online dealer ook niet inkijken want dan ben ik ook zo weer een hoop credits kwijt.quote:Op zondag 4 december 2011 12:56 schreef Funzel het volgende:
Verdomme, had ik 18 miljoen koopt m'n broertje zo'n Ferrari F1 2007 voor 10 miljoen die ik niet eens wil.Ik was juist aan het sparen voor de 20 miljoen.
Haha, ik moest er wel even om lachen, maar inderdaad heel kut. Kan het mij voorstellen.quote:Op zondag 4 december 2011 12:56 schreef Funzel het volgende:
Verdomme, had ik 18 miljoen koopt m'n broertje zo'n Ferrari F1 2007 voor 10 miljoen die ik niet eens wil.Ik was juist aan het sparen voor de 20 miljoen.
Beter dat dan dat ie al in je garage stondquote:Op zondag 4 december 2011 12:56 schreef Funzel het volgende:
Maar is de Gran Turismo Formula niet de snelste auto in GT5 na de X2010?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:59 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Daar zul je veel plezier van gaan hebben, wat een bak.
Ik heb 25 gouden, ik heb bij de Superlicentie nog een gouden nodig (S2) maar ik ga verder niet echt meer proberen.quote:Op zondag 4 december 2011 09:20 schreef Odin83 het volgende:
Proberen jullie ook goud te halen bij alle licenses?
Ik kan zo slecht genoegen nemen met brons of zilver als er goud te behalen valt, maar het plezier van de gouden beker weegt bij lange na niet op tegen de frustratie die eraan vooraf gaat.
Ik kocht een F1 2010 Ferrari maar die kun je helemaal niet gebruiken in de A en B spec, weg 10 miljoen! Ik heb nog wel een snelle manier gevonden om geld te verdienen, 140000 (met 200% loginbonus) in 3 en een halve minuut, maar misschien kan het sneller?quote:Op zondag 4 december 2011 12:56 schreef Funzel het volgende:
Heel goed mogelijk maar die Minolta Toyota kan er ook wat van. Zelf heb ik ook een voorkeur voor dit soort 'Le Mans' wagens.quote:Op zondag 4 december 2011 23:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar is de Gran Turismo Formula niet de snelste auto in GT5 na de X2010?
Afhankelijk van het circuit ben ik ik met de minolta sneller. Maar dat komt vooral omdat ik die GT formula niet zo goed in bedwang kan houden.quote:Op zondag 4 december 2011 23:38 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Heel goed mogelijk maar die Minolta Toyota kan er ook wat van. Zelf heb ik ook een voorkeur voor dit soort 'Le Mans' wagens.
Moet je eens NASCAR serie gaan doen zonder tractie control.quote:Op zondag 4 december 2011 23:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Afhankelijk van het circuit ben ik ik met de minolta sneller. Maar dat komt vooral omdat ik die GT formula niet zo goed in bedwang kan houden.
Die NASCAR wagens zijn hel inderdaad, maar de formule wagens vind ik ook lastig.quote:Op zondag 4 december 2011 23:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Moet je eens NASCAR serie gaan doen zonder tractie control.
Ik heb de TC gebruikt zodat ik een race kon winnen, moet alleen nog die oval in die serie zien te winnen.quote:Op zondag 4 december 2011 23:55 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Die NASCAR wagens zijn hel inderdaad, maar de formule wagens vind ik ook lastig.
quote:Op zondag 4 december 2011 14:20 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Balen, vooral als je zo dichtbij bent. Als ik aan het sparen ben voor een auto moet ik trouwens die online dealer ook niet inkijken want dan ben ik ook zo weer een hoop credits kwijt.
quote:Op zondag 4 december 2011 14:29 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Haha, ik moest er wel even om lachen, maar inderdaad heel kut. Kan het mij voorstellen.
Achja speel het spel toch nog amper. B-Spec al heel lang level 40 en met A-Spec ben ik blijven steken op 33 ofzo. Kan elke wagen kopen die ik wil, dus uitdaging is er voor mij wel uit.quote:Op zondag 4 december 2011 15:28 schreef Odin83 het volgende:
[..]
Beter dat dan dat ie al in je garage stondmaar evengoed balen! op zo'n moment is een B spec driver wel handig.
Klopt het overigens dat er voor time trial geen world records worden bijgehouden in GT5?
Mij gaat het niet zo om de auto's, ik heb vooral plezier in alles op goud zetten en tegen mijn ghost te rijden met time trials.quote:Op maandag 5 december 2011 02:30 schreef Funzel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Achja speel het spel toch nog amper. B-Spec al heel lang level 40 en met A-Spec ben ik blijven steken op 33 ofzo. Kan elke wagen kopen die ik wil, dus uitdaging is er voor mij wel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |