Ik vind hem wel gaaf, vooral dat geluid wat hij maakt is wreed. Een pissed-off wespennest.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:17 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik vnid hem heulemal niet mooi die Alfa DTM
@Dutchguy: je bedoelt de Calibra Touring car.
~90km op een set bandenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:39 schreef jackson het volgende:
Met wat voor banden rijden mensen hier de 4uur van de ring? Gister merkte ik dat mijn racing hard banden ook maar vier ronden mee gaan....
Slaat ook nergens op. Die vriendelijke Limburger die me over de ring heen jankte wist te melden dat zijn banden ongeveer 150 ronden mee gingen. Geen idee waarom het hier dan 4 ronden is... En met vier ronden bedoel ik ook geen meter meer. Je merkt dan al dat ze het niet echt leuk meer vinden, die bandjes.quote:
Idd, dat klinkt wel leuk haha!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:06 schreef Meike26 het volgende:
Voornamelijk leuk voor de photomode of bij kleine autootjes, zie het nut niet om daar met Nascars te gaan rijden.
Overigens wel fun natuurlijk om daar JUIST met een Nascar te gaan rijden
Hehe ja idd, of met de X2011.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:06 schreef Meike26 het volgende:
Voornamelijk leuk voor de photomode of bij kleine autootjes, zie het nut niet om daar met Nascars te gaan rijden.
Overigens wel fun natuurlijk om daar JUIST met een Nascar te gaan rijden
Ik weet het, maar kan niet zonder meer. Maar er zou een betere kwaliteit voor moeten zijn. Ik ga die van Bigben eens proberen, kijken of die steviger zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:11 schreef Meike26 het volgende:
Kom er net na die race achter dat de Real Triggers achterop de L2 en R2 knoppen zijn gebarsten.. Ze klemmen nu ook al niet meer... Wat een baggerkwaliteit
Smaken verschillen...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:04 schreef woessie het volgende:
Pfff barbaar. Een van de mooiste auto's in het spel.
B-specquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:23 schreef Dutchguy het volgende:
Nieuwe Seasonals, dit keer met Bspec races. Maar eigenlijk wacht ik nog meer op Aspec waar Spa in voor komt.
Tis dat ik het heb moeten doen om een aantal auto's te bemachtigen maar verder...quote:
Zelfs daar heb ik compleet lak aangehad. Hij is bij mij lvl 15 en dat is al een godswonder.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:16 schreef woessie het volgende:
[..]
Tis dat ik het heb moeten doen om een aantal auto's te bemachtigen maar verder...
Level 30 hier.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Zelfs daar heb ik compleet lak aangehad. Hij is bij mij lvl 15 en dat is al een godswonder.
met een DeLorean S2 '04 de eerste 2 B-spec´s gewonnen zonder maar wat te doen ,m´n b-spec wel op level 36 .quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:44 schreef Dutchguy het volgende:
Die eerste Bspec race is volgens mij bijna niet te doen met die 400PP beperking. Ik ben maximaal 2e geworden maar dan moet ik constant 'increase pace' doen. Vaak heb ik het gevoel dat 'maintain pace' niet werkt.
Goed te doen hoor, hoef niets te doen in een DeLorean met een lvl 31 B-spec.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:44 schreef Dutchguy het volgende:
Die eerste Bspec race is volgens mij bijna niet te doen met die 400PP beperking. Ik ben maximaal 2e geworden maar dan moet ik constant 'increase pace' doen. Vaak heb ik het gevoel dat 'maintain pace' niet werkt.
Civic type R '97. Ik dacht kansloos na 2 ronden, maar op het einde verliest de nummer 1 veel tijd, op 2 tienden niet gered, maar ik had mijn bob (34) niet actief gepushed fso, dus die moet te doen zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:44 schreef Dutchguy het volgende:
Ik heb ook mijn zinnen op die Ford gezet, maar 20 miljoen credits, mijn hemel....quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:12 schreef Meike26 het volgende:
Ik ga hem vanavond denk ik even proberen met de Formula GT, eventjes knijpen in de motor tot 650PP, maar met tractie en downforce/bochtensnelheid moet ik hem dan wle halen. Is echt een pittige race dit. Als je eenmaal bij de Citroen GT bent, die 2e ligt, begint hij plotseling meer gas te geven... erg irritant.
Oneerlijk om het zo te doen, maar vrijdag heb ik 20.000.000 uitgegeven aan een oud FordjeDus ik kan weer opnieuw beginnen met sparen.
Peugeot 908 FAP,quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:56 schreef Sant. het volgende:
Die derde B-spec challenge (op tokio route 246) haal ik nog niet.
Mijn auto's is gewoon te traag. Loop te weinig in in de bochtige gedeeltes en op t rechte stuk kom ik gewoon niet in de slipstream.. Bob is lvl 36, dus daar ligt het niet aan.
Gebruikte gisteren een Ford GT die redelijk aan de max van de specificaties zat, maar dat gaat hem niet worden.
Welke auto hebben jullie daar gebruikt?
Laatst die Ferrari 330 P4 racecar even gekocht voor 20M, ouch...quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:11 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn zinnen op die Ford gezet, maar 20 miljoen credits, mijn hemel....
Alle licences gold? Wow, als er 1 ding is in GT5 wat ik nooit zal halen is alle licences gold halen. Ik ben allang blij dat ze niet verplicht meer zijn zoals in vorige GT's.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Laatst die Ferrari 330 P4 racecar even gekocht voor 20M, ouch...Nog geen meter in gereden ook...
Heb trouwens wel alle 60 licences gold.Zal even kijken welke moeilijke je noemde in je vorige post, even zien of ik die ook moeilijk vond...
Alles met Dualshock 3 gewoon gespeel trouwens. Enige die ik nog moet golden in het spel is de Vettel challenge op Suzuka, rij nu 2:11.5 ong. en moet sub 2:10... Dus dat wordt nog ff oefenen... Maar als ik die haal ga ik ook de 24 hour races doen want dan kan ik platinum halen 'makkelijk' namelijk want verder bijna alle 'gameplay' trophies al gehaald (Nurburgring GT-R record etc.).
Ik ben nou bezig met die Japanse kleine karretjes te kopen (premium) voor die seasonal races die ik nog niet gedaan had in die klasse. Gelukkig zijn ze heel wat minder dan 20 miljoen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:28 schreef jrk1990 het volgende:
Ik ga eerst alle groep C bolides kopen, want daar ben ik echt fan van
als ik 20m zou moeten spenderen dan zou ik voor de 330 p4 gaan
Ga ze eens proberen, ze kosten niet veel. Vraag me alleen af of er een maximum is aan wagens die je kunt houden in je garage.quote:Op dinsdag 1 november 2011 06:25 schreef Meike26 het volgende:
Er staan als het goed is ook nog Japanse klassiekers in de online showroom ! Celica, Galant Coupé enz enz ook oude skyline als ik het goed heb.
Allemaal 'nieuw' met een 0km stand, ze rijden heerlijk, met een zwaardere uitlaat klinken ze ook goed, zien er qua model leuk uit, alleen toch jammer dat ze niet Premium zijn...
Volgens mij niet. Ik zit inmiddels op 910 en spaar vrolijk verder!quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:35 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ga ze eens proberen, ze kosten niet veel. Vraag me alleen af of er een maximum is aan wagens die je kunt houden in je garage.
Ah mooi, dus ik kan nog even.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:08 schreef matthisl het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik zit inmiddels op 910 en spaar vrolijk verder!
Volgens mij heb ik die achtervleugel wel omhoog zien gaan toch? Vanavond even checken dan. Sowieso wel raar dat ze van die wagen een Standard gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:11 schreef Meike26 het volgende:
Maar bij de Veyron hebben ze de achtervleugel geamputeerd.... En bij de premium Murcielago komen de inlaten ook niet omhoog
De vleugel gaat ook gewoon omhoog. Ik heb wel gemerkt dat de kwaliteit van de de standaard autos erg veel verschilt, soms zien ze er net uit als een premium model maar heb je geen cockpit en soms is het echt niet om aan te zien.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:34 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die achtervleugel wel omhoog zien gaan toch? Vanavond even checken dan. Sowieso wel raar dat ze van die wagen een Standard gemaakt hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |