abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 oktober 2011 @ 22:58:31 #76
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_103523630
Woeeeeeh! Eiger Nordwand met de 8C op goud! 1.16.880 !!!! Zonder extra menu op de rechter stick :) aan het begin van de avond zat ik nog op 1.18.300 en begon ik met TC op 5, die aangepast naar 7 en na veel zwoegen eindelijk!!!! Man wat ben ik opgelucht :P
pi_103524457
Dat is toch *** joh, TC op 7 ??

Bij mij komt TC meter echt niet hoger dan 4/5, elke bocht die je uitrijdt houd motor verschrikkelijk in. En de 8C is wel lastig idd, maar als je goed dosseert, tc op 1 of 2 en abs op 3/4 om de bochten in te remmen, na clipping point langzaam weer het gas er op. Haarspeld bochtjes zijn wel rot, maar die neem ik ook niet hoger dan 3e versnelling. Zal morgen even kijken wat mijn tijd daarbij word :)
pi_103524865
TC? Aan? Nog nooit gedaan haha :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_103524964
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 23:15 schreef delano.888 het volgende:
TC? Aan? Nog nooit gedaan haha :P
TC staat bij mij standaard op 1, helemaal uit zijn een hoop auto's niet meer te houden.
pi_103525040
Ik zet hem echt altijd uit, wel ABS op 1 en slide-recovery oid aan, voor de rest alles uit.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_103525106
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 23:18 schreef delano.888 het volgende:
Ik zet hem echt altijd uit, wel ABS op 1 en slide-recovery oid aan, voor de rest alles uit.
Slide recovery grijpt nog meer in dan TC, die staat bij mij dan ook sowieso uit. ABS en TC op 1 en verder alles uit.
pi_103525447
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 23:18 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Slide recovery grijpt nog meer in dan TC, die staat bij mij dan ook sowieso uit. ABS en TC op 1 en verder alles uit.
Die grijpt alleen in als je begint te slippen toch? Ik heb bij TC het gevoel dat hij mijn snelheid gewoon echt begrenst in de bochten.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  maandag 24 oktober 2011 @ 23:31:39 #83
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_103526039
TC ging op 7 omdat ik door het sliden van de auto in mijn ogen te langzaam was. Het was in de bocht voor de tunnel en die erna een kwestie van hard remmen, in sturen en volgas eruit. Zo brak hij niet uit en kon ik goed uitacceleren waardoor ik harder de bochten uit kwam :D standaard stond de tc op 5 ik dacht altijd op 3...
pi_103528400
Sliprecovery heb ik bijna altijd aan staan, aanvankelijk welke wagen ik rijdt. Heb wel eens met een Lotus Elise zonder slip herstel gereden, maar dat is alles behalve realistisch, want die wagen plakt echt aan het asfalt... Zonder slipherstel was het echt Blij dat ik glij.

Na de update is het wel wennen wat betreft het remmen, daar hebben ze de physics het meest veranderd. Maar nu ik weer met stuurtje rijd durf ik straks denk ik ook weer zonder ABS te rijden misschien :D
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 00:13:26 #85
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_103528504
Heb vandaag met die nieuwe GT-R van de DLC een paar rondjes spa gedaan. Die T-35 ofzo. Heb me kapot gelachen, je rijd naast een M3, AMG of Superveloce, gaat samen door de bocht en geeft gas. Belachelijk, die auto's laat je mijlenver achter je. Je ziet ze in een paar seconden van duidelijk een auto naar slechts een stipje gaan.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_103537867
Ik rij ook met TC OFF, heb het idee dat er een blok beton aan mijn trekhaak hangt als dat aanstaat.
bij de formule GT mag TC op 1

Wel altijd slipherstel aan
pi_103540966
Ondertussen rondje of 60 gereden in de Suzuka 1000 kilometer, lekker met die X2010 om te oefenen... :P

Rij nu zo 1:08's op z'n snelste, dus dat begint er langzaam op te lijken... Die bak heeft in de challenge iets meer downforce, geen tirewear en geen traffic, dus ik moet nog wel ergens kunnen gaan komen... Al blijft < 2:10 focking hard... :')

Sommige auto's rij ik ook met TC aan (FGT o.a.) en ook die Minolta vermoordt je als je zonder TC rijdt... Bijna 'neppe' handling is er dan, zelfde geldt voor skid-recovery en tirewear, geloof er niet in dat je dan (zoaks Meike volgens mij ook al zei), ineens 'op ijs rijdt'... :') Wel moeilijker vast, maar dat is echt bullshit...
Jack does it in real time...
pi_103547622
Het is natuurlijk wat overdreven, beetje dik aangezet, dat soort blabla. Maar de Elise is echt een goed voorbeeld dat met de skid recovery als je die uitzet niet op de handling lijkt van een echte Elise. Mijn vriend heeft zelf in zo'n ding gereden (experience) en zo'n bakkie kleeft echt ontzettend aan de weg. Met SR aan was de Elise dan ook realistischer te besturen dan zonder.

Het is met stuurtje en pedalen natuurlijk wel veel beter te doseren met gas en rem en sommige auto's rijden echt erg lekker met de SR uit. De Toyota AE86 Trueno bijvoorbeeld :)
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:55:39 #89
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_103549443
Kan iemand mij vertellen hoe je zo'n endurance race halverwege kan opslaan en weer kan openen? Wil er wel aan beginnen maar niet gelijk 12 uur of 500 km achter elkaar rijden.
UI Made bij VanilleKwark.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:58:11 #90
167856 Toempf
Internetheld
pi_103549508
Jammer eigenlijk dat er geen Nascar-endurancerace is. Er zitten nu zo'n 20 Nascars in het spel, maar je kan er geen hol mee :') Lijkt me wel tof om een Daytona 500 met die dingen te rijden :)
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_103554884
Open anders een lounge en maak een race aan over 100 ronden ofzo ! Zodra je 8 of meer spelers hebt dan de race starten ! :)
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:50:44 #92
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_103556720
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:55 schreef RingBewoner het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je zo'n endurance race halverwege kan opslaan en weer kan openen? Wil er wel aan beginnen maar niet gelijk 12 uur of 500 km achter elkaar rijden.
de pits in rijden
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_103560130
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:55 schreef RingBewoner het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je zo'n endurance race halverwege kan opslaan en weer kan openen? Wil er wel aan beginnen maar niet gelijk 12 uur of 500 km achter elkaar rijden.
Wat Nils hierboven zegt, pits in rijden en op Suspend klikken. Je hoeft trouwens niet persee halverwege te saven, je kunt saven wanneer je wilt. Tsukuba is trouwens niet bugfree dus die misschien maar even overslaan tot ze hem fixen als ik een advies mag geven.
pi_103560344
Eindelijk de Alfa Romeo DTC tourwagen kunnen kopen bij de Secondhand Dealer. *O*
Nu alleen die ene Opel nog, niet die Astra maar die andere.



[ Bericht 12% gewijzigd door Dutchguy op 26-10-2011 00:44:53 ]
pi_103564057
Ik rij altijd met alles uit en abs op 1. Behalve de Minolta, Formula GT en Cerbera Speed Twelve, die gaan met skid recovery force aan en abs 1, de rest uit. Helaas geen stuurtje!
Tussen dromen en doen staat slechts het woord 'en'
pi_103570713
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:58 schreef Toempf het volgende:
Jammer eigenlijk dat er geen Nascar-endurancerace is. Er zitten nu zo'n 20 Nascars in het spel, maar je kan er geen hol mee :') Lijkt me wel tof om een Daytona 500 met die dingen te rijden :)
Hier ben ik het wel mee eens. En dan ook gelijk een enduro met DTM auto's.
DTM vind ik het vetst om te doen. Dat geluid van die Audi A4! _O_

Gisteren de Laguna Seca Enduro gestart met een AEM S2000, 10 pk meer dan meeste concurrentie, maar ik rij ze het snot voor de ogen. Daarom maar de pit in en ipv racebanden, comfort zacht banden geinstalleerd. Nu zijn we ongeveer gelijkwaardig. Dat maakt het wel wat leuker.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 09:54:58 #97
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_103572091
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:57 schreef Dutchguy het volgende:
Eindelijk de Alfa Romeo DTC tourwagen kunnen kopen bij de Secondhand Dealer. *O*
Nu alleen die ene Opel nog, niet die Astra maar die andere.

[ afbeelding ]
Dat is zo'n brute bak. :D Veel mee gereden in GT4.
pi_103574546
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 09:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Dat is zo'n brute bak. :D Veel mee gereden in GT4.
Ik vnid hem heulemal niet mooi die Alfa DTM

@Dutchguy: je bedoelt de Calibra Touring car.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 11:19:00 #99
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_103574589
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:57 schreef Dutchguy het volgende:
Eindelijk de Alfa Romeo DTC tourwagen kunnen kopen bij de Secondhand Dealer. *O*
Nu alleen die ene Opel nog, niet die Astra maar die andere.

[ afbeelding ]
Gaaf ding hoor.
UI Made bij VanilleKwark.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:04:29 #100
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_103578265
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:17 schreef Sant. het volgende:

[..]

Ik vnid hem heulemal niet mooi die Alfa DTM

Pfff barbaar. Een van de mooiste auto's in het spel.
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')