abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:31:49 #51
167856 Toempf
Internetheld
pi_103413499
Ik heb net het volledige pakket gekocht, geld is afgeschreven, maar ik krijg niks te zien in de downloadlijst, is dat normaal?
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_103414936
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 13:31 schreef Toempf het volgende:
Ik heb net het volledige pakket gekocht, geld is afgeschreven, maar ik krijg niks te zien in de downloadlijst, is dat normaal?
Ja klopt, je gaat naar GT5 en dan in het beginscherm naar rechts zie je die downloadbutton waar je je content mee installeert. Ik vond het ook wat verwarrend.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:14:39 #53
167856 Toempf
Internetheld
pi_103416504
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:19 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ja klopt, je gaat naar GT5 en dan in het beginscherm naar rechts zie je die downloadbutton waar je je content mee installeert. Ik vond het ook wat verwarrend.
Het is gefixed inmiddels, dank je. Ik moest eerst nog 5 updates downloaden omdat ik de game al zo lang niet gespeeld had :')
Luier dan een pamper
pi_103417363
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:14 schreef Toempf het volgende:

[..]

Het is gefixed inmiddels, dank je. Ik moest eerst nog 5 updates downloaden omdat ik de game al zo lang niet gespeeld had :')
En..Voegt het iets toe??
  zondag 23 oktober 2011 @ 00:25:53 #55
167856 Toempf
Internetheld
pi_103437613
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:37 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

En..Voegt het iets toe??
Ik heb een rondje gereden op Spa met de Red Bull X2011, en dat was het eigenlijk wel :') Straks maar even die kartbanen uitproberen.
Luier dan een pamper
  zondag 23 oktober 2011 @ 00:59:54 #56
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_103438980
Spa is echt _O_

Werkelijkheid met alle soorten auto's verkend, zelfs met de Lupo Cup Car (volgas door Eau Rouge :') )

Met de Ferrari F10 is het geen uitdaging, misschien alleen les combes, maar met de FGT moet je echt de juiste flow zien te vinden, gaaf.

Verder heb ik wel het totaalpakket gekocht, maar van alle nieuwe auto's heb ik alleen de X2011 gebruikt, maar dat is gewoon niet leuk.

Morgen maar eens gaan karten.
pi_103461586
Die Red Bull wagen vind ik ook niks in dit realistische spel :o
pi_103474967
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 22:55 schreef DDDDDaaf het volgende:
Spa is gaaf, net als de nieuwe DLC-RX7: dat ding is heerlijk te corrigeren wanneer 'ie uitbreekt.
Die is zeker gaaf maar ik vind de Nissan GTR - R35 TC ook super, lekker vet geluid ook:

pi_103479944
Vandaag de season events gedaan met de Formula GT, die 2 ronden op de nordschleife waren met de DS3 niet te doen, sinds lange tijd weer met stuurtje gereden en met ruim 10 sec voorsprong gewonnen :D Zo'n verschil in het doseren van gas en rem... Maar wel weer genoten zeg O+
  zondag 23 oktober 2011 @ 23:18:42 #60
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_103480319
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 23:11 schreef Meike26 het volgende:
Vandaag de season events gedaan met de Formula GT, die 2 ronden op de nordschleife waren met de DS3 niet te doen, sinds lange tijd weer met stuurtje gereden en met ruim 10 sec voorsprong gewonnen :D Zo'n verschil in het doseren van gas en rem... Maar wel weer genoten zeg O+
Ik werd 1e in de laatste bocht... Zat hem wel even te knijpen! Race was echt lastig met de dual shock,.,
pi_103481786
quote:
Ooit, ooit neem ik ook zo'n stuurtje. Lijkt me heerlijk met GT5. :)
pi_103481880
Dat had ik op die onbekende baan in de Eiffel, ik wilde maar niet wennen aan die lay-out. Op zich kwam ik steeds wel dichterbij, maar gleed ik weer de vangrail in... Voorsprong was maar 0,025 sec. Very close finish dus :D
pi_103481970
quote:
Ooit, ooit neem ik ook zo'n stuurtje. Lijkt me heerlijk met GT5. :)
Driving Force GT, soms word deze nieuw aangeboden vanaf ¤ 80,- officieel GRan Turismo stuurwiel met in-game settings voor TC en ABS ;)
pi_103482014
quote:
Wat voor banden heb je er dan onder?
pi_103482503
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2011 23:53 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Driving Force GT, soms word deze nieuw aangeboden vanaf ¤ 80,- officieel GRan Turismo stuurwiel met in-game settings voor TC en ABS ;)
Thanks ik hou het even in de gaten.

Ben bezig geweest met Endurance Races. Nu weer een 60-lap race op de Grand Valley Speedway in een Mustang Mach-1. Echt zo tof die bandenkeuzes. Lekker gummen met Medium Sports en mijn banden totaal verpesten, pits in en met Racing Softs de achterstand weer inhalen en proberen een voorsprong te krijgen zodat ik veilig kan pitten en saven. Echt zo leuk dit. Dat kunnen saven tijdens Endurances geeft het spel weer een boost vind ik.
pi_103489104
Heb op de racing hard banden gereden, behalve op de Nordschleife, op race normal. Wat ik trouwens ook wel eens doe, is achter hardere banden dan voor, kan je beter de auto door de bochten jagen. Ze roken dan wel meer :D
pi_103489489
Suzuka 1000 km maar gestart in de X2010, kan ik de baan een beetje onder de knie krijgen voor die laatste Vettel challenge die ik nog gold moet halen... _O-

De S-es zijn echter hels met een DS3, net als die double right-hander voor het 'tunneltje'... :')_

Binnenkort maar eens oefenen toch, want als ik die gold haal hoef ik 'alleen' nog maar wat endurance races te doen en 700 auto's te kopen en die platinum trophy is binnen! :P

Harde achterbanden zijn wel goede tip ja... :D Mijn rijstijl heeft ook voorkeur voor heel licht tikje overstuur... :)

Laatst die expert seasonal challenge met die Subaru was daarom ook zo dom, dat hok had echt meeega onderstuur, zo irritant rijdt dat...
Jack does it in real time...
pi_103491735
Wel goede tip van die hardere achterbanden, ik hou wel van beetje overstuur. Vanavond eens proberen.
Ik hoop trouwens dat ze snel die pit-bug in de Tsukuba races fixen.
pi_103491944
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 10:59 schreef DeeBee het volgende:
Suzuka 1000 km maar gestart in de X2010, kan ik de baan een beetje onder de knie krijgen voor die laatste Vettel challenge die ik nog gold moet halen... _O-

De S-es zijn echter hels met een DS3, net als die double right-hander voor het 'tunneltje'... :')_

Binnenkort maar eens oefenen toch, want als ik die gold haal hoef ik 'alleen' nog maar wat endurance races te doen en 700 auto's te kopen en die platinum trophy is binnen! :P

Harde achterbanden zijn wel goede tip ja... :D Mijn rijstijl heeft ook voorkeur voor heel licht tikje overstuur... :)

Laatst die expert seasonal challenge met die Subaru was daarom ook zo dom, dat hok had echt meeega onderstuur, zo irritant rijdt dat...
Sick fuck! :P Ik krijg geen enkele Vettel op brons :')
  maandag 24 oktober 2011 @ 16:42:44 #70
277865 Sejt
Ondertitel
pi_103502405
Ik rij voornamelijk seasonal events voor de credits en dan auto's kopen om op de Ring te rijden.
Zo probeer ik met alle soorten auto's de beste rondes neer te zetten.
Honda Civic Type-R op 7min40 bijvoorbeeld. Of proberen onder de 6min30 te komen met de Zonda R. Maar ook het perfecte lijnen rijden met een 'simpele' Golf GTi is voor mij de leukste uitdaging :)
I love my mispoken words.
  maandag 24 oktober 2011 @ 16:53:51 #71
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_103502867
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:42 schreef Sejt het volgende:
Ik rij voornamelijk seasonal events voor de credits en dan auto's kopen om op de Ring te rijden.
Zo probeer ik met alle soorten auto's de beste rondes neer te zetten.
Honda Civic Type-R op 7min40 bijvoorbeeld. Of proberen onder de 6min30 te komen met de Zonda R. Maar ook het perfecte lijnen rijden met een 'simpele' Golf GTi is voor mij de leukste uitdaging :)
Dit! En ik ga de endurance races oppakken die ik nog niet gedaan heb. Ideaal dat men nu kan saven :). Kijk echt uit naar die races.

De DLC geloof ik wel, alleen Spa is dik maar ik heb een hekel aan betalen achteraf. Al teveel gedaan met Modern Warfare etc.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 24 oktober 2011 @ 16:56:10 #72
277865 Sejt
Ondertitel
pi_103502951
quote:
14s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:53 schreef jackson het volgende:

[..]

Dit! En ik ga de endurance races oppakken die ik nog niet gedaan heb. Ideaal dat men nu kan saven :). Kijk echt uit naar die races.

Zeker positief met het saven - maar dan niet een overpowered auto pakken, zodat je alsnog in slaap valt doordat je 20 ronden op de nummer 2 voor ligt. ;)

Heb je nog een stuurtje gekocht jackson? Toen in Duitsland was wel erg gaaf!!
I love my mispoken words.
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:01:43 #73
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_103503214
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:56 schreef Sejt het volgende:

[..]

Zeker positief met het saven - maar dan niet een overpowered auto pakken, zodat je alsnog in slaap valt doordat je 20 ronden op de nummer 2 voor ligt. ;)

Heb je nog een stuurtje gekocht jackson? Toen in Duitsland was wel erg gaaf!!
Nee, thuis na het weekend Nurburgring wel gekeken, toen stonden er de nodige op marktplaats. Wilde er graag één met zo'n wheelstand pro erbij maar dat blijkt niet zo eenvoudig. Lijkt me nog steeds erg tof maar ga het wellicht erg weinig gebruiken dus besloten er verder niet naar op zoek te gaan. Mocht ik er spontaan één tegenkomen voor een geschikte prijs zal het een lastige keuze worden.

Voor nu speel ik lekker met controller af en toe eens. Heb wel weer een verschrikkelijke beul van een PC gekocht voor Diablo 3 straks. Beetje Settlers 7 nu naast GT5.

Moet wel zeggen, GT5 blijft boeien voor langere tijd, dat valt niet tegen :D
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 24 oktober 2011 @ 20:00:17 #74
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_103511527
Ach, wheelstand pro is misschien prijzig, het is een van mijn betere aankopen geweest. Geen gedoe met opzetten van het stuurtje, 1x plaatsen en klaar.
Geld moet rollen!
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_103523440
Gister al 2 aankopen gedaan uit de online showroom, nu nog meer leuk oud spul gekocht ! Staat vol met Japanse klassiekers. Oke het zijn standaard wagens, maar zoals de Galant Coupé is gewoon een erg leuk ding, net als die Celica :Y Het rijdt op zich ook wel leuk, lekker licht, meeste zijn rwd en snel overstuurt :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')