Ja klopt, je gaat naar GT5 en dan in het beginscherm naar rechts zie je die downloadbutton waar je je content mee installeert. Ik vond het ook wat verwarrend.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:31 schreef Toempf het volgende:
Ik heb net het volledige pakket gekocht, geld is afgeschreven, maar ik krijg niks te zien in de downloadlijst, is dat normaal?
Het is gefixed inmiddels, dank je. Ik moest eerst nog 5 updates downloaden omdat ik de game al zo lang niet gespeeld hadquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:19 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja klopt, je gaat naar GT5 en dan in het beginscherm naar rechts zie je die downloadbutton waar je je content mee installeert. Ik vond het ook wat verwarrend.
En..Voegt het iets toe??quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:14 schreef Toempf het volgende:
[..]
Het is gefixed inmiddels, dank je. Ik moest eerst nog 5 updates downloaden omdat ik de game al zo lang niet gespeeld had
Ik heb een rondje gereden op Spa met de Red Bull X2011, en dat was het eigenlijk welquote:
Die is zeker gaaf maar ik vind de Nissan GTR - R35 TC ook super, lekker vet geluid ook:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:55 schreef DDDDDaaf het volgende:
Spa is gaaf, net als de nieuwe DLC-RX7: dat ding is heerlijk te corrigeren wanneer 'ie uitbreekt.
Ik werd 1e in de laatste bocht... Zat hem wel even te knijpen! Race was echt lastig met de dual shock,.,quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:11 schreef Meike26 het volgende:
Vandaag de season events gedaan met de Formula GT, die 2 ronden op de nordschleife waren met de DS3 niet te doen, sinds lange tijd weer met stuurtje gereden en met ruim 10 sec voorsprong gewonnenZo'n verschil in het doseren van gas en rem... Maar wel weer genoten zeg
Ooit, ooit neem ik ook zo'n stuurtje. Lijkt me heerlijk met GT5.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:11 schreef Meike26 het volgende:
Vandaag de season events gedaan met de Formula GT, die 2 ronden op de nordschleife waren met de DS3 niet te doen, sinds lange tijd weer met stuurtje gereden en met ruim 10 sec voorsprong gewonnenZo'n verschil in het doseren van gas en rem... Maar wel weer genoten zeg
Driving Force GT, soms word deze nieuw aangeboden vanaf ¤ 80,- officieel GRan Turismo stuurwiel met in-game settings voor TC en ABSquote:Ooit, ooit neem ik ook zo'n stuurtje. Lijkt me heerlijk met GT5.
Wat voor banden heb je er dan onder?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:11 schreef Meike26 het volgende:
Thanks ik hou het even in de gaten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:53 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Driving Force GT, soms word deze nieuw aangeboden vanaf ¤ 80,- officieel GRan Turismo stuurwiel met in-game settings voor TC en ABS
Sick fuck!quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:59 schreef DeeBee het volgende:
Suzuka 1000 km maar gestart in de X2010, kan ik de baan een beetje onder de knie krijgen voor die laatste Vettel challenge die ik nog gold moet halen...
De S-es zijn echter hels met een DS3, net als die double right-hander voor het 'tunneltje'..._
Binnenkort maar eens oefenen toch, want als ik die gold haal hoef ik 'alleen' nog maar wat endurance races te doen en 700 auto's te kopen en die platinum trophy is binnen!
Harde achterbanden zijn wel goede tip ja...Mijn rijstijl heeft ook voorkeur voor heel licht tikje overstuur...
Laatst die expert seasonal challenge met die Subaru was daarom ook zo dom, dat hok had echt meeega onderstuur, zo irritant rijdt dat...
Dit! En ik ga de endurance races oppakken die ik nog niet gedaan heb. Ideaal dat men nu kan savenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:42 schreef Sejt het volgende:
Ik rij voornamelijk seasonal events voor de credits en dan auto's kopen om op de Ring te rijden.
Zo probeer ik met alle soorten auto's de beste rondes neer te zetten.
Honda Civic Type-R op 7min40 bijvoorbeeld. Of proberen onder de 6min30 te komen met de Zonda R. Maar ook het perfecte lijnen rijden met een 'simpele' Golf GTi is voor mij de leukste uitdaging
Zeker positief met het saven - maar dan niet een overpowered auto pakken, zodat je alsnog in slaap valt doordat je 20 ronden op de nummer 2 voor ligt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Dit! En ik ga de endurance races oppakken die ik nog niet gedaan heb. Ideaal dat men nu kan saven. Kijk echt uit naar die races.
Nee, thuis na het weekend Nurburgring wel gekeken, toen stonden er de nodige op marktplaats. Wilde er graag één met zo'n wheelstand pro erbij maar dat blijkt niet zo eenvoudig. Lijkt me nog steeds erg tof maar ga het wellicht erg weinig gebruiken dus besloten er verder niet naar op zoek te gaan. Mocht ik er spontaan één tegenkomen voor een geschikte prijs zal het een lastige keuze worden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:56 schreef Sejt het volgende:
[..]
Zeker positief met het saven - maar dan niet een overpowered auto pakken, zodat je alsnog in slaap valt doordat je 20 ronden op de nummer 2 voor ligt.
Heb je nog een stuurtje gekocht jackson? Toen in Duitsland was wel erg gaaf!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |