Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
matthisl = matthimatiques
Chaos-Zero = MoodChange
Repeating = Sjorskee
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
fake-flamingo = Fake-Flamingo
67Impala = Munn1k
mgeelen = Mr_Mister_38
killurz= killurz
rolstoelvandaal = Stavross
caspervc = casper_vc
Sygnus = GTP_Sygnus
joeftw = joeftw-
Echtezwarevannelle = RobinMeng
Dannoe = Methadonny
donald_dick = joystick-joy
ForzaScuderiaFerrari = jobimpreza
FinalD87 = FNLD
Je naam moet je er zelf in zetten ,kan ik niet veranderen .quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:34 schreef FinalD87 het volgende:
http://i.imgur.com/SOCuW.jpg
http://i.imgur.com/PTQ8I.jpg
En als je toch bezig bent: FinalD87 = FNLD
Edit: hoop dat er geen copyright op die plaatjes zit?![]()
Een echte Silberpfeile.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:16 schreef Meike26 het volgende:
Sommige auto's staat het wel, de andere niet. De mustang in goud vind ik erg zonde , de SLR staat het wel goed !!
Ik vind de Mustang in goud persoonlijk mooier.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:16 schreef Meike26 het volgende:
Sommige auto's staat het wel, de andere niet. De mustang in goud vind ik erg zonde , de SLR staat het wel goed !!
Ik denk dat er nog een EU en/of een USA pack komt. Op GTPlanet hadden ze stills geplaatst van een clip van een bezoek aan het kantoor van PD en daar waren ze bezig met wagens maar je zag heel onduidelijk alleen het interieur. Sommigen dachten dat het een Alfa was of een BMW maar wel leuk al die speculatie, meer dan dat is het ook niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:06 schreef Meike26 het volgende:
Volgens mij is een echte silberfeile meer zijdeglans grijs![]()
Hadden we nu maar een Audi Avus als DLC !
Amen to that!quote:
Krijg je maar 1x maar van chrome krijg je er dan een stuk of tien in verschillende kleuren en ook zoveel van die special bicolor paint, fluor en nog een hele zwik andere.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Amen to that!!!! Heb vanmiddag een paar rondjes relax gereden en het lijkt zó echt! Ben er in Augustus nog geweest voor F1 maar herken bijna alles. Echt alsof ik zelf een rondje rij.
Hoe zit het eigenlijk met speciale kleuren als chrome en gold. Krijg je die maar één keer. Vind het zó moeilijk om een auto te kiezen om het op aan te brengen. Ben bang dat ik na een paar week/maand spijt krijg van mijn keuze.
Vind het jammer dat je niet ergens kleuren kan kopen met ingame credits.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:43 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Krijg je maar 1x maar van chrome krijg je er dan een stuk of tien in verschillende kleuren en ook zoveel van die special bicolor paint, fluor en nog een hele zwik andere.
Inderdaad, de toegevoegde waarde ervan ontgaat mij ook, het is alleen maar frustrerend eigenlijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:36 schreef Meike26 het volgende:
Vind het zelf ook erg irritant dat een mooie kleur maar 1 keer te gebruiken is.
Eerst vond ik het ook wel irritant dat je elke paint chip maar 1x kan gebruiken maar achteraf vind ik het wel een goede beslissing want het moet bijzonder blijven. Als er geen limiet op zat zou je bij online races straks alleen nog maar tegen auto's in chrome en bicolour rijden en daar zou ik erg chagrijnig van worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:36 schreef Meike26 het volgende:
Als PD het probleem heeft opgelost om DLC speelbaar te maken voor meerdere accounts op 1 PS3, dan hoop ik dat de cheat weer werkt voor het verdubbelen van de paintbuckets (en auto's).
Vind het zelf ook erg irritant dat een mooie kleur maar 1 keer te gebruiken is.
Gisteren de Honda CR-Z uit het DLC pakket al 1 van die polariserende lakken gegeven. Daar heb ik nu dus al weer spijt van. Bovendien raar dat die premium DLC auto's dan niet gewoon tevoorschijn komen bij de dealer !
Ik heb gisteren Spa in gt5 gereden, en daarna spa in NFS Shift 1, en zelfs in die oude shift vind ik die track er veel beter uit zien.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Amen to that!!!! Heb vanmiddag een paar rondjes relax gereden en het lijkt zó echt! Ben er in Augustus nog geweest voor F1 maar herken bijna alles. Echt alsof ik zelf een rondje rij.
Ik heb Shift ook maar ik vind juist in Shift de graphics wazig en onduidelijk. Wel een lekker gevoel voor snelheid en lekker geluid maar de graphics vind ik nou juist helemaal niks.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:51 schreef very het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Spa in gt5 gereden, en daarna spa in NFS Shift 1, en zelfs in die oude shift vind ik die track er veel beter uit zien.
Het enige echt mooie aan GT5 zijn de premium auto's, verder vind ik het er best crap uitzien. Totaal niet realistisch en veel te clean.
Die van Shift is juist niet realistisch tochquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:51 schreef very het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Spa in gt5 gereden, en daarna spa in NFS Shift 1, en zelfs in die oude shift vind ik die track er veel beter uit zien.
Het enige echt mooie aan GT5 zijn de premium auto's, verder vind ik het er best crap uitzien. Totaal niet realistisch en veel te clean.
Ik heb het dan meer over de realiteit van de belichting, het niet zo supercleane gras. Wat betreft geometrie is GT5 wel de beste uiteraard.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:13 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Die van Shift is juist niet realistisch toch![]()
Neppe reclameborden, bochten verkeerd nagemaakt, heuvels niet correct, overdreven effecten etc.
Die van GT5 komt heel dicht bij de werkelijkheid imo.
Dat word dus ook gefixed !!quote:After this December update you can purchase a second car and so on from the dealer.
Wordt gefixed dus, netjes. Ik denk dat hij zich even heel erg boos gemaakt heeft op Sony.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:18 schreef Meike26 het volgende:
Yamautchi-san op twitter:
[i]
[..]
Dat word dus ook gefixed !!
Nog geen nieuwe seasonals, ws. omdat ze in de States de DLC pas volgende week krijgen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:51 schreef LDS het volgende:
Is de DLC het het geld waard? Want er zitten toch geen nieuwe evenementen inbegrepen, of vergis ik me nu?
Gek he?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:23 schreef nils7 het volgende:
Bij lage snelheden heb ik een andere stuur uitslag dan bij hoge.
ja want bij de X2010 heb ik 't nietquote:
24 Uur mijn PS3 aan laten staan, ik ben toch altijd bang dat hij doorbrandt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:08 schreef DeeBee het volgende:
Die nieuwe time-trials bij de seasonal events, die met die Formula GT, 2 rondjes rijden en 1:12.xxx terwijl 1:16 al gold is, andere trial letterlijk het eerste rondje 1:08.5xx terwijl 1:15 gold is, wtf?!Lekkere uitdaging...
Bijna lvl 39 op B-spec nu, m'n Bobs hebben weer 24u racen achter de kiezen...
2 dingen:quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:14 schreef DeeBee het volgende:
Heb het nu 2x gedaan en goed gegaan...*klopt af*
Wel nice, want met 200% bonus pakte ik even 5.6 miljoen XP, dat was ongeveer heel level 38!
Die seasonal events vind ik toch wel leuk! Nu met die Formula GT enzo, die zijn best leuk.
Enige jammere vind ik dat die 'expert seasonal events' het leukste zijn! Zo waren ze in het begin ook: limiet op banden, BHP, performance points en weight en racen maar!
Maar nee, toen bedachten ze dat je ook dikke overpowered bakken kan kiezen, zo jammer vaak... Maakt de uitdaging zoveel minder...
Hier kan ik wle over mee praten jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:07 schreef woessie het volgende:
Een race verliezen is helemaal niet erg, het is juist tof om in de middenmoot te blijven. Dat betekent dat je elke ronde weer zweet en vecht voor een beter plekje. Elke crash is dodelijk voor je resultaat.
Altijd winnen is echt saai
24 uur kan makkelijk! Mijne staat al ruim een week aan met B-spec. Wel vaker gedaan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:12 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
24 Uur mijn PS3 aan laten staan, ik ben toch altijd bang dat hij doorbrandt.![]()
Ben met de 2e Endurance race bezig, 4 uur lang op Tsukuba met die Mazda's. Best leuk om te proberen een 25 sec. voorsprong te pakken om veilig te kunnen pitten. Was nog best lastig want ze reden behoorlijk door.
Toch maar eens proberen dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:59 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
24 uur kan makkelijk! Mijne staat al ruim een week aan met B-spec. Wel vaker gedaan.
Mooi, ben blij dat ik me in heb kunnen houden door de auto's niet te kopenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:30 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Toch maar eens proberen dan.
In ander nieuws: http://www.gtplanet.net/m(...)mo-5-content-coming/
Hij is goed te doen hoor. Je begint met van die kleine stadsautootjes in A-spec. Voor elke race kun je hulpmiddelen aan en uit zetten. Verder kun je veel meer grip krijgen door zachte banden te kopen in de tuningsshop alhoewel dat het spel soms te makkelijk maakt. Maar je kunt dus zelf alles aan of uit zetten en de game laat die keuze aan jou.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:30 schreef maxmeyer het volgende:
Is de instapdrempel erg hoog? Denk eraan om hem te kopen, ben wel een complete noob :c
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |