Er ligt bij mij ook een shooter op de loer... CoD, die volgens mij ergens volgende week komt. Hopelijk bevalt dat ook weer dermate dat GT5 de kast in kan. Ik game maar weinig dus iets kan al snel de kast in bij mequote:Op woensdag 2 november 2011 13:47 schreef Sant. het volgende:
GT5 is weer in de kast beland voor onbepaalde tijd.
Dader: Battlefield 3
Dat vind ik ook een gemiste kans.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:19 schreef SanAnt het volgende:
Weer 2 nieuwe seizoensevents ! ,jammer geen Spa![]()
Ja ik heb er wel 1/2 geshared en iemand is er ook enthousiast mee aan het racen ja uit m'n PSN-friends list...quote:Op woensdag 2 november 2011 15:58 schreef Meike26 het volgende:
DeeBee, heb jij je B-spec coureurs dan wel online gezet ? Dan kan je op die manier ook grinden. Als je tenminste redelijk wat psn contacten hebt die ook GT5 spelen ? Makkelijke manier om aan B-spec xp's te komen en geld... Binnen een week ruim 500.000 aan Cr. ontvangen en een paar coureurs die al een level of 2 gestegen zijn !
Bij A-spec ben je idd wel de pineutMaar het gaat mij meer om auto's sparen en online races, dan het spel uit te spelen !
Mijn bob-coureur heeft deze race met bijna 2 vingers in de neus gewonnen. Auto: Gillet Vertigo (standard).quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:36 schreef Dutchguy het volgende:
Sjonge, is die laatste race voor wagens met max 650PP eigenlijk te winnen? Ik kom niet verder dan 4e plek. Andere twee races wel gewonnen gelukkig.
Hmm ik rij in dezelfde auto, maar dan met 970 pk, wel met een lvl 31 bob, maar ik lig pas 3e na 6 rondjes.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:53 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Mijn bob-coureur heeft deze race met bijna 2 vingers in de neus gewonnen. Auto: Gillet Vertigo (standard).
De truuk is om wat meer gewicht in je auto te stoppen, zodat je meer vermogen mag toevoegen om aan je PP te komen. De Gillet Vertigo heb ik dus iets van 100kilo gewicht extra gegeven en kwam uit op 778 PK en 650 PP.
Hierdoor had de auto veel tractie in de bochten en snelheid op rechte stuk. Downforce heb je wel nodig, maar zeker niet de volle mep, zodat je op rechte stuk dus veel tijd kan goedmaken. 2e ding: Zorg dat je eerste 3 versnellingen goed kort staan (balkjes helemaal naar links) voor de 2 trage bochten op het circuit: De eerste en de laatste bocht. De eindoverbrenging heb ik op een topsnelheid gezet van 340 geloof ik.
Met een beetje pushen in het begin van mijn coureur lag ik na 4 ronden al op P1 en heb de rest van de race niet meer hoeven pushen/aanmoedigen en liep hij langzaam uit tot 11 sec. voorsprong op de finish !
Dat zijn nog eens goeie tips, thanks! De Gillet heb ik dus ik ga het proberen. Ik was nooit op de gedachte gekomen om gewicht toe te voegen, mijn wagens zijn altijd zo licht mogelijk maar je moet idd. aan de gevraagde PP komen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:53 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Mijn bob-coureur heeft deze race met bijna 2 vingers in de neus gewonnen. Auto: Gillet Vertigo (standard).
De truuk is om wat meer gewicht in je auto te stoppen, zodat je meer vermogen mag toevoegen om aan je PP te komen. De Gillet Vertigo heb ik dus iets van 100kilo gewicht extra gegeven en kwam uit op 778 PK en 650 PP.
Hierdoor had de auto veel tractie in de bochten en snelheid op rechte stuk. Downforce heb je wel nodig, maar zeker niet de volle mep, zodat je op rechte stuk dus veel tijd kan goedmaken. 2e ding: Zorg dat je eerste 3 versnellingen goed kort staan (balkjes helemaal naar links) voor de 2 trage bochten op het circuit: De eerste en de laatste bocht. De eindoverbrenging heb ik op een topsnelheid gezet van 340 geloof ik.
Met een beetje pushen in het begin van mijn coureur lag ik na 4 ronden al op P1 en heb de rest van de race niet meer hoeven pushen/aanmoedigen en liep hij langzaam uit tot 11 sec. voorsprong op de finish !
Peugeot 908quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:36 schreef Dutchguy het volgende:
Sjonge, is die laatste race voor wagens met max 650PP eigenlijk te winnen? Ik kom niet verder dan 4e plek. Andere twee races wel gewonnen gelukkig.
Standaard BMW 130 TI concept (volgens mij heet die zo even uit het hoofd).quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:49 schreef jrk1990 het volgende:
Welke auto gebruiken jullie bij seizoensevent EIger Nordwand, en dan de 2de, dus de korte versie?
Ik zat te denken aan de elise, maar die moet ik dan nog even aanschaffen, want de vorige heb ik racemode gemaakt.
Ook goedquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:46 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Peugeot 908
Hoef je alleen vermogen op 70% te zetten
geen gedoe met versnellingsbakken e.d.
Auto nummer 1 zal in ronde 1 wat uitlopen,
maar na 3 rondes heeft de peugeot hem al te pakken en wint met 30 sec. voorsprong
maar dan wel met zachte banden zeker, want met de harde lukte het mij niet..quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:50 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Standaard BMW 130 TI concept (volgens mij heet die zo even uit het hoofd).
Normale sportbanden lagen eronder.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:47 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
maar dan wel met zachte banden zeker, want met de harde lukte het mij niet..
Na al jullie verhalen hem ook maar gedaan en vreesde het ergste, maar gewonnen met een stock GT-R Concept LM Car en niets aan getuned of zo...quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:36 schreef Dutchguy het volgende:
Sjonge, is die laatste race voor wagens met max 650PP eigenlijk te winnen? Ik kom niet verder dan 4e plek. Andere twee races wel gewonnen gelukkig.
Wil best tegen je racen met L.Hamilton maar je hebt vast een idee hoe dat gaat aflopenquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:57 schreef Meike26 het volgende:
...een keertje tegen mij rijden ?
Ik heb F.Massa in dienst
Edit: Dat bedenk ik mij nu, wat zal het gaaf zijn dat je online tegen elkaar rijd met je eigen Bob-coureurs maar dan ook echt kan battlen met commando's om de ander te blokken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |