abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:07:39 #181
262938 ForzaScuderiaFerrari
Subaru Impreza GT Turbo
pi_104260274
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:06 schreef nils7 het volgende:

[..]

Met gt6 waren ze toch al mee bezig toen gt5 nog niet eens uit was... meen ik ergens gelezen te hebben
Is dan ook een 15 jarig project natuurlijk ;)
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
pi_104260541
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:06 schreef nils7 het volgende:

[..]

Met gt6 waren ze toch al mee bezig toen gt5 nog niet eens uit was... meen ik ergens gelezen te hebben
Ik las ergens dat ze wat in DLC-vorm gegoten kan worden ws. voor GT5 uitgegeven zal worden en waar dat niet mogelijk is, de content zullen bewaren voor GT6. Zou trouwens best kunnen dat ze tijdens het maken van GT5 al bezig waren met GT6.

Ben benieuwd naar de volgende DLC. :)
En hopelijk gooien ze ook eens Spa in de Seasonals.
  vrijdag 11 november 2011 @ 23:34:03 #183
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_104271783
Iedere 2 mnd dlc.. X ¤10,- is cashen.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zaterdag 12 november 2011 @ 09:03:25 #184
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_104278490
Ik wil best af en toe 10 euro betalen maar dan wel met circuits en niet nog meer mazda´s of honda´s of nissan´s.
En meer lak kleuren boeien me ook niet echt veel .
  zaterdag 12 november 2011 @ 17:05:31 #185
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_104289072
Misschien kan iemand van jullie mij helpen. Ik heb vandaag GT5 aangeschaft
Vervolgens geinstalled en alles liep soepeltjes.

Echter toen kwam het probleem. Hij geeft de fout :A connection to the server could not be established. Nu heb ik dit spel een jaar geleden eens gespeeld en nooit gaf het spel deze fout.

Ook heb ik werkelijk geen idee waar in de (gratis) downloadable content moet vinden. Wat ik las op fok dat versie 2.01 ofzo uit was. En rechts onderin zie ik geen button staan van dlc(of iets in die trand).
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, wat dit is echt reuze zuur! Gamen wil ik :D
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
  zaterdag 12 november 2011 @ 17:15:51 #186
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_104289352
Je Play3 is op to date¿?
pi_104290730
Eerst helemaal GT installeren, dit zijn 2 installaties ! Kijk hiervoor in je opties menu in je begin-menu.

Als het goed is krijg je vanzelf een update-waarschuwing en kan je GT DLC downloaden, gewoon uit de PSN store, pas dan zie je de DLC ook in je GT spel staan en kan je de DLC installeren.
pi_104293893
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 09:03 schreef SanAnt het volgende:
Ik wil best af en toe 10 euro betalen maar dan wel met circuits en niet nog meer mazda´s of honda´s of nissan´s.
En meer lak kleuren boeien me ook niet echt veel .
Hoeft ook niet hoor want je kan kiezen tussen de auto's, de tracks, de gear en de paint chips. Wil je alles dan ben je goedkoper uit als je het totaalpakket neemt maar het hoeft dus niet.
pi_104423873
Vanmiddag GT5 Collector's edition van iemand over genomen...heel de avond gespeeld en nog kon ik moeilijk van de playseat weg komen. Fantastisch spel! O+ Met alle assists off, MT en clutch is het echt een uitdaging de auto soms zelfs maar op de weg te houden. O+

De replay lijkt soms wel fotorealistisch, dat is dan totdat je rook of schaduwen ziet.. ik had gehoopt dat dat na een jaar wel verholpen zou zijn. :')
pi_104429703
De schaduwen zijn na de update wel sterk verbeterd hoor, goed, het kan nog steeds wel beter, maar de extreme kartelranden zijn nu wel weg !

Zit nog steeds te twijfelen, een playseat lijkt mij ook wel gaaf, maar ik heb genoeg MDF in huis om iets in elkaar te frutselen.
pi_104437665
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:21 schreef Meike26 het volgende:
De schaduwen zijn na de update wel sterk verbeterd hoor, goed, het kan nog steeds wel beter, maar de extreme kartelranden zijn nu wel weg !

Zit nog steeds te twijfelen, een playseat lijkt mij ook wel gaaf, maar ik heb genoeg MDF in huis om iets in elkaar te frutselen.
Gelukkig let ik niet echt op schaduwen maar die extreme kartelranden waren me idd. wel eens opgevallen.
Kom sinds Skyrim eigenlijk helemaal niet meer aan GT5 toe, daar gaat mijn login bonus van 200% :@
Dat kan overigens zo maar veranderen als er weer een leuke seasonal update komt.
pi_104461749
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:21 schreef Meike26 het volgende:

Mijn playseat staat zelfs op wielen :') Ze zijn duur, maar het is wel echt topkwaliteit; ik kan makkelijk een paar uur in de stoel zitten zonder ergens last van te krijgen. Maar met een kleiner budget kan je ook gewoon bij de sloop een stoel halen en inderdaad met mdf iets eraan bouwen.

Ik zit ook nog eens pal voor een scherm van 2.5 meter dus op de g krachten na denk ik soms echt op het circuit te zijn. :') Ik heb niet meer zo van een GT genoten sinds deel 1. O+
pi_104474479
De Fanatec CSR Elite is inmiddels te bestellen op de Fanatec site. 540 euro :o
  donderdag 17 november 2011 @ 14:57:13 #194
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_104475822
Gister GT5 opnieuw geïnstalleerd en ik heb het idee dat hij het nu wel doet, want wat duurde de installatie teringgggggg lang. Hij moest zo ontzettend veel grote bestanden downloaden en het ging allemaal tergend langzaam.
Dus dit weekend weer knallen racen.

Ik hoorde laatst iets over als je meerdere dagen achter elkaar het spel speelt dat je meer XP ontvangt. Klopt dit? Want dan is het verstandig om vandaag ook even het spel te spelen?
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_104476474
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 14:57 schreef davako het volgende:
Gister GT5 opnieuw geïnstalleerd en ik heb het idee dat hij het nu wel doet, want wat duurde de installatie teringgggggg lang. Hij moest zo ontzettend veel grote bestanden downloaden en het ging allemaal tergend langzaam.
Dus dit weekend weer knallen racen.

Ik hoorde laatst iets over als je meerdere dagen achter elkaar het spel speelt dat je meer XP ontvangt. Klopt dit? Want dan is het verstandig om vandaag ook even het spel te spelen?
Ja klopt, het is een soort login-bonus. Max krijg je 200% meer xp en credits. Vooral in de seasonals is dit een groot voordeel en kan het vooral qua credits flink snel gaan.
  donderdag 17 november 2011 @ 16:25:52 #196
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_104479025
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:15 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ja klopt, het is een soort login-bonus. Max krijg je 200% meer xp en credits. Vooral in de seasonals is dit een groot voordeel en kan het vooral qua credits flink snel gaan.
En staat die bonus ook nog ergens weer gegeven?
pi_104479456
Ja als je inlogt in je GT-menu, dan krijg je vanzelf een groot scherm/kader met daarin de vermelding welke login-bonus je die dag hebt. Wat ik heb gemerkt, als je je 200% bonus wilt behouden, moet je binnen ca. 32 uur opnieuw inloggen.

Zondag rijdt ik een finale race op de Nordschleife.. Word toch me een partijtje spannend zeg :D
  donderdag 17 november 2011 @ 16:40:46 #198
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_104479538
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:38 schreef Meike26 het volgende:

Zondag rijdt ik een finale race op de Nordschleife.. Word toch me een partijtje spannend zeg :D
Online georganiseerd??
  donderdag 17 november 2011 @ 17:21:55 #199
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_104480930
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:38 schreef Meike26 het volgende:
Succes! Hopelijk gaat het je beter af dan de Nederlandse taal :').

Hoeveel ronden / duur / tegen wie / etc?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_104481629
Race is online georganiseerd inderdaad. Het is de finalerace (10 races/zondagen) van een kampioensschap, het STCC (Sunday TouringCar Championship). We rijden nu 12 ronden = ca. een race van anderhalf uur ! De normale races, dus de eerste 9, waren allemaal een uur lang.

Dit is mijn wagentje O+ Iedereen rijdt met persoonlijke kleur + pers. nummer

Als je meer wil weten, stuur maar een p.m. ;)
pi_104505343
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:40 schreef Meike26 het volgende:
Race is online georganiseerd inderdaad. Het is de finalerace (10 races/zondagen) van een kampioensschap, het STCC (Sunday TouringCar Championship). We rijden nu 12 ronden = ca. een race van anderhalf uur ! De normale races, dus de eerste 9, waren allemaal een uur lang.

[ afbeelding ]
Dit is mijn wagentje O+ Iedereen rijdt met persoonlijke kleur + pers. nummer

Als je meer wil weten, stuur maar een p.m. ;)
Succes alvast! Anderhalf uur concentratie op Nordschleife lijkt me erg pittig.
  vrijdag 18 november 2011 @ 11:12:50 #202
277865 Sejt
Ondertitel
pi_104506548
Ligt eraan. Of je met een 800pk achterwielaangedreven auto over de Nordschleife dendert of met een 400pk 4WD.
Gisteren reed ik wat Timetrials (gewoon, oefenen en zo goed mogelijke tijd per auto neerzetten) over de Ring en met de Audi RS6 was het makkelijk lijnen rijden, waar de Zonda R '09 toch meer moeite kostte >:)

Ik vond m'n eigen oude auto trouwens: Honda Prelude 5th Gen. Helemaal standaard gelaten, met Comfort Soft banden, alleen een motorrevisie en de kleur gespoten, welke ik ook had. Daarmee de Ring opgegaan. Met 1 foutje toch een 8m43sec gehaald! Afgezien van dat foutje reed ik redelijk op de max, dus dat zie ik mezelf in het echt nog niet doen O-)
I love my mispoken words.
pi_104510322
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 11:12 schreef Sejt het volgende:
Ligt eraan. Of je met een 800pk achterwielaangedreven auto over de Nordschleife dendert of met een 400pk 4WD.
Gisteren reed ik wat Timetrials (gewoon, oefenen en zo goed mogelijke tijd per auto neerzetten) over de Ring en met de Audi RS6 was het makkelijk lijnen rijden, waar de Zonda R '09 toch meer moeite kostte >:)

Ik vond m'n eigen oude auto trouwens: Honda Prelude 5th Gen. Helemaal standaard gelaten, met Comfort Soft banden, alleen een motorrevisie en de kleur gespoten, welke ik ook had. Daarmee de Ring opgegaan. Met 1 foutje toch een 8m43sec gehaald! Afgezien van dat foutje reed ik redelijk op de max, dus dat zie ik mezelf in het echt nog niet doen O-)
Ik krijg dat circuit maar niet in mijn kop. Er zijn steeds een stuk of 3 punten waar ik me elke keer weer laat verrassen. Toch maar wat meer oefenen.
pi_104510383
Heerlijk driftertje in de OCD te koop, de Peugeot 205 Turbo 16 Evolution 2 Rally Car '86. Breekt constant van achteren uit maar perfect onder controle te houden.

pi_104510431
Daar zijn die AMG challenges goed voor, je kiest 1 van de eerste 4, afhankelijk waar die punten zich ergens bevinden op de baan. Ik had moeie met het hele deel na de Karussel, maar dat zit er nu ook wel in dus :)
pi_104510696
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 13:21 schreef Dutchguy het volgende:
Heerlijk driftertje in de OCD te koop, de Peugeot 205 Turbo 16 Evolution 2 Rally Car '86. Breekt constant van achteren uit maar perfect onder controle te houden.

[ afbeelding ]
Ik ben niet zo goed in driften eerlijk gezegd, niet mijn ding ! Maar ik heb in de vorige OCD een oude Toyota Celica gekocht en die is ook wel tailhappy :D
pi_104535043
Klein schopje ! Heb zojuist even het nieuwe seasonal event gereden op Time Trail, nee ik ben nog lang niet de snelste, maar ik haalde zojuist wel precies de 15.000ste plek in de online ranking ! Met een tijd van 1.46.830 in een Lotus Elise.

En dik geld verdienen natuurlijk :D
pi_104544293
Verbeeld ik mij dit trouwens of klopt het dat de driving options niet goed worden opgeslagen? In practise mode met dezelfde auto en zelfde circuit lijk ik voortdurend traction control, ABS en grip reduction aan te moeten passen.
pi_104546314
Dat probleem ervaar ik ook steeds. Bovendien lijkt grip af te nemen als je online speelt met meerdere mensen. In mijn uppie rijd ik online zekerder, komen er meer online, begint auto te glijden....echt raar.
pi_104561155
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 13:21 schreef Dutchguy het volgende:

[ afbeelding ]
Driften met 4WD? Mietje ;)
Tussen dromen en doen staat slechts het woord 'en'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')