Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:Stetoe (Cara)
Hamstert (De-Hamster)
Hippe filmpjes met goede muziekquote:Omdat de mods niet willen dat wij slowchatten over Clubs is er een forum aangemaakt. Hier kunnen wij zoveel slowchatten als we zelf willen.
Het is even een test of er genoeg mensen posten. Zo ja dan zal het forum blijven en beter gemaakt worden.
Het forum is te vinden op:
http://www.relderson.nl/clubs/index.php
Meld je aan met je VP naam. En zet bijvoorbeeld je fok naam in je sig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door vandermar op 18-10-2011 17:05:51 ]RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:32 schreef Apekoek het volgende:
GVD ik wil ultimate team op mijn iphone/ipad kunnen doen...
Dat kan ook, DM me even als je het wil weten..quote:Als ze dat uitbrengen ben ik er echt 24/7 mee bezig. Even in de kroeg kijken hoe het met je veilingen gaat. Beter van niet dus
Tip uit het EA forum: PS uit en aan zetten. Dan kun je weer in FUT. De tip werkt.
Waarom post je het niet gewoon?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:02 schreef zerokil het volgende:
[..]
[..]
Dat kan ook, DM me even als je het wil weten..
En Milan!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:06 schreef vandermar het volgende:
Amber Heard in OP![]()
![]()
En El Shaarawy is5* skill, en snel
25K waard? Is iets boven de waarde maar dan heb ik hem wel in de goede formatie.quote:
Voor mij wel, geweldige stofzuiger.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
25K waard? Is iets boven de waarde maar dan heb ik hem wel in de goede formatie.
All the boys love Mandy Lanequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:06 schreef vandermar het volgende:
Amber Heard in OP![]()
![]()
En El Shaarawy is5* skill, en snel
Hoe????????????quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:02 schreef zerokil het volgende:
[..]
[..]
Dat kan ook, DM me even als je het wil weten..
Ze is Bi héquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:46 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
All the boys love Mandy Lane![]()
wat een kenser geil wijf
Doe mij maar een 4-2-3-1 Amber Heard.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:04 schreef el-blanchito het volgende:
iemand interesse in een 433 babel?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:07 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Doe mij maar een 4-2-3-1 Cristiano Ronaldo.
Doe mij dan maar de 3-4-3 versie, die heeft veel meer openingen achterinquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:07 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Doe mij maar een 4-2-3-1 Amber Heard.
Ik niet, daar praten ze namelijk mee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:16 schreef Iceman21 het volgende:
Ik hou meer van die ene grote opening bovenin..
hoe duur?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:04 schreef el-blanchito het volgende:
iemand interesse in een 433 babel?
Dat geeft een extra dimensie aan het stokslobberen, praten terwijl die opening gevuld is. De trillingen van de stem geven net wat extra'squote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik niet, daar praten ze namelijk mee.
Je kan beter op haar neerkijken. Geeft een gevoel dat je de macht over haar hebtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:20 schreef vandermar het volgende:
Ik houd niet van poep op mijn stok en ik wil haar kunnen aankijken zonder dat er iets in zit dus blijft haar vagina over![]()
Ik denk niet dat ze tot 1.90 reiktquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:21 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Dat geeft een extra dimensie aan het stokslobberen, praten terwijl die opening gevuld is. De trillingen van de stem geven net wat extra's
[..]
Je kan beter op haar neerkijken. Geeft een gevoel dat je de macht over haar hebt
Nope, RVP is baasquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat zeg je niet omdat je Feyenoorder bent?
Tjah, dan wordt het fappen tijdens je goal-replays wel erg moeilijk inderdaadquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:27 schreef Toefjes het volgende:
Met Guidetti aan de lopende band scoren, met Torres een belabberd rendementWat is een goede vervanger voor Torres? De ultieme PL spits? (Op Rooney na, die is te duur en lelijk)
Heskey!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:27 schreef Toefjes het volgende:
Met Guidetti aan de lopende band scoren, met Torres een belabberd rendementWat is een goede vervanger voor Torres? De ultieme PL spits? (Op Rooney na, die is te duur en lelijk)
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:29 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Tjah, dan wordt het fappen tijdens je goal-replays wel erg moeilijk inderdaad
Ja wat is het nou, ik zie deze TT en denk van nice, na weken kan ik eindelijk weer eens Fifa spelen maar nu zeg jij weer dat het nog kan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik speelde anders net nog tegen iemand die met z'n keeper speelde.
Heskey? Haha, ben je nou serieus? Persie IF prijs wordt wel steeds hoger. Wellicht een interessante investering...quote:
hahaha.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nope, RVP is baas
Pace is alleen wel maar 79. Maar hij is
In het echt is Van Persie zijn top sneller dan Robben BTW.
Is onderzoek naar gedaan, stond laatst zelfs nog in een artikel ergens. Ik zal het wel even opzoeken. Het scheelde niet veel. Robben zijn start was sneller, maar RVP zijn top was hoger.quote:
Volgens mij is dat echt een of ander verzonnen faalonderzoek uit 2006 met 0 data wat ik al eens eerder heb gezien op zo'n website, maar goed, zoek maar even op jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is onderzoek naar gedaan, stond laatst zelfs nog in een artikel ergens. Ik zal het wel even opzoeken. Het scheelde niet veel. Robben zijn start was sneller, maar RVP zijn top was hoger.
Het kan niet meer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:44 schreef Thas het volgende:
[..]
[..]
Ja wat is het nou, ik zie deze TT en denk van nice, na weken kan ik eindelijk weer eens Fifa spelen maar nu zeg jij weer dat het nog kan?
Nee, was veel korter geleden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:49 schreef Thas het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt een of ander verzonnen faalonderzoek uit 2006 met 0 data wat ik al eens eerder heb gezien op zo'n website, maar goed, zoek maar even op ja
Misschien iemand die al ingelogd was voordat de nieuwe patch online kwam. Op de PS3 kan het in ieder geval niet meer met de nieuwe patch.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alleen heeft Tobi zojuist tegen iemand gespeeld die het wel lukte.
Ja wat is het nouquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alleen heeft Tobi zojuist tegen iemand gespeeld die het wel lukte.
In principe dus niet, maar hele handige mensen krijgen het dus nog voor elkaar. Tobi is de enige hier die 1 wedstrijd gehad heeft, dus denk zelf minder dan 1%quote:
Op het WK vorig jaar haalde Robben iig een hogere topsnelheid.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:55 schreef vandermar het volgende:
Het artikel stond in Der Spiegel, alleen is die website kenser traag.
Onderzoek uit 2009 was het iig dus kan wel kloppenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:58 schreef Thas het volgende:
[..]
Op het WK vorig jaar haalde Robben iig een hogere topsnelheid.
Ben je niet in de war met de vergelijking Messi / Ronaldo? Ronaldo's top ligt wat hoger dan die van Messi terwijl Messi op de eerste meters sneller weg is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Onderzoek uit 2009 was het iig dus kan wel kloppen
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:08 schreef Spierpijn888 het volgende:
Nog 1000 coins en dan is het tijd voor een teleurstelling.
Ik als psv fan zou ajax ook wel gewoon kunnen kijken vanavond hoor, is toch altijd leuk om een Nederlandse ploeg in actie te zien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:08 schreef vandermar het volgende:
Wat is dit dan, nodigen ajacieden mij uit om ajax te komen kijkenecht lol wtf cared ajax mij.
Waar zie je dat hij je uitnodigt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:08 schreef vandermar het volgende:
Wat is dit dan, nodigen wat vrienden mij uit om ajax te komen kijkenecht lol wtf cared ajax mij.
Ajax nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik als psv fan zou ajax ook wel gewoon kunnen kijken vanavond hoor, is toch altijd leuk om een Nederlandse ploeg in actie te zien.
Windows live messengerquote:
ooh, hij staat net weer op de auction voor een uurtje, 1000 start 3500 bin, doe maar een trade offerquote:
Ik moet zeggen, ik heb geen update gehad en kan ook nog steeds als keeper spelenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:44 schreef Thas het volgende:
[..]
[..]
Ja wat is het nou, ik zie deze TT en denk van nice, na weken kan ik eindelijk weer eens Fifa spelen maar nu zeg jij weer dat het nog kan?
Stond er eerst ook een op, wtf moet je met Pato op CMquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:19 schreef vandermar het volgende:
Iemand die een Pato als CM wil?staat te koop voor 45k 50k bin
Misschien speelt hij wel 5-4-1 ofzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:25 schreef zerokil het volgende:
[..]
Stond er eerst ook een op, wtf moet je met Pato op CM
71 pace toch? Ik vind dat nogal traag voor een aanvaller, zo jammer. Ik denk echt niet dat hij trager is dan een Chielini ofzo die 82 pace heeft in het echt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:30 schreef Rijst het volgende:
Ruiz gekocht 800 coins. Kijken hoe die speelt.
Maakt niet uit. Ronaldinho vind ik ook een fijn spelen. Zolang die maar balvast is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
71 pace toch? Ik vind dat nogal traag voor een aanvaller, zo jammer. Ik denk echt niet dat hij trager is dan een Chielini ofzo die 82 pace heeft in het echt.
Edit: Robinho als CM, Di Natale als CM
Cambiasso in de juiste formatie voor 7600 gekocht als CM. Mooi, keurige middenvelder voor in mijn team.
Babacarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:46 schreef GuRBuH het volgende:
Canadezen kunnen niet passen, al is Hutchinson wel een baas. Weg drmee. Nu Senegal silvers maken
Doe toch is een linkje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:46 schreef GuRBuH het volgende:
Canadezen kunnen niet passen, al is Hutchinson wel een baas. Weg drmee. Nu Senegal silvers maken
Dat was vanmiddag rond een uurtje of 1-2. Ik heb nu op de 360 een patch gedownload dus misschien is het nu gefixed. Maar ik had die replay geplaatst, daar kon je duidelijk zien dat iemand de keeper bestuurde.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In principe dus niet, maar hele handige mensen krijgen het dus nog voor elkaar. Tobi is de enige hier die 1 wedstrijd gehad heeft, dus denk zelf minder dan 1%
Wat is je team?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat was vanmiddag rond een uurtje of 1-2. Ik heb nu op de 360 een patch gedownload dus misschien is het nu gefixed. Maar ik had die replay geplaatst, daar kon je duidelijk zien dat iemand de keeper bestuurde.
Heb trouwens bijna de coins voor Maicon bij elkaar... Maar Abate bevalt eigenlijk ook wel prima. Maar dan heb ik eigenlijk geen idee meer wie ik moet gaan halen.
heb nu nog geen coinsquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:11 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
ooh, hij staat net weer op de auction voor een uurtje, 1000 start 3500 bin, doe maar een trade offer
of een vriendenprijsje zodadelijk
Daarom doe ik meestal tournaments, word ziek van die quitters.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:18 schreef DannyDeko het volgende:
Een voorhoede van 85 hebben is niet leuk, Niemand wil tegen je spelen :s
Lavezzi - Ibra - Krasicquote:
Hoe bevalt Ibra? Heb net Di Natale gekocht maar heb het gevoel dat ik hetzelfde kan met Iaquinta. Die 85 pace van Di Natale benut je toch nooitquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Lavezzi - Ibra - Krasic
Cassano - De Rossi - Giovinco
Taiwo - Lucio - Chiellini - Abate
Buffon
Cambiasso zou nog wel kunnen maar ben op zich wel blij met De Rossi. Sneijder zou eventueel ook nog wel kunnen maar Giovinco en Cassano doen het eigenlijk prima en ze hebben 5* skills.
Ben nog steeds aan het wennen. Begon helemaal niet lekker maar ik was de pace van Cissé gewend. 1e paar wedstrijden scoorde hij helemaal niet maar nu is hij aan een inhaalslag bezig. Ook scoren mijn wingers nu wat vaker omdat hij bal vast en goede passing heeft. Zijn heading is trouwens echt goed!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:27 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hoe bevalt Ibra? Heb net Di Natale gekocht maar heb het gevoel dat ik hetzelfde kan met Iaquinta. Die 85 pace van Di Natale benut je toch nooit
Tja maar meestal zijn het die kenser servers. Bij mij staan er 55 verlies ofzo, daarvan zijn 25 terecht en de rest kom door disconnecten. Van die andere 30 keer stond ik heus wel eens achter maar toch ook vaak voor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:32 schreef Snorrenbaard het volgende:
Bij FUT disconnecten is echt het stomste wat je kan doen, je DNF wordt kaka-> weinig coins na een match -> geen contracten meer kunnen betalen -> spelers verkopen -> fucked
Dom? Als ik het zelf zou doen ja, maar die kut EA server gooit me er steeds uit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:32 schreef Snorrenbaard het volgende:
Bij FUT disconnecten is echt het stomste wat je kan doen, je DNF wordt kaka-> weinig coins na een match -> geen contracten meer kunnen betalen -> spelers verkopen -> fucked
Hm miss moet ik m ook maar eens proberen dan. Al geef ik dan al mn geld uit wat ik nog over heb dus weet t nog niet zeker..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben nog steeds aan het wennen. Begon helemaal niet lekker maar ik was de pace van Cissé gewend. 1e paar wedstrijden scoorde hij helemaal niet maar nu is hij aan een inhaalslag bezig. Ook scoren mijn wingers nu wat vaker omdat hij bal vast en goede passing heeft. Zijn heading is trouwens echt goed!
Kan gebeuren soms hequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Net weer een potje waar lekker veel werd gescoord. Binnen 7 minuten staat de tegenstander met 0-2 voor. In de 22e minuut sta ik gelukkig alweer 3-2 voor. Hij maakt in de 40e minuut nog de gelijkmaker maar in de 2e helft kom ik gelukkig weer voor met 6-3. Hij maakt in de 87e miuut nog de 6-4.
Echt bizar binnen 22 minuten gewoon 5 doelputen. Het begon echt niet relaxed voor mij, zo snel heeft er nog nooit iemand er 2 tegen mij gemaakt.
Ik dus ook he. Wedstrijd, ik 11 schoten op doel, tegenstander 3 schoten op doel. Eindstand: 3-3. Won wel na strafschoppen, maar hier geef ik geen 10K voor uit. Duurder dan Stekelenburg ffs.quote:
Zojuist na de laatste gemiste strafschop van de tegenstander gelijk: quitquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dom? Als ik het zelf zou doen ja, maar die kut EA server gooit me er steeds uit.
*Kwijl* Dit zou ik volgende week ook graag eens kunnen zeggenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Van Persie doet het wel iets beter dan Torres trouwens. Torres 1 goal uit 6 wedstrijden, van Persie 3 uit 3
Koop Silva.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Lavezzi - Ibra - Krasic
Cassano - De Rossi - Giovinco
Taiwo - Lucio - Chiellini - Abate
Buffon
Cambiasso zou nog wel kunnen maar ben op zich wel blij met De Rossi. Sneijder zou eventueel ook nog wel kunnen maar Giovinco en Cassano doen het eigenlijk prima en ze hebben 5* skills.
Cambiasso beviel uitstekend in mn serie-a ploeg. Als dat hele gedoe met chemistry enzo niet zou zijn, had ik m in al mn ploegen wel willen hebben. Is overal, en pakt altijd net de bal af van de tegenstanderquote:
Daar hebben de echte mannen De Rossi voorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Cambiasso beviel uitstekend in mn serie-a ploeg. Als dat hele gedoe met chemistry enzo niet zou zijn, had ik m in al mn ploegen wel willen hebben. Is overal, en pakt altijd net de bal af van de tegenstander
Of Cambiasso en De Rossiquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:38 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Daar hebben de echte mannen De Rossi voor
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:38 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Daar hebben de echte mannen De Rossi voor
Volgende potje 6 doelpunten in de eerste 28 minuten. deze keer met 6-3 gewonnen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Kan gebeuren soms heIk stond net binnen 17 minuten 2-0 achter en had al een rode kaart. Die kerel lagde gigantisch hard.. niet van die vertraging maar dat gestotter, alsof m'n xbox zn virusscanner even had aangezet ofzo. Uiteindelijk toch 2-3 gewonnen. Fernandinho 3x
Tja die kost nogal watquote:
De Rossi scoort genoeg bij mijquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:39 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
2 verdedigendingestelde cm's is niets voor mij tho
Eerder een downgraded versie die raket voorzetten richting 2e ring geeft en ballen inleverd bij tegenstanders lol.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:41 schreef Rijst het volgende:
IF van der Wiel gaat er voorlopig niet komen
Toch een schande dat die jongen maar mag blijven prutsen!! Zet hem nou eens een maand in Jong Ajax man.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:41 schreef Rijst het volgende:
IF van der Wiel gaat er voorlopig niet komen
Haha, meneertje "ik ga toch niet dat kenser ajax kijken dit datquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eerder een downgraded versie die raket voorzetten richting 2e ring geeft en ballen inleverd bij tegenstanders lol.
Op die ene cross bal richting Miralem 'de man van 16,25 miljoen' Sulejmani na is het ook neit veel hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:43 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Toch een schande dat die jongen maar mag blijven prutsen!! Zet hem nou eens een maand in Jong Ajax man.
Theo Janssen![]()
![]()
Mijn zusje kijkt het en ik zit aan de achter tafel met laptop dus krijg wel dingen meequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Haha, meneertje "ik ga toch niet dat kenser ajax kijken dit dat![]()
"
Ene smoes na de andere... Gij bende gewoon ne jood junge!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn zusje kijkt het en ik zit aan de achter tafel met laptop dus krijg wel dingen meeEn ja, het regent en om dan een klere eind te fietsen voor een biertje
You haz me throughquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:46 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ene smoes na de andere... Gij bende gewoon ne jood junge!
Gewonnen met 2-0. Hij bracht zelfs nog Bastos in op die LM positie nadat hij mn team al had gezien. Maar GODVERPINO wat een fucking pantzerdivisie is hetquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:48 schreef GuRBuH het volgende:
Even kijken of het een beetje wil ballen met mn negerpower Senegalezen
Ik moet tegen full gold brasil met 3 spelers vervangen door bronzes. GK, LM en LB. Rest is Maicon, Silva, Pato etc.
Doe is linkjequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Gewonnen met 2-0. Hij bracht zelfs nog Bastos in op die LM positie nadat hij mn team al had gezien. Maar GODVERPINO wat een fucking pantzerdivisie is hetAllemaal enorme torso's, lengte en pace. Dit moet het beste silverteam ooit zijn.
Lavezzi - Aguero - Gervinhoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:19 schreef DannyDeko het volgende:
Ik wil graag een leuk team met Gervinho maken maar ik wil geen lame standaard BPL team.. Creatief iemand in de zaal?
Best creatiefquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Lavezzi - Aguero - Gervinho
Boateng - Essien - Nasri
Taiwo - Lucio - Luiz - Johnson
Cesar
Maar een beetje bij elkaar geraapt hoor maar niet eens zo slecht volgens mij.
edit: wel iedereen 9 chem lijkt mij trouwens.
Ja je moet er wel wat voor over hebbenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:41 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Best creatiefLijkt me ook nog best lekker spelen, beetje duur alleen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jQSGzFAnbbIMQquote:
Koreakoreakoreakoreakoreaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel bronze of silver team, ik ga even een dozijn bronzen pakjes opentrekken. De beste speler die eruit komt, daar bouw ik m'n team omheen.
Marcus Aureliusquote:
Mijn volgend projectje worden silvers uit Ivoorkustquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel bronze of silver team, ik ga even een dozijn bronzen pakjes opentrekken. De beste speler die eruit komt, daar bouw ik m'n team omheen.
Zij zitten op 360..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:06 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Marcus Aurelius
Zijn er trouwens nog bepaalde commands voor wanneer je de bal niet hebt? Ik heb nog nooit VP gedaan...
Dat maatk FIFA juist zo leukquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:18 schreef Kamikazie het volgende:
Kap met die nutteloze trucjes man....
Backheel tikje , balverlies in de middencirkel, tegen goal. Ge-wel-dig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat maatk FIFA juist zo leuk![]()
Gruwelijke sleep beweging mat Assaidi en BOOM IN DE KRUISINGGGGGG![]()
Duss![]()
Dan moet jij niet zeuren over tricks en balverlies zeg.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan moet jij niet zeuren over tricks en balverlies zeg.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Tuurlijk , lekker trollen hahahaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zo vermoeiend dat geschuif met posities.Mathijs rekt ook steeds.
Zet goed dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:44 schreef Santello het volgende:
Ik kon niet rennen harre, knopjes van me gehackde pro niet opgeslagen :p
Haha, zeg dat nog eens?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op die ene cross bal richting Miralem 'de man van 16,25 miljoen' Sulejmani na is het ook neit veel hoor.
Lindgren komt niet. De rest antwoord niet..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:25 schreef laucas het volgende:
[..]
Kom er zo aan, lindgren is ook online volgens mij.. trommel ze op
Sorry, zat in een promotiewedstrijd. Ik ben nu een echte baas, want ik ben gepromoveerd naar de 9e divisiequote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:28 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Lindgren komt niet. De rest antwoord niet..
Zijn die dingen niet tussen 150-200 euro? Heb ik ooit op de site gezien volgens mij.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:57 schreef Santello het volgende:
Speciaal voor noir een haupage recording system aanschaffen
yesquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zijn die dingen niet tussen 150-200 euro? Heb ik ooit op de site gezien volgens mij.
Ach hij deed t prima. Ze lieten de CPU verdedigen btw. Ja is goed, potje FUT.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:13 schreef laucas het volgende:
haha nice tegen 5 verdedigers
Wat speelt mn vp kut als spits zeg, alles duurt zo lang.
Ok. Moet wel even wat spelers transferen, want wil mijn Jamaicanen even testen of heb je geen silvers? Maakt ook niet uit welk team je kiest, krijg toch een DC waarschijnlijkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:14 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ach hij deed t prima. Ze lieten de CPU verdedigen btw. Ja is goed, potje FUT.
van de vrachtwagen gevallen of geld teveel haha? kan wel wat beters bedenken voor dat geld hahahquote:
Brood? Ben je zo armquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
van de vrachtwagen gevallen of geld teveel haha? kan wel wat beters bedenken voor dat geld hahah
Ja je gaf drie 1 op 1 kansen weg. Kreeg er maar eentje in jammer genoegquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:46 schreef laucas het volgende:
Leuk potje snookz! Je was wel de betere maar wat gaf ik veel weg zeg
Geklungel ook. Moet zeggen dat ik nog nauwelijks heb gespeeld online en al helemaal niet met me Jamaicanen. Rechtervleugel is wel echt veels te snel haha.
Dat kon echt niet maar ik moest wel hard lachen om mezelf. Dat verdedigen heb ik ook nog niet onder de knie. Rematch?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:47 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja je gaf drie 1 op 1 kansen weg. Kreeg er maar eentje in jammer genoeg
2e helft was jij wel beter en dan ook echt zo'n schot van 35 meter wat er invliegt
Maar idd leuke pot!
Ik speel nog eentje tegen iemand online en daarna ga ik pitten man! Morgen misschienquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:49 schreef laucas het volgende:
[..]
Dat kon echt niet maar ik moest wel hard lachen om mezelf. Dat verdedigen heb ik ook nog niet onder de knie. Rematch?
Ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:17 schreef Fuszy het volgende:
Velthuizen wordt nu gold net zoals Pieters?
Die hebben een spits van 2 meter 3. En Koné is nu silver. Hebbe hebbe hebbe.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:08 schreef laucas het volgende:
[..]
Mijn volgend projectje worden silvers uit Ivoorkust
Nice! Ik wil ook wel een keer een toernooi winnen, maar ook al win ik de eerste wedstrijd, dan lig ik er nog uitquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:26 schreef GuRBuH het volgende:
Silver toernooi gewonnen met mn Senegalezen. Voelt bijna als cheaten
picjequote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:26 schreef GuRBuH het volgende:
Silver toernooi gewonnen met mn Senegalezen. Voelt bijna als cheaten
Inderdaad. Kan hij concurreren met Mihaylov?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:25 schreef Tim86 het volgende:
IF Velthuizen..zo nutteloos, maar ook wel terecht eigenlijk. Zijn NIF is kutttt
[ X ] Pace hoer.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:57 schreef ThisSpartais het volgende:
Ik hou echt van pace, Agbon 93 en Chicharito 92.
Chicharito maakte er in 19 wedstrijden 39 voor me. Echt een beest
Mijn game record is 117-1-15 en ik hou idd van pace, al mijn teams hebben zieke pacequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:04 schreef laucas het volgende:
En wat is je favoriete tactiek? 1-2 en dan hoge lobpass?4-3-3 en dan heel hard over de zijkant gaan rennen kan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je gaat hier niet veel medestanders vinden, dat je het maar weet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:06 schreef ThisSpartais het volgende:
Ik speel in een 4-1-2-1-2 en vind het heerlijk om langs de vleugels af te stormen met m'n pacey vleugelmids en dan naar binnen te kappen om hem vervolgens met een finesse shot in de verste hoek te plaatsen.
Of ik loop gewoon met Chicharito en ram hem der in
Vind je dat ook echt leuk? Ik heb ook wel spelers met pace voorin staan, maar om nou elke keer hetzelfde trucje te herhalen. Ieder zo zijn eigen ding, maar ik verlies liever kansloos dan 1-2 en een hoge lob of constant snel langs de lijn te rennen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:06 schreef ThisSpartais het volgende:
Ik speel in een 4-1-2-1-2 en vind het heerlijk om langs de vleugels af te stormen met m'n pacey vleugelmids en dan naar binnen te kappen om hem vervolgens met een finesse shot in de verste hoek te plaatsen.
Of ik loop gewoon met Chicharito en ram hem der in
Nicequote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:08 schreef Rijst het volgende:
ff een potje spelen met Giggs - Berbatov - Ruiz voorin.
Ik lob nooit! Ik zweer bij over de grond spelenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vind je dat ook echt leuk? Ik heb ook wel spelers met pace voorin staan, maar om nou elke keer hetzelfde trucje te herhalen. Ieder zo zijn eigen ding, maar ik verlies liever kansloos dan 1-2 en een hoge lob of constant snel langs de lijn te rennen.
Nogalquote:
Waarom dan?quote:
Had hem gister ook al gelinkt hoor maar hier:quote:
Dat is de zelfde discussie over noobtubes in shooters.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:12 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Waarom dan?
Pace zit in Fifa 12 en staat op de kaartjes van Ultimate team, waarom mag ik het dan niet gebruiken?
Chicharito is trouwens mijn favoritete speler samen met Agbonlahor
Djourou is niet de beste verdediger maar hij is goed genoeg kennelijk, want krijg bijna geen goals tegenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:13 schreef Der_Rudi het volgende:
Perfecte verdediging en dan Djourou achterin hebben??
net zei je nog 1 per wedstrijd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:15 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Djourou is niet de beste verdediger maar hij is goed genoeg kennelijk, want krijg bijna geen goals tegen
totaal niet, speel zo al sinds UT 11 en niemand heeft me er ooit iets op aangesproken.quote:
Oke.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:16 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
totaal niet, speel zo al sinds UT 11 en niemand heeft me er ooit iets op aangesproken.
Kijk: als jij met je 5 star skillers mij gaat vernederen, mag ik toch ook hard lopen?
btw; ik kan helemaal niet skillen buiten de 1 en 2 star skillmoves
haal 100 chem man, dat voel je echt. veel makkelijker om te winnen danquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:13 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Had hem gister ook al gelinkt hoor maar hier:
[ afbeelding ]
of link:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jQSGzFAnbbIMQ
Speel je wel eens zonder 100 chemistry?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:17 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
haal 100 chem man, dat voel je echt. veel makkelijker om te winnen dan
Nooit, ik ga altijd voor mensen in de 4-1-2-1-2.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Speel je wel eens zonder 100 chemistry?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:19 schreef ThisSpartais het volgende:
Deze pace discussie is totaal nutteloos.
Elke voetbalfan gaat helemaal uit z'n dak als de spits van je clubbie iemand op snelheid helemaal voorbij sprint en daarna scoort. Enkel op een game doet iedereen alsof het heiligschennis is en je nooit je run button mag indrukken.
Echt zielig
Hoe weet je dan dat het veel scheelt?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:19 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Nooit, ik ga altijd voor mensen in de 4-1-2-1-2.
Jij hebt duidelijk nog nooit een sub-gold team gehad. Silvers zijn er niet altijd in formatie/positie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:17 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
haal 100 chem man, dat voel je echt. veel makkelijker om te winnen dan
Game. Set. Matchquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het veel scheelt?
Op UT 11 speelde ik meestal met spelers in foute opstellingen omdat deze goedkoper waren en moest toen altijd het loodje leggen tegen spelers met hogere chem.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het veel scheelt?
Ik heb nog nooit met een brons team gespeeld hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:22 schreef Fuszy het volgende:
Iedereen begint met een bronze team. Dus ik neem aan dat hij het daarom weet.
+1.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:28 schreef Confetti het volgende:
Als je niet in chemistry gelooft :
Start een wedstrijd met 100 chem en 9 individual chemistry etc.
Verander dan naar een totaal andere formatie tijdens de wedstrijd.
En voila, Ronaldo wordt Sulejmani.
hahahaha je zei 'ut'quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:25 schreef ThisSpartais het volgende:
Denk gewoon effe na, dus mensen die hier voorheen zeiden dat Chem niets uitmaakt willen met 22chem tegen mijn 100chem spelen?
Dacht ut niet,
Ik vrees te weinig pace voor jou...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:33 schreef ThisSpartais het volgende:
Heb nog niet de kans gezien om met Ruiz te spelen, positie en pace?
Ik verander zovaak midden in de wedstrijd van formatie. valt best mee dan allemaal hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:28 schreef Confetti het volgende:
Als je niet in chemistry gelooft :
Start een wedstrijd met 100 chem en 9 individual chemistry etc.
Verander dan naar een totaal andere formatie tijdens de wedstrijd.
En voila, Ronaldo wordt Sulejmani.
71quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:33 schreef ThisSpartais het volgende:
Heb nog niet de kans gezien om met Ruiz te spelen, positie en pace?
Zeer lekker team moet ik zeggen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:40 schreef Fuszy het volgende:
Eredivisie Silver
4-3-3
Cabral - Fernandez/Guidetti - Beerens
Brama - IF elm - Fer
Nelom - Bouma - De vrij - Rosales
Valt nog wel wat aan te verbeteren. De rest moet ik nog bouwen
Straks word het 3-2 voor mij! Let maar opquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:41 schreef StijnDa het volgende:
Weer eens 2-2 gespeeld tegen Kamikazie, begint een beetje standaard te worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |