Doe mij maar een 4-2-3-1 Amber Heard.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:04 schreef el-blanchito het volgende:
iemand interesse in een 433 babel?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:07 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Doe mij maar een 4-2-3-1 Cristiano Ronaldo.
Doe mij dan maar de 3-4-3 versie, die heeft veel meer openingen achterinquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:07 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Doe mij maar een 4-2-3-1 Amber Heard.
Ik niet, daar praten ze namelijk mee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:16 schreef Iceman21 het volgende:
Ik hou meer van die ene grote opening bovenin..
hoe duur?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:04 schreef el-blanchito het volgende:
iemand interesse in een 433 babel?
Dat geeft een extra dimensie aan het stokslobberen, praten terwijl die opening gevuld is. De trillingen van de stem geven net wat extra'squote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik niet, daar praten ze namelijk mee.
Je kan beter op haar neerkijken. Geeft een gevoel dat je de macht over haar hebtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:20 schreef vandermar het volgende:
Ik houd niet van poep op mijn stok en ik wil haar kunnen aankijken zonder dat er iets in zit dus blijft haar vagina over![]()
Ik denk niet dat ze tot 1.90 reiktquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:21 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Dat geeft een extra dimensie aan het stokslobberen, praten terwijl die opening gevuld is. De trillingen van de stem geven net wat extra's
[..]
Je kan beter op haar neerkijken. Geeft een gevoel dat je de macht over haar hebt
Nope, RVP is baasquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat zeg je niet omdat je Feyenoorder bent?
Tjah, dan wordt het fappen tijdens je goal-replays wel erg moeilijk inderdaadquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:27 schreef Toefjes het volgende:
Met Guidetti aan de lopende band scoren, met Torres een belabberd rendementWat is een goede vervanger voor Torres? De ultieme PL spits? (Op Rooney na, die is te duur en lelijk)
Heskey!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:27 schreef Toefjes het volgende:
Met Guidetti aan de lopende band scoren, met Torres een belabberd rendementWat is een goede vervanger voor Torres? De ultieme PL spits? (Op Rooney na, die is te duur en lelijk)
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:29 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Tjah, dan wordt het fappen tijdens je goal-replays wel erg moeilijk inderdaad
Ja wat is het nou, ik zie deze TT en denk van nice, na weken kan ik eindelijk weer eens Fifa spelen maar nu zeg jij weer dat het nog kan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik speelde anders net nog tegen iemand die met z'n keeper speelde.
Heskey? Haha, ben je nou serieus? Persie IF prijs wordt wel steeds hoger. Wellicht een interessante investering...quote:
hahaha.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nope, RVP is baas
Pace is alleen wel maar 79. Maar hij is
In het echt is Van Persie zijn top sneller dan Robben BTW.
Is onderzoek naar gedaan, stond laatst zelfs nog in een artikel ergens. Ik zal het wel even opzoeken. Het scheelde niet veel. Robben zijn start was sneller, maar RVP zijn top was hoger.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |