Volgens mij is dat echt een of ander verzonnen faalonderzoek uit 2006 met 0 data wat ik al eens eerder heb gezien op zo'n website, maar goed, zoek maar even op jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is onderzoek naar gedaan, stond laatst zelfs nog in een artikel ergens. Ik zal het wel even opzoeken. Het scheelde niet veel. Robben zijn start was sneller, maar RVP zijn top was hoger.
Het kan niet meer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:44 schreef Thas het volgende:
[..]
[..]
Ja wat is het nou, ik zie deze TT en denk van nice, na weken kan ik eindelijk weer eens Fifa spelen maar nu zeg jij weer dat het nog kan?
Nee, was veel korter geleden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:49 schreef Thas het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt een of ander verzonnen faalonderzoek uit 2006 met 0 data wat ik al eens eerder heb gezien op zo'n website, maar goed, zoek maar even op ja
Misschien iemand die al ingelogd was voordat de nieuwe patch online kwam. Op de PS3 kan het in ieder geval niet meer met de nieuwe patch.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alleen heeft Tobi zojuist tegen iemand gespeeld die het wel lukte.
Ja wat is het nouquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alleen heeft Tobi zojuist tegen iemand gespeeld die het wel lukte.
In principe dus niet, maar hele handige mensen krijgen het dus nog voor elkaar. Tobi is de enige hier die 1 wedstrijd gehad heeft, dus denk zelf minder dan 1%quote:
Op het WK vorig jaar haalde Robben iig een hogere topsnelheid.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:55 schreef vandermar het volgende:
Het artikel stond in Der Spiegel, alleen is die website kenser traag.
Onderzoek uit 2009 was het iig dus kan wel kloppenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:58 schreef Thas het volgende:
[..]
Op het WK vorig jaar haalde Robben iig een hogere topsnelheid.
Ben je niet in de war met de vergelijking Messi / Ronaldo? Ronaldo's top ligt wat hoger dan die van Messi terwijl Messi op de eerste meters sneller weg is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Onderzoek uit 2009 was het iig dus kan wel kloppen
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:08 schreef Spierpijn888 het volgende:
Nog 1000 coins en dan is het tijd voor een teleurstelling.
Ik als psv fan zou ajax ook wel gewoon kunnen kijken vanavond hoor, is toch altijd leuk om een Nederlandse ploeg in actie te zien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:08 schreef vandermar het volgende:
Wat is dit dan, nodigen ajacieden mij uit om ajax te komen kijkenecht lol wtf cared ajax mij.
Waar zie je dat hij je uitnodigt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:08 schreef vandermar het volgende:
Wat is dit dan, nodigen wat vrienden mij uit om ajax te komen kijkenecht lol wtf cared ajax mij.
Ajax nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik als psv fan zou ajax ook wel gewoon kunnen kijken vanavond hoor, is toch altijd leuk om een Nederlandse ploeg in actie te zien.
Windows live messengerquote:
ooh, hij staat net weer op de auction voor een uurtje, 1000 start 3500 bin, doe maar een trade offerquote:
Ik moet zeggen, ik heb geen update gehad en kan ook nog steeds als keeper spelenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:44 schreef Thas het volgende:
[..]
[..]
Ja wat is het nou, ik zie deze TT en denk van nice, na weken kan ik eindelijk weer eens Fifa spelen maar nu zeg jij weer dat het nog kan?
Stond er eerst ook een op, wtf moet je met Pato op CMquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:19 schreef vandermar het volgende:
Iemand die een Pato als CM wil?staat te koop voor 45k 50k bin
Misschien speelt hij wel 5-4-1 ofzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:25 schreef zerokil het volgende:
[..]
Stond er eerst ook een op, wtf moet je met Pato op CM
71 pace toch? Ik vind dat nogal traag voor een aanvaller, zo jammer. Ik denk echt niet dat hij trager is dan een Chielini ofzo die 82 pace heeft in het echt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:30 schreef Rijst het volgende:
Ruiz gekocht 800 coins. Kijken hoe die speelt.
Maakt niet uit. Ronaldinho vind ik ook een fijn spelen. Zolang die maar balvast is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
71 pace toch? Ik vind dat nogal traag voor een aanvaller, zo jammer. Ik denk echt niet dat hij trager is dan een Chielini ofzo die 82 pace heeft in het echt.
Edit: Robinho als CM, Di Natale als CM
Cambiasso in de juiste formatie voor 7600 gekocht als CM. Mooi, keurige middenvelder voor in mijn team.
Babacarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:46 schreef GuRBuH het volgende:
Canadezen kunnen niet passen, al is Hutchinson wel een baas. Weg drmee. Nu Senegal silvers maken
Doe toch is een linkje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:46 schreef GuRBuH het volgende:
Canadezen kunnen niet passen, al is Hutchinson wel een baas. Weg drmee. Nu Senegal silvers maken
Dat was vanmiddag rond een uurtje of 1-2. Ik heb nu op de 360 een patch gedownload dus misschien is het nu gefixed. Maar ik had die replay geplaatst, daar kon je duidelijk zien dat iemand de keeper bestuurde.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In principe dus niet, maar hele handige mensen krijgen het dus nog voor elkaar. Tobi is de enige hier die 1 wedstrijd gehad heeft, dus denk zelf minder dan 1%
Wat is je team?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat was vanmiddag rond een uurtje of 1-2. Ik heb nu op de 360 een patch gedownload dus misschien is het nu gefixed. Maar ik had die replay geplaatst, daar kon je duidelijk zien dat iemand de keeper bestuurde.
Heb trouwens bijna de coins voor Maicon bij elkaar... Maar Abate bevalt eigenlijk ook wel prima. Maar dan heb ik eigenlijk geen idee meer wie ik moet gaan halen.
heb nu nog geen coinsquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:11 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
ooh, hij staat net weer op de auction voor een uurtje, 1000 start 3500 bin, doe maar een trade offer
of een vriendenprijsje zodadelijk
Daarom doe ik meestal tournaments, word ziek van die quitters.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:18 schreef DannyDeko het volgende:
Een voorhoede van 85 hebben is niet leuk, Niemand wil tegen je spelen :s
Lavezzi - Ibra - Krasicquote:
Hoe bevalt Ibra? Heb net Di Natale gekocht maar heb het gevoel dat ik hetzelfde kan met Iaquinta. Die 85 pace van Di Natale benut je toch nooitquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Lavezzi - Ibra - Krasic
Cassano - De Rossi - Giovinco
Taiwo - Lucio - Chiellini - Abate
Buffon
Cambiasso zou nog wel kunnen maar ben op zich wel blij met De Rossi. Sneijder zou eventueel ook nog wel kunnen maar Giovinco en Cassano doen het eigenlijk prima en ze hebben 5* skills.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |