hoiquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:24 schreef kdelase78 het volgende:
Nivea for Men, 99% van de mannen.
De behoefte is gecreeerd door de marketingafdeling.
Lekker he? Meerdere keren per week, na het sporten. Scrubje erbij.... hmmmmmquote:
Oh, sportsauna, neh, dat is niet mijn ding. Vaak nog gekleed ook. Doe mij maar een groot saunacomplex, lekker avondje/dagje weg. Opgieten enzo er bij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Lekker he? Meerdere keren per week, na het sporten. Scrubje erbij.... hmmmmm
Ah, daarom jat mijn vriend soms mijn dagcrème omdat hij af en toe een droge huid heeft.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:24 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Tot Nivea met Nivea for Men op de markt kwam had 99% van de mannen geen enkele behoefte aan die meuk. De behoefte is gecreeerd door de marketingafdeling.
jij wilt gewoon dat ding in het openbaar rondslingeren..... en toevallig kan dat in een saunaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:28 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Oh, sportsauna, neh, dat is niet mijn ding. Vaak nog gekleed ook. Doe mij maar een groot saunacomplex, lekker avondje/dagje weg. Opgieten enzo er bij.
Hehe, tell me, what's the difference between a sportsauna en een 'gewone' sauna?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:28 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Oh, sportsauna, neh, dat is niet mijn ding. Vaak nog gekleed ook. Doe mij maar een groot saunacomplex, lekker avondje/dagje weg. Opgieten enzo er bij.
Oi! stop hating hawaiiquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah, daarom jat mijn vriend soms mijn dagcrème omdat hij af en toe een droge huid heeft.
Wat een onzin zeg, en dat komt dan van iemand die Hawaizwembroeken draagt, DAT is pas gay.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:28 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
sportsauna is alleen de sauna. En dus, wat ik hoor, vrijwel altijd gekleed. Ik wil de worksquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, tell me, what's the difference between a sportsauna en een 'gewone' sauna?
Neuj, maar dat zou ik ook niet afslaan. Wat zijn opgietingen?
sauna is niet om te showen ofzo hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
jij wilt gewoon dat ding in het openbaar rondslingeren..... en toevallig kan dat in een sauna
Ik wil als ik lekker lig te zweten, niet al dat spul in mijn hawaiien zwembroek. Weet je hoe ranzig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
jij wilt gewoon dat ding in het openbaar rondslingeren..... en toevallig kan dat in een sauna
jij komt klaar als je zweet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:31 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Ik wil als ik lekker lig te zweten, niet al dat spul in mijn hawaiien zwembroek. Weet je hoe ranzig.
Moeje bij Babs zijn,.......quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
sauna is niet om te showen ofzo hoor
niet echt..... neem een douche... klaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:31 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Ik wil als ik lekker lig te zweten, niet al dat spul in mijn hawaiien zwembroek. Weet je hoe ranzig.
Mannen pijpen kon je nog tolereren van hem, maar Hawaibroeken... da's inderdaad übergay...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
...en dat komt dan van iemand die Hawaizwembroeken draagt, DAT is pas gay.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat die dat wel doet, maar meer dat jij gewoon zeurtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
Moeje bij Babs zijn,.......
[..]
niet echt..... neem een douche... klaar.
mannen pijpen in een hawaibroek is gay, zolang een van de twee niet aanwezig is, ben je gewoon een echte vent.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mannen pijpen kon je nog tolereren van hem, maar Hawaibroeken... da's inderdaad übergay...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mannen pijpen kon je nog tolereren van hem, maar Hawaibroeken... da's inderdaad übergay...
Waar zeur ik dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat die dat wel doet, maar meer dat jij gewoon zeurt
Hey, als je tegenwoordig niet bi bent, ben je niet hip!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Okay, die is of te diep of ik wil het gewoon niet snappen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mannen pijpen in een hawaibroek is gay, zolang een van de twee niet aanwezig is, ben je gewoon een echte vent.
Maar origineel!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hey, als je tegenwoordig niet bi bent, ben je niet hip!
ik heb je geloof ik al vaker horen zeggen dat je de sauna maar niks vindt toch?quote:
niet een van de mannen, de hawaibroek of t pijpen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay, die is of te diep of ik wil het gewoon niet snappen.
(2 mannen nodig, maar als 1 van de 2 weg is dan....?)
Iemand gaf als tip naar de sauna gaan. ik zei toen.... das niet mijn ding....quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb je geloof ik al vaker horen zeggen dat je de sauna maar niks vindt toch?
Hehe. Have fun doing that.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet een van de mannen, de hawaibroek of t pijpen.
Ik l*l maar wat. Moet even mn werk van me afzetten en zo de was op gaan vouwen
Geen idee, ik hoor mezelf nooit zeuren ;-)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
Iemand gaf als tip naar de sauna gaan. ik zei toen.... das niet mijn ding....
Als dat zeuren is, wat doen vrouwen dan?
ik ga boodschappen doen, koken, op de bank ploffen, bier drinken en voetbal kijkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe. Have fun doing that.
Wel, om het geheel mooi af te sluiten ga ik dadelijk hardlopen, crosstrainer en "planken" (buikspieroefeningen) in de sportschool en daarna eens lekker een stoomsauna nemen! Ha!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga boodschappen doen, koken, op de bank ploffen, bier drinken en voetbal kijken
Ha!
ik zei vaker, niet nu net.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
Iemand gaf als tip naar de sauna gaan. ik zei toen.... das niet mijn ding....
Als dat zeuren is, wat doen vrouwen dan?
Toevallig, ik jou ook nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoor mezelf nooit zeuren ;-)
Voetbal? Ik weet wel dat Ajax vanavond is, maar dat wordt ruk natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga boodschappen doen, koken, op de bank ploffen, bier drinken en voetbal kijken
Ha!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zei vaker, niet nu net.
Nu zeuren je iig, wijf.
volgens mij doe jij hetquote:zeuren
veelvuldig en langdurig klagen over weinig belangrijke zaken
o jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:42 schreef rival het volgende:
[..]
waar haal je dan het lef vandaan om eerst te gaan internetten?
Daarom moet ik ook bier drinkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voetbal? Ik weet wel dat Ajax vanavond is, maar dat wordt ruk natuurlijk.
succes, have fun maak er wat van enzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o ja
Nou, ik ga was opvouwen, koken, hoofdstuk lezen. In EHBO-boek en dan naar mn derde les.
Ik hoop dat jullie alles geven.quote:
dat is het enige dat ik ook hoop, dat ze het iig gaan proberen.... zoals ze afgelopen weekend gingen vechten toen ze nog maar met 10 man stonden....quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie alles geven.
Vooral omdat jullie dan dit weekend uitgeput zijn als jullie tegen ons moeten.
vind het best leuk en interessant.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
succes, have fun maak er wat van enzo
Ik denk voor het eerst sinds tijden idd dat het wel weer een beetje spannend kan worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
dat is het enige dat ik ook hoop, dat ze het iig gaan proberen.... zoals ze afgelopen weekend gingen vechten toen ze nog maar met 10 man stonden....
Ik denk dat we eindelijk weer een echte klassieker gaan zien eigenlijk
Waarom volg je een EHBO-cursus eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vind het best leuk en interessant.
Alleen beetje jammer dat ik elke keer een stap naar voren moet doen als de lerares vraagt wie het het eerste wil proberen. Als ik me niet steeds aanbiedt, komt niemand uit zichzelf.
dat wilde ik al heel lang, maar t kwam er steeds niet van.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom volg je een EHBO-cursus eigenlijk?
Goed! Net lekker op vakantie geweest en zoquote:
Zou ik ook wel willen inderdaad, gewoon zodat je in noodgevallen weet wat je moet doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat wilde ik al heel lang, maar t kwam er steeds niet van.
Nu moest mn moeder afgelopen zomer de buurman reanimeren die een hartaanval kreeg in de tuin en vond ik het echt tijd...
En toen bleek ook nog dat mn verzekering het vergoeddus dat was mooi meegenomen (volgend jaar ws niet meer, dus moest t ook echt nu)
Ah, dat is wel begrijpelijk idd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat wilde ik al heel lang, maar t kwam er steeds niet van.
Nu moest mn moeder afgelopen zomer de buurman reanimeren die een hartaanval kreeg in de tuin en vond ik het echt tijd...
En toen bleek ook nog dat mn verzekering het vergoedtdus dat was mooi meegenomen (volgend jaar ws niet meer, dus moest t ook echt nu)
Het gevaar schuilt 'm er wel in dat sommige mensen met zo'n diploma ook denken half arts te zijn, terwijl je met een beetje gezond verstand ook wel ongeveer weet wat je moet doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen inderdaad, gewoon zodat je in noodgevallen weet wat je moet doen
o leuk! (allebei)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goed! Net lekker op vakantie geweest en zoEn ik mag vrijdag voor het eerst naar het televizierring gala
dat geldt voor verbinden enzo wel, maar hartmassage en mond op mond beademing moet je wel goed doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het gevaar schuilt 'm er wel in dat sommige mensen met zo'n diploma ook denken half arts te zijn, terwijl je met een beetje gezond verstand ook wel ongeveer weet wat je moet doen.
Ik bedoel meer in noodsituaties. Als je kan reanimeren tot er hulp komt is dat fijn, dat is ook wel goed. Maar je moet gewoon in noodsituaties altijd hulp inschakelen in plaats van zelf aanklooien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat geldt voor verbinden enzo wel, maar hartmassage en mond op mond beademing moet je wel goed doen.
Ik vind het alleen niet prettig dat ik omstanders dan moet gaan vertellen wat ze moeten doen. Dat is voor een deel automatisme als je in zon situatie zit ws, maar ik vind het toch lastig om te doen denk ik.
'meneer kunt u bellen en zeggen bla bla....' niet helemaal iets voor mij, maar rustig blijven in ernstige situaties kan ik wel.
zo las ik het ook echt niet hoor. Ik stoort me ook aan de betweterige manier waarop mensen soms kunnen communiceren in dat soort situaties.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik bedoel meer in noodsituaties. Als je kan reanimeren tot er hulp komt is dat fijn, dat is ook wel goed. Maar je moet gewoon in noodsituaties altijd hulp inschakelen in plaats van zelf aanklooien.
Met wat gezond verstand kom je ook een heel eind.
Omstanders vertellen wat ze moeten doen? Reken er maar niet op dat een van de ramptoeristen je te hulp schiet, dat heb ik vaak zat gezien. Erg eigenlijk.
Heb er niets op tegen hoor, begrijp me niet verkeerd.
Ik kan me nog wel herinneren dat ik een paar jaar terug met een vriendin en haar broertje tijdens een stadsfestival in Apeldoorn liep, gaat haar broertje ineens onderuit, viel flauw. Er stonden denk ik wel 100 mensen omheen, ik die jongen op zijn zij gelegd (anders kan je volgens mij stikken in je tong geloof ik), wat zachts onder zijn hoofd, en een andere vriend eropuit gestuurd om wat te drinken te halen voor als hij weer bij kwam. Flauwvallen komt vaak door warmte/vocht-suikertekort geloof ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zo las ik het ook echt niet hoor. Ik stoort me ook aan de betweterige manier waarop mensen soms kunnen communiceren in dat soort situaties.
Je leert dat je iemand persoonlijk aan moet spreken, niet: wie wil me helpen, maar iemand aanwijzen die je zegt: meneer, kunt u me helpen. Dat zou wel kunnen werken.
Maar je ziet al dat niemand zich vrijwillig aanbiedt in de les, dat is alleen al een mooi voorbeeld als je vrijwilligers vraagt...
snap ik. Ik ben zelf helemaal niet zo dat ik ga staan kijken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel herinneren dat ik een paar jaar terug met een vriendin en haar broertje tijdens een stadsfestival in Apeldoorn liep, gaat haar broertje ineens onderuit, viel flauw. Er stonden denk ik wel 100 mensen omheen, ik die jongen op zijn zij gelegd (anders kan je volgens mij stikken in je tong geloof ik), wat zachts onder zijn hoofd, en een andere vriend eropuit gestuurd om wat te drinken te halen voor als hij weer bij kwam. Flauwvallen komt vaak door warmte/vocht-suikertekort geloof ik.
Pas toen hij bijkwam zij een van de omstanders "hij is weer wakker!". Waarop ik hem vertelde "ontzettende ramptoerist dat je er bent, als je nou even een handje had toegestoken in plaats van te lopen gapen!" . Ik was echt kwaad.
Idd, vooral omdat ik het zelf ook niet tof zou vinden als ik daar zou liggen en anderen vanuit sensatie-oogpunt staan te kijken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
snap ik. Ik ben zelf helemaal niet zo dat ik ga staan kijken.
Als ik niet kan helpen loop ik eerder weg.
Ik vind het wel interessant, hoor ook veel dingen die ik niet wist.
Zag ik een keer op het journaal, was een gebouw in gestort, zo'n gast die het had gezien "ja, ik heb het natuurlijk gelijk getwitterd!". Daarna pas 112 gebeld.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:41 schreef Godtje het volgende:
Ik film het meestal. Iemand moet het doen anders is er niks te zien op dumpert
Goeie gastquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zag ik een keer op het journaal, was een gebouw in gestort, zo'n gast die het had gezien "ja, ik heb het natuurlijk gelijk getwitterd!". Daarna pas 112 gebeld.
Uiteraard. Die knalt het geperste werk meteen op www.ratemydoodie.com...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:47 schreef Godtje het volgende:
Een pers fotograaf zou trouwens hetzelfde doen.
Mooi zo!quote:
Goed hoor! Ik zie je alleen af en toe wat posten in LIF dus ik vroeg me af hoe het ermee stond.quote:
http://www.whyilovethisbook.com/quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:27 schreef Cue_ het volgende:
Godt, wat was die boekenreview site ook alweer?
ik post niet alleen daar, zoals je ziet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goed hoor! Ik zie je alleen af en toe wat posten in LIF dus ik vroeg me af hoe het ermee stond.
Jij ook hierquote:
Zoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:06 schreef 100% Tukker het volgende:
Uiteraard. Het is mijn internetavond.
Goeie(avond, middag, ochtend, door halen wat niet van toepassing is)quote:
quote:
Damnquote:
Ik ben ziek tijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Damnwaar haal je de tijd vandaan?
Beterschapquote:
En wat doen ze daar dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb niks anders te doen.Al m'n matties hangen in een garagebox ergens in Enschede Zuid...
Dat klinkt leuk als je 16 bentquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Beetje blowen en smatjes vingeren.
Nee tuk, vandaag niet.quote:
Vervloekt ja.quote:
Mwhahaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Laat ik je niet hier in Singles treffen.
Wat ga jij zaterdag doen? Mag ik mee?quote:
Gaat je niks aan en nee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat ga jij zaterdag doen? Mag ik mee?
Hoe heet hij en waar ken je hem van?quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe heet hij en waar ken je hem van?
Ene Dragan van Fok!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe heet hij en waar ken je hem van?
Wel een mooie naam, Draganquote:
Het is een schuilnaam, maar het getuigt wel van goede smaak.quote:
Nee helaas niet. Ik ben niet grappigquote:
Dan noem je geen namen ook goedquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:57 schreef missbehavin het volgende:
Tijntje die bijdehand doet, het moet niet gekker worden...
Ohquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is een schuilnaam, maar het getuigt wel van goede smaak.
Ik heb me al voorgenomen dat we onze eerste zoon Dragan noemen.
Vandaar dat je niet aan de vrouw komt. Ik heb wel humor, dat zie je duidelijk af aan het aantal Fok-chicks die ik al heb gepaald.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
Nee helaas niet. Ik ben niet grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Ik ben niet grappig
[..]
Dan noem je geen namen ook goed
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vandaar dat je niet aan de vrouw komt. Ik heb wel humor, dat zie je duidelijk af aan het aantal Fok-chicks die ik al heb gepaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nee hoor ik zou niet durven.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]Straks ga je me stalken tijn.
Whut?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen evening? Is de evening niet good?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vandaar dat je niet aan de vrouw komt. Ik heb wel humor, dat zie je duidelijk af aan het aantal Fok-chicks die ik al heb gepaald.En hoeveel zijn dat er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Jij hebt een lesbische ervaring met een Fok!vrouwquote:
Zelfs jij? Alsof ik hier op een forum vol bloedgeile gewillige nymfomanes vertoef die uit zichzelf je mailbox overspoelen met PM's...quote:
Volgens mij is mijn mailbox stukquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zelfs jij? Alsof ik hier op een forum vol bloedgeile gewillige nymfomanes vertoef die uit zichzelf je mailbox overspoelen met PM's...
Ik krijg nooit PM's.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zelfs jij? Alsof ik hier op een forum vol bloedgeile gewillige nymfomanes vertoef die uit zichzelf je mailbox overspoelen met PM's...
Wat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef 100% Tukker het volgende:
Tijn nog een teug van fijne zwarte Nepal?
Had me dan niet geblocktquote:
Ik werd een tikje moe van jouw niet aflatende gewoonte om mij je blote tetten via PM te sturen. Dat leidt zo af van werken.quote:
Ja best welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ondankbaar krengquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik werd een tikje moe van jouw niet aflatende gewoonte om mij je blote tetten via PM te sturen. Dat leidt zo af van werken.
Ook vrouwen reageren hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jij wel. Je bent een vrouw. En je hebt dikke tetten. Ik ben al blij met kleinetetjes.
Maar jij hebt ook geen foto's van jezelf in je fotoboek staan! Daarom krijg je niets van Baby.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Da's nog het ergste van alles: zelfs Baby heeft me nog niks gestuurd...
Dat is het. Want een van de Fok-wetten luidt wel: Hij die zonder Fobo is, is lelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook geen foto's van jezelf in je fotoboek staan! Daarom krijg je niets van Baby.
Dus jij bent lelijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is het. Want een van de Fok-wetten luidt wel: Hij die zonder Fobo is, is lelijk.
Heel Singles weet hoe lelijk ik ben Tijn, daar hoeven we geen woorden aan vuil te maken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij bent lelijk![]()
Maar dan ben ik zeker een uitzondering op die wet
Whatever. Fok is me net iets te groot voor zulke dingen en ik loller hier liever anoniem. Ik heb niet de meest charmante postgeschiedenis. Fok is vertier voor mij, geen virtuele plek om wijfjes te playen met een hip FoBo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is het. Want een van de Fok-wetten luidt wel: Hij die zonder Fobo is, is lelijk.
Ja, ga er even serieus op in.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Whatever. Fok is me net iets te groot voor zulke dingen en ik loller hier liever anoniem. Ik heb niet de meest charmante postgeschiedenis. Fok is vertier voor mij, geen virtuele plek om wijfjes te playen met een hip FoBo.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ga er even serieus op in.
Miss, ik word weer niet begrepen!
Je posticon? Waar was ie?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ga er even serieus op in.
Miss, ik word weer niet begrepen!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:46 schreef L-E het volgende:
Beste vriend meldt terloops even dat hij bijTori Amos
zit. En dan zich nog afvragen waarom het nooit iets is geworden tussen ons he.
Omdat je me niet meeneemt naar zulke dingen, eikel.
Ik ben kennelijk nog wat nat achter de oren hier in Singles.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Meestal niet nodig. Men kent me. En de rest negeert me.
Ja en als je wil nog iets leuks achter laten ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Heel Singles weet hoe lelijk ik ben Tijn, daar hoeven we geen woorden aan vuil te maken.
Heb jij geen fobo? Nu moet ik gaan kijken zeker.
Brandweerautoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
Maar nu even heel serieus, wat is beter/stoerder/krijg je liever als kado: de Lego-brandweerwagen, of de Lego-politiehelicopter? Keuzes keuzes..
Brandweerautoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
Maar nu even heel serieus, wat is beter/stoerder/krijg je liever als kado: de Lego-brandweerwagen, of de Lego-politiehelicopter? Keuzes keuzes..
Nee joh. Want: wielenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat was mijn idee ook. Maar toen vroeg ik me af of ik het niet te vrouwelijk bekijk allemaal.
Tuk lijkt me wel zo'n hebberd ja.quote:
Wie niet?quote:
Wielen schmielen.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wielen schmielen.Je weet toch dat zo'n kind met een brandweerauto meer gaat 'vliegen' dan gaat rijden. Daarom de helicopter. Dan ziet het er wat mindel debiel uit.
Auto's kunnen vliegen ja, daar is niets debiel aan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wielen schmielen.Je weet toch dat zo'n kind met een brandweerauto meer gaat 'vliegen' dan gaat rijden. Daarom de helicopter. Dan ziet het er wat mindel debiel uit.
Inderdaad nooit naar Harry Potter gekekenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Auto's kunnen vliegen ja, daar is niets debiel aan.
Ik wil je wel ff inwerken hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben kennelijk nog wat nat achter de oren hier in Singles.
De Politiehelicopter!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
quote:
Ik heb een meisjequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En Tally en haar kroost kunnen het weten!
Je bent een lichtend voorbeeldquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[..]
Kijk Missb, zo doe je dat. BAM!
Van hoe het niet moet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent een lichtend voorbeeld
brunette.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:11 schreef ArTiC het volgende:
Keuzes keuzes....een geile brunette of toch een blondine...
quote:
Blondine!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:11 schreef ArTiC het volgende:
Blond.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:11 schreef ArTiC het volgende:
Moet ik ze weer doorsturen naar jou als ik klaar ben?quote:
nee, dank je.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Moet ik ze weer doorsturen naar jou als ik klaar ben?
Doe mij dan toch maar LegoTMquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Alleen als Tijn het voor je regelt.
Die player.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Alleen als Tijn het voor je regelt.
Ben je al weer terug jong?quote:
Hoi!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:36 schreef kdelase78 het volgende:
Ik weet dat dat klopt. Wat klopt niet?En Tijn zijn grammatica.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet dat dat klopt. Wat klopt niet?zooo jammer... ik had hoge verwachtingen van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je op hem haar gaan zitten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zooo jammer... ik had hoge verwachtingen van je
Ik weet dat dat klopt. Wat klopt niet?Goede grap! Ben jij het, Bateman?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al gedaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:43 schreef Godtje het volgende:
Dan misschien je verwachtingen naar beneden bijstellen.
Mijn verwachtingen zijn over het algemeen al erg laag, dus zoveel verschil maakt deze niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:46 schreef Godtje het volgende:
Dat zal een lekker gevoel zijn. Minder teleurstelling in het leven.
Zie de ttquote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goede grap! Ben jij het, Bateman?
Ach mensquote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zooo jammer... ik had hoge verwachtingen van je
Ze kennen jou en je zelf overschatting. Ze weten dus dat je roept dat je het niet nodig hebt om uiteindelijk als je er na dagen/weken maanden gepruts niet uitkomt er toch een externe partij moet komen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:49 schreef kdelase78 het volgende:
Waarom, oh waarom, moet ik verdomme al voor de 6de keer zeggen dat ik de ondersteuning van een externe partij niet nodig heb. Ik HAAT mailen met managementtypes. Tijd dat mijn leidinggevende weer langs komt en de vloedgolf aan onzinnige mailtjes behandeld. Ik heb wel betere dingen te doen dan managementtypes aan het werk te houden.
Ze kennen mij compleet niet. Allemaal lui waar ik 0, 1 of 2 mailtjes mee heb gewisseld. Dus dat kan het niet zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze kennen jou en je zelf overschatting. Ze weten dus dat je roept dat je het niet nodig hebt om uiteindelijk als je er na dagen/weken maanden gepruts niet uitkomt er toch een externe partij moet komen.
Misschien hebben jullie te weinig persoonlijk contact.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:03 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Ze kennen mij compleet niet. Allemaal lui waar ik 0, 1 of 2 mailtjes mee heb gewisseld. Dus dat kan het niet zijn.
Het zijn gewoon typische projectleiders/managers die weer heerlijk in een cirkeltje zitten te lullen. Normaal geen probleem, daar zijn ze voor ingehuurd. Maar kunnen ze daar niet mee wachten tot mijn huismanager weer terug is van vakantie.
Wordt een leuke wedstrijd dit weekend!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:48 schreef Godtje het volgende:
Oh en Ajax eindelijk weer gewonnen![]()
Op deze weg verder tegen de kakkerlakken
Ja, hoe krijg je dat sowieso voor elkaar. Ik heb niet eens een note, laat staan dat ik ooit geband ben.quote:
Dingen expres doen waarvan je weet dat ze niet mogen is een goed beginquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, hoe krijg je dat sowieso voor elkaar. Ik heb niet eens een note, laat staan dat ik ooit geband ben.
Ik denk dat Ajax net op tijd de smaak weer beetje te pakken heeft.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wordt een leuke wedstrijd dit weekend!
Denk niet dat Feyenoord wint, maar ik denk dat het wel spannender wordt dan de voorgaande jaren.
En goeiemorgen.
Je hebt gewoon geen ambitieniveau en het ontbreekt je aan commitment. Probeer meer out-of-the-box te denken...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:49 schreef kdelase78 het volgende:
Ik HAAT mailen met managementtypes.
Lol wut? Koffie was niet gratis?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:31 schreef Cue_ het volgende:
Zow.. ze maken hier de koffie gratis voor iedereen nu.. niet enkel meer alleen voor de planningsafdeling
Nop, hier koste het 10 cent voor het overgrote deel van het personeel. Alleen warm water was gratis.quote:
quote:
Dit opmerking had het kunnen veroorzakenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Nog niet gekotst, dus daar word ik wel vrolijk van.
Pathetisch zeg, nog nooit ergens meegemaakt...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop, hier koste het 10 cent voor het overgrote deel van het personeel. Alleen warm water was gratis.
Ik ook niet, vond het ook absurd toen ik het hoorde. Vooral dus omdat er een scheiding werd gemaakt tussen planning en niet planningspersoneel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:34 schreef HeatWave het volgende:
Pathetisch zeg, nog nooit ergens meegemaakt...
Ik denk dat dat nou weer net wat te optimistisch is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax net op tijd de smaak weer beetje te pakken heeft.
3-0
Idd, wat is dat nou? Nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lol wut? Koffie was niet gratis?.
Wat een goeie manier om je personeel zich goed te laten voelen, topmanagementquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, vond het ook absurd toen ik het hoorde. Vooral dus omdat er een scheiding werd gemaakt tussen planning en niet planningspersoneel.
Wat idioot, ook dat het niet voor iedereen geldt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop, hier koste het 10 cent voor het overgrote deel van het personeel. Alleen warm water was gratis.
Familiebedrijf die het soms niet helemaal snaptquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:36 schreef HeatWave het volgende:
Wat een goeie manier om je personeel zich goed te laten voelen, topmanagement.
Heb je griep, Missb.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Nog niet gekotst, dus daar word ik wel vrolijk van.
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit opmerking had het kunnen veroorzaken.
Familiebedrijven. Breek me de bek niet open.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Familiebedrijf die het soms niet helemaal snapt
dit opmerkingquote:
Ze zeggen dat idd altijd. Maar wist nooit wat ik er nu van moest verwachten of waarin precies.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:37 schreef Kluts het volgende:
Familiebedrijven. Breek me de bek niet open.
Ja een beetje. Maar ik mag vandaag nog beroerd zijn (ben vrij, lig dus,ook nog in bedquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja een beetje. Maar ik mag vandaag nog beroerd zijn (ben vrij, lig dus,ook nog in bed) maar daarna moet het over zijn.
Het was niet eens je eigen kat?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:40 schreef CherryLips het volgende:
Kat is nog steeds pleitos. Die zien we niet meer terug denk ikHeb ik weer. Dit is de laatste keer dat ik op katten pas.
Nee dat hoop ik niet, dat móet. Mind over matterquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan ook altijd. Lekker onder de wol kruipen en goed voor jezelf zorgen dame!
Lijkt me een goed plan, je kan beter op kinderen gaan passen lijkt mequote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:40 schreef CherryLips het volgende:
Kat is nog steeds pleitos. Die zien we niet meer terug denk ikHeb ik weer. Dit is de laatste keer dat ik op katten pas.
Bij griep werkt dat alleen dan weer niet zo.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat hoop ik niet, dat móet. Mind over matter![]()
Goed ideequote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan, je kan beter op kinderen gaan passen lijkt me.
Moeten ze eerst het kinderluikje uitvinden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan, je kan beter op kinderen gaan passen lijkt me.
Dat heet "deur"quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moeten ze eerst het kinderluikje uitvinden.
Kan ik me voorstellen, maar het is niet jouw schuld als ie niet meer terugkomt.quote:
quote:
Het baasje had gezegd dat het echt niet erg is als ze de hele nacht in de bijkeuken zitten en dat ik het kattenluikje best dicht kon doen zodat ik in ieder geval 's ochtends wist dat ze thuis waren gekomen. Maar dit weekend had ik weinig tijd en vond ik het lullig dat ze vanaf twee uur 's middags tot de volgende ochtend in de bijkeuken zaten, dus heb ik het kattenluikje opengelaten. Et voila. Diezelfde kat was vorige week ook een dag pleitos, toen heb ik het kattenluikje 's nachts dus weer op eenrichtingsverkeer gezet en toen was ze dinsdag weer terug. Maar het is nu woensdag en nog steeds niksquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, maar het is niet jouw schuld als ie niet meer terugkomt.
Maar ik zou me ook kut voelen hoor.
Volgens mij kan jij er niks aan doen als ik het zo lees.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het baasje had gezegd dat het echt niet erg is als ze de hele nacht in de bijkeuken zitten en dat ik het kattenluikje best dicht kon doen zodat ik in ieder geval 's ochtends wist dat ze thuis waren gekomen. Maar dit weekend had ik weinig tijd en vond ik het lullig dat ze vanaf twee uur 's middags tot de volgende ochtend in de bijkeuken zaten, dus heb ik het kattenluikje opengelaten. Et voila. Diezelfde kat was vorige week ook een dag pleitos, toen heb ik het kattenluikje 's nachts dus weer op eenrichtingsverkeer gezet en toen was ze dinsdag weer terug. Maar het is nu woensdag en nog steeds niks
Al dacht ik 'r gister wel in de tuin te zien, maar dat was een andere kat
Hoezo weer? Dit is mijn allereerste ooitquote:
Pfff, flauwe grapjes die elke mongol direct door heeft zouden gewoon moeten mogenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dingen expres doen waarvan je weet dat ze niet mogen is een goed begin.
What happened dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:56 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Hoezo weer? Dit is mijn allereerste ooit
[..]
Pfff, flauwe grapjes die elke mongol direct door heeft zouden gewoon moeten mogen
Die huizen staan leegquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:54 schreef Kluts het volgende:
Misschien handig om de buren even te vragen of ze ook willen opletten of de kat weer in de buurt komt. Meestal komen ze wel gewoon terug namelijk, en anders de dierenambulance bellen, als er dan een dooie kat wordt gevonden die aan het signalement voldoet kunnen ze het je laten weten.
Zo goedkoop? Bij vorige werkgever 26 cent per bakkie, 6cent voor warm waterquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet dat je me nu voor een gewetensdillemablok zet he.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:56 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Hoezo weer? Dit is mijn allereerste ooit
[..]
Pfff, flauwe grapjes die elke mongol direct door heeft zouden gewoon moeten mogen
quote:
Is dat alles?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:59 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Dude zat te zeuren over een grote ad op de FB, dus ik adviseerde een adblocker.
Hoe wil je dat betalen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo goedkoop? Bij vorige werkgever 26 cent per bakkie, 6cent voor warm water
Chipknipquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe wil je dat betalen?
een dubbie is nog makkelijk in een automaat te stoppen.
We houden er over op. Meer nieuws morgen na 12:00quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je weet dat je me nu voor een gewetensdillemablok zet he.
Ja, had ff niet aan HW gedacht, sorry HW.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:02 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
We houden er over op. Meer nieuws morgen na 12:00
Ik ben er even 6 posts nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, had ff niet aan HW gedacht, sorry HW.
Oh wat erg, op je werk...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:04 schreef Kluts het volgende:
Bij ons op werk is elke vrijdagmiddag ook de drank gratis.
Maar bij ons zuipen ze teveel, ik hoorde dat met het weekendje weg afgelopen weekend een van mijn collega's midden op straat bij een bushokje zwaar over haar nek was gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |