Ja een beetje. Maar ik mag vandaag nog beroerd zijn (ben vrij, lig dus,ook nog in bedquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja een beetje. Maar ik mag vandaag nog beroerd zijn (ben vrij, lig dus,ook nog in bed) maar daarna moet het over zijn.
Het was niet eens je eigen kat?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:40 schreef CherryLips het volgende:
Kat is nog steeds pleitos. Die zien we niet meer terug denk ikHeb ik weer. Dit is de laatste keer dat ik op katten pas.
Nee dat hoop ik niet, dat móet. Mind over matterquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan ook altijd. Lekker onder de wol kruipen en goed voor jezelf zorgen dame!
Lijkt me een goed plan, je kan beter op kinderen gaan passen lijkt mequote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:40 schreef CherryLips het volgende:
Kat is nog steeds pleitos. Die zien we niet meer terug denk ikHeb ik weer. Dit is de laatste keer dat ik op katten pas.
Bij griep werkt dat alleen dan weer niet zo.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat hoop ik niet, dat móet. Mind over matter![]()
Goed ideequote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan, je kan beter op kinderen gaan passen lijkt me.
Moeten ze eerst het kinderluikje uitvinden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan, je kan beter op kinderen gaan passen lijkt me.
Dat heet "deur"quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moeten ze eerst het kinderluikje uitvinden.
Kan ik me voorstellen, maar het is niet jouw schuld als ie niet meer terugkomt.quote:
quote:
Het baasje had gezegd dat het echt niet erg is als ze de hele nacht in de bijkeuken zitten en dat ik het kattenluikje best dicht kon doen zodat ik in ieder geval 's ochtends wist dat ze thuis waren gekomen. Maar dit weekend had ik weinig tijd en vond ik het lullig dat ze vanaf twee uur 's middags tot de volgende ochtend in de bijkeuken zaten, dus heb ik het kattenluikje opengelaten. Et voila. Diezelfde kat was vorige week ook een dag pleitos, toen heb ik het kattenluikje 's nachts dus weer op eenrichtingsverkeer gezet en toen was ze dinsdag weer terug. Maar het is nu woensdag en nog steeds niksquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, maar het is niet jouw schuld als ie niet meer terugkomt.
Maar ik zou me ook kut voelen hoor.
Volgens mij kan jij er niks aan doen als ik het zo lees.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het baasje had gezegd dat het echt niet erg is als ze de hele nacht in de bijkeuken zitten en dat ik het kattenluikje best dicht kon doen zodat ik in ieder geval 's ochtends wist dat ze thuis waren gekomen. Maar dit weekend had ik weinig tijd en vond ik het lullig dat ze vanaf twee uur 's middags tot de volgende ochtend in de bijkeuken zaten, dus heb ik het kattenluikje opengelaten. Et voila. Diezelfde kat was vorige week ook een dag pleitos, toen heb ik het kattenluikje 's nachts dus weer op eenrichtingsverkeer gezet en toen was ze dinsdag weer terug. Maar het is nu woensdag en nog steeds niks
Al dacht ik 'r gister wel in de tuin te zien, maar dat was een andere kat
Hoezo weer? Dit is mijn allereerste ooitquote:
Pfff, flauwe grapjes die elke mongol direct door heeft zouden gewoon moeten mogenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dingen expres doen waarvan je weet dat ze niet mogen is een goed begin.
What happened dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:56 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Hoezo weer? Dit is mijn allereerste ooit
[..]
Pfff, flauwe grapjes die elke mongol direct door heeft zouden gewoon moeten mogen
Die huizen staan leegquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:54 schreef Kluts het volgende:
Misschien handig om de buren even te vragen of ze ook willen opletten of de kat weer in de buurt komt. Meestal komen ze wel gewoon terug namelijk, en anders de dierenambulance bellen, als er dan een dooie kat wordt gevonden die aan het signalement voldoet kunnen ze het je laten weten.
Zo goedkoop? Bij vorige werkgever 26 cent per bakkie, 6cent voor warm waterquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop, hier koste het 10 cent voor het overgrote deel van het personeel. Alleen warm water was gratis.
Je weet dat je me nu voor een gewetensdillemablok zet he.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:56 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Hoezo weer? Dit is mijn allereerste ooit
[..]
Pfff, flauwe grapjes die elke mongol direct door heeft zouden gewoon moeten mogen
quote:
Is dat alles?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:59 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Dude zat te zeuren over een grote ad op de FB, dus ik adviseerde een adblocker.
Hoe wil je dat betalen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo goedkoop? Bij vorige werkgever 26 cent per bakkie, 6cent voor warm water
Chipknipquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe wil je dat betalen?
een dubbie is nog makkelijk in een automaat te stoppen.
We houden er over op. Meer nieuws morgen na 12:00quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je weet dat je me nu voor een gewetensdillemablok zet he.
Ja, had ff niet aan HW gedacht, sorry HW.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:02 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
We houden er over op. Meer nieuws morgen na 12:00
Ik ben er even 6 posts nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, had ff niet aan HW gedacht, sorry HW.
Oh wat erg, op je werk...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:04 schreef Kluts het volgende:
Bij ons op werk is elke vrijdagmiddag ook de drank gratis.
Maar bij ons zuipen ze teveel, ik hoorde dat met het weekendje weg afgelopen weekend een van mijn collega's midden op straat bij een bushokje zwaar over haar nek was gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |