hoiquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:24 schreef kdelase78 het volgende:
Nivea for Men, 99% van de mannen.
De behoefte is gecreeerd door de marketingafdeling.
Lekker he? Meerdere keren per week, na het sporten. Scrubje erbij.... hmmmmmquote:
Oh, sportsauna, neh, dat is niet mijn ding. Vaak nog gekleed ook. Doe mij maar een groot saunacomplex, lekker avondje/dagje weg. Opgieten enzo er bij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Lekker he? Meerdere keren per week, na het sporten. Scrubje erbij.... hmmmmm
Ah, daarom jat mijn vriend soms mijn dagcrème omdat hij af en toe een droge huid heeft.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:24 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Tot Nivea met Nivea for Men op de markt kwam had 99% van de mannen geen enkele behoefte aan die meuk. De behoefte is gecreeerd door de marketingafdeling.
jij wilt gewoon dat ding in het openbaar rondslingeren..... en toevallig kan dat in een saunaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:28 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Oh, sportsauna, neh, dat is niet mijn ding. Vaak nog gekleed ook. Doe mij maar een groot saunacomplex, lekker avondje/dagje weg. Opgieten enzo er bij.
Hehe, tell me, what's the difference between a sportsauna en een 'gewone' sauna?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:28 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Oh, sportsauna, neh, dat is niet mijn ding. Vaak nog gekleed ook. Doe mij maar een groot saunacomplex, lekker avondje/dagje weg. Opgieten enzo er bij.
Oi! stop hating hawaiiquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah, daarom jat mijn vriend soms mijn dagcrème omdat hij af en toe een droge huid heeft.
Wat een onzin zeg, en dat komt dan van iemand die Hawaizwembroeken draagt, DAT is pas gay.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:28 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
sportsauna is alleen de sauna. En dus, wat ik hoor, vrijwel altijd gekleed. Ik wil de worksquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, tell me, what's the difference between a sportsauna en een 'gewone' sauna?
Neuj, maar dat zou ik ook niet afslaan. Wat zijn opgietingen?
sauna is niet om te showen ofzo hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
jij wilt gewoon dat ding in het openbaar rondslingeren..... en toevallig kan dat in een sauna
Ik wil als ik lekker lig te zweten, niet al dat spul in mijn hawaiien zwembroek. Weet je hoe ranzig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
jij wilt gewoon dat ding in het openbaar rondslingeren..... en toevallig kan dat in een sauna
jij komt klaar als je zweet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:31 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Ik wil als ik lekker lig te zweten, niet al dat spul in mijn hawaiien zwembroek. Weet je hoe ranzig.
Moeje bij Babs zijn,.......quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
sauna is niet om te showen ofzo hoor
niet echt..... neem een douche... klaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:31 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Ik wil als ik lekker lig te zweten, niet al dat spul in mijn hawaiien zwembroek. Weet je hoe ranzig.
Mannen pijpen kon je nog tolereren van hem, maar Hawaibroeken... da's inderdaad übergay...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
...en dat komt dan van iemand die Hawaizwembroeken draagt, DAT is pas gay.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat die dat wel doet, maar meer dat jij gewoon zeurtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
Moeje bij Babs zijn,.......
[..]
niet echt..... neem een douche... klaar.
mannen pijpen in een hawaibroek is gay, zolang een van de twee niet aanwezig is, ben je gewoon een echte vent.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mannen pijpen kon je nog tolereren van hem, maar Hawaibroeken... da's inderdaad übergay...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mannen pijpen kon je nog tolereren van hem, maar Hawaibroeken... da's inderdaad übergay...
Waar zeur ik dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat die dat wel doet, maar meer dat jij gewoon zeurt
Hey, als je tegenwoordig niet bi bent, ben je niet hip!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Okay, die is of te diep of ik wil het gewoon niet snappen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mannen pijpen in een hawaibroek is gay, zolang een van de twee niet aanwezig is, ben je gewoon een echte vent.
Maar origineel!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hey, als je tegenwoordig niet bi bent, ben je niet hip!
ik heb je geloof ik al vaker horen zeggen dat je de sauna maar niks vindt toch?quote:
niet een van de mannen, de hawaibroek of t pijpen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay, die is of te diep of ik wil het gewoon niet snappen.
(2 mannen nodig, maar als 1 van de 2 weg is dan....?)
Iemand gaf als tip naar de sauna gaan. ik zei toen.... das niet mijn ding....quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb je geloof ik al vaker horen zeggen dat je de sauna maar niks vindt toch?
Hehe. Have fun doing that.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet een van de mannen, de hawaibroek of t pijpen.
Ik l*l maar wat. Moet even mn werk van me afzetten en zo de was op gaan vouwen
Geen idee, ik hoor mezelf nooit zeuren ;-)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
Iemand gaf als tip naar de sauna gaan. ik zei toen.... das niet mijn ding....
Als dat zeuren is, wat doen vrouwen dan?
ik ga boodschappen doen, koken, op de bank ploffen, bier drinken en voetbal kijkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe. Have fun doing that.
Wel, om het geheel mooi af te sluiten ga ik dadelijk hardlopen, crosstrainer en "planken" (buikspieroefeningen) in de sportschool en daarna eens lekker een stoomsauna nemen! Ha!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga boodschappen doen, koken, op de bank ploffen, bier drinken en voetbal kijken
Ha!
ik zei vaker, niet nu net.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
Iemand gaf als tip naar de sauna gaan. ik zei toen.... das niet mijn ding....
Als dat zeuren is, wat doen vrouwen dan?
Toevallig, ik jou ook nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoor mezelf nooit zeuren ;-)
Voetbal? Ik weet wel dat Ajax vanavond is, maar dat wordt ruk natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga boodschappen doen, koken, op de bank ploffen, bier drinken en voetbal kijken
Ha!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zei vaker, niet nu net.
Nu zeuren je iig, wijf.
volgens mij doe jij hetquote:zeuren
veelvuldig en langdurig klagen over weinig belangrijke zaken
o jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:42 schreef rival het volgende:
[..]
waar haal je dan het lef vandaan om eerst te gaan internetten?
Daarom moet ik ook bier drinkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voetbal? Ik weet wel dat Ajax vanavond is, maar dat wordt ruk natuurlijk.
succes, have fun maak er wat van enzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o ja
Nou, ik ga was opvouwen, koken, hoofdstuk lezen. In EHBO-boek en dan naar mn derde les.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |