Gister op DD.. een filmpje van een oude kerel die een videotestament had.. en daarin vertelde dat hij zijn kostbaarste schat naliet aan zijn zoon.. Zijn dildocollectie.quote:
DD? Dol Dwaze Dagen is tripple Dquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gister op DD.. een filmpje van een oude kerel die een videotestament had.. en daarin vertelde dat hij zijn kostbaarste schat naliet aan zijn zoon.. Zijn dildocollectie.
Het filmpje werd als nep beschouwt
Ook hamburger?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:29 schreef rival het volgende:
ik kan heel veel van DD maken....
maar dat niet
kijkt droevig... of niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat is niet een ui te noemen. Dat is default, niks dus.
Eerder neutraal. .vrolijk is mondhoeken omhoog, droevig is mondhoeken naar benee.. deze zijn rechtquote:
ah right, dacht alquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat is niet een ui te noemen. Dat is default, niks dus.
noem jij dat lekker neutraal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eerder neutraal. .vrolijk is mondhoeken omhoog, droevig is mondhoeken naar benee.. deze zijn recht
Je hebt gelijk komkommerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eerder neutraal. .vrolijk is mondhoeken omhoog, droevig is mondhoeken naar benee.. deze zijn recht
Ook niet bananenkrom hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Komkommers zijn dan weer zelden recht..
Die regels liggen vast bij de EU, hoe krom ze mogen zijn. Dat is niet heel krom.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Komkommers zijn dan weer zelden recht..
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die regels liggen vast bij de EU, hoe krom ze mogen zijn. Dat is niet heel krom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, tenminste mbt de supermarkten enzo. (geen idee of dat weer is geschrapt)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:59 schreef Godtje het volgende:
Die regels liggen vast bij de EU, hoe krom ze mogen zijn. Dat is niet heel krom.
Misschien eens langs de markt gaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:01 schreef kdelase78 het volgende:
Nou die ik ken, kom je verdacht lastig mee bij de g-spot.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Been there, done that. Gisteren nog een 300 reply topic
mits je hem vangtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Er loopt een fazant door de tuin. vanavond bbq!
Mooi MIquote:
volgens mij heeft die fazant de kat opgegeten. de andere kat vindt hem in ieder geval niet boeiend.quote:
Zombiefazantenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:28 schreef CherryLips het volgende:
gvd drie fazanten. het lijkt sleepwalkers wel, maar dan met fazanten
Ze komen je halen CLquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:28 schreef CherryLips het volgende:
gvd drie fazanten. het lijkt sleepwalkers wel, maar dan met fazanten
quote:
Ja oeh, 8 secondenquote:
Wat jij wilt joh.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:33 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
8 seconden, 8 jaar, je grapje blijft een herhaling
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:32 schreef CherryLips het volgende:
en een enorme aandachtshoer. kolere zeg.
Je hebt ze dus niet gevangen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:35 schreef CherryLips het volgende:
De invasie is alweer voorbij. Volgens mij was het reisgezelschap op doorreis.
Geen fazantje op tafel dus vanavond?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:35 schreef CherryLips het volgende:
De invasie is alweer voorbij. Volgens mij was het reisgezelschap op doorreis.
Jij hebt toch geen fazant nodig? Jij hebt al genoeg vlees rondlopen in de tuinquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen fazantje op tafel dus vanavond?
Hoe vaak moet ik nu nog uitleggen dat ie niet lekker is?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen fazant nodig? Jij hebt al genoeg vlees rondlopen in de tuin
Heb je een stukje geproefd dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nu nog uitleggen dat ie niet lekker is?
Hoe weet je dat? Al een keer een stukje bil er van afgesneden en opgebakken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nu nog uitleggen dat ie niet lekker is?
Spuit 11quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:44 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Al een keer een stukje bil er van afgesneden en opgebakken?
Ik ook niet, dus heb ik wat gedaan moest worden gedaan en ben lekker naar huis gegaan. Nóg misselijk en licht in mijn hoofd. Ik wil niet ziek wordenquote:
quote:
Ik heb me ingelezen. En ik hou sowieso niet zo van varken.quote:
Ik welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb me ingelezen. En ik hou sowieso niet zo van varken.
Je mag het proberen, denk dat hij eerder een hap uit jou neemt dan andersomquote:
Ik heb nu wel een grote bek, maar kan zo'n beest toch geen kwaad doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je mag het proberen, denk dat hij eerder een hap uit jou neemt dan andersom
Ik gebruik gewoon minder woorden om tot dezelfde vraag te komenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:51 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Ik had een uitbreiding op jouw vraag
Ik denk dat het schokapparaat daar anders over denkt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je mag het proberen, denk dat hij eerder een hap uit jou neemt dan andersom
Jij suggereert het rauw eten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon minder woorden om tot dezelfde vraag te komen
ik zou hem niet zelf doodmaken. maar opeten zonder problemen hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een grote bek, maar kan zo'n beest toch geen kwaad doen.
Als het moet wss wel, maar liever niet tot die tijdquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:55 schreef rival het volgende:
Als het moet, dan maak ik het trouwens ook zonder problemen dood
Ja ik zou 'm vooral kwaad makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:52 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Ik denk dat het schokapparaat daar anders over denkt.
Ik denk dat ik eerst gras ofzo zou gaan etenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het moet wss wel, maar liever niet tot die tijd
Nee ik zou het zeker niet graag doen, maar als het moet dan moet het hequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het moet wss wel, maar liever niet tot die tijd
Wat je niet kunt verteren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerst gras ofzo zou gaan eten
bloembollenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerst gras ofzo zou gaan eten
Precies, ik eet mijn eigen huisdieren echt wel op, als het anders betekend dat ik er aan ga.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Nee ik zou het zeker niet graag doen, maar als het moet dan moet het he
Die heeft mijn moeder moeten eten vroeger, daar heeft ze het nog overquote:
He Memoquote:
Ik denk niet dat ik het zou kunnen, of in ieder geval met heel veel moeitequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:59 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Precies, ik eet mijn eigen huisdieren echt wel op, als het anders betekend dat ik er aan ga.
Klinkt.. ingewikkeldquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Koppijnnurofen
hopelijk snel over, kan ik me verder verdiepen in het Orestes complex en de katathymische crisis
Heb ik mooi een probleem.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:59 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Precies, ik eet mijn eigen huisdieren echt wel op, als het anders betekend dat ik er aan ga.
Oma hier.....quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die heeft mijn moeder moeten eten vroeger, daar heeft ze het nog over
Geen resultaten gevonden voor katathymische crisisquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Koppijnnurofen
hopelijk snel over, kan ik me verder verdiepen in het Orestes complex en de katathymische crisis
als je 4 dagen niet eet zal het je vast iets minder moeite kostenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het zou kunnen, of in ieder geval met heel veel moeite
ja dat heeft Wertham bedachtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:03 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Geen resultaten gevonden voor katathymische crisis
oh wow
Ik ga heel graag niet dood.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het zou kunnen, of in ieder geval met heel veel moeite
4 dagen maar?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
als je 4 dagen niet eet zal het je vast iets minder moeite kosten
Krise (in het Duits) heeft wel wat resultaten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dat heeft Wertham bedachten er is weinig over te vinden, vrij irritant
Ach nee, daar kun je een dag op teren, per hamster.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:05 schreef CherryLips het volgende:
Die twee hamsters van me zetten weinig zoden aan de dijk, denk ik
4 dagen overleef ik welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
als je 4 dagen niet eet zal het je vast iets minder moeite kosten
Nu wil ik het zienquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:06 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb net n filmpje gemaakt van May,. maar als ik die plaats krijg ik denk ik de dierenbescherming op mn dak
lastige materie dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:04 schreef Memento-Mori het volgende:
op de engelse term is wel wat meer te vinden, catathymic crisis dus
Mietje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat ik na 4 dagen wel begin met slachten ja
sneu of simpelweg gemeen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:13 schreef Ripley het volgende:
Het is heel sneu, maar ik word altijd zo vrolijk van deze:
Hij toverde wel een glimlach op m'n gezichtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:13 schreef Ripley het volgende:
Dan heb ik 4 dagen de tijd om ander voedsel te vinden, moet lukkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
ik zei niet dat je na die 4 dagen weer wat kreeg....
Die heeft m'n moeder als ringtone als ik belquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:13 schreef Ripley het volgende:
Wat is daar sneu aan dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:13 schreef Ripley het volgende:
op zolder achter je kast?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan heb ik 4 dagen de tijd om ander voedsel te vinden, moet lukken
Sad to say.. yesquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je weleens 4 dagen niks gegeten?
jij bent nog nooit ECHT ziek geweest?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je weleens 4 dagen niks gegeten?
Ouchquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heeft m'n moeder als ringtone als ik bel
definieer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:17 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
jij bent nog nooit ECHT ziek geweest?
Je kan de deur niet uit want daar lopen Nazi Zombies.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dan ga ik de jungle achter mijn huis in om vallen te zetten
4046m²quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap het niet met vierkante meter etc
Dat maakt het alleen maar extra spannendquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan de deur niet uit want daar lopen Nazi Zombies.
Het is een tijd geleden hoor. Het was een raar soort 'lekker' gevoel, maar in mijn huidige mindset is dat vast anders.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
damn...
Ik kan me er niks bij voorstellen, ik weet hoe ik me voel als ik 1 dag niks eet
4046 vierkante meter = 40,46 vierkante decameter = 0,4046 vierkante hectometer = 0,004046 vierkante kilometer (komma 6 plaatsen opschuiven)quote:
niks binnen houden staat niet gelijk aan niks eten volgens mij.... (er wordt dan vast wel iets opgenomen / binnen gehouden toch?)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:20 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Nou, dat je dus geen hap binnen houdt.
met choppers in hun car.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar extra spannend
Ah, zes plaatsen, dank jequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:22 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
4046 vierkante meter = 40,46 vierkante decameter = 0,4046 vierkante hectometer = 0,004046 vierkante kilometer (komma 6 plaatsen opschuiven)
ohquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, volgens mij gaan er meer nulletjes af
Als jij het gelijk er weer uitspuugt, heeft de maagwand, laat staan de darmen geen enkele kans op het op te nemen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
niks binnen houden staat niet gelijk aan niks eten volgens mij.... (er wordt dan vast wel iets opgenomen / binnen gehouden toch?)
bewust 4 dagen niks gegeten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is een tijd geleden hoor. Het was een raar soort 'lekker' gevoel, maar in mijn huidige mindset is dat vast anders.
dan nog kan ik me niet herinneren dat 4 dagen achter elkaar te hebben gehad....quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:24 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Als jij het gelijk er weer uitspuugt, heeft de maagwand, laat staan de darmen geen enkele kans op het op te nemen.
bij mij op de opleiding vind ik dat dom en schokkend ja. 1. Universitair en 2. Alpha'squote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
maar iemand die ergens een d of t verkeerd zet is dom?
normaal 1 komma per stap: millimeter, centimeter, decimeter, meter, decameter, hectometer, kilometerquote:
In mijn ogen welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
maar iemand die ergens een d of t verkeerd zet is dom?
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
bewust 4 dagen niks gegeten?
damn jij had het zwaar te pakken
meters, vierkante meters en kubieke meters is basisschool rekenen materie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bij mij op de opleiding vind ik dat dom en schokkend ja. 1. Universitair en 2. Alpha's
dan mag je toch verwachten dat men de Nederlandse taal beheerst
Ik heb ook m'n momenten gehad toen ik 16 wasquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
bewust 4 dagen niks gegeten?
damn jij had het zwaar te pakken
Het kofschip ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:27 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
meters, vierkante meters en kubieke meters is basisschool rekenen materie.
ik weet heus wel 1 km =1000 meter etc maar hoevel een of ander raar getal in vierkante meters in vierkante km's is heb ik nooit gehad hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:27 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
meters, vierkante meters en kubieke meters is basisschool rekenen materie.
quote:
mijn maag knort al als ik er aan denkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook m'n momenten gehad toen ik 16 was.
Maar toen waren daar gelukkig chocolade en biefstukquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook m'n momenten gehad toen ik 16 was.
Ik heb het wel gehad, maar ik gebruik het nooit. Ik wist niet meer hoeveel plekken de komma moest opschuivenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik weet heus wel 1 km =1000 meter etc maar hoevel een of ander raar getal in vierkante meters in km's is heb ik nooit gehad hoor
En 22 kilo verder...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar toen waren daar gelukkig chocolade en biefstuk
Hmmm biefstukquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar toen waren daar gelukkig chocolade en biefstuk
dan rekenen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het kofschip gebruikt men vaker
Vierkante (centi)meters is 100% zeker basisschoolmaterie. Voor kubieke durf ik niet mijn hand in het vuur te steken, maar daar ben ik 99% zeker van.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik weet heus wel 1 km =1000 meter etc maar hoevel een of ander raar getal in vierkante meters in vierkante km's is heb ik nooit gehad hoor
Maar daar is niet veel voor nodig he?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
mijn maag knort al als ik er aan denk
ja ik weet ook wel dat 6x6 cm= 36 cm2 maar het herleiden naar meters of kilometers weet ik echt nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:31 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Vierkante (centi)meters is 100% zeker basisschoolmaterie. Voor kubieke durf ik niet mijn hand in het vuur te steken, maar daar ben ik 99% zeker van.
Daar heb je een punt!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar daar is niet veel voor nodig he?
goeie combo.... kan je steeds spugen en weer wat anders etenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:35 schreef missbehavin het volgende:
Nu ben ik misselijk én heb ik honger
Ik ben ook ongeveer 12 kilo te zwaar nuquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was toen wel 10 kilo te licht, nu maar 12 te zwaar
dat dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:39 schreef Kluts het volgende:
Rekenen ligt me totaal niet, ik kan wel redelijk hoofdrekenen en zulks, maar zodra het over hectometers en dergelijke gaat ben je me kwijt. Ik heb het ook eigenlijk nooit nodig, dus vandaar dat je het ws. makkelijk vergeet.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ook ongeveer 12 kilo te zwaar nu
Ja, datquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:39 schreef Kluts het volgende:
Rekenen ligt me totaal niet, ik kan wel redelijk hoofdrekenen en zulks, maar zodra het over hectometers en dergelijke gaat ben je me kwijt. Ik heb het ook eigenlijk nooit nodig, dus vandaar dat je het ws. makkelijk vergeet.
Precies. Ik heb gewoon altijd de tyfus aan rekenen en wiskundige toestanden gehad. Hoewel ik sommige Wiskunde B dingen dan wel weer leuk vond.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat dus
ik vind dat ik rekentechnisch een goede algemene kennis heb, maar hoev aak zal iemand vragen hey M-M we kunnen een stuk grond kopen van 525 vierkante meter, hoeveel vierkante kilometer is dat? dan neem ik wel genoegen met de wetenschap 525 vierkante meter hoor
Volgens dokter, moeder, mezelf, bmi.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:42 schreef Memento-Mori het volgende:
te zwaar volgens wie cl? want jij bent echt niet dik ofzo
Ik wil cl wel eens zien, volgens mij is die heel lief.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:42 schreef Memento-Mori het volgende:
te zwaar volgens wie cl? want jij bent echt niet dik ofzo
nou ik heb niet t idee dat jij heul vadsig bent heur. zelfs ik heb n gezond bmi en heb t idee dat ik vadsiger ben dan jijquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens dokter, moeder, mezelf, bmi.
Ik heb alleen niet echt de discipline om er iets aan te doen dus ik moet m'n mond houden
Altijd prettig die mening van anderequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens dokter, moeder, mezelf, bmi.
Ik heb alleen niet echt de discipline om er iets aan te doen dus ik moet m'n mond houden
Wiskundequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies. Ik heb gewoon altijd de tyfus aan rekenen en wiskundige toestanden gehad. Hoewel ik sommige Wiskunde B dingen dan wel weer leuk vond.
Ik vond juist wiskunde, natuurkunde e.d. leukquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies. Ik heb gewoon altijd de tyfus aan rekenen en wiskundige toestanden gehad. Hoewel ik sommige Wiskunde B dingen dan wel weer leuk vond.
Ik ben een appeltje. Dunne armpjes en beentjes en smalle schouders en FLOP buikquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nou ik heb niet t idee dat jij heul vadsig bent heur. zelfs ik heb n gezond bmi en heb t idee dat ik vadsiger ben dan jij
Ze heeft zo haar momenten..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil cl wel eens zien, volgens mij is die heel lief.
Ik denk dat je de uitspraak van een dokter niet echt onder mening kunt scharen (hihi scharenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Altijd prettig die mening van andere
Jaaaa!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:46 schreef Memento-Mori het volgende:
zeg CL-ekke, zin om in november mee te gaan naar de kerstmarkt in de grotten in Valkenburg?
Natuurkunde vind ik nog steeds geweldig. Wiskunde B vrijwel helemaal kwijt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vond juist wiskunde, natuurkunde e.d. leuk
Van de dokter hier welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:46 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Ik denk dat je de uitspraak van een dokter niet echt onder mening kunt scharen (hihi scharen)
Nee, mijn favo vak was Nederlands.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vond juist wiskunde, natuurkunde e.d. leuk
Van wie ben jij een kloon eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:46 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Ik denk dat je de uitspraak van een dokter niet echt onder mening kunt scharen (hihi scharen)
Hier ook Nederlands, en daarna geschiedenisquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, mijn favo vak was Nederlands.En Engels en Frans. En geschiedenis.
En Maatschappijleer, want dan kon je altijd heerlijk loze discussies voeren. Net als bij de Godsdienstles.
Engels en maatschappijleer vond ik leuk, geschiedenis en scheikunde en gym ook, de rest vond ik niksquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
En Maatschappijleer, want dan kon je altijd heerlijk loze discussies voeren. Net als bij de Godsdienstles.
Ik voerde nooit een fuck uit op de middelbare school, maar ik vond het werkstukken maken voor geschiedenis altijd de highlight van het jaar. Daar haalde ik dan wel altijd goede cijfers voor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hier ook Nederlands, en daarna geschiedenisde grootste tyfushele aan wiskunde en handvaardigheid
Gezelligquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Eend gaat ook mee, exacte datum is nog niet bekend
van wat je noemt vond ik alleen Engels leuk...... Frans was een hel (vooral die heks die les gaf)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik voerde nooit een fuck uit op de middelbare school, maar ik vond het werkstukken maken voor geschiedenis altijd de highlight van het jaar. Daar haalde ik dan wel altijd goede cijfers voor.
Mijn laagste cijfer ooit was voor Wiskunde, een 0,2. Ik had alleen vraag 1a goed ofzo.Desinteresse.
Frans vond ik altijd wel moeilijk, maar wel een mooie taal. Er is nog best wat van blijven hangen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
van wat je noemt vond ik alleen Engels leuk...... Frans was een hel (vooral die heks die les gaf)
Maatschappijleer was inderdaad gewoon ff lekker discussieren tot de bel ging
Bij ons kreeg je al een 1 als je je naam goed schreefquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:50 schreef Kluts het volgende:
Mijn laagste cijfer ooit was voor Wiskunde, een 0,2. Ik had alleen vraag 1a goed ofzo.Desinteresse.
Ooit een 1 op het laatste tussenrapport, een 3 op het eindrapport voor Frans.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik voerde nooit een fuck uit op de middelbare school, maar ik vond het werkstukken maken voor geschiedenis altijd de highlight van het jaar. Daar haalde ik dan wel altijd goede cijfers voor.
ik kan zo 999 zeggen in het Fransquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Frans vond ik altijd wel moeilijk, maar wel een mooie taal. Er is nog best wat van blijven hangen.
Gym, daar had ik pas echt een hekel aan.
Ja, ik heb wel eens aan de leraar gevraagd wat in godsnaam het nut was van het kennen van bijv. de stelling van Pythagoras. Alsof ik dat nu nog gebruik! Ik zag er gewoon het praktisch nut niet van in en vond het totaal niet interessant.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:53 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Ooit een 1 op het laatste tussenrapport, een 3 op het eindrapport voor Frans.
ik vond boekverslagen maken altijd tof, met zo'n opdracht erbij die je moest betrekken op t boek. En mijn profielwerkstuk deed ik voor geschiedenisquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
dat had ik met wiskunde en later met biologiequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik een 4, tussen alle mooie cijfers. Merde!
Ik gebruik dat nog regelmatig eigenlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel eens aan de leraar gevraagd wat in godsnaam het nut was van het kennen van bijv. de stelling van Pythagoras. Alsof ik dat nu nog gebruik! Ik zag er gewoon het praktisch nut niet van in en vond het totaal niet interessant.
Boekverslagen waren bij ons altijd saai. Voor Nederlandse was het nog simpel, ik las heel veel, dus ik flanste wel wat in elkaar. Bij Engels koos ik altijd een verfilmd boek, zodat ik alleen de film hoefde te kijken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vond boekverslagen maken altijd tof, met zo'n opdracht erbij die je moest betrekken op t boek. En mijn profielwerkstuk deed ik voor geschiedenis
Hahaha! Dan is hij wel heel aanstellerig geweestquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:57 schreef Royco1 het volgende:
Ik had echt een tyfushekel aan duits, maar dat lag ook aan de leraar.
Je verwachte elk moment dat hij sieg heil ging roepen.
Ik mocht hem niet en hij mij niet, hij heeft zelfs eens geroepen dat ie wel een keer wilde boksen met me
nee bij ons was het echt uitgebreid en leuk met die opdrachten en haalde er altijd hele hoge cijfers voor dus dat was tofquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Boekverslagen waren bij ons altijd saai. Voor Nederlandse was het nog simpel, ik las heel veel, dus ik flanste wel wat in elkaar. Bij Engels koos ik altijd een verfilmd boek, zodat ik alleen de film hoefde te kijken.Ik heb ook een keer een verslag compleet uit mijn duim gezogen, had alleen de eerste en laatste bladzijde gelezen. De leraar had het niet eens door.
Was echt een dwaas.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Dan is hij wel heel aanstellerig geweest
Kheb eigenlijk altijd wel genoten van de lessen op school. Meeste waren wel interessant te noemen.
Goed he!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Nice, van het monetaire stelsel naar eetstoornissen. Only inSingles.
Ik had het met de Franse leraar. Hij had ontdekt dat hij heel populair kon worden als hij er één leerling uitpikte en die tot de grond toe afbrande. Rest van de klas vond dat prachtig. Ik was één van de weinige die hem geen toffe leraar vond, en ook één van de weinige die er totaal niet rouwig om was toen hij aan kanker overleed. Good riddance, klootzak.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:57 schreef Royco1 het volgende:
Ik had echt een tyfushekel aan duits, maar dat lag ook aan de leraar.
Je verwachte elk moment dat hij sieg heil ging roepen.
Ik mocht hem niet en hij mij niet, hij heeft zelfs eens geroepen dat ie wel een keer wilde boksen met me
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:00 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Ik had het met de Franse leraar. Hij had ontdekt dat hij heel populair kon worden als hij er één leerling uitpikte en die tot de grond toe afbrande. Rest van de klas vond dat prachtig. Ik was één van de weinige die hem geen toffe leraar vond, en ook één van de weinige die er totaal niet rauwig om was toen hij aan kanker overleed. Good riddance, klootzak.
Monetaire is geld... hmmm...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Nice, van het monetaire stelsel naar eetstoornissen. Only inSingles.
Op het mbo was de letaar juist geweldig, was net hans teeuwen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:00 schreef Kluts het volgende:
Duits. WAT een kutvak was dat idd. Die leraren waren ook altijd raar, volgens mij zijn degenen die wij hadden allemaal voortijdig overspannen van school weggegaan.
Tja ach.. je zult je leven maar zo invullen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was echt een dwaas.
Heeft later ook een keer klappen gehad van een leerling
Dat deed hij dus ook, en hij wilde mij als slachtoffer hebben, had ie niet goed ingeschat dat ik recht tegen hem in gingquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:00 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Ik had het met de Franse leraar. Hij had ontdekt dat hij heel populair kon worden als hij er één leerling uitpikte en die tot de grond toe afbrande. Rest van de klas vond dat prachtig. Ik was één van de weinige die hem geen toffe leraar vond, en ook één van de weinige die er totaal niet rauwig om was toen hij aan kanker overleed. Good riddance, klootzak.
Het MBO. Ben blij dat ik daar nooit heen ging, want dat was pas kansloos. Leraren die je adviseerden je iig ziek te melden als je niet kwam opdagen zodat je de leerplichtambtenaar niet op je dak kreeg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op het mbo was de letaar juist geweldig, was net hans teeuwen.
Was op het laatst nog de enig les waar ik naar toe ging
Voor mijn ~16de stond ik totaal niet sterk in mijn schoenen. Hij had het best nu mogen proberen (als hij niet jammerlijk was overleden hehe), ik had hem finaal onder tafel gelult.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat deed hij dus ook, en hij wilde mij als slachtoffer hebben, had ie niet goed ingeschat dat ik recht tegen hem in ging
Ik ben er ook niet veel geweest, zat liever in de stad.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het MBO. Ben blij dat ik daar nooit heen ging, want dat was pas kansloos. Leraren die je adviseerden je iig ziek te melden als je niet kwam opdagen zodat je de leerplichtambtenaar niet op je dak kreeg.En bij lowlifes in de klas die nog te dom waren om te kauwgomkauwen en in een rechte lijn te lopen tegelijkertijd. Sloeg werkelijk helemaal nergens op.
Ik had altijd mot met alle leraren omdat ik een klein hummeltje van 1.5m was met compensatiedrang. Maar omdat ik wel goed kon leren hebben ze me heel veel gematst en het hand boven het hoofd gehouden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:04 schreef MNR het volgende:
Whehe. Heb eigenlijk nooit een leraar tegen me in het harnas gejaagd. Behalve een keer... leraar Engels. Die had me beledigd en dat had ik nogal zwaar opgepakt. Weet niet wat er gebeurde, maar mocht "strafwerkregels" schrijven (dat dat nog bestaat). En toen was ik zo boos dat ik toen ik klaar was eronder had gezet: "heb je nu je zin?".
De hele les is hij echt onuitstaanbaar chagrijnig geweest. Ik was ook echt boos, hahaha!
Hahaha!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:04 schreef rival het volgende:
Mijn eerste les Duits.... ging de leraar Duitse woorden noemen en kijken wat wij daarvan konden vertalen....
hij roept iets... ik hoor mijn buurman zuchten... keine ahnung
KEINE AHNUNG![]()
klas dubbel, ik snapte em niet......
Ich hab keine anus!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:04 schreef rival het volgende:
Mijn eerste les Duits.... ging de leraar Duitse woorden noemen en kijken wat wij daarvan konden vertalen....
hij roept iets... ik hoor mijn buurman zuchten... keine ahnung
KEINE AHNUNG![]()
klas dubbel, ik snapte em niet......
Ik toen wel, en had best dat potje willen boksen tegen hem.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:03 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Voor mijn ~16de stond ik totaal niet sterk in mijn schoenen. Hij had het best nu mogen proberen (als hij niet jammerlijk was overleden hehe), ik had hem finaal onder tafel gelult.
quote:
gebruik jij gel, wax of een soort combo van de 2?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik wacht nog even tot we het weer over verzorgingsproducten voor de man gaan hebben. Dan meng ik mij weer in de discussie.
Ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren Rico Suavequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik wacht nog even tot we het weer over verzorgingsproducten voor de man gaan hebben. Dan meng ik mij weer in de discussie.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Exact gel/wax, deo, tandpasta, douchegel, shampoo, aftershave en scheerschuim. Dat zijn de spullen die een man nodig heeftquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
gebruik jij gel, wax of een soort combo van de 2?
Dat kan ik andersom niet zeggenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:08 schreef missbehavin het volgende:
Oh, ik had even niet aan rival gedacht
dat is het inderdaad wel zo'n beetje....quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:09 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Exact gel/wax, deo, tandpasta, douchegel, shampoo, aftershave en scheerschuim. Dat zijn de spullen die een man nodig heeft
Nou, ik wou het niet zeggen, maar ben blij dat jij dat wel hebt gedaan!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
dat is het inderdaad wel zo'n beetje....
en dan natuurlijk nog een potje dagcreme
Geen. Ik gebruik een tondeuse zonder kammetje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
gebruik jij gel, wax of een soort combo van de 2?
Je bent toch geen wijf! Dagcreme bij mannenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
dat is het inderdaad wel zo'n beetje....
en dan natuurlijk nog een potje dagcreme
kaal of kammen weetjewel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geen. Ik gebruik een tondeuse zonder kammetje.
Nee, zo'n uitgedroogde huid, sjonge jonge!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:13 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Je bent toch geen wijf! Dagcreme bij mannen
Dus jij loopt liever met een vent met een droge huid dan een vent met een lekker zacht huidje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:13 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Een beetje creme op je smoel smeren wordt je niet gelijk homo van hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:13 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren Rico Suave
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]Rico Suave
"I eat them raw like sushi..."
ik denk dan gelijk aan stoppeltjes en dat heb ik liever dan glad hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
Dus jij loopt liever met een vent met een droge huid dan een vent met een lekker zacht huidje?
Dat hoor ik voor het eerst
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik las iets over leraren ofzo?
En toen ineens over dagcreme, logische overgang wel.
Wij hebben n nieuwe kast in de gang voor schoenen enzoik ben er heel blij mee.
Een vent kan prima een lekker zacht huidje hebben zonder dagcreme.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
Dus jij loopt liever met een vent met een droge huid dan een vent met een lekker zacht huidje?
Dat hoor ik voor het eerst
het gaat zo makkelijk hierquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
nee van dagcreme naar een schoenenkast is een goede overgangquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wij hebben n nieuwe kast in de gang voor schoenen enzoik ben er heel blij mee.
Ik niet, ik krijg een heel droog gezicht anders, dus daar smeer ik wat opquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:20 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Een vent kan prima een lekker zacht huidje hebben zonder dagcreme.
Wat is er mis mee om je wat te verzorgen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:20 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Baby waarom zit je deze kloon eigenlijk vol te posten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:20 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Tsja, jammer voor jou dat jij dat vindt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik niet, ik krijg een heel droog gezicht anders, dus daar smeer ik wat op
ppssst... stoomsauna, goed voor de hydratering van je huid ;-)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik niet, ik krijg een heel droog gezicht anders, dus daar smeer ik wat op
her, ik houd van rare overgangen, het was geen waardeoordeelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee van dagcreme naar een schoenenkast is een goede overgang
het is zo. ik smeer het niet voor de lolquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:23 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Tsja, jammer voor jou dat jij dat vindt.
Tot Nivea met Nivea for Men op de markt kwam had 99% van de mannen geen enkele behoefte aan die meuk. De behoefte is gecreeerd door de marketingafdeling.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om je wat te verzorgen?
Saunaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:23 schreef MNR het volgende:
[..]
ppssst... stoomsauna, goed voor de hydratering van je huid ;-)
Heb je het ooit wel eens geprobeerd?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:24 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Tot Nivea met Nivea for Men op de markt kwam had 99% van de mannen geen enkele behoefte aan die meuk. De behoefte is gecreeerd door de marketingafdeling.
Bedankt voor de tip maar ik ben niet zo van de saunaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:23 schreef MNR het volgende:
[..]
ppssst... stoomsauna, goed voor de hydratering van je huid ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |