Volgens dokter, moeder, mezelf, bmi.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:42 schreef Memento-Mori het volgende:
te zwaar volgens wie cl? want jij bent echt niet dik ofzo
Ik wil cl wel eens zien, volgens mij is die heel lief.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:42 schreef Memento-Mori het volgende:
te zwaar volgens wie cl? want jij bent echt niet dik ofzo
nou ik heb niet t idee dat jij heul vadsig bent heur. zelfs ik heb n gezond bmi en heb t idee dat ik vadsiger ben dan jijquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens dokter, moeder, mezelf, bmi.
Ik heb alleen niet echt de discipline om er iets aan te doen dus ik moet m'n mond houden
Altijd prettig die mening van anderequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens dokter, moeder, mezelf, bmi.
Ik heb alleen niet echt de discipline om er iets aan te doen dus ik moet m'n mond houden
Wiskundequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies. Ik heb gewoon altijd de tyfus aan rekenen en wiskundige toestanden gehad. Hoewel ik sommige Wiskunde B dingen dan wel weer leuk vond.
Ik vond juist wiskunde, natuurkunde e.d. leukquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies. Ik heb gewoon altijd de tyfus aan rekenen en wiskundige toestanden gehad. Hoewel ik sommige Wiskunde B dingen dan wel weer leuk vond.
Ik ben een appeltje. Dunne armpjes en beentjes en smalle schouders en FLOP buikquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nou ik heb niet t idee dat jij heul vadsig bent heur. zelfs ik heb n gezond bmi en heb t idee dat ik vadsiger ben dan jij
Ze heeft zo haar momenten..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil cl wel eens zien, volgens mij is die heel lief.
Ik denk dat je de uitspraak van een dokter niet echt onder mening kunt scharen (hihi scharenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Altijd prettig die mening van andere
Jaaaa!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:46 schreef Memento-Mori het volgende:
zeg CL-ekke, zin om in november mee te gaan naar de kerstmarkt in de grotten in Valkenburg?
Natuurkunde vind ik nog steeds geweldig. Wiskunde B vrijwel helemaal kwijt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vond juist wiskunde, natuurkunde e.d. leuk
Van de dokter hier welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:46 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Ik denk dat je de uitspraak van een dokter niet echt onder mening kunt scharen (hihi scharen)
Nee, mijn favo vak was Nederlands.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vond juist wiskunde, natuurkunde e.d. leuk
Van wie ben jij een kloon eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:46 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Ik denk dat je de uitspraak van een dokter niet echt onder mening kunt scharen (hihi scharen)
Hier ook Nederlands, en daarna geschiedenisquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, mijn favo vak was Nederlands.En Engels en Frans. En geschiedenis.
En Maatschappijleer, want dan kon je altijd heerlijk loze discussies voeren. Net als bij de Godsdienstles.
Engels en maatschappijleer vond ik leuk, geschiedenis en scheikunde en gym ook, de rest vond ik niksquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
En Maatschappijleer, want dan kon je altijd heerlijk loze discussies voeren. Net als bij de Godsdienstles.
Ik voerde nooit een fuck uit op de middelbare school, maar ik vond het werkstukken maken voor geschiedenis altijd de highlight van het jaar. Daar haalde ik dan wel altijd goede cijfers voor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hier ook Nederlands, en daarna geschiedenisde grootste tyfushele aan wiskunde en handvaardigheid
Gezelligquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Eend gaat ook mee, exacte datum is nog niet bekend
van wat je noemt vond ik alleen Engels leuk...... Frans was een hel (vooral die heks die les gaf)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |