Ik had het met de Franse leraar. Hij had ontdekt dat hij heel populair kon worden als hij er één leerling uitpikte en die tot de grond toe afbrande. Rest van de klas vond dat prachtig. Ik was één van de weinige die hem geen toffe leraar vond, en ook één van de weinige die er totaal niet rouwig om was toen hij aan kanker overleed. Good riddance, klootzak.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:57 schreef Royco1 het volgende:
Ik had echt een tyfushekel aan duits, maar dat lag ook aan de leraar.
Je verwachte elk moment dat hij sieg heil ging roepen.
Ik mocht hem niet en hij mij niet, hij heeft zelfs eens geroepen dat ie wel een keer wilde boksen met me
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:00 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Ik had het met de Franse leraar. Hij had ontdekt dat hij heel populair kon worden als hij er één leerling uitpikte en die tot de grond toe afbrande. Rest van de klas vond dat prachtig. Ik was één van de weinige die hem geen toffe leraar vond, en ook één van de weinige die er totaal niet rauwig om was toen hij aan kanker overleed. Good riddance, klootzak.
Monetaire is geld... hmmm...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Nice, van het monetaire stelsel naar eetstoornissen. Only inSingles.
Op het mbo was de letaar juist geweldig, was net hans teeuwen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:00 schreef Kluts het volgende:
Duits. WAT een kutvak was dat idd. Die leraren waren ook altijd raar, volgens mij zijn degenen die wij hadden allemaal voortijdig overspannen van school weggegaan.
Tja ach.. je zult je leven maar zo invullen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was echt een dwaas.
Heeft later ook een keer klappen gehad van een leerling
Dat deed hij dus ook, en hij wilde mij als slachtoffer hebben, had ie niet goed ingeschat dat ik recht tegen hem in gingquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:00 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Ik had het met de Franse leraar. Hij had ontdekt dat hij heel populair kon worden als hij er één leerling uitpikte en die tot de grond toe afbrande. Rest van de klas vond dat prachtig. Ik was één van de weinige die hem geen toffe leraar vond, en ook één van de weinige die er totaal niet rauwig om was toen hij aan kanker overleed. Good riddance, klootzak.
Het MBO. Ben blij dat ik daar nooit heen ging, want dat was pas kansloos. Leraren die je adviseerden je iig ziek te melden als je niet kwam opdagen zodat je de leerplichtambtenaar niet op je dak kreeg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op het mbo was de letaar juist geweldig, was net hans teeuwen.
Was op het laatst nog de enig les waar ik naar toe ging
Voor mijn ~16de stond ik totaal niet sterk in mijn schoenen. Hij had het best nu mogen proberen (als hij niet jammerlijk was overleden hehe), ik had hem finaal onder tafel gelult.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat deed hij dus ook, en hij wilde mij als slachtoffer hebben, had ie niet goed ingeschat dat ik recht tegen hem in ging
Ik ben er ook niet veel geweest, zat liever in de stad.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het MBO. Ben blij dat ik daar nooit heen ging, want dat was pas kansloos. Leraren die je adviseerden je iig ziek te melden als je niet kwam opdagen zodat je de leerplichtambtenaar niet op je dak kreeg.En bij lowlifes in de klas die nog te dom waren om te kauwgomkauwen en in een rechte lijn te lopen tegelijkertijd. Sloeg werkelijk helemaal nergens op.
Ik had altijd mot met alle leraren omdat ik een klein hummeltje van 1.5m was met compensatiedrang. Maar omdat ik wel goed kon leren hebben ze me heel veel gematst en het hand boven het hoofd gehouden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:04 schreef MNR het volgende:
Whehe. Heb eigenlijk nooit een leraar tegen me in het harnas gejaagd. Behalve een keer... leraar Engels. Die had me beledigd en dat had ik nogal zwaar opgepakt. Weet niet wat er gebeurde, maar mocht "strafwerkregels" schrijven (dat dat nog bestaat). En toen was ik zo boos dat ik toen ik klaar was eronder had gezet: "heb je nu je zin?".
De hele les is hij echt onuitstaanbaar chagrijnig geweest. Ik was ook echt boos, hahaha!
Hahaha!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:04 schreef rival het volgende:
Mijn eerste les Duits.... ging de leraar Duitse woorden noemen en kijken wat wij daarvan konden vertalen....
hij roept iets... ik hoor mijn buurman zuchten... keine ahnung
KEINE AHNUNG![]()
klas dubbel, ik snapte em niet......
Ich hab keine anus!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:04 schreef rival het volgende:
Mijn eerste les Duits.... ging de leraar Duitse woorden noemen en kijken wat wij daarvan konden vertalen....
hij roept iets... ik hoor mijn buurman zuchten... keine ahnung
KEINE AHNUNG![]()
klas dubbel, ik snapte em niet......
Ik toen wel, en had best dat potje willen boksen tegen hem.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:03 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Voor mijn ~16de stond ik totaal niet sterk in mijn schoenen. Hij had het best nu mogen proberen (als hij niet jammerlijk was overleden hehe), ik had hem finaal onder tafel gelult.
quote:
gebruik jij gel, wax of een soort combo van de 2?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik wacht nog even tot we het weer over verzorgingsproducten voor de man gaan hebben. Dan meng ik mij weer in de discussie.
Ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren Rico Suavequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik wacht nog even tot we het weer over verzorgingsproducten voor de man gaan hebben. Dan meng ik mij weer in de discussie.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Exact gel/wax, deo, tandpasta, douchegel, shampoo, aftershave en scheerschuim. Dat zijn de spullen die een man nodig heeftquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
gebruik jij gel, wax of een soort combo van de 2?
Dat kan ik andersom niet zeggenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:08 schreef missbehavin het volgende:
Oh, ik had even niet aan rival gedacht
dat is het inderdaad wel zo'n beetje....quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:09 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Exact gel/wax, deo, tandpasta, douchegel, shampoo, aftershave en scheerschuim. Dat zijn de spullen die een man nodig heeft
Nou, ik wou het niet zeggen, maar ben blij dat jij dat wel hebt gedaan!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
dat is het inderdaad wel zo'n beetje....
en dan natuurlijk nog een potje dagcreme
Geen. Ik gebruik een tondeuse zonder kammetje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
gebruik jij gel, wax of een soort combo van de 2?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |