Vierkante (centi)meters is 100% zeker basisschoolmaterie. Voor kubieke durf ik niet mijn hand in het vuur te steken, maar daar ben ik 99% zeker van.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik weet heus wel 1 km =1000 meter etc maar hoevel een of ander raar getal in vierkante meters in vierkante km's is heb ik nooit gehad hoor
Maar daar is niet veel voor nodig he?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
mijn maag knort al als ik er aan denk
ja ik weet ook wel dat 6x6 cm= 36 cm2 maar het herleiden naar meters of kilometers weet ik echt nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:31 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Vierkante (centi)meters is 100% zeker basisschoolmaterie. Voor kubieke durf ik niet mijn hand in het vuur te steken, maar daar ben ik 99% zeker van.
Daar heb je een punt!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar daar is niet veel voor nodig he?
goeie combo.... kan je steeds spugen en weer wat anders etenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:35 schreef missbehavin het volgende:
Nu ben ik misselijk én heb ik honger
Ik ben ook ongeveer 12 kilo te zwaar nuquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was toen wel 10 kilo te licht, nu maar 12 te zwaar
dat dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:39 schreef Kluts het volgende:
Rekenen ligt me totaal niet, ik kan wel redelijk hoofdrekenen en zulks, maar zodra het over hectometers en dergelijke gaat ben je me kwijt. Ik heb het ook eigenlijk nooit nodig, dus vandaar dat je het ws. makkelijk vergeet.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ook ongeveer 12 kilo te zwaar nu
Ja, datquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:39 schreef Kluts het volgende:
Rekenen ligt me totaal niet, ik kan wel redelijk hoofdrekenen en zulks, maar zodra het over hectometers en dergelijke gaat ben je me kwijt. Ik heb het ook eigenlijk nooit nodig, dus vandaar dat je het ws. makkelijk vergeet.
Precies. Ik heb gewoon altijd de tyfus aan rekenen en wiskundige toestanden gehad. Hoewel ik sommige Wiskunde B dingen dan wel weer leuk vond.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat dus
ik vind dat ik rekentechnisch een goede algemene kennis heb, maar hoev aak zal iemand vragen hey M-M we kunnen een stuk grond kopen van 525 vierkante meter, hoeveel vierkante kilometer is dat? dan neem ik wel genoegen met de wetenschap 525 vierkante meter hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |