He Memoquote:
Ik denk niet dat ik het zou kunnen, of in ieder geval met heel veel moeitequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:59 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Precies, ik eet mijn eigen huisdieren echt wel op, als het anders betekend dat ik er aan ga.
Klinkt.. ingewikkeldquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Koppijnnurofen
hopelijk snel over, kan ik me verder verdiepen in het Orestes complex en de katathymische crisis
Heb ik mooi een probleem.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:59 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Precies, ik eet mijn eigen huisdieren echt wel op, als het anders betekend dat ik er aan ga.
Oma hier.....quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die heeft mijn moeder moeten eten vroeger, daar heeft ze het nog over
Geen resultaten gevonden voor katathymische crisisquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Koppijnnurofen
hopelijk snel over, kan ik me verder verdiepen in het Orestes complex en de katathymische crisis
als je 4 dagen niet eet zal het je vast iets minder moeite kostenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het zou kunnen, of in ieder geval met heel veel moeite
ja dat heeft Wertham bedachtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:03 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Geen resultaten gevonden voor katathymische crisis
oh wow
Ik ga heel graag niet dood.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het zou kunnen, of in ieder geval met heel veel moeite
4 dagen maar?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
als je 4 dagen niet eet zal het je vast iets minder moeite kosten
Krise (in het Duits) heeft wel wat resultaten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dat heeft Wertham bedachten er is weinig over te vinden, vrij irritant
Ach nee, daar kun je een dag op teren, per hamster.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:05 schreef CherryLips het volgende:
Die twee hamsters van me zetten weinig zoden aan de dijk, denk ik
4 dagen overleef ik welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
als je 4 dagen niet eet zal het je vast iets minder moeite kosten
Nu wil ik het zienquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:06 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb net n filmpje gemaakt van May,. maar als ik die plaats krijg ik denk ik de dierenbescherming op mn dak
lastige materie dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:04 schreef Memento-Mori het volgende:
op de engelse term is wel wat meer te vinden, catathymic crisis dus
Mietje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat ik na 4 dagen wel begin met slachten ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |