Gister op DD.. een filmpje van een oude kerel die een videotestament had.. en daarin vertelde dat hij zijn kostbaarste schat naliet aan zijn zoon.. Zijn dildocollectie.quote:
DD? Dol Dwaze Dagen is tripple Dquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gister op DD.. een filmpje van een oude kerel die een videotestament had.. en daarin vertelde dat hij zijn kostbaarste schat naliet aan zijn zoon.. Zijn dildocollectie.
Het filmpje werd als nep beschouwt
Ook hamburger?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:29 schreef rival het volgende:
ik kan heel veel van DD maken....
maar dat niet
kijkt droevig... of niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat is niet een ui te noemen. Dat is default, niks dus.
Eerder neutraal. .vrolijk is mondhoeken omhoog, droevig is mondhoeken naar benee.. deze zijn rechtquote:
ah right, dacht alquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat is niet een ui te noemen. Dat is default, niks dus.
noem jij dat lekker neutraal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eerder neutraal. .vrolijk is mondhoeken omhoog, droevig is mondhoeken naar benee.. deze zijn recht
Je hebt gelijk komkommerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eerder neutraal. .vrolijk is mondhoeken omhoog, droevig is mondhoeken naar benee.. deze zijn recht
Ook niet bananenkrom hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Komkommers zijn dan weer zelden recht..
Die regels liggen vast bij de EU, hoe krom ze mogen zijn. Dat is niet heel krom.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Komkommers zijn dan weer zelden recht..
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die regels liggen vast bij de EU, hoe krom ze mogen zijn. Dat is niet heel krom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, tenminste mbt de supermarkten enzo. (geen idee of dat weer is geschrapt)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:59 schreef Godtje het volgende:
Die regels liggen vast bij de EU, hoe krom ze mogen zijn. Dat is niet heel krom.
Misschien eens langs de markt gaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:01 schreef kdelase78 het volgende:
Nou die ik ken, kom je verdacht lastig mee bij de g-spot.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Been there, done that. Gisteren nog een 300 reply topic
mits je hem vangtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Er loopt een fazant door de tuin. vanavond bbq!
Mooi MIquote:
volgens mij heeft die fazant de kat opgegeten. de andere kat vindt hem in ieder geval niet boeiend.quote:
Zombiefazantenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:28 schreef CherryLips het volgende:
gvd drie fazanten. het lijkt sleepwalkers wel, maar dan met fazanten
Ze komen je halen CLquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:28 schreef CherryLips het volgende:
gvd drie fazanten. het lijkt sleepwalkers wel, maar dan met fazanten
quote:
Ja oeh, 8 secondenquote:
Wat jij wilt joh.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:33 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
8 seconden, 8 jaar, je grapje blijft een herhaling
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:32 schreef CherryLips het volgende:
en een enorme aandachtshoer. kolere zeg.
Je hebt ze dus niet gevangen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:35 schreef CherryLips het volgende:
De invasie is alweer voorbij. Volgens mij was het reisgezelschap op doorreis.
Geen fazantje op tafel dus vanavond?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:35 schreef CherryLips het volgende:
De invasie is alweer voorbij. Volgens mij was het reisgezelschap op doorreis.
Jij hebt toch geen fazant nodig? Jij hebt al genoeg vlees rondlopen in de tuinquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen fazantje op tafel dus vanavond?
Hoe vaak moet ik nu nog uitleggen dat ie niet lekker is?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen fazant nodig? Jij hebt al genoeg vlees rondlopen in de tuin
Heb je een stukje geproefd dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nu nog uitleggen dat ie niet lekker is?
Hoe weet je dat? Al een keer een stukje bil er van afgesneden en opgebakken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nu nog uitleggen dat ie niet lekker is?
Spuit 11quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:44 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Al een keer een stukje bil er van afgesneden en opgebakken?
Ik ook niet, dus heb ik wat gedaan moest worden gedaan en ben lekker naar huis gegaan. Nóg misselijk en licht in mijn hoofd. Ik wil niet ziek wordenquote:
quote:
Ik heb me ingelezen. En ik hou sowieso niet zo van varken.quote:
Ik welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb me ingelezen. En ik hou sowieso niet zo van varken.
Je mag het proberen, denk dat hij eerder een hap uit jou neemt dan andersomquote:
Ik heb nu wel een grote bek, maar kan zo'n beest toch geen kwaad doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je mag het proberen, denk dat hij eerder een hap uit jou neemt dan andersom
Ik gebruik gewoon minder woorden om tot dezelfde vraag te komenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:51 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Ik had een uitbreiding op jouw vraag
Ik denk dat het schokapparaat daar anders over denkt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je mag het proberen, denk dat hij eerder een hap uit jou neemt dan andersom
Jij suggereert het rauw eten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon minder woorden om tot dezelfde vraag te komen
ik zou hem niet zelf doodmaken. maar opeten zonder problemen hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een grote bek, maar kan zo'n beest toch geen kwaad doen.
Als het moet wss wel, maar liever niet tot die tijdquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:55 schreef rival het volgende:
Als het moet, dan maak ik het trouwens ook zonder problemen dood
Ja ik zou 'm vooral kwaad makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:52 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Ik denk dat het schokapparaat daar anders over denkt.
Ik denk dat ik eerst gras ofzo zou gaan etenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het moet wss wel, maar liever niet tot die tijd
Nee ik zou het zeker niet graag doen, maar als het moet dan moet het hequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het moet wss wel, maar liever niet tot die tijd
Wat je niet kunt verteren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerst gras ofzo zou gaan eten
bloembollenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerst gras ofzo zou gaan eten
Precies, ik eet mijn eigen huisdieren echt wel op, als het anders betekend dat ik er aan ga.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Nee ik zou het zeker niet graag doen, maar als het moet dan moet het he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |