Ben je al weer terug jong?quote:
Hoi!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:36 schreef kdelase78 het volgende:
Ik weet dat dat klopt. Wat klopt niet?En Tijn zijn grammatica.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet dat dat klopt. Wat klopt niet?zooo jammer... ik had hoge verwachtingen van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je op hem haar gaan zitten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zooo jammer... ik had hoge verwachtingen van je
Ik weet dat dat klopt. Wat klopt niet?Goede grap! Ben jij het, Bateman?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al gedaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:43 schreef Godtje het volgende:
Dan misschien je verwachtingen naar beneden bijstellen.
Mijn verwachtingen zijn over het algemeen al erg laag, dus zoveel verschil maakt deze niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:46 schreef Godtje het volgende:
Dat zal een lekker gevoel zijn. Minder teleurstelling in het leven.
Zie de ttquote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goede grap! Ben jij het, Bateman?
Ach mensquote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zooo jammer... ik had hoge verwachtingen van je
Ze kennen jou en je zelf overschatting. Ze weten dus dat je roept dat je het niet nodig hebt om uiteindelijk als je er na dagen/weken maanden gepruts niet uitkomt er toch een externe partij moet komen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:49 schreef kdelase78 het volgende:
Waarom, oh waarom, moet ik verdomme al voor de 6de keer zeggen dat ik de ondersteuning van een externe partij niet nodig heb. Ik HAAT mailen met managementtypes. Tijd dat mijn leidinggevende weer langs komt en de vloedgolf aan onzinnige mailtjes behandeld. Ik heb wel betere dingen te doen dan managementtypes aan het werk te houden.
Ze kennen mij compleet niet. Allemaal lui waar ik 0, 1 of 2 mailtjes mee heb gewisseld. Dus dat kan het niet zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze kennen jou en je zelf overschatting. Ze weten dus dat je roept dat je het niet nodig hebt om uiteindelijk als je er na dagen/weken maanden gepruts niet uitkomt er toch een externe partij moet komen.
Misschien hebben jullie te weinig persoonlijk contact.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:03 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Ze kennen mij compleet niet. Allemaal lui waar ik 0, 1 of 2 mailtjes mee heb gewisseld. Dus dat kan het niet zijn.
Het zijn gewoon typische projectleiders/managers die weer heerlijk in een cirkeltje zitten te lullen. Normaal geen probleem, daar zijn ze voor ingehuurd. Maar kunnen ze daar niet mee wachten tot mijn huismanager weer terug is van vakantie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt een leuke wedstrijd dit weekend!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:48 schreef Godtje het volgende:
Oh en Ajax eindelijk weer gewonnen![]()
Op deze weg verder tegen de kakkerlakken
Ja, hoe krijg je dat sowieso voor elkaar. Ik heb niet eens een note, laat staan dat ik ooit geband ben.quote:
Dingen expres doen waarvan je weet dat ze niet mogen is een goed beginquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, hoe krijg je dat sowieso voor elkaar. Ik heb niet eens een note, laat staan dat ik ooit geband ben.
Ik denk dat Ajax net op tijd de smaak weer beetje te pakken heeft.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wordt een leuke wedstrijd dit weekend!
Denk niet dat Feyenoord wint, maar ik denk dat het wel spannender wordt dan de voorgaande jaren.
En goeiemorgen.
Je hebt gewoon geen ambitieniveau en het ontbreekt je aan commitment. Probeer meer out-of-the-box te denken...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:49 schreef kdelase78 het volgende:
Ik HAAT mailen met managementtypes.
Lol wut? Koffie was niet gratis?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:31 schreef Cue_ het volgende:
Zow.. ze maken hier de koffie gratis voor iedereen nu.. niet enkel meer alleen voor de planningsafdeling
Nop, hier koste het 10 cent voor het overgrote deel van het personeel. Alleen warm water was gratis.quote:
quote:
Dit opmerking had het kunnen veroorzakenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Nog niet gekotst, dus daar word ik wel vrolijk van.
Pathetisch zeg, nog nooit ergens meegemaakt...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop, hier koste het 10 cent voor het overgrote deel van het personeel. Alleen warm water was gratis.
Ik ook niet, vond het ook absurd toen ik het hoorde. Vooral dus omdat er een scheiding werd gemaakt tussen planning en niet planningspersoneel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:34 schreef HeatWave het volgende:
Pathetisch zeg, nog nooit ergens meegemaakt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |