quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Ik ben niet grappig
[..]
Dan noem je geen namen ook goed
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vandaar dat je niet aan de vrouw komt. Ik heb wel humor, dat zie je duidelijk af aan het aantal Fok-chicks die ik al heb gepaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nee hoor ik zou niet durven.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]Straks ga je me stalken tijn.
Whut?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen evening? Is de evening niet good?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vandaar dat je niet aan de vrouw komt. Ik heb wel humor, dat zie je duidelijk af aan het aantal Fok-chicks die ik al heb gepaald.En hoeveel zijn dat er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Jij hebt een lesbische ervaring met een Fok!vrouwquote:
Zelfs jij? Alsof ik hier op een forum vol bloedgeile gewillige nymfomanes vertoef die uit zichzelf je mailbox overspoelen met PM's...quote:
Volgens mij is mijn mailbox stukquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zelfs jij? Alsof ik hier op een forum vol bloedgeile gewillige nymfomanes vertoef die uit zichzelf je mailbox overspoelen met PM's...
Ik krijg nooit PM's.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zelfs jij? Alsof ik hier op een forum vol bloedgeile gewillige nymfomanes vertoef die uit zichzelf je mailbox overspoelen met PM's...
Wat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef 100% Tukker het volgende:
Tijn nog een teug van fijne zwarte Nepal?
Had me dan niet geblocktquote:
Ik werd een tikje moe van jouw niet aflatende gewoonte om mij je blote tetten via PM te sturen. Dat leidt zo af van werken.quote:
Ja best welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ondankbaar krengquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik werd een tikje moe van jouw niet aflatende gewoonte om mij je blote tetten via PM te sturen. Dat leidt zo af van werken.
Ook vrouwen reageren hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jij wel. Je bent een vrouw. En je hebt dikke tetten. Ik ben al blij met kleinetetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |