Maar jij hebt ook geen foto's van jezelf in je fotoboek staan! Daarom krijg je niets van Baby.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Da's nog het ergste van alles: zelfs Baby heeft me nog niks gestuurd...
Dat is het. Want een van de Fok-wetten luidt wel: Hij die zonder Fobo is, is lelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook geen foto's van jezelf in je fotoboek staan! Daarom krijg je niets van Baby.
Dus jij bent lelijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is het. Want een van de Fok-wetten luidt wel: Hij die zonder Fobo is, is lelijk.
Heel Singles weet hoe lelijk ik ben Tijn, daar hoeven we geen woorden aan vuil te maken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij bent lelijk![]()
Maar dan ben ik zeker een uitzondering op die wet
Whatever. Fok is me net iets te groot voor zulke dingen en ik loller hier liever anoniem. Ik heb niet de meest charmante postgeschiedenis. Fok is vertier voor mij, geen virtuele plek om wijfjes te playen met een hip FoBo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is het. Want een van de Fok-wetten luidt wel: Hij die zonder Fobo is, is lelijk.
Ja, ga er even serieus op in.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Whatever. Fok is me net iets te groot voor zulke dingen en ik loller hier liever anoniem. Ik heb niet de meest charmante postgeschiedenis. Fok is vertier voor mij, geen virtuele plek om wijfjes te playen met een hip FoBo.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ga er even serieus op in.
Miss, ik word weer niet begrepen!
Je posticon? Waar was ie?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ga er even serieus op in.
Miss, ik word weer niet begrepen!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:46 schreef L-E het volgende:
Beste vriend meldt terloops even dat hij bijTori Amos
zit. En dan zich nog afvragen waarom het nooit iets is geworden tussen ons he.
Omdat je me niet meeneemt naar zulke dingen, eikel.
Ik ben kennelijk nog wat nat achter de oren hier in Singles.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Meestal niet nodig. Men kent me. En de rest negeert me.
Ja en als je wil nog iets leuks achter laten ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Heel Singles weet hoe lelijk ik ben Tijn, daar hoeven we geen woorden aan vuil te maken.
Heb jij geen fobo? Nu moet ik gaan kijken zeker.
Brandweerautoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
Maar nu even heel serieus, wat is beter/stoerder/krijg je liever als kado: de Lego-brandweerwagen, of de Lego-politiehelicopter? Keuzes keuzes..
Brandweerautoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
Maar nu even heel serieus, wat is beter/stoerder/krijg je liever als kado: de Lego-brandweerwagen, of de Lego-politiehelicopter? Keuzes keuzes..
Nee joh. Want: wielenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat was mijn idee ook. Maar toen vroeg ik me af of ik het niet te vrouwelijk bekijk allemaal.
Tuk lijkt me wel zo'n hebberd ja.quote:
Wie niet?quote:
Wielen schmielen.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wielen schmielen.Je weet toch dat zo'n kind met een brandweerauto meer gaat 'vliegen' dan gaat rijden. Daarom de helicopter. Dan ziet het er wat mindel debiel uit.
Auto's kunnen vliegen ja, daar is niets debiel aan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wielen schmielen.Je weet toch dat zo'n kind met een brandweerauto meer gaat 'vliegen' dan gaat rijden. Daarom de helicopter. Dan ziet het er wat mindel debiel uit.
Inderdaad nooit naar Harry Potter gekekenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Auto's kunnen vliegen ja, daar is niets debiel aan.
Ik wil je wel ff inwerken hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben kennelijk nog wat nat achter de oren hier in Singles.
De Politiehelicopter!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
quote:
Ik heb een meisjequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En Tally en haar kroost kunnen het weten!
Je bent een lichtend voorbeeldquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[..]
Kijk Missb, zo doe je dat. BAM!
Van hoe het niet moet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent een lichtend voorbeeld
brunette.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:11 schreef ArTiC het volgende:
Keuzes keuzes....een geile brunette of toch een blondine...
quote:
Blondine!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:11 schreef ArTiC het volgende:
Blond.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:11 schreef ArTiC het volgende:
Moet ik ze weer doorsturen naar jou als ik klaar ben?quote:
nee, dank je.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Moet ik ze weer doorsturen naar jou als ik klaar ben?
Doe mij dan toch maar LegoTMquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Alleen als Tijn het voor je regelt.
Die player.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Alleen als Tijn het voor je regelt.
Ben je al weer terug jong?quote:
Hoi!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:36 schreef kdelase78 het volgende:
Ik weet dat dat klopt. Wat klopt niet?En Tijn zijn grammatica.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet dat dat klopt. Wat klopt niet?zooo jammer... ik had hoge verwachtingen van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je op hem haar gaan zitten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zooo jammer... ik had hoge verwachtingen van je
Ik weet dat dat klopt. Wat klopt niet?Goede grap! Ben jij het, Bateman?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al gedaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:43 schreef Godtje het volgende:
Dan misschien je verwachtingen naar beneden bijstellen.
Mijn verwachtingen zijn over het algemeen al erg laag, dus zoveel verschil maakt deze niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:46 schreef Godtje het volgende:
Dat zal een lekker gevoel zijn. Minder teleurstelling in het leven.
Zie de ttquote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goede grap! Ben jij het, Bateman?
Ach mensquote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zooo jammer... ik had hoge verwachtingen van je
Ze kennen jou en je zelf overschatting. Ze weten dus dat je roept dat je het niet nodig hebt om uiteindelijk als je er na dagen/weken maanden gepruts niet uitkomt er toch een externe partij moet komen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:49 schreef kdelase78 het volgende:
Waarom, oh waarom, moet ik verdomme al voor de 6de keer zeggen dat ik de ondersteuning van een externe partij niet nodig heb. Ik HAAT mailen met managementtypes. Tijd dat mijn leidinggevende weer langs komt en de vloedgolf aan onzinnige mailtjes behandeld. Ik heb wel betere dingen te doen dan managementtypes aan het werk te houden.
Ze kennen mij compleet niet. Allemaal lui waar ik 0, 1 of 2 mailtjes mee heb gewisseld. Dus dat kan het niet zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze kennen jou en je zelf overschatting. Ze weten dus dat je roept dat je het niet nodig hebt om uiteindelijk als je er na dagen/weken maanden gepruts niet uitkomt er toch een externe partij moet komen.
Misschien hebben jullie te weinig persoonlijk contact.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:03 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Ze kennen mij compleet niet. Allemaal lui waar ik 0, 1 of 2 mailtjes mee heb gewisseld. Dus dat kan het niet zijn.
Het zijn gewoon typische projectleiders/managers die weer heerlijk in een cirkeltje zitten te lullen. Normaal geen probleem, daar zijn ze voor ingehuurd. Maar kunnen ze daar niet mee wachten tot mijn huismanager weer terug is van vakantie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt een leuke wedstrijd dit weekend!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:48 schreef Godtje het volgende:
Oh en Ajax eindelijk weer gewonnen![]()
Op deze weg verder tegen de kakkerlakken
Ja, hoe krijg je dat sowieso voor elkaar. Ik heb niet eens een note, laat staan dat ik ooit geband ben.quote:
Dingen expres doen waarvan je weet dat ze niet mogen is een goed beginquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, hoe krijg je dat sowieso voor elkaar. Ik heb niet eens een note, laat staan dat ik ooit geband ben.
Ik denk dat Ajax net op tijd de smaak weer beetje te pakken heeft.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wordt een leuke wedstrijd dit weekend!
Denk niet dat Feyenoord wint, maar ik denk dat het wel spannender wordt dan de voorgaande jaren.
En goeiemorgen.
Je hebt gewoon geen ambitieniveau en het ontbreekt je aan commitment. Probeer meer out-of-the-box te denken...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:49 schreef kdelase78 het volgende:
Ik HAAT mailen met managementtypes.
Lol wut? Koffie was niet gratis?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:31 schreef Cue_ het volgende:
Zow.. ze maken hier de koffie gratis voor iedereen nu.. niet enkel meer alleen voor de planningsafdeling
Nop, hier koste het 10 cent voor het overgrote deel van het personeel. Alleen warm water was gratis.quote:
quote:
Dit opmerking had het kunnen veroorzakenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Nog niet gekotst, dus daar word ik wel vrolijk van.
Pathetisch zeg, nog nooit ergens meegemaakt...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop, hier koste het 10 cent voor het overgrote deel van het personeel. Alleen warm water was gratis.
Ik ook niet, vond het ook absurd toen ik het hoorde. Vooral dus omdat er een scheiding werd gemaakt tussen planning en niet planningspersoneel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:34 schreef HeatWave het volgende:
Pathetisch zeg, nog nooit ergens meegemaakt...
Ik denk dat dat nou weer net wat te optimistisch is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax net op tijd de smaak weer beetje te pakken heeft.
3-0
Idd, wat is dat nou? Nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lol wut? Koffie was niet gratis?.
Wat een goeie manier om je personeel zich goed te laten voelen, topmanagementquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, vond het ook absurd toen ik het hoorde. Vooral dus omdat er een scheiding werd gemaakt tussen planning en niet planningspersoneel.
Wat idioot, ook dat het niet voor iedereen geldt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop, hier koste het 10 cent voor het overgrote deel van het personeel. Alleen warm water was gratis.
Familiebedrijf die het soms niet helemaal snaptquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:36 schreef HeatWave het volgende:
Wat een goeie manier om je personeel zich goed te laten voelen, topmanagement.
Heb je griep, Missb.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Nog niet gekotst, dus daar word ik wel vrolijk van.
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit opmerking had het kunnen veroorzaken.
Familiebedrijven. Breek me de bek niet open.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Familiebedrijf die het soms niet helemaal snapt
dit opmerkingquote:
Ze zeggen dat idd altijd. Maar wist nooit wat ik er nu van moest verwachten of waarin precies.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:37 schreef Kluts het volgende:
Familiebedrijven. Breek me de bek niet open.
Ja een beetje. Maar ik mag vandaag nog beroerd zijn (ben vrij, lig dus,ook nog in bedquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja een beetje. Maar ik mag vandaag nog beroerd zijn (ben vrij, lig dus,ook nog in bed) maar daarna moet het over zijn.
Het was niet eens je eigen kat?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:40 schreef CherryLips het volgende:
Kat is nog steeds pleitos. Die zien we niet meer terug denk ikHeb ik weer. Dit is de laatste keer dat ik op katten pas.
Nee dat hoop ik niet, dat móet. Mind over matterquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan ook altijd. Lekker onder de wol kruipen en goed voor jezelf zorgen dame!
Lijkt me een goed plan, je kan beter op kinderen gaan passen lijkt mequote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:40 schreef CherryLips het volgende:
Kat is nog steeds pleitos. Die zien we niet meer terug denk ikHeb ik weer. Dit is de laatste keer dat ik op katten pas.
Bij griep werkt dat alleen dan weer niet zo.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat hoop ik niet, dat móet. Mind over matter![]()
Goed ideequote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan, je kan beter op kinderen gaan passen lijkt me.
Moeten ze eerst het kinderluikje uitvinden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan, je kan beter op kinderen gaan passen lijkt me.
Dat heet "deur"quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moeten ze eerst het kinderluikje uitvinden.
Kan ik me voorstellen, maar het is niet jouw schuld als ie niet meer terugkomt.quote:
quote:
Het baasje had gezegd dat het echt niet erg is als ze de hele nacht in de bijkeuken zitten en dat ik het kattenluikje best dicht kon doen zodat ik in ieder geval 's ochtends wist dat ze thuis waren gekomen. Maar dit weekend had ik weinig tijd en vond ik het lullig dat ze vanaf twee uur 's middags tot de volgende ochtend in de bijkeuken zaten, dus heb ik het kattenluikje opengelaten. Et voila. Diezelfde kat was vorige week ook een dag pleitos, toen heb ik het kattenluikje 's nachts dus weer op eenrichtingsverkeer gezet en toen was ze dinsdag weer terug. Maar het is nu woensdag en nog steeds niksquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, maar het is niet jouw schuld als ie niet meer terugkomt.
Maar ik zou me ook kut voelen hoor.
Volgens mij kan jij er niks aan doen als ik het zo lees.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het baasje had gezegd dat het echt niet erg is als ze de hele nacht in de bijkeuken zitten en dat ik het kattenluikje best dicht kon doen zodat ik in ieder geval 's ochtends wist dat ze thuis waren gekomen. Maar dit weekend had ik weinig tijd en vond ik het lullig dat ze vanaf twee uur 's middags tot de volgende ochtend in de bijkeuken zaten, dus heb ik het kattenluikje opengelaten. Et voila. Diezelfde kat was vorige week ook een dag pleitos, toen heb ik het kattenluikje 's nachts dus weer op eenrichtingsverkeer gezet en toen was ze dinsdag weer terug. Maar het is nu woensdag en nog steeds niks
Al dacht ik 'r gister wel in de tuin te zien, maar dat was een andere kat
Hoezo weer? Dit is mijn allereerste ooitquote:
Pfff, flauwe grapjes die elke mongol direct door heeft zouden gewoon moeten mogenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dingen expres doen waarvan je weet dat ze niet mogen is een goed begin.
What happened dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:56 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Hoezo weer? Dit is mijn allereerste ooit
[..]
Pfff, flauwe grapjes die elke mongol direct door heeft zouden gewoon moeten mogen
Die huizen staan leegquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:54 schreef Kluts het volgende:
Misschien handig om de buren even te vragen of ze ook willen opletten of de kat weer in de buurt komt. Meestal komen ze wel gewoon terug namelijk, en anders de dierenambulance bellen, als er dan een dooie kat wordt gevonden die aan het signalement voldoet kunnen ze het je laten weten.
Zo goedkoop? Bij vorige werkgever 26 cent per bakkie, 6cent voor warm waterquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet dat je me nu voor een gewetensdillemablok zet he.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:56 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Hoezo weer? Dit is mijn allereerste ooit
[..]
Pfff, flauwe grapjes die elke mongol direct door heeft zouden gewoon moeten mogen
quote:
Is dat alles?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:59 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Dude zat te zeuren over een grote ad op de FB, dus ik adviseerde een adblocker.
Hoe wil je dat betalen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo goedkoop? Bij vorige werkgever 26 cent per bakkie, 6cent voor warm water
Chipknipquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe wil je dat betalen?
een dubbie is nog makkelijk in een automaat te stoppen.
We houden er over op. Meer nieuws morgen na 12:00quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je weet dat je me nu voor een gewetensdillemablok zet he.
Ja, had ff niet aan HW gedacht, sorry HW.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:02 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
We houden er over op. Meer nieuws morgen na 12:00
Ik ben er even 6 posts nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, had ff niet aan HW gedacht, sorry HW.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |