oeh, da's ook een flinke mijlpaal inderdaad... ben benieuwd of het gaat helpen tegen de hoofdpijn mous.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:13 schreef moussy het volgende:
Nou, wij hebben ook een mijlpaal te pakkeneen bril voor Cas
hij is een grensgeval, maar omdat hij veel piept over hoofdpijn, piepen doet hij sowieso veel op dit moment
wordt het een bril. Morgen gaan we op pad!
Oe, die voelde ik gewoon in m'n maag. Wat vreselijk zwaar toch voor 'mquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:25 schreef livelink het volgende:
Daar was Job vorig jaar zo bang voor omdat hij toch als stout kindje bekend stond.
Even snel deze gepakt...quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:13 schreef moussy het volgende:
Nou, wij hebben ook een mijlpaal te pakkeneen bril voor Cas
hij is een grensgeval, maar omdat hij veel piept over hoofdpijn, piepen doet hij sowieso veel op dit moment
wordt het een bril. Morgen gaan we op pad!
Cas zijn ogen zijn 3x gemeten, met bril naar een bord kijken, ouderwets dus, met druppels en dan een apparaat voor zn neus 'computergestuurd', en daarna nog eens handmatig. Bij alle 3 kwam dezelfde sterkte, als je denkt dat ze het minder ziet dan kan je toch een afspraak maken in het ziekenhuis, bij een opthometrist, die kan het dus met zo apparaat zo meten/aflezen, hoeft ze zelf niks voor te doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Vicky gefeliciteerd!
Linde de bril staat je goed!
Kim vroeg laatst nog wanneer ze een bril krijgt. Blijkt dat er meerdere kindjes in haar klas een bril hebben en dat vind ze mooi.
In Januari krijgt ze de screening weer. Bij cb en de testen op de vorige school zijn ze allemaal mislukt.
Ik denk dat ze het gewoon niet snapt en teveel afgeleid is. De arts is dezelfde, dus die kent haar wel. Ik hoef er dan niet bij te zijn, wellicht dat dat helpt.
Cas ook aan de bril, succes met een leuke uitzoeken!
Ik vroeg me al af of ik het zo neer moest zettenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Gefeliciteerd met je dochter dan maar Rewimodat heb je 11 jaar goed verstopt
dus jullie hebben joris en de draak niet gesloopt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:14 schreef Vicky het volgende:
Leuke bril!
Dank voor de felicitaties. We hebben een heerlijke dag gehad in de Efteling. Om 11.30 werd het droog en dat bleef het de hele dag.
Amber is stoer! Ze is 2x in de Python, 2x in Joris en de Draak en 1x in Vogelrok geweest. Daarin lijkt ze op mij. M gat nergens in.. Ja Monsieur Cannibale.. maar achtbanen, no way.
Nee nog niet iig. Moest er ineens aan denken met de brillenverhalen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:47 schreef Cooki het volgende:
Ingrid, ga je langs de opticien ofzo? ik moet ff teruglezen
heb je al eens melatonine geprobeerd?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Nee nog niet iig. Moest er ineens aan denken met de brillenverhalen.
Maar valt me dus wel op laatste tijd dat ze vaker knijpt met haar ogen.
Maar ze is ook wel vaak moe, slaapt soms erg bagger. Dus we kijken het nog ff aan.
!
leuke bril! en staat 'm goed!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:32 schreef moussy het volgende:
We hebben een bril! Maar omg ik kan er weer een boek over schrijven!
[ afbeelding ]
Hij staat lekker scheef op zn kop, mede dankzij zn scheve kop ook, lang leve de voorkeurshouding ooit eens
en ff de josti uithangen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:22 schreef Rewimo het volgende:
Tnx voor de felicitaties
Hij heeft Lego gekregen (was niet zo'n verrassing want die heeft hij zelf uitgezocht) en twee kaartjes voor een wedstrijd van Schalke. Dat is al tijden een hartewens van hem, om daar naartoe te gaan. Hij werd er stil van
Rewimo, wat een ontzettend leuk kado!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:55 schreef Rewimo het volgende:
Hij mag mij meenemenIk vind het zelf ook heel erg leuk (en qltel heeft niks met voetbal). We gaan de 29e naar Gelsenkirchen. 't Is hier ongeveer een uur vandaan, dus best te doen.
Tuurlijk, geen probleemquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:58 schreef Cooki het volgende:
Rewimo, wat een ontzettend leuk kado!
ik link m even voor t inspiratietopic - wensenlijstje voor de kinderen ok?
kan je wel slapen op zo'n tribune >: ?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:55 schreef Rewimo het volgende:
Hij mag mij meenemenIk vind het zelf ook heel erg leuk (en qltel heeft niks met voetbal). We gaan de 29e naar Gelsenkirchen. 't Is hier ongeveer een uur vandaan, dus best te doen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:54 schreef lady-wrb het volgende:
kan je wel slapen op zo'n tribune >: ?
quote:gefeliciteerd met christan!
en slim, zo'n kado waar je zelf ook wat aan hebt
Nicequote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:14 schreef chacama het volgende:
Gefeliciteerd met je zoon! En wat een leuk idee! Die houd ik nog in gedachten, maar dan met een andere sport als onderwerp.
Het dragen van de bril gaat super hier. Ze heeft er soms nog wel wat moeite mee, maar het feit dat ze na 2 uur (spelen bij een vriendin en naar gymmen) hem af te hebben, hoofdpijn had gaf voor haar wel het duidelijke signaal dat het echt fijn is om deze bril te hebben. Dus ik denk dat het nu nog minder moeite gaat zijn om d'r te motiveren om hem echt op te zetten en te houden.
Fleur mag proefzwemmen voor C! Dus die is 11 november klaar.nog maar eentje waar ik mee rijd....
Nee, volgens de huisarts werkt dat niet goed. Dat moet je een paar maanden gebruiken voordat het effect heeft. Als je stopt ben je terug bij af. Dus doen we eerst niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heb je al eens melatonine geprobeerd?
Oe, dat hebben mijn meiden ook gedaanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
Positieve noot Kim heeft vandaag bij Pipoos een tasje versierd (met mijn moeder en zusje) in de winkel dus en dat ging heel goed. Ze vond het erg leuk!
En ik heb ondertussen mn ogen laten testen en moet een bril en dawillikniet! Maar moet wel natuurlijk
Ja he ik ben niet gek!!!! Ik stond daar ook met 1,70 bij ons was het 2,50 ineens.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:42 schreef mainedoll het volgende:
[..]
Oe, dat hebben mijn meiden ook gedaanIs ontzettend leuk geworden!
alleen de prijs vond ik 'misleidend', in de folder stond 1,70 (vond ik wel goedkoop), maar het was 3,50.![]()
En Kim heeft niks geleerd?Handig!
Hartstikke leuk! Christan wil ook heel graagquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:38 schreef Cooki het volgende:
das ook tof ja![]()
dan doen we t in de lente: vanaf half april is t open las ik
Job, wat een gave raket! Echt een cool experiment zoietsquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:17 schreef livelink het volgende:
Job heeft gisteren samen met J. een mooie waterraket geknutseld. We maakten al vrij veel waterraketten met 1 fles en een lanceerinrichting van een stapeltje stenen, maar nu was het tijd voor een wat meer professionele aanpak met twee flessen en een echte lanceerinrichting.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hij ging goed. Recht omhoog naar de top van de hoogste boom in de buurt en daar bleef hij mooi hangen![]()
Onbereikbaar voor iedereen. Gelukkig viel hij na een minuut of 5 ineens uit zichzelf weer naar beneden. Wordt vervolgd volgende week, want de natuurkundeleraar die twee huizen verder woont had nog wel wat plannetjes om hem nog verder te professionaliseren
o dat lijkt me enorm leuk zegquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:34 schreef Cooki het volgende:
Rewimo, heey archeologie gestudeerd, dan kun je de boys vast veel vertellen, leuk![]()
mn vriend zegt net dat t alleen op zaterdag open is en dat laatste zaterdag dit jaar a.s. zaterdag is: 29/10 dus!
ik zoek ff gegevens op
http://www.fossiel.net/vindplaatsen/vindplaats.php?plaats=t%20Rooth
en nog wat inspiratiefotos![]()
de weg er naar toe
[ afbeelding ]
de groeve
[ afbeelding ]
inktvis ding
[ afbeelding ]
de totale buit van thomas, vriendjes hadden ook zon bak![]()
[ afbeelding ]
er is ook nog n infocentrum bij
[ afbeelding ]
Whoaquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:17 schreef livelink het volgende:
Job heeft gisteren samen met J. een mooie waterraket geknutseld. We maakten al vrij veel waterraketten met 1 fles en een lanceerinrichting van een stapeltje stenen, maar nu was het tijd voor een wat meer professionele aanpak met twee flessen en een echte lanceerinrichting.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hij ging goed. Recht omhoog naar de top van de hoogste boom in de buurt en daar bleef hij mooi hangen![]()
Onbereikbaar voor iedereen. Gelukkig viel hij na een minuut of 5 ineens uit zichzelf weer naar beneden. Wordt vervolgd volgende week, want de natuurkundeleraar die twee huizen verder woont had nog wel wat plannetjes om hem nog verder te professionaliseren
haha, nee in tegendeel, in noord-holland in de zaanstreekquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:57 schreef Cooki het volgende:
Job wat een super raket joh! Dat zou mijn Thomas ook wel cool vinden, we horen en zien graag de professionaliserings-update![]()
![]()
Lady, woon jij in de buurt joh?
Het is vanaf 10 uur geopend, Thomas heeft n feestje vanaf 13 uur, dus wij zouden maar kort kunnen komen, maar wel heul leuk als t allemaal lukt!
roep ns wat? en wie nog meer
Wat cool, die kende ik nog nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:38 schreef livelink het volgende:
Vullen voor 1/3 met water. Dan een kurk onderin stoppen. En dan met zo'n voetbalpomp (naald door de kurk) oppompen. We zijn alleen wel al met onze 3e voetbalpomp bezig.
Helaas bekend. Hier ging het lang dag en nacht goed. Maar nu ze zo moe is van school 's nachts niet meer. Dus 's nachts luierbroekjes aan en de afspraak dat ze na 2x achter elkaar droog weer zonder luier mag proberen en na 2x achter elkaar een ongelukje weer aan de luierbroekjes moet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:50 schreef bodpa09 het volgende:
Cool zeg Cooki!
En gefeliciteerd Isa!![]()
Ik heb een vraag aan de ervaren moeders in dit topic. M. (in december wordt hij 3) is al een tijdje zindelijk overdag en 's nachts. Hij wordt 's nachts soms wakker omdat hij moet plassen en gaat dan.
Sinds het begin van afgelopen week is hij begonnen met in bed plassen, vannacht zelfs twee keer. Hij wordt niet meer wakker als hij aandrang heeft. Tips anyone? Ik wil liever niet terug naar een luier, maar elke keer alles wassen vind ik ook niet zo geslaagd. Is zo'n terugval tijdelijk?
Ik vermoed dat door het broeien de steenpuist sneller rijpen zou...quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:45 schreef lady-wrb het volgende:
beschuit in heet water?? wat is daar het idee van?
stuwingquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:19 schreef Cooki het volgende:
[..]
ik krijg ineens flasbacks vh stoppen met de bv
je begrijpt me niet denk ik.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ohhh steenpuist doet zo zeer! Ik zou er ook trekzalf op doen...dan maar raar ruiken..
Dat lijkt me echt zo vreselijk lastig. Daar kan ik me nu al druk over maken voor Bep straks. Wat doet de school tegen het pesten?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je begrijpt me niet denk ik.
dat heeft te maken met een ander probleem waar we hier mee worstelen.
hij wordt gepest op school
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:46 schreef lady-wrb het volgende:
maar het is hartverscheurend hoor als je hoort dat je kind op school altijd alleen is.
Oh ja dat is echt kutquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je begrijpt me niet denk ik.
dat heeft te maken met een ander probleem waar we hier mee worstelen.
hij wordt gepest op school
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay.. dan ga ik dat ook maar eens "invoeren".
incidenteel mag het hier ook volgens mij, als het maar niet constant erover gaat.. ik kom ook bijna niet in kleuter/puber topic, zou ik wel weer moeten doen... hmm.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:24 schreef Cooki het volgende:
[..]
ja, eensch![]()
en soms roept mn a.s.- tiener stoere dingen en ondertussen spelen hij en zn vrienden![]()
met t speelgoed van zn dreumes-broertje, echt grappig om te zien
[..]
Ja Diaan, doe ns! gezellig als t daar ook wat drukker wordt!
Buurvrouw jij ook?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:32 schreef Cooki het volgende:
t is hier ook wel echt nkletsmomentje
: dan hebben we allebei "tijd"
hij omdat ie dan later kan gaan slapen(hele verhalen joh
![]()
)
en ik omdat ik dan express ff tijd maak![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:41 schreef Cooki het volgende:
ha Diaan![]()
fijn als jij hier ook komt, jouw Twan is iets jonger dan mijn Thomas![]()
toch wel n turbulente tijd voor jouw zoon![]()
O en dan quote ik ons ff uit de SC ok?Ja, ik zag hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... leuk! En jij hebt ook nog een kleiner hummeltje dan mijn jongste van 2.
Het is ook een roerige tijd voor hem inderdaad. Maar wij vinden dat hij zichzelf ook wat anders moet opstellen. Hij kan ook erg nors zijn, vooral richting alles wat met zn vader/stiefmoeder te maken heeft.
Krijg net een telefoontje van FC Twente... of Twan a.s. zaterdag met een speler het veld wil oplopen.. nou dat hoef ik niet vragen, dat wil hij heel graag. Hij was laatst al aan het mopperen dat een klasgenootje al 2x is geweest!Make love, not war ☮
Ja, ik zit ook nog in t dreumestopicquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, ik zag het.. leuk! En jij hebt ook nog een kleiner hummeltje dan mijn jongste van 2.
Het is ook een roerige tijd voor hem inderdaad. Maar wij vinden dat hij zichzelf ook wat anders moet opstellen. Hij kan ook erg nors zijn, vooral richting alles wat met zn vader/stiefmoeder te maken heeft.
Krijg net een telefoontje van FC Twente... of Twan a.s. zaterdag met een speler het veld wil oplopen.. nou dat hoef ik niet vragen, dat wil hij heel graag. Hij was laatst al aan het mopperen dat een klasgenootje al 2x is geweest!
Precies. Als we Twan niet hadden, had ik hem nooit meer gesproken, denk ik. Niet dat we ruzie hebben, maar erg verschillend en andere levens.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:33 schreef Cooki het volgende:
Dat speciale weekendje lijkt me een heul goed idee ja!
Zouden szowieszoalle papa's met hun zoon moeten/kunnen doen, lijkt me echt top
![]()
Buurvrouw, heb jij er met jouw kinderen ervaring mee? iemand anders?
Diaan, lastig hoor, t is je ex, maar je bent zo verbonden door je zoonvoor wie je t natuurlijk zo soepel mogelijk wil laten verlopen, en tegelijkertijd: life sucks some/big-times
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door -Caroline- op 25-10-2011 10:15:29 ]
ik zou het niet zo benadrukken denk ik...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:51 schreef MeNicole2 het volgende:
Weet je wat het is.. Soms is het zo makkelijk gezegd dat een kind geen keuze heeft en gewoon moet. Wij hebben het ook zo vaak met Mikael. Die had woensdags al buikpijn omdat ie donderdags dan naar papa moest. Hij vind het wel leuk bij papa maar hij is gewoon liever thuis. En hoe meer wij zeiden dat ie geen keuze had hoe erger hij het vond. En het is toch de bedoeling dat je het beste voor je kind kiest.
maar MeNicole, hééft je kind dan werkelijk n keuze?quote:Dus ja dan vind ik dat een kind soms best daar een keuze in mag hebben. Doordat het moeten minder werd kwam de zin vanzelf weer.
Ik vind dat de leeftijd van het kind ook wel behoorlijk mee speelt. Twan is een flink stuk ouder dan Mikael en ondanks dat Twan uiteraard net zo goed niet zou kunnen willen kan je daar wel iets meer mee 'redeneren' in de zin dat Papa het ook leuk vind om tijd met zijn zoon door te brengen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:51 schreef MeNicole2 het volgende:
Weet je wat het is.. Soms is het zo makkelijk gezegd dat een kind geen keuze heeft en gewoon moet. Wij hebben het ook zo vaak met Mikael. Die had woensdags al buikpijn omdat ie donderdags dan naar papa moest. Hij vind het wel leuk bij papa maar hij is gewoon liever thuis. En hoe meer wij zeiden dat ie geen keuze had hoe erger hij het vond. En het is toch de bedoeling dat je het beste voor je kind kiest. Dus ja dan vind ik dat een kind soms best daar een keuze in mag hebben. Doordat het moeten minder werd kwam de zin vanzelf weer.
o ja trotse mamaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:04 schreef chacama het volgende:
Ohhhh, was ik toch helemaal vergeten te zeggen / trotse mamamodus aan/ Maud mag door naar de volgende groep met zwemmen. Uit het ondiepe water gaat ze na de herfstvakantie in het diepe springen (en zwemmen). En ze is heerlijk aan het aftellen naar d'r verjaardag toe. Nog maar....nachtjes slapen....
Nog 22....dan klinkt het opeens wel nog ver weg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:13 schreef Cooki het volgende:
[..]
o ja trotse mama![]()
![]()
wat goed van Maud![]()
en hoeveel nachtje nog slapen? schattig
dat klinkt wel fijn zo, ja!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:34 schreef MeNicole2 het volgende:
Maar hij had wel de keus hoeveel nachtjes hij wilde. Want 1 nachtje vond ie vaak niet zo erg want dan was ie snel weer thuis. En zo voelde het voor hem niet als een verplichting en wilde ie steeds wel weer een nachtje langer. Nu gaat ie weer gewoon de normale tijd.
ja 22 is wel veel, ms zon ikea/gamma centimeterdinges halen en dan iedere dag 1 cm afknippen is leukquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:38 schreef chacama het volgende:
Nog 22....dan klinkt het opeens wel nog ver weg.
Ja hier gaat alles in goed overleg. Anders werkt co-ouderschap ook niet vind ik!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:39 schreef Cooki het volgende:
[..]
dat klinkt wel fijn zo, ja!
en blijkbaar ook in goed overleg met de vader? das ook heul veul waard lijkt me
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:46 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja hier gaat alles in goed overleg. Anders werkt co-ouderschap ook niet vind ik!!
Mikael kreeg vanmorgen op school weer een uitnodiging voor een kinderfeestje, zijn reactie: Goh ook iedereen vind mij leuk he?!?
Over terugblaffen: zo ben ik ook wel, maar ik merk nu dat dat in t bijzijn van mn oudste, dat heul niet zo handig is ....quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:43 schreef Sjeen het volgende:
Ow en natuurlijk team-Wouterik ben er zo een die meteen terugblaft, ook niet altijd de beste manier
Deepfreeze: Wat stoer van Chris, gelijk al 2 nachtjes! Mijnes begon met 1 nachtje, 2 was te engquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:08 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier een al 2 rustige daagjes.. Chris is 2 nachtjes logeren bij opa en oma. De eerste keer. En het lijkt goed te gaan. Hij wordt ook lekker verwend daar (met poffertjes, kroket, muffins bij de hema, patat en een cars-laptop).. Morgenavond maar weer lekker knuffelen.
(disclaimer: ik heb er geen ervaring mee noch verstand vanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik praat idd ook in op het gevoel van Twan, dat het voor papa ook fijn is als ze allemaal bij elkaar zijn. In het begin was hij daar nog wel gevoelig voor, maar het maakt hem steeds minder uit. Z'n eigen (vaak negatieve) gevoel overheerst.
Afgelopen weekend was wel goed gegaan! Ik vraag wel altijd hoe het weekend was...
is t ms een idee dat je "afspreekt" dat in 1 weekend in de maand zn vader een deel vh weekend gebruikt voor n activiteit alleen met twan? dat hij iets met iedereen wil doen is begrijpelijk, maar in een gezin waarin papa en mama bij elkaar wonen is dat voor kinderen ook heerlijk als ze 1op1 aandacht van de ouder krijgenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ow, wat ik soms wel wat zonde vind, id inderdaad dat m'n ex niet zorgt voor "samentijd". Ze doen wel dingen, zoals vanavond naat FC Twente, maar dan gaat Twans zusje ook mee. Ik heb het gevoel dat mn ex meer tijd met zn allen wil doorbrengen, dan gericht alleen met Twan. En dat snap ik soms dan ook wel weer.
Twan weet dat wij hem wel steunen, daarom is het ook al een nachtje minder geworden! Ik zeg ook vaak, "ik weet dat je het niet zo leuk vindt maar het moet nou eenmaal. Ook wij (volwassenen) moeten soms dingen doen die we niet zo leuk vinden". Twan is daar wijs genoeg voor om te snappen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:25 schreef Cooki het volgende:
[..]
Deepfreeze: Wat stoer van Chris, gelijk al 2 nachtjes! Mijnes begon met 1 nachtje, 2 was te engDat verwennen herken ik
![]()
(als thomas extra friet wil eten, vraagt ie of ie bij oma mag logeren
)
[..]
(disclaimer: ik heb er geen ervaring mee noch verstand van)
Diaan, t klinkt voor mij dat je t allemaal goed en bewust inzet
![]()
![]()
alleen denk ik dat t ms (misschien he, ik ken twan niet) voor twan nu zo is, dat de aandacht uitgaat naar wat voor papa leuk is en twan denkt ms "en ik dan " ... ms dat hij meer steun vanuit thuis (jouw thuis) nodig heeft?
en "iedereen/allemaal bij elkaar": in zijn beleving is dat ms jij en je ex bij elkaar, maar niet je ex en zn nieuwe vrouw....
Ik vind dat iets dat ik niet kan afspreken met mn ex eigenlijk. Mn ex moet mij ook niet gaan zeggen wanneer ik wat met Twan moet gaan doen. Dit is iets van hem/hun. Het is ook meer een gevoel dat ik heb... misschien valt het in het echt wel een beetje mee en krijgt Twan wel meer aandacht dan ik kan overzien.quote:[..]
is t ms een idee dat je "afspreekt" dat in 1 weekend in de maand zn vader een deel vh weekend gebruikt voor n activiteit alleen met twan? dat hij iets met iedereen wil doen is begrijpelijk, maar in een gezin waarin papa en mama bij elkaar wonen is dat voor kinderen ook heerlijk als ze 1op1 aandacht van de ouder krijgen![]()
dat is dan n tegemoetkoming aan twan en erkent m in zn wens (die hij ms niet uitspreekt, maar wel uitdraagt door zn gedrag ?)
Ik begrijp het welquote:omg.. ik hoop dat je begrijpt wat k probeer te zeggen, ik kan de plank nog wel ns mis slaan
Diaan:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:42 schreef Diaan73 het volgende:
Twan weet dat wij hem wel steunen,
Twan is daar wijs genoeg voor om te snappen.
Ik vind dat iets dat ik niet kan afspreken met mn ex eigenlijk.
Ik begrijp het wel
Dankje...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:02 schreef Cooki het volgende:
[..]
Diaan:![]()
en voor twan:
![]()
![]()
respect hoor, echt, ik zou t je niet zo beheerst () na doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arm Stekeltje, nix spectaculairs meegemaakt![]()
Edit: Rewimo en Christan heel veel plezier gewenst morgen bij Schalke!![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:16 schreef livelink het volgende:
Mijn dieptepunt met Flip was wel toen Job hem was vergeten bij de BSO. Flip heeft het hele weekend alleen in de BSO doorgebracht. Maar in het dagboek heb ik hem wel allemaal avonturen daar laten beleven (nadat hij van de schok van het feit dat hij alleen achter was gebleven was bekomen).
oeps......quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:16 schreef livelink het volgende:
Mijn dieptepunt met Flip was wel toen Job hem was vergeten bij de BSO. Flip heeft het hele weekend alleen in de BSO doorgebracht. Maar in het dagboek heb ik hem wel allemaal avonturen daar laten beleven (nadat hij van de schok van het feit dat hij alleen achter was gebleven was bekomen).
Rewimo, alvast heel veel plezier en een leuke wedstrijd gewenst.
Jups kind-vrij.. Maar ik ga aan de studie, en manlief aan het (thuis)werk, dus echt vrij is het dan helaas nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 07:10 schreef Cooki het volgende:
Deepfreeze een leuk feestje gewenst voor je kleuter!Dan hebben jullie vanmiddag "vrij" ?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laat Rocka t maar niet horenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 07:19 schreef Muks het volgende:
Flip, das al heeel lang terug maar volgens mij is het het meest gewassen knuffelbeest van NL en omstreken.....![]()
Wow Rewimo, wat een leuke foto's en wat hebben jullie t gezellig zo te zienquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:50 schreef Rewimo het volgende:
Vandaag waren we dus naar Schalke, Christans verjaarscadeau
....
"Mama, dit was het allerbeste verjaarscadeau dat ik ooit gekregen heb!"
shampoo, véél, zonder water, dat zou nog een enige redding kunnen zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat leuk rewimo, wat zul je van je zoon genoten hebben!!!
Wij hadden ook weer wat vandaag, feestje bij mij op het werk en je kon geschminkt enzo, dus meike was geschminkt als vlinder, komt ze vragen of flip ook geschminkt mocht, dus ze mocht van mij een beetje schmink op zijn neus doen. Dat is dus een beetje uit de hand gelopen, het beest zag eruit!!!!! Groen, blauw, geel, rood en zijn hele kop zat eronder.
Thuis flink in de weer met schoonmaakspul, en 2 rondjes wasmachine....
Inmiddels is het meeste eruit, je ziet nog een beetje groen waasje, iemand nog tips???? Omg
Karin, joehoequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
er is hier ook weleens gepost over Flip door luchtbel, echt hilarisch!!!
edit: hier
heerlijk is dat he? dat doe ik af en toe. ik voel me soms best schuldig dat ik zo weinig tijd voor hem heb sinds ik aan het leren ben. ik hou me vast aan het idee dat het niet oneindig is (als het goed is ben ik ergens in mei/juni klaar) en dat ik dit heel graag wil, maar soms voelt het zo rot. zeker met dat gepest enzo, zit me dat helemaal niet lekker.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:39 schreef Cooki het volgende:
Lady, dat klinkt heel gezellig! Wij waren donderdag naar kuifje, ik zag er nogal tegenop, ben niet zo n liefhebber, maar t was echt n hele leuke film![]()
(ik had ook moeder/zoon dagje, omdat dreumes op kdv was)
Tja, papa geeft niks om voetbal, en ik wel, dus voor ons is de keuze niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:49 schreef Meimeltje het volgende:
Dat zag er gezellig uit Rewimo!! En toch denk ik dat ik die voetbalwedstrijden aan papa over ga laten mocht Kyllian daar interesse in gaan krijgen
coolcat is idd niet meer wat het geweest is, na 1x wassen (op 30gr) is een shirt kort en breed, kan je beter naar zeeman gaan als je dat wil.quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:47 schreef lady-wrb het volgende:
nou idd. het is dik drama. zo ook met de winterjas.
dan zegt zo'n winkelbriljantje nog: als het winter is heeftie maat 164.
waarop ik dan zeg: dan mag hij wel vortmaken met die 20 cm erbij groeien
volgende keer ga ik wel als het personeel het weer zoals gewoonlijk druk met zichzelf heeft.
ik ben sowieso niet zo tevreden meer over de kleding van coolcat.
waar het vroeger nog kwalitatief goed was, is het tegenwoordig van twijfelachtige flubberkwaliteit.
maar ja, voor kleding van de new yorker moet er nog even doorgegroeid worden helaas.
nou idd en al die longsleeves hebben enorm lange mouwen alsof het mode voor chimpansees betreftquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:08 schreef moussy het volgende:
[..]
coolcat is idd niet meer wat het geweest is, na 1x wassen (op 30gr) is een shirt kort en breed, kan je beter naar zeeman gaan als je dat wil.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:46 schreef livelink het volgende:
Bijna jarige Thomas![]()
Alvast van harte gefeliciteerd Cooki!
dank dank!quote:Op maandag 31 oktober 2011 06:44 schreef Rewimo het volgende:
Cooki, gefeliciteerd met ThomasIk las dat ie al lekker verwend is
omg Livelink, lijkt me ook lastig voor Katja, samen met iemand een werkstuk te moeten maken, dat is toch een recept voor gezellig keten en niet werkenquote:Het werkstuk van Katja is dus een drama.
Vandaag dus maar even langs gegaan en ze hadden dus ongeveer niks![]()
![]()
Aan de ene kant denk ik dat ze dan maar op hun bek moeten gaan en die onvoldoende incasseren,
aan de andere kant wil je dan toch weer helpen en hoop je dat ze er nu al van geleerd hebben zonder ze nog verder af te laten gaan.
dat ja!quote:livelink, zelfstandig werken is voor de meeste kinderen gewoon erg moeilijk, dat moeten ze echt leren. Dus een beetje hulp mag wat mij betreft bestZe heeft een hoop huiswerk zeg!
Ja, echt wel... was gewoon een geweldige ervaring voor zo'n jochie.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:14 schreef Deepfreeze het volgende:
Cooki, gefeliciteerd met je tiener!!
Diaan, wat gaaf dat Twan ook nog met een favo-speler kon oplopen. Daar kan hij nog wel even van nagenieten denk ik?
Chris zit weer op school. Eens kijken naast wie hij komt te zitten de komende weken (juf mengt de klas elke vakantie). Het verjaardagsfeestje zaterdag was tof, maar het blijft onze rustige kleine guppie. Hij had enthousiast meegedaan, knutselen, spijkerpoepen, koekhappen. Alleen het dansen was hem iets te druk. Toen had hij lekker bij een moeder op schoot gezeten
Dat klinkt allemaal erg goed en fijn!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:26 schreef Deepfreeze het volgende:
Chris vermaakt zich prima op school. Volgens juf begint hij echt los te komen, loopt lekker rond in het lokaal, zoekt nieuwsgierig in de kasten naar dingen om te doen. En ze daagt hem af en toe uit met wat moeilijkere werkjes (tellen, sorteren). En hij maakt steeds meer contact met andere kinderen. Hij hing in het begin wat veel aan zijn vriendje (en andersom nog erger), maar de interesses lopen toch wel uiteen, dus doen ze steeds meer hun eigen ding..
Hij is ook een stukje zelfstandiger. Daar werken ze goed aan op school, want af en toe hoor ik "hmm, dat is een probleem, hoe kan ik dat oplossen".
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:26 schreef Deepfreeze het volgende:
.........af en toe hoor ik "hmm, dat is een probleem, hoe kan ik dat oplossen".
Het is ok. Nee, wij zijn niet geevacueerd, maar zagen donderdag en vrijdag wel heel veel vrienden en buren vertrekken, en dat was best moeilijk. Nu komen de meesten weer terug, want we hebben springtij van afgelopen weekend weer overleefd. Wij hebben al die tijd gevonden dat we thuis het beste af waren. De straat ligt tussen de 50 cm en 1 m boven zeeniveau, en onze woonkamer ligt daar nog eens 1.40 tot 1.50 boven. De keuken ligt op straatniveau, maar die is al vrijwel leeg. De koelkast staat in de woonkamer, etc. Vrij veel speling dus. Bovendien hebben de kinderen hier hun eigen spulletjes, en geeft evacuatie gewoon veel extra stress: je laat toch mensen achter terwijl het niet veilig is, dat is een rotgevoel, zeker voor de kleintjes.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:04 schreef livelink het volgende:
Gao, hoe gaat het bij jullie. Moeten jullie evacueren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |