Hartstikke leuk! Christan wil ook heel graagquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:38 schreef Cooki het volgende:
das ook tof ja![]()
dan doen we t in de lente: vanaf half april is t open las ik
Job, wat een gave raket! Echt een cool experiment zoietsquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:17 schreef livelink het volgende:
Job heeft gisteren samen met J. een mooie waterraket geknutseld. We maakten al vrij veel waterraketten met 1 fles en een lanceerinrichting van een stapeltje stenen, maar nu was het tijd voor een wat meer professionele aanpak met twee flessen en een echte lanceerinrichting.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hij ging goed. Recht omhoog naar de top van de hoogste boom in de buurt en daar bleef hij mooi hangen![]()
Onbereikbaar voor iedereen. Gelukkig viel hij na een minuut of 5 ineens uit zichzelf weer naar beneden. Wordt vervolgd volgende week, want de natuurkundeleraar die twee huizen verder woont had nog wel wat plannetjes om hem nog verder te professionaliseren
o dat lijkt me enorm leuk zegquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:34 schreef Cooki het volgende:
Rewimo, heey archeologie gestudeerd, dan kun je de boys vast veel vertellen, leuk![]()
mn vriend zegt net dat t alleen op zaterdag open is en dat laatste zaterdag dit jaar a.s. zaterdag is: 29/10 dus!
ik zoek ff gegevens op
http://www.fossiel.net/vindplaatsen/vindplaats.php?plaats=t%20Rooth
en nog wat inspiratiefotos![]()
de weg er naar toe
[ afbeelding ]
de groeve
[ afbeelding ]
inktvis ding
[ afbeelding ]
de totale buit van thomas, vriendjes hadden ook zon bak![]()
[ afbeelding ]
er is ook nog n infocentrum bij
[ afbeelding ]
Whoaquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:17 schreef livelink het volgende:
Job heeft gisteren samen met J. een mooie waterraket geknutseld. We maakten al vrij veel waterraketten met 1 fles en een lanceerinrichting van een stapeltje stenen, maar nu was het tijd voor een wat meer professionele aanpak met twee flessen en een echte lanceerinrichting.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hij ging goed. Recht omhoog naar de top van de hoogste boom in de buurt en daar bleef hij mooi hangen![]()
Onbereikbaar voor iedereen. Gelukkig viel hij na een minuut of 5 ineens uit zichzelf weer naar beneden. Wordt vervolgd volgende week, want de natuurkundeleraar die twee huizen verder woont had nog wel wat plannetjes om hem nog verder te professionaliseren
haha, nee in tegendeel, in noord-holland in de zaanstreekquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:57 schreef Cooki het volgende:
Job wat een super raket joh! Dat zou mijn Thomas ook wel cool vinden, we horen en zien graag de professionaliserings-update![]()
![]()
Lady, woon jij in de buurt joh?
Het is vanaf 10 uur geopend, Thomas heeft n feestje vanaf 13 uur, dus wij zouden maar kort kunnen komen, maar wel heul leuk als t allemaal lukt!
roep ns wat? en wie nog meer
Wat cool, die kende ik nog nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:38 schreef livelink het volgende:
Vullen voor 1/3 met water. Dan een kurk onderin stoppen. En dan met zo'n voetbalpomp (naald door de kurk) oppompen. We zijn alleen wel al met onze 3e voetbalpomp bezig.
Helaas bekend. Hier ging het lang dag en nacht goed. Maar nu ze zo moe is van school 's nachts niet meer. Dus 's nachts luierbroekjes aan en de afspraak dat ze na 2x achter elkaar droog weer zonder luier mag proberen en na 2x achter elkaar een ongelukje weer aan de luierbroekjes moet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:50 schreef bodpa09 het volgende:
Cool zeg Cooki!
En gefeliciteerd Isa!![]()
Ik heb een vraag aan de ervaren moeders in dit topic. M. (in december wordt hij 3) is al een tijdje zindelijk overdag en 's nachts. Hij wordt 's nachts soms wakker omdat hij moet plassen en gaat dan.
Sinds het begin van afgelopen week is hij begonnen met in bed plassen, vannacht zelfs twee keer. Hij wordt niet meer wakker als hij aandrang heeft. Tips anyone? Ik wil liever niet terug naar een luier, maar elke keer alles wassen vind ik ook niet zo geslaagd. Is zo'n terugval tijdelijk?
Ik vermoed dat door het broeien de steenpuist sneller rijpen zou...quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:45 schreef lady-wrb het volgende:
beschuit in heet water?? wat is daar het idee van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |