Hartstikke leuk! Christan wil ook heel graagquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:38 schreef Cooki het volgende:
das ook tof ja![]()
dan doen we t in de lente: vanaf half april is t open las ik
Job, wat een gave raket! Echt een cool experiment zoietsquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:17 schreef livelink het volgende:
Job heeft gisteren samen met J. een mooie waterraket geknutseld. We maakten al vrij veel waterraketten met 1 fles en een lanceerinrichting van een stapeltje stenen, maar nu was het tijd voor een wat meer professionele aanpak met twee flessen en een echte lanceerinrichting.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hij ging goed. Recht omhoog naar de top van de hoogste boom in de buurt en daar bleef hij mooi hangen![]()
Onbereikbaar voor iedereen. Gelukkig viel hij na een minuut of 5 ineens uit zichzelf weer naar beneden. Wordt vervolgd volgende week, want de natuurkundeleraar die twee huizen verder woont had nog wel wat plannetjes om hem nog verder te professionaliseren
o dat lijkt me enorm leuk zegquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:34 schreef Cooki het volgende:
Rewimo, heey archeologie gestudeerd, dan kun je de boys vast veel vertellen, leuk![]()
mn vriend zegt net dat t alleen op zaterdag open is en dat laatste zaterdag dit jaar a.s. zaterdag is: 29/10 dus!
ik zoek ff gegevens op
http://www.fossiel.net/vindplaatsen/vindplaats.php?plaats=t%20Rooth
en nog wat inspiratiefotos![]()
de weg er naar toe
[ afbeelding ]
de groeve
[ afbeelding ]
inktvis ding
[ afbeelding ]
de totale buit van thomas, vriendjes hadden ook zon bak![]()
[ afbeelding ]
er is ook nog n infocentrum bij
[ afbeelding ]
Whoaquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:17 schreef livelink het volgende:
Job heeft gisteren samen met J. een mooie waterraket geknutseld. We maakten al vrij veel waterraketten met 1 fles en een lanceerinrichting van een stapeltje stenen, maar nu was het tijd voor een wat meer professionele aanpak met twee flessen en een echte lanceerinrichting.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hij ging goed. Recht omhoog naar de top van de hoogste boom in de buurt en daar bleef hij mooi hangen![]()
Onbereikbaar voor iedereen. Gelukkig viel hij na een minuut of 5 ineens uit zichzelf weer naar beneden. Wordt vervolgd volgende week, want de natuurkundeleraar die twee huizen verder woont had nog wel wat plannetjes om hem nog verder te professionaliseren
haha, nee in tegendeel, in noord-holland in de zaanstreekquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:57 schreef Cooki het volgende:
Job wat een super raket joh! Dat zou mijn Thomas ook wel cool vinden, we horen en zien graag de professionaliserings-update![]()
![]()
Lady, woon jij in de buurt joh?
Het is vanaf 10 uur geopend, Thomas heeft n feestje vanaf 13 uur, dus wij zouden maar kort kunnen komen, maar wel heul leuk als t allemaal lukt!
roep ns wat? en wie nog meer
Wat cool, die kende ik nog nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:38 schreef livelink het volgende:
Vullen voor 1/3 met water. Dan een kurk onderin stoppen. En dan met zo'n voetbalpomp (naald door de kurk) oppompen. We zijn alleen wel al met onze 3e voetbalpomp bezig.
Helaas bekend. Hier ging het lang dag en nacht goed. Maar nu ze zo moe is van school 's nachts niet meer. Dus 's nachts luierbroekjes aan en de afspraak dat ze na 2x achter elkaar droog weer zonder luier mag proberen en na 2x achter elkaar een ongelukje weer aan de luierbroekjes moet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:50 schreef bodpa09 het volgende:
Cool zeg Cooki!
En gefeliciteerd Isa!![]()
Ik heb een vraag aan de ervaren moeders in dit topic. M. (in december wordt hij 3) is al een tijdje zindelijk overdag en 's nachts. Hij wordt 's nachts soms wakker omdat hij moet plassen en gaat dan.
Sinds het begin van afgelopen week is hij begonnen met in bed plassen, vannacht zelfs twee keer. Hij wordt niet meer wakker als hij aandrang heeft. Tips anyone? Ik wil liever niet terug naar een luier, maar elke keer alles wassen vind ik ook niet zo geslaagd. Is zo'n terugval tijdelijk?
Ik vermoed dat door het broeien de steenpuist sneller rijpen zou...quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:45 schreef lady-wrb het volgende:
beschuit in heet water?? wat is daar het idee van?
stuwingquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:19 schreef Cooki het volgende:
[..]
ik krijg ineens flasbacks vh stoppen met de bv
je begrijpt me niet denk ik.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ohhh steenpuist doet zo zeer! Ik zou er ook trekzalf op doen...dan maar raar ruiken..
Dat lijkt me echt zo vreselijk lastig. Daar kan ik me nu al druk over maken voor Bep straks. Wat doet de school tegen het pesten?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je begrijpt me niet denk ik.
dat heeft te maken met een ander probleem waar we hier mee worstelen.
hij wordt gepest op school
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:46 schreef lady-wrb het volgende:
maar het is hartverscheurend hoor als je hoort dat je kind op school altijd alleen is.
Oh ja dat is echt kutquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je begrijpt me niet denk ik.
dat heeft te maken met een ander probleem waar we hier mee worstelen.
hij wordt gepest op school
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay.. dan ga ik dat ook maar eens "invoeren".
incidenteel mag het hier ook volgens mij, als het maar niet constant erover gaat.. ik kom ook bijna niet in kleuter/puber topic, zou ik wel weer moeten doen... hmm.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:24 schreef Cooki het volgende:
[..]
ja, eensch![]()
en soms roept mn a.s.- tiener stoere dingen en ondertussen spelen hij en zn vrienden![]()
met t speelgoed van zn dreumes-broertje, echt grappig om te zien
[..]
Ja Diaan, doe ns! gezellig als t daar ook wat drukker wordt!
Buurvrouw jij ook?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:32 schreef Cooki het volgende:
t is hier ook wel echt nkletsmomentje
: dan hebben we allebei "tijd"
hij omdat ie dan later kan gaan slapen(hele verhalen joh
![]()
)
en ik omdat ik dan express ff tijd maak![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:41 schreef Cooki het volgende:
ha Diaan![]()
fijn als jij hier ook komt, jouw Twan is iets jonger dan mijn Thomas![]()
toch wel n turbulente tijd voor jouw zoon![]()
O en dan quote ik ons ff uit de SC ok?Ja, ik zag hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... leuk! En jij hebt ook nog een kleiner hummeltje dan mijn jongste van 2.
Het is ook een roerige tijd voor hem inderdaad. Maar wij vinden dat hij zichzelf ook wat anders moet opstellen. Hij kan ook erg nors zijn, vooral richting alles wat met zn vader/stiefmoeder te maken heeft.
Krijg net een telefoontje van FC Twente... of Twan a.s. zaterdag met een speler het veld wil oplopen.. nou dat hoef ik niet vragen, dat wil hij heel graag. Hij was laatst al aan het mopperen dat een klasgenootje al 2x is geweest!Make love, not war ☮
Ja, ik zit ook nog in t dreumestopicquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, ik zag het.. leuk! En jij hebt ook nog een kleiner hummeltje dan mijn jongste van 2.
Het is ook een roerige tijd voor hem inderdaad. Maar wij vinden dat hij zichzelf ook wat anders moet opstellen. Hij kan ook erg nors zijn, vooral richting alles wat met zn vader/stiefmoeder te maken heeft.
Krijg net een telefoontje van FC Twente... of Twan a.s. zaterdag met een speler het veld wil oplopen.. nou dat hoef ik niet vragen, dat wil hij heel graag. Hij was laatst al aan het mopperen dat een klasgenootje al 2x is geweest!
Precies. Als we Twan niet hadden, had ik hem nooit meer gesproken, denk ik. Niet dat we ruzie hebben, maar erg verschillend en andere levens.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:33 schreef Cooki het volgende:
Dat speciale weekendje lijkt me een heul goed idee ja!
Zouden szowieszoalle papa's met hun zoon moeten/kunnen doen, lijkt me echt top
![]()
Buurvrouw, heb jij er met jouw kinderen ervaring mee? iemand anders?
Diaan, lastig hoor, t is je ex, maar je bent zo verbonden door je zoonvoor wie je t natuurlijk zo soepel mogelijk wil laten verlopen, en tegelijkertijd: life sucks some/big-times
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door -Caroline- op 25-10-2011 10:15:29 ]
ik zou het niet zo benadrukken denk ik...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:51 schreef MeNicole2 het volgende:
Weet je wat het is.. Soms is het zo makkelijk gezegd dat een kind geen keuze heeft en gewoon moet. Wij hebben het ook zo vaak met Mikael. Die had woensdags al buikpijn omdat ie donderdags dan naar papa moest. Hij vind het wel leuk bij papa maar hij is gewoon liever thuis. En hoe meer wij zeiden dat ie geen keuze had hoe erger hij het vond. En het is toch de bedoeling dat je het beste voor je kind kiest.
maar MeNicole, hééft je kind dan werkelijk n keuze?quote:Dus ja dan vind ik dat een kind soms best daar een keuze in mag hebben. Doordat het moeten minder werd kwam de zin vanzelf weer.
Ik vind dat de leeftijd van het kind ook wel behoorlijk mee speelt. Twan is een flink stuk ouder dan Mikael en ondanks dat Twan uiteraard net zo goed niet zou kunnen willen kan je daar wel iets meer mee 'redeneren' in de zin dat Papa het ook leuk vind om tijd met zijn zoon door te brengen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:51 schreef MeNicole2 het volgende:
Weet je wat het is.. Soms is het zo makkelijk gezegd dat een kind geen keuze heeft en gewoon moet. Wij hebben het ook zo vaak met Mikael. Die had woensdags al buikpijn omdat ie donderdags dan naar papa moest. Hij vind het wel leuk bij papa maar hij is gewoon liever thuis. En hoe meer wij zeiden dat ie geen keuze had hoe erger hij het vond. En het is toch de bedoeling dat je het beste voor je kind kiest. Dus ja dan vind ik dat een kind soms best daar een keuze in mag hebben. Doordat het moeten minder werd kwam de zin vanzelf weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |