Tuurlijk, geen probleemquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:58 schreef Cooki het volgende:
Rewimo, wat een ontzettend leuk kado!
ik link m even voor t inspiratietopic - wensenlijstje voor de kinderen ok?
kan je wel slapen op zo'n tribune >: ?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:55 schreef Rewimo het volgende:
Hij mag mij meenemenIk vind het zelf ook heel erg leuk (en qltel heeft niks met voetbal). We gaan de 29e naar Gelsenkirchen. 't Is hier ongeveer een uur vandaan, dus best te doen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:54 schreef lady-wrb het volgende:
kan je wel slapen op zo'n tribune >: ?
quote:gefeliciteerd met christan!
en slim, zo'n kado waar je zelf ook wat aan hebt
Nicequote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:14 schreef chacama het volgende:
Gefeliciteerd met je zoon! En wat een leuk idee! Die houd ik nog in gedachten, maar dan met een andere sport als onderwerp.
Het dragen van de bril gaat super hier. Ze heeft er soms nog wel wat moeite mee, maar het feit dat ze na 2 uur (spelen bij een vriendin en naar gymmen) hem af te hebben, hoofdpijn had gaf voor haar wel het duidelijke signaal dat het echt fijn is om deze bril te hebben. Dus ik denk dat het nu nog minder moeite gaat zijn om d'r te motiveren om hem echt op te zetten en te houden.
Fleur mag proefzwemmen voor C! Dus die is 11 november klaar.nog maar eentje waar ik mee rijd....
Nee, volgens de huisarts werkt dat niet goed. Dat moet je een paar maanden gebruiken voordat het effect heeft. Als je stopt ben je terug bij af. Dus doen we eerst niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heb je al eens melatonine geprobeerd?
Oe, dat hebben mijn meiden ook gedaanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
Positieve noot Kim heeft vandaag bij Pipoos een tasje versierd (met mijn moeder en zusje) in de winkel dus en dat ging heel goed. Ze vond het erg leuk!
En ik heb ondertussen mn ogen laten testen en moet een bril en dawillikniet! Maar moet wel natuurlijk
Ja he ik ben niet gek!!!! Ik stond daar ook met 1,70 bij ons was het 2,50 ineens.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:42 schreef mainedoll het volgende:
[..]
Oe, dat hebben mijn meiden ook gedaanIs ontzettend leuk geworden!
alleen de prijs vond ik 'misleidend', in de folder stond 1,70 (vond ik wel goedkoop), maar het was 3,50.![]()
En Kim heeft niks geleerd?Handig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |