abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:34:46 #51
7074 moussy
kuttekop
pi_103229850
Gefeliciteerd vicky! *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 09:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Vicky gefeliciteerd!

Linde de bril staat je goed!
Kim vroeg laatst nog wanneer ze een bril krijgt. Blijkt dat er meerdere kindjes in haar klas een bril hebben en dat vind ze mooi.
In Januari krijgt ze de screening weer. Bij cb en de testen op de vorige school zijn ze allemaal mislukt.
Ik denk dat ze het gewoon niet snapt en teveel afgeleid is. De arts is dezelfde, dus die kent haar wel. Ik hoef er dan niet bij te zijn, wellicht dat dat helpt.

Cas ook aan de bril, succes met een leuke uitzoeken!
Cas zijn ogen zijn 3x gemeten, met bril naar een bord kijken, ouderwets dus, met druppels en dan een apparaat voor zn neus 'computergestuurd', en daarna nog eens handmatig. Bij alle 3 kwam dezelfde sterkte, als je denkt dat ze het minder ziet dan kan je toch een afspraak maken in het ziekenhuis, bij een opthometrist, die kan het dus met zo apparaat zo meten/aflezen, hoeft ze zelf niks voor te doen.

Grappig brilletje Chaca, ik denk niet dat Cas zoiets zal kiezen qua model. Hij was wel blij dat hij beter kon zien met de testbril in het ziekenhuis.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_103233346
Ik twijfel wel een beetje. Het valt me op dat ze vaker knijpt als ze bv tv kijkt.
Ik zit nu aan tafel en Kim kijkt Tom & Jerry, de nieuwste obsessie :P
Ze zit op normale afstand en ik zie haar knijpen, maar dat kan ook van vermoeidheid komen.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:28:12 #53
144006 chacama
Ondernemend!
pi_103233664
@ Ingrid. Het kan ook een cirkel zijn. Ze is moe van het turen en doordat ze moe is, moet ze nog meer gaan turen.

Het is wel even wennen voor d'r, maar ondanks dat ze het een beetje eng vind om te laten zien, vind ze het toch echt fijner kijken.

Ziekenhuis ging hier prima. Kijken, druppelen, controleren met de hand en toen stond de sterkte vast. Ik denk dat als je het Kim goed uitlegt dat ze het vrij makelijk toe laat in het ziekenhuis. En ik denk ook dat ze beter gewoon meteen naar een ziekenhuis kan gaan dan eerst langs de opticien. Maar dat is mijn mening.
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:32:05 #54
7074 moussy
kuttekop
pi_103243234
We hebben een bril! Maar omg ik kan er weer een boek over schrijven! :X

Hij staat lekker scheef op zn kop, mede dankzij zn scheve kop ook, lang leve de voorkeurshouding ooit eens :')

en ff de josti uithangen :D
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:47:41 #55
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_103243835
haha, hij lijkt ineens veel ouder! :o
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:09:35 #56
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_103244889
Leuk, al die brilletjes. Ze misstaan in ieder geval niet.

Vicky, gefeliciteerd met je grote dochter *O*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_103245169
Leuke bril!

Dank voor de felicitaties. We hebben een heerlijke dag gehad in de Efteling. Om 11.30 werd het droog en dat bleef het de hele dag.
Amber is stoer! Ze is 2x in de Python, 2x in Joris en de Draak en 1x in Vogelrok geweest. Daarin lijkt ze op mij. M gat nergens in.. Ja Monsieur Cannibale.. maar achtbanen, no way.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:25:42 #58
7074 moussy
kuttekop
pi_103245789
Cas lijkt op mij, dit was brillenwinkel nr 4 :') toch zie ik hem liever puur natuur, maar het misstaat idd niet!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:34:53 #59
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_103246267
Wat een leuke brilletjes allemaal :Y

Vicky gefeliciteerd met je grote dochter! *O*

Morgen wordt die van ons 11! :o

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:37:51 #60
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_103246435
Gefeliciteerd met je dochter dan maar Rewimo :+ dat heb je 11 jaar goed verstopt :P
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_103247026
Ik vind de brillen leuk staan, Stiemie, Chacama en Moussy, maar ik snap ook dat zonder bril ms makkelijker is O+

Vicky dat klinkt als een zeer geslaagde dag, fijn dat het weer meewerkte! *O*
(ik heb vanmorgen de voor mij eerste herfstbui op de kop gehad, nádat er een vogel op me had gepoept }:| , leuk joh fietsen :P )

Rewimo, gefeliciteerd met je grote *O*

Ingrid, ga je langs de opticien ofzo? ik moet ff teruglezen :@
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:06:11 #62
144006 chacama
Ondernemend!
pi_103248301
Cas! Ook zo'n gave bril!

Fijn dat de dag zo leuk was Vicky.

Rewimo, alvast gefeliciteerd met je grote vent....
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:39:55 #63
13151 crew  Rewimo
pi_103250469
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Gefeliciteerd met je dochter dan maar Rewimo :+ dat heb je 11 jaar goed verstopt :P
Ik vroeg me al af of ik het zo neer moest zetten ;)

Dank jullie wel :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:48:18 #64
37843 lady-wrb
kortaf
pi_103251000
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:14 schreef Vicky het volgende:
Leuke bril!

Dank voor de felicitaties. We hebben een heerlijke dag gehad in de Efteling. Om 11.30 werd het droog en dat bleef het de hele dag.
Amber is stoer! Ze is 2x in de Python, 2x in Joris en de Draak en 1x in Vogelrok geweest. Daarin lijkt ze op mij. M gat nergens in.. Ja Monsieur Cannibale.. maar achtbanen, no way.
dus jullie hebben joris en de draak niet gesloopt? :o
pi_103251257
staat goed, die brillen :) en het haar van Cas...prachtig

gefeliciteerd Vicky, met je dochter en Rewimo met je zoon, 11 jaar alweer... time flies
pi_103252490
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:47 schreef Cooki het volgende:
Ingrid, ga je langs de opticien ofzo? ik moet ff teruglezen :@
Nee nog niet iig. Moest er ineens aan denken met de brillenverhalen.
Maar valt me dus wel op laatste tijd dat ze vaker knijpt met haar ogen.
Maar ze is ook wel vaak moe, slaapt soms erg bagger. Dus we kijken het nog ff aan.

Rewimo alvast gefeliciteerd!

Staat Cas goed!
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:12:17 #67
37843 lady-wrb
kortaf
pi_103252627
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:09 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Nee nog niet iig. Moest er ineens aan denken met de brillenverhalen.
Maar valt me dus wel op laatste tijd dat ze vaker knijpt met haar ogen.
Maar ze is ook wel vaak moe, slaapt soms erg bagger. Dus we kijken het nog ff aan.
!

heb je al eens melatonine geprobeerd?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:25:48 #68
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_103261224
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:32 schreef moussy het volgende:
We hebben een bril! Maar omg ik kan er weer een boek over schrijven! :X

[ afbeelding ]

Hij staat lekker scheef op zn kop, mede dankzij zn scheve kop ook, lang leve de voorkeurshouding ooit eens :')

en ff de josti uithangen :D
[ afbeelding ]
leuke bril! en staat 'm goed!
in de haak.
pi_103267846
Rewimo, gefeliciteerd met je grote zoon!! *O*

En cas ook al met bril. Staat ook goed.
Hij lijkt zo een beetje op een neefje van me. Ook eigenwijs door de krullen, en wijs door de bril ;)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 oktober 2011 @ 09:22:10 #70
13151 crew  Rewimo
pi_103268240
Tnx voor de felicitaties :)

Hij heeft Lego gekregen (was niet zo'n verrassing want die heeft hij zelf uitgezocht) en twee kaartjes voor een wedstrijd van Schalke. Dat is al tijden een hartewens van hem, om daar naartoe te gaan. Hij werd er stil van :)
  woensdag 19 oktober 2011 @ 09:26:46 #71
298937 phusician
wees wijs dan doe je goed
pi_103268351
Rewimo, gefeliciteerd met je grote zoon, geniet er maar heel erg van want de tijd gaat snel, een hele fijne dag
  woensdag 19 oktober 2011 @ 09:51:27 #72
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_103268970
Gefeliciteerd Rewimo. Wat een leuk kado, die kaartjes!
  woensdag 19 oktober 2011 @ 09:52:39 #73
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_103268995
gefeliciteerd met je grote Christan! en mag hij nu 2x naar een Schalke wedstrijd of mag hij iemand meenemen? ;)
in de haak.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 oktober 2011 @ 09:55:07 #74
13151 crew  Rewimo
pi_103269070
Hij mag mij meenemen :D Ik vind het zelf ook heel erg leuk (en qltel heeft niks met voetbal). We gaan de 29e naar Gelsenkirchen. 't Is hier ongeveer een uur vandaan, dus best te doen.
pi_103269150
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 09:22 schreef Rewimo het volgende:
Tnx voor de felicitaties :)

Hij heeft Lego gekregen (was niet zo'n verrassing want die heeft hij zelf uitgezocht) en twee kaartjes voor een wedstrijd van Schalke. Dat is al tijden een hartewens van hem, om daar naartoe te gaan. Hij werd er stil van :)
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 09:55 schreef Rewimo het volgende:
Hij mag mij meenemen :D Ik vind het zelf ook heel erg leuk (en qltel heeft niks met voetbal). We gaan de 29e naar Gelsenkirchen. 't Is hier ongeveer een uur vandaan, dus best te doen.
Rewimo, wat een ontzettend leuk kado!
O-) ik link m even voor t inspiratietopic - wensenlijstje voor de kinderen ok? ;)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 oktober 2011 @ 15:12:00 #76
13151 crew  Rewimo
pi_103281409
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 09:58 schreef Cooki het volgende:
Rewimo, wat een ontzettend leuk kado!
O-) ik link m even voor t inspiratietopic - wensenlijstje voor de kinderen ok? ;)
Tuurlijk, geen probleem :)
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 17:54:38 #77
37843 lady-wrb
kortaf
pi_103288450
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 09:55 schreef Rewimo het volgende:
kan je wel slapen op zo'n tribune >: ?

gefeliciteerd met christan!
en slim, zo'n kado waar je zelf ook wat aan hebt :Y
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 oktober 2011 @ 18:05:10 #78
13151 crew  Rewimo
pi_103288854
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 17:54 schreef lady-wrb het volgende:
kan je wel slapen op zo'n tribune >: ?
:D Is toch anders dan op de bank voor de tv :P

quote:
gefeliciteerd met christan!
en slim, zo'n kado waar je zelf ook wat aan hebt :Y
*)

Dank je wel :D
  woensdag 19 oktober 2011 @ 18:24:28 #79
37150 livelink
pi_103289527
Rewimo en Qltel, gefeliciteerd met de verjaardag van Christan *O*
Christan, van harte en dat je maar een superdag mag hebben vandaag!
  Jubileum moderator woensdag 19 oktober 2011 @ 18:28:24 #80
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_103289665
Rewimo gefeliciteerd met je grote zoon!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 oktober 2011 @ 19:03:07 #81
13151 crew  Rewimo
pi_103291179
Dank jullie wel voor alle gelukswensen :) We zijn lekker uit eten geweest met zijn drietjes. Opa en oma waren van de week al een paar dagen hier. Christan loopt nog steeds te stralen vanwege zijn Schalkekaartjes, hij is er zó blij mee *O*
  woensdag 19 oktober 2011 @ 20:14:16 #82
144006 chacama
Ondernemend!
pi_103294644
Gefeliciteerd met je zoon! En wat een leuk idee! Die houd ik nog in gedachten, maar dan met een andere sport als onderwerp.

Het dragen van de bril gaat super hier. Ze heeft er soms nog wel wat moeite mee, maar het feit dat ze na 2 uur (spelen bij een vriendin en naar gymmen) hem af te hebben, hoofdpijn had gaf voor haar wel het duidelijke signaal dat het echt fijn is om deze bril te hebben. Dus ik denk dat het nu nog minder moeite gaat zijn om d'r te motiveren om hem echt op te zetten en te houden.

Fleur mag proefzwemmen voor C! Dus die is 11 november klaar. *O* nog maar eentje waar ik mee rijd....
pi_103295496
Leuk zeg die bril van Cas! Staat hem goed :Y

En Rewimo gefeliciteerd!
pi_103296324
Tjonge wat een brillenfestijn hier!
Gelukkig maar dat het bestaat, het is toch wel heel fijn!
Ik heb zelf ook echt slechte ogen (contactlenzen) ik hoop echt dat het mijn kinderen bespaard blijft. Gelukkig zijn er tegenwoordig hele leuke montuurtjes te krijgen.

Christan en Rewimo gefeliciteerd!
Wat kun je dan zelf ook genieten he, als hij zo enorm blij is met zijn kado!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_103297452
Kim heeft weer wat raars gedaan. Een stuk van een papieren zakdoek heel diep in haar neus gepropt.
Het lukte met geen mogelijkheid om het eruit te krijgen.
Hap gebeld voor advies, moesten we langskomen. Djeez met haar heen, was gelukkig heel snel aan de beurt. Met heel veel moeite en pijn is het eruit. Een behoorlijk groot stuk was het nog.
Vroeg de dokter aan Kim "wat heb je nu geleerd?" Zei Kim "niks!"
Nou, lekker dan!

[ Bericht 2% gewijzigd door _Ingrid_ op 19-10-2011 21:09:48 ]
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 oktober 2011 @ 21:07:53 #86
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_103297672
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 20:14 schreef chacama het volgende:
Gefeliciteerd met je zoon! En wat een leuk idee! Die houd ik nog in gedachten, maar dan met een andere sport als onderwerp.

Het dragen van de bril gaat super hier. Ze heeft er soms nog wel wat moeite mee, maar het feit dat ze na 2 uur (spelen bij een vriendin en naar gymmen) hem af te hebben, hoofdpijn had gaf voor haar wel het duidelijke signaal dat het echt fijn is om deze bril te hebben. Dus ik denk dat het nu nog minder moeite gaat zijn om d'r te motiveren om hem echt op te zetten en te houden.

Fleur mag proefzwemmen voor C! Dus die is 11 november klaar. *O* nog maar eentje waar ik mee rijd....
Nice *O* Isa zwemt zaterdag af voor C, maar ben er nog niet vanaf waarschijnlijk :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_103297722
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:12 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

heb je al eens melatonine geprobeerd?
Nee, volgens de huisarts werkt dat niet goed. Dat moet je een paar maanden gebruiken voordat het effect heeft. Als je stopt ben je terug bij af. Dus doen we eerst niet.
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 oktober 2011 @ 21:09:49 #88
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_103297773
Kim :o Troost je Ingrid, ik heb al buurmeisjes met kralen en erwten in hun neus meegemaakt :P
pi_103297921
Ja, die verhalen ken ik wel. Maar laten we Kim niet op ideeen brengen. :P
Gelukkig hebben we alleen grote kralen! :D
Konden ze dat er zelf uit krijgen?
Echt, hoe krijg je het voor elkaar he. Echt een behoorlijk stuk was het. Neus afvegen kan dus ook niet zonder gevaar zelf meer. Eet ze geen papier meer, doet ze dit.
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 oktober 2011 @ 21:19:21 #90
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_103298317
Nee joh, allemaal naar de huisarts/huisartsenpost... Neus is te gevoelig om zelf mee te gaan klooien.
pi_103298769
Ja ik moest het zelf met pincet doen, dat vond ik al eng en lukte niet.
Positieve noot Kim heeft vandaag bij Pipoos een tasje versierd (met mijn moeder en zusje) in de winkel dus en dat ging heel goed. Ze vond het erg leuk!
En ik heb ondertussen mn ogen laten testen en moet een bril en dawillikniet! Maar moet wel natuurlijk
pi_103299185
Hier afgelopen week nog een meisje dat een stuk snijboon in haar neus had gevouwen :X :?
pi_103313368
Ingrid, wat een gedoe he, ze heeft er vast wel iets van geleerd denk ik :Y
vroegah heeft vriend ns vlak voordat de schoolfotograaf kwam, de knoop van zijn bloesje in zijn neus gestopt...staat ie zonder knoopje op de foto (dat was er weer uit gefrot door de juf) :P

Sjeen, megaknap van Isa zeg: afzwemmen voor C! *O* alvast veel succes gewenst!

Stiemie, heb je zo'n rare snijbonen dan? O+ nee toch, heule leuke meisjes zag ik! *O*

Hier ben ik gisteravond met mn grote naar de Ikea geweest, hij heeft goed geholpen, totdat ie het rek met knuffels zag,

*; vlieft op een hondje met draagkooitje O+ ,

zo is ie groot en klein tegelijk, schattiglief heur :7 O+

[ Bericht 5% gewijzigd door -Caroline- op 20-10-2011 10:31:21 ]
pi_103314757
Wat goed van Fleur!

Ingrid, dat is ook niet echt handig, maar het blijven kinderen. Hopelijk laat ze het nu toch verder...

Cooki, die is toch ook schattig..
Lijkt wel een beetje op mijn eigen knuffel ook :@
pi_103314865
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:27 schreef _Ingrid_ het volgende:

Positieve noot Kim heeft vandaag bij Pipoos een tasje versierd (met mijn moeder en zusje) in de winkel dus en dat ging heel goed. Ze vond het erg leuk!
En ik heb ondertussen mn ogen laten testen en moet een bril en dawillikniet! Maar moet wel natuurlijk
Oe, dat hebben mijn meiden ook gedaan :D Is ontzettend leuk geworden!
alleen de prijs vond ik 'misleidend', in de folder stond 1,70 (vond ik wel goedkoop), maar het was 3,50. :(

En Kim heeft niks geleerd? :D Handig! :D
Daisy en Belle
Voor al uw decibellen...
pi_103315603
Ik zie Luna! Zo heet het hondje Cooki... tenminste volgens Maud. Het is haar slaapknnuffel en Luna heeft geen draagmandje hier, maar wel een heel lief baasje dat hem altijd draagt....

Sjeen, Isa ook al voor C! Ze gaan mooi gelijk op!

Vandaag nemen ze op school afscheid van de kleuterjuf van Maud. Ze is nu 65+, maar in doen en laten nog echt niet 'oud'. De meiden hebben er zin in. Het thema voor het feest is Circus en ze hebben allemaal acts gemaakt.

Dan heb ik nog een vraagje: Wie van jullie heeft de CD van Zwijssen Rondje Rekenliedjes deel 2 liggen. Ik ben er heel erg naar op zoek voor een vriendin van me. Haar zoon heeft veel moeite met de tafels en deze cd zou voor hun echt een redding zijn. Deel 1 heeft ze al weten te bemachtigen, maar deel 2 is ze dus echt naar op zoek. Wie oh wie???
pi_103319005
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 09:42 schreef mainedoll het volgende:

[..]

Oe, dat hebben mijn meiden ook gedaan :D Is ontzettend leuk geworden!
alleen de prijs vond ik 'misleidend', in de folder stond 1,70 (vond ik wel goedkoop), maar het was 3,50. :(

En Kim heeft niks geleerd? :D Handig! :D
Ja he ik ben niet gek!!!! Ik stond daar ook met 1,70 bij ons was het 2,50 ineens.
Ik heb er wel wat van gezegd niet zo subtiel vonden mijn moeder en zusje.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 12:20:22 #98
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_103319963
Dat is toch ook geen subtiele afzetterij, Ingrid. Mag je best wat minder subtiel op reageren, vind ik :)
pi_103322321
Heel flauw, ik heb een klachtenmail gestuurd net. :@
Ook lullig, ik had het contant bij me. Het is maar goed dat ik 1,- terug had gekregen wat ik had voorgeschoten, anders kon ik het niet eens betalen.

[ Bericht 34% gewijzigd door _Ingrid_ op 20-10-2011 13:29:03 ]
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 12:26:23 #100
37150 livelink
pi_103411738
Isa, heel veel succes vandaag! Gaat vast helemaal goed komen, maar het is wel een lange zit en heel veel zwemmen vond ik. Echt supervermoeiend leek het me. Ik doe het ze in ieder geval niet na.

En daarna gaat Isa denk ik door met Zwemvaardigheid? Dat was ook best pittig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')