abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103721112
Hehehe, die Flip. En die Meike, hahaha. Heeft ze het toch voor elkaar gekregen met de schmink he... ;)
Fake it till you make it...
pi_103721116
Karin, je hebt iig een goed verhaal voor t dagboek :+
ff op knuffeldouble topic kijken? _O-
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:08:16 #253
7074 moussy
kuttekop
pi_103721121
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 22:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat leuk rewimo, wat zul je van je zoon genoten hebben!!!

Wij hadden ook weer wat vandaag, feestje bij mij op het werk en je kon geschminkt enzo, dus meike was geschminkt als vlinder, komt ze vragen of flip ook geschminkt mocht, dus ze mocht van mij een beetje schmink op zijn neus doen. Dat is dus een beetje uit de hand gelopen, het beest zag eruit!!!!! Groen, blauw, geel, rood en zijn hele kop zat eronder.
Thuis flink in de weer met schoonmaakspul, en 2 rondjes wasmachine....
Inmiddels is het meeste eruit, je ziet nog een beetje groen waasje, iemand nog tips???? Omg
shampoo, véél, zonder water, dat zou nog een enige redding kunnen zijn.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_103721244
Ja dat dagboek, ik mag het er niet in schrijven van dr...het is nl een geheim voor mijn juf.....
Jajaja dat feest gaat dus niet door he!!!

Verder was het heel gezellig, flip mee naar de stad en flip wil in alle winkels betalen bij de kassa....de aaah wat lief reacties waren niet van de lucht
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:13:05 #255
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_103721306
haha och arme, je hebt 't er maar druk mee karin! en dan nog niet eens met de 'eer' mogen strijken ook! maar wel fijn dat flip zo vrijgevig was bij de kassa. kan een slok op een borrel schelen met de weekendboodschappen! :+
in de haak.
pi_103721310
Rewimo wat leuk! Leuk het fotoverslag.

Ach ja Flip heeft Kim vorig jaar ook gehad. Succes met schoon maken Karin.

Kim heeft de ik-doos mee gehad. Dat vond ze geweldig. Allemaal spulletjes en foto's van haarzelf mocht ze meenemen. Daar mocht ze dan in de klas over vertellen en het bleef de hele dag op de kast uitgesteld liggen.
pi_103721462
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 23:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
er is hier ook weleens gepost over Flip door luchtbel, echt hilarisch!!!
edit: hier
Karin, joehoe :W , zet je t ook ff in luchtbel's topic >:)
o en hier een linkje voor jou of de juf :P

Ingrid: dat klinkt leuk, de IK-doos! :Y en wat fijn dat Kim daar zo veel plezier mee had :Y
pi_103721671
Er zijn overigens wel foto's gemaakt op mijn werk, maar dat zal wel ff duren voor ze online staan. Als het erop staat plaats ik het hier wel ff.
Vrij hilarisch inderdaad.
Hoe vaak meike ook wel niet sorry heeft gezegd tegen flip toen hij op de kop in de wasbak hing....
  Licht Ontvlambaar zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:34:01 #259
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_103722194
Ziet eruit als een geweldig verjaardagskado Rewimo!

Hier hebben we weer een prulletje met netelroos, arm kind verging van de jeuk. Koorts is ook nog altijd niet helemaal weg. Longen waren gelukkig wel schoon, een oor iets ontstoken en we moeten morgen nog eens laten testen op blaasontsteking. Gezellige herfstvakantie geweest zo :P

Meike en Flip :D Ben benieuwd naar de foto's. En de Ik-doos, dat vind ik nog eens een leuk idee Ingrid :D
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:35:43 #260
37843 lady-wrb
kortaf
pi_103722264
woehahaha karin _O-
heb je er wel foto's van?
en je hebt in elk geval wat origineels te vertellen in het schriftje :P

wij hebben net een moeder/zoon avondje achter de rug.
naar de bioscoop, ijsje vooraf, bijna gestikt in popcorn in de pauze en een leuke film.
kuifjes is een aanrader, aldus zoon. hij is wel erg druk (vind ik dan)
maar al met al hebben we een leuke avond gehad.
L. staat nu onder de douche

[ Bericht 0% gewijzigd door lady-wrb op 29-10-2011 22:51:58 ]
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:36:31 #261
37843 lady-wrb
kortaf
pi_103722295
o jee, beterschap voor isa :* wat een narigheid
pi_103722449
O+ Isa, beterschap! jemig, das ook niet de vakantie zoals je m je voorstelt... :*

Lady, dat klinkt heel gezellig! Wij waren donderdag naar kuifje, ik zag er nogal tegenop, ben niet zo n liefhebber, maar t was echt n hele leuke film :Y
(ik had ook moeder/zoon dagje, omdat dreumes op kdv was)

Karin, das ook wel beetje sneu voor Meike, die heeft straks de zenuwen over wat de juf er van zal zeggen...
ms kun je iets schrijven als: ik (flip) zeurde steeds bij meike of ik ook geschminkt mocht worden, t leek meike geen goed idee, maar de moeder zei toen: ach joh, wat maakt t uit, dat valt toch niemand op :+
pi_103722482
Ik heb er zelf geen foto's van gemaakt, stom!
Toen we thuis waren meteen aan het poetsen geslagen en toen flip rondjes draaide in de wasmachine dacht ik ineens aan het fototoestel.

Sjeen, beterschap voor isa, inderdaad zonde van de vakantie!
pi_103722613
Cooki, ik heb al geschreven: meike werd zo mooi geschminkt als vlinder, nou dat wou ik ook wel, dus heeft meike mij heel mooi gemaakt met allerlei kleurtjes. Thuis moest ik wel even in de wasmachine.... Daarna heeft meikes papa mij drooggemaakt met de fohn en toen ging meike mijn haartjes nog even kammen en mijn tandjes poetsen. Enz enz enz

Het wordt inderdaad voorgelezen in de klas, dus ik heb het niet dramatisch gemaakt. Heeft ze weer geluk
pi_103722702
haha karin ^O^ , en de rest vh weekend is meike nog liever dan anders :Y
want bij stout gedrag zet je t natuurlijk direct in het schriftje, achgossie.. :* nee,geintje :P

edit: je man is ook ingeschakeld :7 ms kan flip een mannen-uitje met je man doen morgen _O-
pi_103722873
Dat zag er gezellig uit Rewimo!! En toch denk ik dat ik die voetbalwedstrijden aan papa over ga laten mocht Kyllian daar interesse in gaan krijgen :P

Cooki, 10 jaar alweer....dat klinkt pas echt heeel groot!!

Die Meike :D
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:56:05 #267
37843 lady-wrb
kortaf
pi_103723167
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 22:39 schreef Cooki het volgende:

Lady, dat klinkt heel gezellig! Wij waren donderdag naar kuifje, ik zag er nogal tegenop, ben niet zo n liefhebber, maar t was echt n hele leuke film :Y
(ik had ook moeder/zoon dagje, omdat dreumes op kdv was)

heerlijk is dat he? dat doe ik af en toe. ik voel me soms best schuldig dat ik zo weinig tijd voor hem heb sinds ik aan het leren ben. ik hou me vast aan het idee dat het niet oneindig is (als het goed is ben ik ergens in mei/juni klaar) en dat ik dit heel graag wil, maar soms voelt het zo rot. zeker met dat gepest enzo, zit me dat helemaal niet lekker.

de volgende date is al vastgezet: in december gaan we naar puss in boots
pi_103723502
Meimeltje: 10 ja, oud he? mn jongere zusje heeft al een zoon van 15 :P thomas was heel lang de jongste in de beide families O+
t is wel leuk hoor, t wordt echt al een persoonlijkheid :7 O+

Lady: niet schuldig voelen! je doet wat je kunt en dat voelt hij heus O+
leuk dat je al n nieuwe date hebt vastgezet :Y

Thomas heeft van de week zelf een pet uit gekozen, staat m leuk en ik vind t vooral leuk dat hij zn eigen smaak ontwikkelt O+ (als is t soms niet de mijne, maar die pet is wel geinig)

truste allemaal :W :O , morgen start de sirene weer vroeg ben ik bang -O-
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2011 @ 23:14:19 #269
37843 lady-wrb
kortaf
pi_103723854
als het maar geen te kleine pet is
en dan nog zo'n broek onderaan de kont :{

ik was gisteren met zoon winterjas kopen bij de coolcat en ik wilde nog een broek kopen voor hem, want alles gaat richting hoog water.
wat een crime is dat op het moment. 134/140 zit goed maar is hoog water en 146/152 ziet eruit alsof hij er aardappels in moet halen.
en dan nog zo'n dweil van een verkoopster die met allerlei vage modellen aan komt zetten :(
moet je je voorstellen: mijn kind is al niet zo groot en krijgt zo'n broek met afgezakt kruis in zijn handen geduwd als zijnde superhip.
dat kan best wel zo zijn, maar als hij zo'n ding aanheeft lijkt het net een dwerg met veel te korte pootjes }:|

maar goed, ik vind broeken met het kruis tussen de knieen sowieso niets, dus die zullen er wat mij betreft ook niet komen (lees: zolang ik die broeken moet betalen :) )
  zondag 30 oktober 2011 @ 03:18:43 #270
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_103731893
Wat zielig nou Sjeen, ze heeft het echt goed te pakken he? Sterkte!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 oktober 2011 @ 08:48:34 #271
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_103733361
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 22:49 schreef Meimeltje het volgende:
Dat zag er gezellig uit Rewimo!! En toch denk ik dat ik die voetbalwedstrijden aan papa over ga laten mocht Kyllian daar interesse in gaan krijgen :P
Tja, papa geeft niks om voetbal, en ik wel, dus voor ons is de keuze niet zo moeilijk ;)

Sjeen, wat een ellende, netelroos -O- Beterschap voor haar! :*

Ingrid, die IK-doos klinkt erg leuk! Heel leuk idee :)

En Meike met Flip _O-

lady-wrb, lastig om kleren te kopen als ze net tussen twee maten in zitten. Hier zijn broeken meestal te lang, omdat hij voor de maat 158/164 moet hebben (152 gaat niet meer dicht :+ ) maar de pijpen zijn zo vreselijk lang tegenwoordig. En Christan is toch gewoon goed van verhouding. Maar ja, we slaan ze maar om. Met een spijkerbroek kan dat gelukkig wel.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zondag 30 oktober 2011 @ 09:47:37 #272
37843 lady-wrb
kortaf
pi_103733959
nou idd. het is dik drama. zo ook met de winterjas.
dan zegt zo'n winkelbriljantje nog: als het winter is heeftie maat 164.
waarop ik dan zeg: dan mag hij wel vortmaken met die 20 cm erbij groeien :(
volgende keer ga ik wel als het personeel het weer zoals gewoonlijk druk met zichzelf heeft.
ik ben sowieso niet zo tevreden meer over de kleding van coolcat.
waar het vroeger nog kwalitatief goed was, is het tegenwoordig van twijfelachtige flubberkwaliteit.
maar ja, voor kleding van de new yorker moet er nog even doorgegroeid worden helaas.
  zondag 30 oktober 2011 @ 11:04:33 #273
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_103735486
Katja gaat haar spreekbeurt over mode doen. Op zich een leuk onderwerp, maar ik ben echt een no-no op dat gebied. Dus we gaan vanmiddag naar het Centraal Museum in Utrecht, daar schijnt ook een modetentoonstelling te zijn.

Ik moet trouwens zeggen dat ik zo langzamerhand bijna overspannen word van Katja's huiswerk.
Ze moet dinsdag een werkstuk afhebben, daar is ze nu mee bezig.
Dan heeft ze donderdag een geschiedenistoets die ze moet leren. Vrijdag heeft ze haar spreekbeurt en maandag heeft ze een topografietoets. Ik zit verdikkeme elke dag een uur met haar aan huiswerk. Niet helemaal zoals ik het voor ogen had voor de lagere school. Ik ben hier geen voorstander van, maar je moet wel meedoen natuurlijk.

Oh ja, en ze moet ook nog voor maandag op de computer een taaltoets doen. Dat moet ze elke week en dan kan ze gewoon thuis inloggen. Ik vind het allemaal nogal wat.

Gao, hoe gaat het bij jullie. Moeten jullie evacueren?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † zondag 30 oktober 2011 @ 11:08:09 #274
7074 moussy
kuttekop
pi_103735604
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 09:47 schreef lady-wrb het volgende:
nou idd. het is dik drama. zo ook met de winterjas.
dan zegt zo'n winkelbriljantje nog: als het winter is heeftie maat 164.
waarop ik dan zeg: dan mag hij wel vortmaken met die 20 cm erbij groeien :(
volgende keer ga ik wel als het personeel het weer zoals gewoonlijk druk met zichzelf heeft.
ik ben sowieso niet zo tevreden meer over de kleding van coolcat.
waar het vroeger nog kwalitatief goed was, is het tegenwoordig van twijfelachtige flubberkwaliteit.
maar ja, voor kleding van de new yorker moet er nog even doorgegroeid worden helaas.
coolcat is idd niet meer wat het geweest is, na 1x wassen (op 30gr) is een shirt kort en breed, kan je beter naar zeeman gaan als je dat wil.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † zondag 30 oktober 2011 @ 14:10:32 #275
37843 lady-wrb
kortaf
pi_103742001
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 11:08 schreef moussy het volgende:

[..]

coolcat is idd niet meer wat het geweest is, na 1x wassen (op 30gr) is een shirt kort en breed, kan je beter naar zeeman gaan als je dat wil.
nou idd en al die longsleeves hebben enorm lange mouwen alsof het mode voor chimpansees betreft :{
pi_103765017
Over broeken: Thomas' broeken waren te kort geworden, dus heb ik nieuwe gekocht in volgende maat: veul te lang... dus maar eentje gekocht in oude maat: precies goed :|W
hieperdepiep voor de droger, dat scheelt dus echt 5 cm of zo... ben benieuwd hoe lang hij nu met de oude maat gaat doen }:| eigk zit ie er tussen in, maja...

Huiswerk: heeft thomas 1x per week ofzo, een toets en dan nog af en toe spreekbeurt / werkstuk, is goed te doen, we helpen m soms wel met plannen en herinneren :P maar ook dat gaat steeds meer zelfstandig ^O^

over kort&breed/chimpansee mouwen _O-
ik had n trui gekocht die te groot was, en die krimpt niet in de droger :? :(
snapt de droger nou niet, welke kleding mag krimpen en welke niet? :P

Vandaag Thomas'verjaardag gevierd, morgen is ie jarig O+
Het was heel gezellig, hij is enorm verwend (maar dat wist ik al :{w :P ) , ik bedoel verwend met kadoos... hele dag visite, k ben gaaaar :O

beste foto vd pet ( :') )
(edit: en weer weg)

[ Bericht 2% gewijzigd door -Caroline- op 31-10-2011 22:20:50 ]
  zondag 30 oktober 2011 @ 22:46:31 #277
37150 livelink
pi_103767100
Bijna jarige Thomas *O*
Alvast van harte gefeliciteerd Cooki!

Het werkstuk van Katja is dus een drama. Ik loop nu al 2 weken te vragen hoe ver ze is, of het allemaal wel goed gaat enz. Ze doet het samen met een vriendinnetje en het lag allemaal bij het vriendinnetje, dus ik had het totaal nooit gezien.

Telkens kreeg ik als antwoord dat ze al heel ver waren, dat het al bijna klaar was. En dan vroeg ik of ze het niet een keertje naar ons wilde meenemen, zodat ik het ook kon zien. Nee, dat was niet nodig.

Vandaag dus maar even langs gegaan en ze hadden dus ongeveer niks :{ :(
Tja, en wat moet je dan? Aan de ene kant denk ik dat ze dan maar op hun bek moeten gaan en die onvoldoende incasseren, aan de andere kant wil je dan toch weer helpen en hoop je dat ze er nu al van geleerd hebben zonder ze nog verder af te laten gaan.
We hebben voor het laatste gekozen. Afgesproken met de moeder van het vriendinnetje wat zij thuis nog gaan doen en wat wij nog zouden doen en dan moet het morgenmiddag na school afgemaakt worden. Hopelijk weten ze er nog een voldoende uit te slepen. Katja zelf hoopte nog op een goed :')

Nou ja, ik heb dus vanavond geknutseld tijdens SYTYCD. En dan moet die spreekbeurt voor vrijdag ook nog helemaal :X
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 31 oktober 2011 @ 06:44:16 #278
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_103774445
Cooki, gefeliciteerd met Thomas *O* Ik las dat ie al lekker verwend is :D

livelink, zelfstandig werken is voor de meeste kinderen gewoon erg moeilijk, dat moeten ze echt leren. Dus een beetje hulp mag wat mij betreft best :) Ze heeft een hoop huiswerk zeg! Christan heeft ook vrijwel elke dag huiswerk maar dat hoort er natuurlijk wel bij op de middelbare school en hier in DLD beginnen ze daar al vanaf groep 4 mee. Het wordt wel opgebouwd.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_103774466
Jaaah, mn oudste is 10! Een tiener in huis, klaar voor de puberteit :P

En mn tiener wil zn buit wel showen :')

maar niet fatsoenlijk zelf op de foto, tja moet ie zelf weten, dan plak ik deze er toch in >:)
<maar haal ik ook weer weg> ;)

en btw, beide mannetjes waren om kwart voor 6 wakker }:|

[ Bericht 7% gewijzigd door -Caroline- op 31-10-2011 22:20:04 ]
pi_103774493
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 22:46 schreef livelink het volgende:
Bijna jarige Thomas *O*
Alvast van harte gefeliciteerd Cooki!
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 06:44 schreef Rewimo het volgende:
Cooki, gefeliciteerd met Thomas *O* Ik las dat ie al lekker verwend is :D
dank dank! *O*
omg ik heb lopen ego posten... :@

hier wilde ik nog ff op reageren Livelink/Rewimo:
quote:
Het werkstuk van Katja is dus een drama.
Vandaag dus maar even langs gegaan en ze hadden dus ongeveer niks :{ :(
Aan de ene kant denk ik dat ze dan maar op hun bek moeten gaan en die onvoldoende incasseren,
aan de andere kant wil je dan toch weer helpen en hoop je dat ze er nu al van geleerd hebben zonder ze nog verder af te laten gaan.
omg Livelink, lijkt me ook lastig voor Katja, samen met iemand een werkstuk te moeten maken, dat is toch een recept voor gezellig keten en niet werken :P
ik hoop ook altijd dat Thomas er iets van leert :') ik zou ook helpen/redden hoor :Y
>:) ik gebruik dit soort gelegenheden altijd wel voor een "gesprekje", daar voel ik me dan toe gerechtigd ~O>
en thomas mag hier zelf plannen, totdat hij "bewijst" dat het niet werkt, dan mogen wij plannen :P
quote:
livelink, zelfstandig werken is voor de meeste kinderen gewoon erg moeilijk, dat moeten ze echt leren. Dus een beetje hulp mag wat mij betreft best :) Ze heeft een hoop huiswerk zeg!
dat ja! ^O^
  maandag 31 oktober 2011 @ 09:05:45 #281
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_103775643
Jeetje, ik heb heel wat posts gemist, bijna niet op Fok! geweest dit weekend.

Rewimo, wat een supercadeau en mooie foto's zeg. Schalke heeft ook een mooi stadion. :Y

Meike en Flip!! _O-

Katja heeft inderdaad veel huiswerk zo te lezen. Twan heeft elke week redactiesommen (groep 7) die hij moet maken en daarnaast ook nog 1x per 2 weken topotoets. En aardrijkskunde. Hij vond het heel interessant om huiswerk te krijgen, maar weet nog niet altijd even goed hoe hij het moet inplannen. Hij gaat soms liever spelen of komt er 's avonds achter dat hij voor de volgende dag nog iets moet leren en is dan zn briefje kwijt. }:|

Cooki, van harte gefeliciteerd met je tiener *O* *O* Wat een mijlpaal toch ook weer. Fijn dat het zo'n leuke dag was!

Arme Isa, beterschap!! :*

lady, ben je al eens bij V&D geweest? Ze hebben daar broeken van Soho, die zitten niet te wijd, tenminste bij Twan niet en zijn ook wel hip, niet de boord laag, maar wel lage zakken bijv. Twan heeft die het liefst aan.

Nou, Twan is dus zaterdag aan de hand van een speler het veld van Twente opgegaan. Hij had geluk, hij mocht met één van zijn lievelingsspelers Ola John. *O* Was erg indrukwekkend... mooie sfeeractie in het stadion met 30.000 toeschouwers! Toen hij weer bij mij in het vak kwam, had hij rode wangen en rode oren van de spanning... dat is de hele avond gebleven. :D Hij heeft ook nog een tasje gekregen met goodies: alle fotokaarten met handtekening, handtekeningenkaart met foto en handtekening, boekje over de wedstrijd en een sjaaltje. Was echt super!
Helaas stonden ze te ver weg om goede/mooie foto's te maken. Ik kon hem zelf niet eens zien. -O- Maar als het goed is, krijg ik nog een foto van FC Twente.
Make love, not war ☮
pi_103775799
Cooki, gefeliciteerd met je tiener!!

Diaan, wat gaaf dat Twan ook nog met een favo-speler kon oplopen. Daar kan hij nog wel even van nagenieten denk ik?

Chris zit weer op school. Eens kijken naast wie hij komt te zitten de komende weken (juf mengt de klas elke vakantie). Het verjaardagsfeestje zaterdag was tof, maar het blijft onze rustige kleine guppie. Hij had enthousiast meegedaan, knutselen, spijkerpoepen, koekhappen. Alleen het dansen was hem iets te druk. Toen had hij lekker bij een moeder op schoot gezeten :P
  maandag 31 oktober 2011 @ 09:18:35 #283
114177 Diaan73
pi_103775892
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 09:14 schreef Deepfreeze het volgende:
Cooki, gefeliciteerd met je tiener!!

Diaan, wat gaaf dat Twan ook nog met een favo-speler kon oplopen. Daar kan hij nog wel even van nagenieten denk ik?

Chris zit weer op school. Eens kijken naast wie hij komt te zitten de komende weken (juf mengt de klas elke vakantie). Het verjaardagsfeestje zaterdag was tof, maar het blijft onze rustige kleine guppie. Hij had enthousiast meegedaan, knutselen, spijkerpoepen, koekhappen. Alleen het dansen was hem iets te druk. Toen had hij lekker bij een moeder op schoot gezeten :P
Ja, echt wel... was gewoon een geweldige ervaring voor zo'n jochie.

Fijn dat het goed ging met Chris bij het verjaardagsfeestje. Wat wordt het een ventje nu al hè? Hoe vindt hij het op school?
Make love, not war ☮
pi_103775998
Saffier, hier ook nog ff :P van harte gefeliciteerd met Tobias!

Diaan, dat klinkt wel echt heul cool! wat megaleuk voor Twan! :Y

Deepfreeze, wat klinkt dat lief over Chris O+ schattig en tegelijkertijd al groot O+
pi_103776067
Chris vermaakt zich prima op school. Volgens juf begint hij echt los te komen, loopt lekker rond in het lokaal, zoekt nieuwsgierig in de kasten naar dingen om te doen. En ze daagt hem af en toe uit met wat moeilijkere werkjes (tellen, sorteren). En hij maakt steeds meer contact met andere kinderen. Hij hing in het begin wat veel aan zijn vriendje (en andersom nog erger), maar de interesses lopen toch wel uiteen, dus doen ze steeds meer hun eigen ding..
Hij is ook een stukje zelfstandiger. Daar werken ze goed aan op school, want af en toe hoor ik "hmm, dat is een probleem, hoe kan ik dat oplossen". :P
  maandag 31 oktober 2011 @ 09:27:49 #286
114177 Diaan73
pi_103776091
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 09:26 schreef Deepfreeze het volgende:
Chris vermaakt zich prima op school. Volgens juf begint hij echt los te komen, loopt lekker rond in het lokaal, zoekt nieuwsgierig in de kasten naar dingen om te doen. En ze daagt hem af en toe uit met wat moeilijkere werkjes (tellen, sorteren). En hij maakt steeds meer contact met andere kinderen. Hij hing in het begin wat veel aan zijn vriendje (en andersom nog erger), maar de interesses lopen toch wel uiteen, dus doen ze steeds meer hun eigen ding..
Hij is ook een stukje zelfstandiger. Daar werken ze goed aan op school, want af en toe hoor ik "hmm, dat is een probleem, hoe kan ik dat oplossen". :P
Dat klinkt allemaal erg goed en fijn!! :Y Super!
Make love, not war ☮
pi_103776119
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 09:26 schreef Deepfreeze het volgende:
.........af en toe hoor ik "hmm, dat is een probleem, hoe kan ik dat oplossen". :P
:P dat klinkt wijs! O+ _O_
fijn dat het zo goed gaat! toch "altijd spannend" :Y
pi_103776135
cooki gefeliciteerd met je zoon *O* *O*
mama van 3 kids!
  Licht Ontvlambaar maandag 31 oktober 2011 @ 09:32:59 #289
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_103776188
Cooki, proficiat!

Hoe fijn is het als je dochter glunderend in haar vernieuwde kamer staat en zegt 'het is net eigen huis en tuin' (ze kijkt dat graag en vind het altijd leuk als mensen weg moeten en dat dan een kamer opnieuw ingericht wordt). O+
pi_103776240
Sjeen, wat een heerlijk geniet momentje!!
pi_103776662
Haha sjeen,wat grappig!

En diaan, wat een geluk voor twan!!! Kan me voorstellen dat hij helemaal in zijn nopjes was!

Cooki, gefeliciteerd!!!!!

Deepfreeze, gewoon al een feestje gehad! Hoe stoer is dat!!!!

Meike is weer naar school met flip, ze vond het wel oke dattie weer meeging, want hij miste zijn mama ook wel zei ze. Ze heeft alleen bedacht dat flip tussen de middag mee mag hier een broodje eten, en dat feest zal wel niet doorgaan, het logeren is immers voorbij.....
Ik heb er stiekem heel erg van genoten hoor, hoe zo'n beest leeft voor een kind.....ze praat er de hele dag tegen en verliest hem geen seconde uit het oog.
Juf zei al dat ze wel een goed logeeradres wist voor de kerstvakantie haha!!
  maandag 31 oktober 2011 @ 13:32:28 #292
144006 chacama
Ondernemend!
pi_103783547
Cooki, gefeliciteerd met je dubble-didget zoon!

Rewimo, heerlijke foto's! Lekker meegenieten.

Sjeen, beterschap met Isa en wat een heerlijke (en zo herkenbare) reactie. Soms denk ik dat die twee van ons ook erg veel op elkaar lijken in hun doen en laten.

Meike (en flip), wat een avontuur heb je beleefd van het weekend.

Diaan, wat tof voor Twan...

Livelink, ik vind het behoorlijk wat huiswerk dat Katja krijgt. maar de manier waarop jij het doet herken ik wel van vroeger van mijn moeder.

Lady, gezellig naar de bios geweest. Klinkt goed zo'n speciale dag!

Hier hebben we zaterdag een uitstapje Eftelingtheater gehad. Opa had ons uitgenodigd voor het middagprogramma van Droomvlucht. Ik heb zo genoten van het plezier en de indrukken van mijn meiden. Het was behoorlijk spannend op momenten en ik heb regelmatig Maud d'r oren dicht moeten houden, maar dat deed niets af aan het enthousiasme dat ze had voor de elfjes, het decor en de kostuums. Fleur sprak na afloop de treffende woorden: "Opa als je nog een keer zoiets hebt, dan mag je ons altijd vragen om mee te gaan...."

En ook ik ben benieuwd hoe het bij gaoxing is...?
pi_103784788
Haha fleur, je hebt ook wel geluk hoor met een opa die dat soort toffe uitstapjes bedenkt!!!!
pi_103788815
Wij hadde Flip ook tijdje terug. Mikael keek er helemaal niet naar om. Alleen als Leander hem wilde. Dus hele dag dikke ruzie. Heb ook een verhaaltje verzonnen en achterin het dagboekje geschreven aan de juf en andere ouders hoe het echt ging hier in huis >:) Met alle ruzies, en dat Matthias over hem heen had gespuugd :@
Heb er veel leuke reacties over gehad van de andere ouders!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 31 oktober 2011 @ 20:49:27 #295
37150 livelink
pi_103804058
Katja en haar vriendinnetje hebben hun werkstuk afgemaakt. En het maakt me nu helemaal niks meer uit of ze een onvoldoende of een voldoende krijgen. Belangrijk is dat ze er vandaag en gisteren echt zijn wakker geschrokken en er alsnog keihard aan gewerkt hebben. En ze hebben het uiteindelijk bijna helemaal zelf gedaan. Dat is ook wel te zien hoor, maar ik hoop dat de leerkracht het wel waardeert.

Isa, wat fijn dat je zo blij bent met je kamer. Kon Isa vandaag wel naar school of is ze nog ziek, Sjeen?
  Licht Ontvlambaar maandag 31 oktober 2011 @ 21:01:54 #296
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_103804906
Ze is naar school geweest vandaag Livelink en dat ging redelijk goed, juf was ingelicht (die was zelf ook hele week ziek geweest :P ). Nu wel weer beetje verhoging en uitbarsting van netelroos maar verder best ok.
Best heftig trouwens, al dat huiswerk van Katja. Wel goed dat de dames zich op tijd gerealiseerd hebben dat het werkstuk toch echt gemaakt moest worden.

Fleur, ik geloof graag dat je opa begeleiden geen probleem vindt, maar je hebt ook zo'n lieve opa O+ bijna net zo lief als die van Isa :P
  dinsdag 1 november 2011 @ 06:55:03 #297
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_103819385
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 11:04 schreef livelink het volgende:
Gao, hoe gaat het bij jullie. Moeten jullie evacueren?
Het is ok. Nee, wij zijn niet geevacueerd, maar zagen donderdag en vrijdag wel heel veel vrienden en buren vertrekken, en dat was best moeilijk. Nu komen de meesten weer terug, want we hebben springtij van afgelopen weekend weer overleefd. Wij hebben al die tijd gevonden dat we thuis het beste af waren. De straat ligt tussen de 50 cm en 1 m boven zeeniveau, en onze woonkamer ligt daar nog eens 1.40 tot 1.50 boven. De keuken ligt op straatniveau, maar die is al vrijwel leeg. De koelkast staat in de woonkamer, etc. Vrij veel speling dus. Bovendien hebben de kinderen hier hun eigen spulletjes, en geeft evacuatie gewoon veel extra stress: je laat toch mensen achter terwijl het niet veilig is, dat is een rotgevoel, zeker voor de kleintjes.

Winkels beginnen ook weer wat voller te raken. Vorige week was het net de oude Soviet Unie: enorme rijen en lege schappen. Of schappen die vol leken, maar dan bij nader inzien een enkele rij van 3 produkten, in plaats van 8 rijen van 40 verschillende produkten hadden. Midden vorige week kregen we van SOS International - een behoorlijk betrouwbare organisatie - te horen dat we het beste konden voorbereiden op 4 weken geen mogelijkheid om boodschappen te doen. Das een hoop eten en drinken. En dan ook nog met in het achterhoofd 'wat kan ik maken zonder gas en stroom; wat kan een totaal gebrek aan verse produkten vervangen' etc...

Hoewel de internationale media al helemaal gelukkig zijn en roepen dat het allemaal veilig is, is dat nog niet het geval. Een groot gevaar is nu dat gemeenschappen die net buiten de dijken liggen het water maar zien stijgen, en begrijpen dat dat gebeurt omdat het niet doorloopt. En het loopt niet door om Bangkok centrum te beschermen. Dat zet natuurlijk kwaad bloed, en er zijn geregeld protesten en gevechten omdat mensen dijken en sluizen willen vernielen.

De kinderen zijn in ieder geval deze week 'vrij'. Tussen ", omdat ze wel degelijk schoolwerk hebben. Daar zijn ze ongeveer de hele morgen mee bezig. Afgezien van wat gemiep door jongste gisteren, gaat het eigenlijk heel goed. Volgende week is ook nog verplicht vrij, maar kan een school toestemming vragen om toch open te mogen. School doet dat vandaag, dus we zijn benieuwd wat eruit komt.

Ik begin te voelen dat twee weken adrenaline zo hun sporen achterlaten. Dat is niet nieuw, dat heb ik al eerder bij rampen en onlustengedoe gehad, en het is even een kwestie van goed voor mezelf zorgen.

Fijn dat Isa weer een beetje op de been is, Sjeen.

En Katja's huiswerk vind ik ook wel erg pittig hoor livelink. Vooral de hoeveelheid toch tamelijk stressvolle dingen: spreekbeurt, toetsen.... En dan ook nog een project niet alleen zelfstandig doen, maar ook nog met z'n tweetjes..... pittig!
  dinsdag 1 november 2011 @ 07:14:34 #298
37150 livelink
pi_103819448
Heftig, Gao. Ik hoop dat het snel echt veilig is voor jullie.
Ik kan me goed voorstellen dat al die stress je zo langzamerhand op begint te breken. Voor de kinderen zou het volgens mij goed zijn als school volgende week door zou gaan, Een zeker bekend ritme werkt altijd het beste volgens mij. En dat zou jou ook misschien wat ruimte geven om bij te tanken en goed voor jezelf te zorgen?
pi_103819461
Kyllian: hieperdepiep! van harte gefeliciteerd met je 5e verjaardag! *O*
Een fijne dag gewenst met mama, papa en Dyon! O+ en alle vriendjes natuurlijk :)
  dinsdag 1 november 2011 @ 09:25:35 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_103821277
Heftig Gao :)

Kyllian gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: