abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103533977
ja idd BE eens :Y
verwoorden blijft lastig vind ik.. :@

je kind heeft geen keus
hij heeft zeker recht op zn mening
die zou ik ook erkennen (ontvangstbevestiging of happy toddler manier)
t is fijn als er meer initiatief / kindgerichte-acties vd andere kant komt
waardoor het kind zich ms meer thuis voelt en liever gaat

en tegelijkertijd
t snijdt je natuurlijk door je hart als je kind zich zo rot voelt :'(
en ja je wil het beste voor je kind
ik denk dat t beste in zon geval dan ook is: je gehoord *; en begeleid voelen *;
:Y
pi_103533998
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:04 schreef chacama het volgende:
Ohhhh, was ik toch helemaal vergeten te zeggen / trotse mamamodus aan/ Maud mag door naar de volgende groep met zwemmen. Uit het ondiepe water gaat ze na de herfstvakantie in het diepe springen (en zwemmen). En ze is heerlijk aan het aftellen naar d'r verjaardag toe. Nog maar....nachtjes slapen....
o ja trotse mama :Y *O*
wat goed van Maud O+
en hoeveel nachtje nog slapen? schattig O+
pi_103534539
Wij hebben Mikael op een gegeven moment mee laten kiezen ja. Tuurlijk zijn er dingen die moeten en hier is 1 ervan idd dat ie naar zijn vader moet. Maar hij had wel de keus hoeveel nachtjes hij wilde. Want 1 nachtje vond ie vaak niet zo erg want dan was ie snel weer thuis. En zo voelde het voor hem niet als een verplichting en wilde ie steeds wel weer een nachtje langer. Nu gaat ie weer gewoon de normale tijd. Maar we krijgen vast wel weer zo'n periode en dan doen we het weer zo.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:38:18 #204
144006 chacama
Ondernemend!
pi_103534635
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:13 schreef Cooki het volgende:

[..]

o ja trotse mama :Y *O*
wat goed van Maud O+
en hoeveel nachtje nog slapen? schattig O+
Nog 22....dan klinkt het opeens wel nog ver weg. :)
pi_103534667
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:34 schreef MeNicole2 het volgende:
Maar hij had wel de keus hoeveel nachtjes hij wilde. Want 1 nachtje vond ie vaak niet zo erg want dan was ie snel weer thuis. En zo voelde het voor hem niet als een verplichting en wilde ie steeds wel weer een nachtje langer. Nu gaat ie weer gewoon de normale tijd.
dat klinkt wel fijn zo, ja!
en blijkbaar ook in goed overleg met de vader? das ook heul veul waard lijkt me ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:38 schreef chacama het volgende:
Nog 22....dan klinkt het opeens wel nog ver weg. :)
ja 22 is wel veel, ms zon ikea/gamma centimeterdinges halen en dan iedere dag 1 cm afknippen is leuk :Y
pi_103534844
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:39 schreef Cooki het volgende:

[..]

dat klinkt wel fijn zo, ja!
en blijkbaar ook in goed overleg met de vader? das ook heul veul waard lijkt me ;)

Ja hier gaat alles in goed overleg. Anders werkt co-ouderschap ook niet vind ik!!

Mikael kreeg vanmorgen op school weer een uitnodiging voor een kinderfeestje, zijn reactie: Goh ook iedereen vind mij leuk he?!?
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:43:31 #207
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_103536424
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:46 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Ja hier gaat alles in goed overleg. Anders werkt co-ouderschap ook niet vind ik!!

Mikael kreeg vanmorgen op school weer een uitnodiging voor een kinderfeestje, zijn reactie: Goh ook iedereen vind mij leuk he?!?
O+ best lekker toch!

Hier een zielig hoopje in bed... Ze zei net dat ze blij was dat ze in de herfstvakantie ziek was geworden en niet tijdens school :o

Maud naar het diepe, cool! 22 nachtjes zijn zo om hoor ;)

Co-ouder en kinder perikelen, het lijkt me allemaal nog best lastig om het zo goed mogelijk te regelen. Succes voor degenen die eraan staan.

Ow en natuurlijk team-Wouter *O* ik ben er zo een die meteen terugblaft, ook niet altijd de beste manier :')
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:51:05 #208
144006 chacama
Ondernemend!
pi_103536675
Beterschap dan met dat zielige, maar oh zo lieve hoopje ellende. En die uitspraak! Heerlijk om te weten dat ze het zo lekker heeft op school. :* voor Isa.
pi_103592519
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 11:43 schreef Sjeen het volgende:
Ow en natuurlijk team-Wouter *O* ik ben er zo een die meteen terugblaft, ook niet altijd de beste manier :')
Over terugblaffen: zo ben ik ook wel, maar ik merk nu dat dat in t bijzijn van mn oudste, dat heul niet zo handig is .... :X
zegt ie: je mag toch geen sukkel zeggen (in de auto onderweg enzo...)
etc... mmm, dus ik ben mn leven aan t beteren wat dat betreft :@
pi_103596051
Beterschap Isa!!

Spuug, het schijnt dat "men" zich uiteindelijk vaak beter voelt als ze iets gedaan hebben, ook al komt het de situatie niet ten goede.. Hopelijk gebeurt het gewoon niet weer..

Nicole, fijn dat die co-ouderschap zo lekker loopt!
Is Mikael blij met zijn nieuwe broertje?

Hier een al 2 rustige daagjes.. Chris is 2 nachtjes logeren bij opa en oma. De eerste keer. En het lijkt goed te gaan. Hij wordt ook lekker verwend daar (met poffertjes, kroket, muffins bij de hema, patat en een cars-laptop).. Morgenavond maar weer lekker knuffelen. ;)
  woensdag 26 oktober 2011 @ 20:15:38 #211
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_103596376
Dames, ik had het vervolg even helemaal gemist :@ Maar nu even teruggelezen. Als ik aan Twan vraag waarom hij een bepaald iets doet, is dat vaak iets wat wij ons gebeurt. Heeft niet zozeer met m'n ex te maken. Ik praat idd ook in op het gevoel van Twan, dat het voor papa ook fijn is als ze allemaal bij elkaar zijn. In het begin was hij daar nog wel gevoelig voor, maar het maakt hem steeds minder uit. Z'n eigen (vaak negatieve) gevoel overheerst. Maar hij heeft geen keus, hij moet gewoon elke twee weken naar z'n vader. Ik vind dat ook belangrijk voor hem. Iets wat hij nu zelf nog niet helemaal beseft/kan beseffen, denk ik.

Afgelopen weekend was wel goed gegaan! Ik vraag wel altijd hoe het weekend was...

Chaca,wat fijn *O*

Spuug, wat een lef van Wouter zeg. Ik denk niet dat ik dat had gedurfd.

Isa, beterschap!!!
Make love, not war ☮
  woensdag 26 oktober 2011 @ 20:20:56 #212
114177 Diaan73
pi_103596633
Ow, wat ik soms wel wat zonde vind, id inderdaad dat m'n ex niet zorgt voor "samentijd". Ze doen wel dingen, zoals vanavond naat FC Twente, maar dan gaat Twans zusje ook mee. Ik heb het gevoel dat mn ex meer tijd met zn allen wil doorbrengen, dan gericht alleen met Twan. En dat snap ik soms dan ook wel weer.
Make love, not war ☮
pi_103613690
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 20:08 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier een al 2 rustige daagjes.. Chris is 2 nachtjes logeren bij opa en oma. De eerste keer. En het lijkt goed te gaan. Hij wordt ook lekker verwend daar (met poffertjes, kroket, muffins bij de hema, patat en een cars-laptop).. Morgenavond maar weer lekker knuffelen. ;)
Deepfreeze: Wat stoer van Chris, gelijk al 2 nachtjes! Mijnes begon met 1 nachtje, 2 was te eng :D Dat verwennen herken ik :Y :X (als thomas extra friet wil eten, vraagt ie of ie bij oma mag logeren >:) )
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 20:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik praat idd ook in op het gevoel van Twan, dat het voor papa ook fijn is als ze allemaal bij elkaar zijn. In het begin was hij daar nog wel gevoelig voor, maar het maakt hem steeds minder uit. Z'n eigen (vaak negatieve) gevoel overheerst.

Afgelopen weekend was wel goed gegaan! Ik vraag wel altijd hoe het weekend was...
(disclaimer: ik heb er geen ervaring mee noch verstand van :@ )

Diaan O+ , t klinkt voor mij dat je t allemaal goed en bewust inzet O+ :*
alleen denk ik dat t ms (misschien he, ik ken twan niet) voor twan nu zo is, dat de aandacht uitgaat naar wat voor papa leuk is en twan denkt ms " :r en ik dan " ... ms dat hij meer steun vanuit thuis (jouw thuis) nodig heeft?
en "iedereen/allemaal bij elkaar": in zijn beleving is dat ms jij en je ex bij elkaar, maar niet je ex en zn nieuwe vrouw.... :@
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ow, wat ik soms wel wat zonde vind, id inderdaad dat m'n ex niet zorgt voor "samentijd". Ze doen wel dingen, zoals vanavond naat FC Twente, maar dan gaat Twans zusje ook mee. Ik heb het gevoel dat mn ex meer tijd met zn allen wil doorbrengen, dan gericht alleen met Twan. En dat snap ik soms dan ook wel weer.
is t ms een idee dat je "afspreekt" dat in 1 weekend in de maand zn vader een deel vh weekend gebruikt voor n activiteit alleen met twan? dat hij iets met iedereen wil doen is begrijpelijk, maar in een gezin waarin papa en mama bij elkaar wonen is dat voor kinderen ook heerlijk als ze 1op1 aandacht van de ouder krijgen O+
dat is dan n tegemoetkoming aan twan en erkent m in zn wens (die hij ms niet uitspreekt, maar wel uitdraagt door zn gedrag ?)

omg.. ik hoop dat je begrijpt wat k probeer te zeggen, ik kan de plank nog wel ns mis slaan :@

[ Bericht 0% gewijzigd door -Caroline- op 27-10-2011 08:30:30 ]
  donderdag 27 oktober 2011 @ 09:42:34 #214
114177 Diaan73
pi_103614825
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 08:25 schreef Cooki het volgende:

[..]

Deepfreeze: Wat stoer van Chris, gelijk al 2 nachtjes! Mijnes begon met 1 nachtje, 2 was te eng :D Dat verwennen herken ik :Y :X (als thomas extra friet wil eten, vraagt ie of ie bij oma mag logeren >:) )

[..]

(disclaimer: ik heb er geen ervaring mee noch verstand van :@ )

Diaan O+ , t klinkt voor mij dat je t allemaal goed en bewust inzet O+ :*
alleen denk ik dat t ms (misschien he, ik ken twan niet) voor twan nu zo is, dat de aandacht uitgaat naar wat voor papa leuk is en twan denkt ms " :r en ik dan " ... ms dat hij meer steun vanuit thuis (jouw thuis) nodig heeft?
en "iedereen/allemaal bij elkaar": in zijn beleving is dat ms jij en je ex bij elkaar, maar niet je ex en zn nieuwe vrouw.... :@
Twan weet dat wij hem wel steunen, daarom is het ook al een nachtje minder geworden! Ik zeg ook vaak, "ik weet dat je het niet zo leuk vindt maar het moet nou eenmaal. Ook wij (volwassenen) moeten soms dingen doen die we niet zo leuk vinden". Twan is daar wijs genoeg voor om te snappen.
Twan weet dat hij altijd bij ons terecht kan en daar maakt hij ook wel gebruik van. Dat mijn ex en ik bij elkaar komen.. dat gaat niet gebeuren en dat weet Twan ook. Dat heb ik hem meerdere keren verteld. Hij zal het misschien wel hopen.. maar tegen beter weten in.

quote:
[..]

is t ms een idee dat je "afspreekt" dat in 1 weekend in de maand zn vader een deel vh weekend gebruikt voor n activiteit alleen met twan? dat hij iets met iedereen wil doen is begrijpelijk, maar in een gezin waarin papa en mama bij elkaar wonen is dat voor kinderen ook heerlijk als ze 1op1 aandacht van de ouder krijgen O+
dat is dan n tegemoetkoming aan twan en erkent m in zn wens (die hij ms niet uitspreekt, maar wel uitdraagt door zn gedrag ?)
Ik vind dat iets dat ik niet kan afspreken met mn ex eigenlijk. Mn ex moet mij ook niet gaan zeggen wanneer ik wat met Twan moet gaan doen. Dit is iets van hem/hun. Het is ook meer een gevoel dat ik heb... misschien valt het in het echt wel een beetje mee en krijgt Twan wel meer aandacht dan ik kan overzien.
quote:
omg.. ik hoop dat je begrijpt wat k probeer te zeggen, ik kan de plank nog wel ns mis slaan :@
Ik begrijp het wel :Y
Make love, not war ☮
pi_103615290
quote:
2s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 09:42 schreef Diaan73 het volgende:
Twan weet dat wij hem wel steunen,
Twan is daar wijs genoeg voor om te snappen.
Ik vind dat iets dat ik niet kan afspreken met mn ex eigenlijk.
Ik begrijp het wel :Y
Diaan: O+ :* en voor twan: O+ :7
respect hoor, echt, ik zou t je niet zo beheerst ( :@ ) na doen _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door -Caroline- op 27-10-2011 10:19:10 ]
  donderdag 27 oktober 2011 @ 11:57:00 #216
114177 Diaan73
pi_103618848
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 10:02 schreef Cooki het volgende:

[..]

Diaan: O+ :* en voor twan: O+ :7
respect hoor, echt, ik zou t je niet zo beheerst ( :@ ) na doen _O_
Dankje... :* we leven al ruim 7 jaar in een gescheiden situatie. De eerst 6 jaar met een co-ouderschap.. je went eraan eigenlijk. Ook moesten we heel erg wennen dat Twan weer bijna volledig bij ons woont.
Ik heb maar 1 "doel": het voor Twan zo goed mogelijk te maken in een situatie met gescheiden ouders. Maar het mag niet altijd een reden zijn voor bepaald gedrag. Er zijn ook voor hem gewone "huisregels". We komen er wel!! :Y
Make love, not war ☮
pi_103687265
Meike mocht vandaag Flip de Beer mee naar huis....ze is zooooo blij!
Ze kwam al juichend de klas uit met Flip onder de arm, ze heeft hem de hele dag niet meer losgelaten.
Vanmiddag hebben ze samen cakejes gebakken....

Flip de Beer het kussen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_103687380
Karin, wat schattig O+ En straks in het dagboek schrijven! :P
Bij de bieb hier hadden ze ook een soort flip, genaamd Boris.
Die wilde Thomas ook steeds mee (tot op hoge leeftijd :') )
pi_103687807
Ja dat dagboek...ik ben al aan het broeden op een mooi verhaal....

Ze is de eerste die Flip meeheeft, dus ik kan niks afkijken haha
pi_103688252
oeh das wel jammer, want dat vond ik het leukste van die hele flip en boris :P :
het teruglezen wat andere moeders hadden verzonnen _O-
flip/boris hadden meegemaakt bij andere gezinnetjes :P *O*
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 22:04:39 #221
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_103688318
Dat wordt niet moeilijk om iets te schrijven, Karin. Met dit enorme enthousiasme O+
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 oktober 2011 @ 22:09:52 #222
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_103688555
Flip :D Gelukkig hebben wij zoiets nooit gehad ;)

Christan heeft de hele dag lopen stuiteren, want morgen is het zover: dan gaan we naar Schalke *O*

We maken er een leuke dag van, gaan al vroeg op pad en waarschijnlijk zijn we ook pas laat thuis. Ik heb er zelf ook heel veel zin in :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_103688676
ff gespeurd op de backupschijf: t beest heette hier Stekeltje! O+
Ik had n keer een tekst getypt :@ met fotos erbij geshopt :D
lezen voor eigen risico :|W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arm Stekeltje, nix spectaculairs meegemaakt >:)

Edit: Rewimo en Christan heel veel plezier gewenst morgen bij Schalke! *O*
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 22:16:41 #224
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_103688835
Mijn dieptepunt met Flip was wel toen Job hem was vergeten bij de BSO. Flip heeft het hele weekend alleen in de BSO doorgebracht. Maar in het dagboek heb ik hem wel allemaal avonturen daar laten beleven (nadat hij van de schok van het feit dat hij alleen achter was gebleven was bekomen).

Rewimo, alvast heel veel plezier en een leuke wedstrijd gewenst.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_103688873
Leuk cooki!
Inspiratie!

Rewimo en Christan, heel veel plezier! Tof kado was dat!
pi_103689258
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:16 schreef livelink het volgende:
Mijn dieptepunt met Flip was wel toen Job hem was vergeten bij de BSO. Flip heeft het hele weekend alleen in de BSO doorgebracht. Maar in het dagboek heb ik hem wel allemaal avonturen daar laten beleven (nadat hij van de schok van het feit dat hij alleen achter was gebleven was bekomen).
_O- briljant !
pi_103689375
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:16 schreef livelink het volgende:

Rewimo, alvast heel veel plezier en een leuke wedstrijd gewenst.
oeps...... _O-
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 oktober 2011 @ 22:29:49 #228
13151 crew  Rewimo
pi_103689437
Dank jullie wel :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_103690379
nog ff een foto van stekeltje en het haarbandje :P
en in dat koffertje/mandje stoppen de kinderen dan allerlei dingen voor stekeltje:
tekeningen, een kam :? etc etc :')
pi_103690548
Flip heeft ook een koffer mee, boordevol allemaal kleren (hij heeft vandaag ook 4 outfits aangehad) knuffels, handdoek, washandje, tandenborstel, pantoffels, schoenen..... _O-
pi_103690760
oja washandje ja, dat zat er ook in, als een soort slaapzakje geloof ik 8)7
karin: ik mis n kam voor flip! doe daar ns wat aan :Y

omg ... t erge is dat oudste het hier dus nog doet he, met dat hondje dat ik laatst postte...
heul schattig, gelukkig heeft ie nog niet bedacht dat ie er ook n dagboek bij kan maken }:|
straks mag zn hondje nog bij me logeren ook :{w :P
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:06:17 #232
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_103690952
Op mijn werk had ik ook eens een Flip gevonden :').

Ouwe stinkbeer :Y).
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_103690989
eerst langs de stomerij met dat ding ja! :{w
leuke foto though :Y *O*

edit: Karin: inspiratie pagina: :P
allerlei verhalen van moeder over de avonturen van flip

zo'n schrift is wel uitdetijd toch... waar blijft de usb-stick of webpage? *O*
pi_103691109
Meikes flip ruikt heerlijk!!!
groot voordeel als je de eerste bent die hem mee krijgt :P

anders ging die stinkerd hier eerst de wasmachine in

Meike wil hem morgen laten schminken....slecht plan lijkt me
straks wil het er niet meer af :D
pi_103691144
t lijkt me n heul leuk plan Meike :Y :P
eerst maar even op mama oefenen dan... *O*
pi_103691187
Oww wat ben ik blij dat ze hier geen Flip hebben op school :D Alhoewel het wel superschattig is O+
Wat een leuke foto's Karin en Cooki! En Kim :P

Dinsdag wordt onze kleuter alweer 5!!
pi_103691258
er is hier ook weleens gepost over Flip door luchtbel, echt hilarisch!!!
edit: hier
pi_103691420
ik zou daar ook blij mee zijn meimeltje! echt leuk hoor, maar niet voor mij >:)
maja t ging niet om mij he, ik ben de moeder ~O>

Kyllian alweer 5 ! grote vent he? das toch n halve tiener he, vijf! :W

Karin, heb je n linkje? als t hilarisch is wil ik t altijd lezen, als t schattig is, haak ik af :@
linkje staat er al! O+
pi_103692154
Cooki: nu kun je de school nog uitkiezen, een school zonder Flip dus :P ;)

Een halve tiener :o Daar ben ik nog helemaal niet aan toe, hij is nu al zo betweterig...
pi_103692371
hier kan ik wmb kiezen uit 1 school O+ anders moet ik m sochtends gaan brengen en weer halen, nu kan ie selluf >:)

Kyllian O+ ik herken wel dingen van thomas in m , pas jij maar op , die kletst je binnen een paar jaar onder tafel :P ^O^

edit: Karin ik heb net dat hele topic doorgelezen, superrrrr *) idd hilarisch :s)
geef jij dat ding ns n kick, please *O*
pi_103692688
Done ;) *O*
pi_103693566
^O^
pi_103698924
Hier nog geen flip gelukkig. Maar geloof dat er wel eentje rondzwerft in de klas.. Dus we wachten rustig af ;)

Kyllian, 5 klinkt ook alweer groot zeg!

Hier een kleuter (nog op 1 oor), die vanmiddag zijn 1e verjaardagsfeestje heeft. Het zal me benieuwen. Hopelijk niet teveel stress, want hij was gisteren aardig stuiterig van de 3 dagen opa&oma.. En maandag moet hij weer braafjes op school. Zondag rustig aan :Y
Juf zou de groepjes weer door elkaar gooien, alle kindjes zoveel mogelijk aan een andere tafel. Dus eens kijken wie zijn nieuwe buren gaan worden.
pi_103698936
Deepfreeze een leuk feestje gewenst voor je kleuter! O+ Dan hebben jullie vanmiddag "vrij" ? :P

Hier heeft oudste vanmiddag ook een feestje van n vriendje (schaatsen :D ) en vanavond griezeltocht :X en dan morgen zn familieverjaardagsfeest en maandag jarig :Y en volgende week zn tienerfeestje *O*
omg... 10! oO<
pi_103698954
Flip, das al heeel lang terug maar volgens mij is het het meest gewassen knuffelbeest van NL en omstreken.....
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_103698968
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 07:10 schreef Cooki het volgende:
Deepfreeze een leuk feestje gewenst voor je kleuter! O+ Dan hebben jullie vanmiddag "vrij" ? :P
Jups kind-vrij.. Maar ik ga aan de studie, en manlief aan het (thuis)werk, dus echt vrij is het dan helaas niet :P
pi_103698987
;) das ook een soort vrij he, een studiemiddag *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 07:19 schreef Muks het volgende:
Flip, das al heeel lang terug maar volgens mij is het het meest gewassen knuffelbeest van NL en omstreken.....
laat Rocka t maar niet horen :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:50:11 #248
13151 crew  Rewimo
pi_103720482
Vandaag waren we dus naar Schalke, Christans verjaarscadeau *O*

Voor het stadion

Dáár zitten we zometeen!

Wauw, wat groot!!!

Zo, ik ben er klaar voor :)

En m'n moeder heeft ook zo'n muts ~:)

Stadion begint al aardig vol te raken

Daar komen ze! *O*

Tussenstand

Beetje melig in de rust :+

Heerlijk genieten O+

Wat véél!

En toen was er...

w/

"Mama, dit was het allerbeste verjaarscadeau dat ik ooit gekregen heb!"
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_103720594
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 21:50 schreef Rewimo het volgende:
Vandaag waren we dus naar Schalke, Christans verjaarscadeau *O*
....
"Mama, dit was het allerbeste verjaarscadeau dat ik ooit gekregen heb!"
Wow Rewimo, wat een leuke foto's en wat hebben jullie t gezellig zo te zien ^O^
en wat lief wat Christan zei O+ top cadeau / ervaring *O*
pi_103721038
Wat leuk rewimo, wat zul je van je zoon genoten hebben!!!

Wij hadden ook weer wat vandaag, feestje bij mij op het werk en je kon geschminkt enzo, dus meike was geschminkt als vlinder, komt ze vragen of flip ook geschminkt mocht, dus ze mocht van mij een beetje schmink op zijn neus doen. Dat is dus een beetje uit de hand gelopen, het beest zag eruit!!!!! Groen, blauw, geel, rood en zijn hele kop zat eronder.
Thuis flink in de weer met schoonmaakspul, en 2 rondjes wasmachine....
Inmiddels is het meeste eruit, je ziet nog een beetje groen waasje, iemand nog tips???? Omg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')