en begeleid voelen
 en begeleid voelen   

o ja trotse mamaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:04 schreef chacama het volgende:
Ohhhh, was ik toch helemaal vergeten te zeggen / trotse mamamodus aan/ Maud mag door naar de volgende groep met zwemmen. Uit het ondiepe water gaat ze na de herfstvakantie in het diepe springen (en zwemmen). En ze is heerlijk aan het aftellen naar d'r verjaardag toe. Nog maar....nachtjes slapen....

Nog 22....dan klinkt het opeens wel nog ver weg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:13 schreef Cooki het volgende:
[..]
o ja trotse mama

wat goed van Maud
en hoeveel nachtje nog slapen? schattig

dat klinkt wel fijn zo, ja!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:34 schreef MeNicole2 het volgende:
Maar hij had wel de keus hoeveel nachtjes hij wilde. Want 1 nachtje vond ie vaak niet zo erg want dan was ie snel weer thuis. En zo voelde het voor hem niet als een verplichting en wilde ie steeds wel weer een nachtje langer. Nu gaat ie weer gewoon de normale tijd.

ja 22 is wel veel, ms zon ikea/gamma centimeterdinges halen en dan iedere dag 1 cm afknippen is leukquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:38 schreef chacama het volgende:
Nog 22....dan klinkt het opeens wel nog ver weg.

Ja hier gaat alles in goed overleg. Anders werkt co-ouderschap ook niet vind ik!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:39 schreef Cooki het volgende:
[..]
dat klinkt wel fijn zo, ja!
en blijkbaar ook in goed overleg met de vader? das ook heul veul waard lijkt me

quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:46 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja hier gaat alles in goed overleg. Anders werkt co-ouderschap ook niet vind ik!!
Mikael kreeg vanmorgen op school weer een uitnodiging voor een kinderfeestje, zijn reactie: Goh ook iedereen vind mij leuk he?!?
 best lekker toch!
 best lekker toch!

ik ben er zo een die meteen terugblaft, ook niet altijd de beste manier
 ik ben er zo een die meteen terugblaft, ook niet altijd de beste manier  

voor Isa.
 voor Isa.

Over terugblaffen: zo ben ik ook wel, maar ik merk nu dat dat in t bijzijn van mn oudste, dat heul niet zo handig is ....quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:43 schreef Sjeen het volgende:
Ow en natuurlijk team-Wouterik ben er zo een die meteen terugblaft, ook niet altijd de beste manier

Maar nu even teruggelezen. Als ik aan Twan vraag waarom hij een bepaald iets doet, is dat vaak iets wat wij ons gebeurt. Heeft niet zozeer met m'n ex te maken. Ik praat idd ook in op het gevoel van Twan, dat het voor papa ook fijn is als ze allemaal bij elkaar zijn. In het begin was hij daar nog wel gevoelig voor, maar het maakt hem steeds minder uit. Z'n eigen (vaak negatieve) gevoel overheerst. Maar hij heeft geen keus, hij moet gewoon elke twee weken naar z'n vader. Ik vind dat ook belangrijk voor hem. Iets wat hij nu zelf nog niet helemaal beseft/kan beseffen, denk ik.
 Maar nu even teruggelezen. Als ik aan Twan vraag waarom hij een bepaald iets doet, is dat vaak iets wat wij ons gebeurt. Heeft niet zozeer met m'n ex te maken. Ik praat idd ook in op het gevoel van Twan, dat het voor papa ook fijn is als ze allemaal bij elkaar zijn. In het begin was hij daar nog wel gevoelig voor, maar het maakt hem steeds minder uit. Z'n eigen (vaak negatieve) gevoel overheerst. Maar hij heeft geen keus, hij moet gewoon elke twee weken naar z'n vader. Ik vind dat ook belangrijk voor hem. Iets wat hij nu zelf nog niet helemaal beseft/kan beseffen, denk ik.  

Deepfreeze: Wat stoer van Chris, gelijk al 2 nachtjes! Mijnes begon met 1 nachtje, 2 was te engquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:08 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier een al 2 rustige daagjes.. Chris is 2 nachtjes logeren bij opa en oma. De eerste keer. En het lijkt goed te gaan. Hij wordt ook lekker verwend daar (met poffertjes, kroket, muffins bij de hema, patat en een cars-laptop).. Morgenavond maar weer lekker knuffelen.
 Dat verwennen herken ik
  Dat verwennen herken ik   
   (als thomas extra friet wil eten, vraagt ie of ie bij oma mag logeren
  (als thomas extra friet wil eten, vraagt ie of ie bij oma mag logeren   )
 )(disclaimer: ik heb er geen ervaring mee noch verstand vanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik praat idd ook in op het gevoel van Twan, dat het voor papa ook fijn is als ze allemaal bij elkaar zijn. In het begin was hij daar nog wel gevoelig voor, maar het maakt hem steeds minder uit. Z'n eigen (vaak negatieve) gevoel overheerst.
Afgelopen weekend was wel goed gegaan! Ik vraag wel altijd hoe het weekend was...
 )
 ) , t klinkt voor mij dat je t allemaal goed en bewust inzet
 , t klinkt voor mij dat je t allemaal goed en bewust inzet  

en ik dan " ... ms dat hij meer steun vanuit thuis (jouw thuis) nodig heeft?
 en ik dan " ... ms dat hij meer steun vanuit thuis (jouw thuis) nodig heeft?  
 is t ms een idee dat je "afspreekt" dat in 1 weekend in de maand zn vader een deel vh weekend gebruikt voor n activiteit alleen met twan? dat hij iets met iedereen wil doen is begrijpelijk, maar in een gezin waarin papa en mama bij elkaar wonen is dat voor kinderen ook heerlijk als ze 1op1 aandacht van de ouder krijgenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ow, wat ik soms wel wat zonde vind, id inderdaad dat m'n ex niet zorgt voor "samentijd". Ze doen wel dingen, zoals vanavond naat FC Twente, maar dan gaat Twans zusje ook mee. Ik heb het gevoel dat mn ex meer tijd met zn allen wil doorbrengen, dan gericht alleen met Twan. En dat snap ik soms dan ook wel weer.

Twan weet dat wij hem wel steunen, daarom is het ook al een nachtje minder geworden! Ik zeg ook vaak, "ik weet dat je het niet zo leuk vindt maar het moet nou eenmaal. Ook wij (volwassenen) moeten soms dingen doen die we niet zo leuk vinden". Twan is daar wijs genoeg voor om te snappen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:25 schreef Cooki het volgende:
[..]
Deepfreeze: Wat stoer van Chris, gelijk al 2 nachtjes! Mijnes begon met 1 nachtje, 2 was te engDat verwennen herken ik

(als thomas extra friet wil eten, vraagt ie of ie bij oma mag logeren
)
[..]
(disclaimer: ik heb er geen ervaring mee noch verstand van)
Diaan, t klinkt voor mij dat je t allemaal goed en bewust inzet

alleen denk ik dat t ms (misschien he, ik ken twan niet) voor twan nu zo is, dat de aandacht uitgaat naar wat voor papa leuk is en twan denkt ms "en ik dan " ... ms dat hij meer steun vanuit thuis (jouw thuis) nodig heeft?
en "iedereen/allemaal bij elkaar": in zijn beleving is dat ms jij en je ex bij elkaar, maar niet je ex en zn nieuwe vrouw....
Ik vind dat iets dat ik niet kan afspreken met mn ex eigenlijk. Mn ex moet mij ook niet gaan zeggen wanneer ik wat met Twan moet gaan doen. Dit is iets van hem/hun. Het is ook meer een gevoel dat ik heb... misschien valt het in het echt wel een beetje mee en krijgt Twan wel meer aandacht dan ik kan overzien.quote:[..]
is t ms een idee dat je "afspreekt" dat in 1 weekend in de maand zn vader een deel vh weekend gebruikt voor n activiteit alleen met twan? dat hij iets met iedereen wil doen is begrijpelijk, maar in een gezin waarin papa en mama bij elkaar wonen is dat voor kinderen ook heerlijk als ze 1op1 aandacht van de ouder krijgen
dat is dan n tegemoetkoming aan twan en erkent m in zn wens (die hij ms niet uitspreekt, maar wel uitdraagt door zn gedrag ?)
Ik begrijp het welquote:omg.. ik hoop dat je begrijpt wat k probeer te zeggen, ik kan de plank nog wel ns mis slaan

Diaan:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:42 schreef Diaan73 het volgende:
Twan weet dat wij hem wel steunen,
Twan is daar wijs genoeg voor om te snappen.
Ik vind dat iets dat ik niet kan afspreken met mn ex eigenlijk.
Ik begrijp het wel

en voor twan:
   en voor twan:  

) na doen
 ) na doen  

Dankje...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:02 schreef Cooki het volgende:
[..]
Diaan:
en voor twan:

respect hoor, echt, ik zou t je niet zo beheerst () na doen
 we leven al ruim 7 jaar in een gescheiden situatie. De eerst 6 jaar met een co-ouderschap.. je went eraan eigenlijk. Ook moesten we heel erg wennen dat Twan weer bijna volledig bij ons woont.
 we leven al ruim 7 jaar in een gescheiden situatie. De eerst 6 jaar met een co-ouderschap.. je went eraan eigenlijk. Ook moesten we heel erg wennen dat Twan weer bijna volledig bij ons woont.   

En straks in het dagboek schrijven!
  En straks in het dagboek schrijven!   
  )
  )

:
 : 

Rewimo

Rewimo

Gelukkig hebben wij zoiets nooit gehad
 Gelukkig hebben wij zoiets nooit gehad 

met fotos erbij geshopt
  met fotos erbij geshopt   

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arm Stekeltje, nix spectaculairs meegemaakt
Edit: Rewimo en Christan heel veel plezier gewenst morgen bij Schalke!

quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:16 schreef livelink het volgende:
Mijn dieptepunt met Flip was wel toen Job hem was vergeten bij de BSO. Flip heeft het hele weekend alleen in de BSO doorgebracht. Maar in het dagboek heb ik hem wel allemaal avonturen daar laten beleven (nadat hij van de schok van het feit dat hij alleen achter was gebleven was bekomen).
 briljant !
  briljant !

oeps......quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:16 schreef livelink het volgende:
Mijn dieptepunt met Flip was wel toen Job hem was vergeten bij de BSO. Flip heeft het hele weekend alleen in de BSO doorgebracht. Maar in het dagboek heb ik hem wel allemaal avonturen daar laten beleven (nadat hij van de schok van het feit dat hij alleen achter was gebleven was bekomen).
Rewimo, alvast heel veel plezier en een leuke wedstrijd gewenst.

Rewimo

Rewimo

etc etc
  etc etc   

.
. .
.

Alhoewel het wel superschattig is
 Alhoewel het wel superschattig is   

Daar ben ik nog helemaal niet aan toe, hij is nu al zo betweterig...
  Daar ben ik nog helemaal niet aan toe, hij is nu al zo betweterig...

anders moet ik m sochtends gaan brengen en weer halen, nu kan ie selluf
  anders moet ik m sochtends gaan brengen en weer halen, nu kan ie selluf   
  ik herken wel dingen van thomas in m , pas jij maar op , die kletst je binnen een paar jaar onder tafel
  ik herken wel dingen van thomas in m , pas jij maar op , die kletst je binnen een paar jaar onder tafel   

idd hilarisch
 idd hilarisch   

Dan hebben jullie vanmiddag "vrij" ?
 Dan hebben jullie vanmiddag "vrij" ?   
  ) en vanavond griezeltocht
 ) en vanavond griezeltocht   en dan morgen zn familieverjaardagsfeest en maandag jarig
  en dan morgen zn familieverjaardagsfeest en maandag jarig   en volgende week zn tienerfeestje
 en volgende week zn tienerfeestje   

Jups kind-vrij.. Maar ik ga aan de studie, en manlief aan het (thuis)werk, dus echt vrij is het dan helaas nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 07:10 schreef Cooki het volgende:
Deepfreeze een leuk feestje gewenst voor je kleuter!Dan hebben jullie vanmiddag "vrij" ?

das ook een soort vrij he,  een studiemiddag
 das ook een soort vrij he,  een studiemiddag    
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laat Rocka t maar niet horenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 07:19 schreef Muks het volgende:
Flip, das al heeel lang terug maar volgens mij is het het meest gewassen knuffelbeest van NL en omstreken.....

Rewimo

Rewimo

Wow Rewimo, wat een leuke foto's en wat hebben jullie t gezellig zo te zienquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:50 schreef Rewimo het volgende:
Vandaag waren we dus naar Schalke, Christans verjaarscadeau
....
"Mama, dit was het allerbeste verjaarscadeau dat ik ooit gekregen heb!"

top cadeau / ervaring
 top cadeau / ervaring   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |