quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:08 schreef Cee het volgende:
"M'n vader is ook overleden maar Anna ik hou van je lijnen!" Huh?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:08 schreef Pheno het volgende:
Jan zal ook denken: Ik was toch gestopt met GTST? heb ik alsnog drama!
Dat hoorde ik hier ook op de bank.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:10 schreef Aspergermeisje het volgende:
Juvat doet me denken aan The Beast.
Alsof ze explosief ongesteld is geworden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:11 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
Gevonden op Google met zoekterm Issuebelle Beernaert.
projectiel bloedenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Alsof ze explosief ongesteld is geworden.
quote:
quote:
Nee, joh, dat zijn de bloedvlekken van haar laatste gedumpte man.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Alsof ze explosief ongesteld is geworden.
Je ziet zelfs de afdruk van de zweep nog!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, joh, dat zijn de bloedvlekken van haar laatste gedumpte man.
Ik vond het heel mooi maar ben het ermee eens dat dit een poging is van de productie om die twee nog eens extra positieve aandacht te geven. Echter hebben Cedrig en Rooie het zelfde gekregen: een choreo van Isabelle, toch wel de winnares van TUDB en daarmee een van de populairste choreografen van dit programma (of we nu willen of niet). Die vier dansers zijn de lievelingetjes van 't programma en zullen in de komende weken wel meer mooie, opvallende, aparte, memorabele dansen in de schoten geworpen krijgen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:13 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Vonden jullie dat nou zo geweldig? Ja het was niet slecht, maar werkelijk waar, dit is gewoon een dans om Anna en Juvat op een hoger voetstuk te plaatsen. ALLES is erop gericht om die twee richting finale te krijgen. Waarom krijgen Cedrig en die rooie niet zo'n dans van Isabelle?!
Sorry!quote:
Ik moet naar die filmquote:
In één hoed zit een muizenval.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:20 schreef Cee het volgende:
Wat heeft die hoge hoed voor nut als er zo overduidelijk maar 1 kaart in zit.
Omdat dit NL is en NL nou eenmaal altijd schrale aftreksels maakt van het origineel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:22 schreef Pheno het volgende:
Waarom worden die sponsors zo idioot obvious in beeld gebracht? Echt nog nooit zo gezien. Dat doen ze in USA en UK toch ook niet?
Nou ja, de sponsor in kwestie wil zijn naam wel heel achterlijk extra in beeld. Irritant.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Omdat dit NL is en NL nou eenmaal altijd schrale aftreksels maakt van het origineel.
Ik moet zeggen dat de NL versie superieur is aan de UK versie. De UK versie is echt zo dramatisch, daar vallen m'n benen van onder m'n reet vandaan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Omdat dit NL is en NL nou eenmaal altijd schrale aftreksels maakt van het origineel.
Dancing in a wheelchairquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de NL versie superieur is aan de UK versie. De UK versie is echt zo dramatisch, daar vallen m'n benen van onder m'n reet vandaan.
Wat maakt het daar nog erger?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de NL versie superieur is aan de UK versie. De UK versie is echt zo dramatisch, daar vallen m'n benen van onder m'n reet vandaan.
Potentieel nieuw programma!quote:
quote:
De jury is nog gemaakter.quote:
Je, die siscoquote:
- slechte dansersquote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:28 schreef roos85 het volgende:
ik snap nog steeds niet waarom de jury voor haar gekozen heeft
Het viel me nog mee dat ze die blonde plattelandse later eruit gooiden. Eerder dan verwacht, vond ikquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
- slechte dansers
- 9 van de 10 dansen bestaan voor driekwart uit gimmicks. En niet in het kader van 'bosje bloemen of een raar hoedje op tijdens het dansen'. Nee, complete huiskamers en halfpipes worden het podium op gesleept.
- de jury is veel te veel bezig het met elkaar oneens te zijn en elkaar overschreeuwen om enig fatsoenlijk commentaar te geven
- slechte, HELE slechte choreo's.
- vanaf aflevering 1 kan je al raden wie gaat winnen, want die worden zo ver naar voren geschoven dat het bijna onpasselijk is. Al zouden ze op het podium gaan staan en de horlepiep dansen tijdens een tango dan wordt dat nog geprezen.
Goede muziek, goede styling.quote:
Juul-iequote:Op zondag 16 oktober 2011 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Weet ik niet, daarom vroeg ik het jullie. Juul-ie.
quote:
De stagiar moest zeker even pissen.quote:
Ja, of de regisseur natuurlijk.quote:
Ik hoop het!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:34 schreef IbeBen het volgende:
Het zal me benieuwen of ze niet alsnog naar de dance for your life gaan
In dit programma is de dat regisseur ook .quote:
Dit keer wel. Hoe irritant ik Laura ook vind.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:35 schreef livelink het volgende:
Het publiek moet Laura niet, dus ik vrees dus toch voor een dance for your life. Onterecht dan wel.
Je wilt met Dan wel doorfokken zeker?quote:
Wie niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt met Dan wel doorfokken zeker?
Natuurlijk, my bad.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
In dit programma is de dat regisseur ook .
Sugar Lee Hooper, die kan niet meer willen.quote:
Er was volgens mij 1 kritisch woordje op Laura, toen zag je dr kop gelijk van vrolijk naar chago switchenquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt met Dan wel doorfokken zeker?
quote:
Ja, ik ben ook verbaasd. Ik vind zijn jazzchoreo's doorgaans beter dan zijn dieskoo.quote:
Welke Choreo's vond je dan slecht of HEEL Slecht?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
- slechte dansers
- 9 van de 10 dansen bestaan voor driekwart uit gimmicks. En niet in het kader van 'bosje bloemen of een raar hoedje op tijdens het dansen'. Nee, complete huiskamers en halfpipes worden het podium op gesleept.
- de jury is veel te veel bezig het met elkaar oneens te zijn en elkaar overschreeuwen om enig fatsoenlijk commentaar te geven
- slechte, HELE slechte choreo's.
- vanaf aflevering 1 kan je al raden wie gaat winnen, want die worden zo ver naar voren geschoven dat het bijna onpasselijk is. Al zouden ze op het podium gaan staan en de horlepiep dansen tijdens een tango dan wordt dat nog geprezen.
Dat komt omdat hij jazz wel kan uitspreken, itt disco.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook verbaasd. Ik vind zijn jazzchoreo's doorgaans beter dan zijn dieskoo.
Die met de halfpipe. Dat was toch wel het dieptepunt. Ging nergens over.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:38 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Welke Choreo's vond je dan slecht of HEEL Slecht?
filmpje?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Die met de halfpipe. Dat was toch wel het dieptepunt. Ging nergens over.
Maar zij was lekkerquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Die met de halfpipe. Dat was toch wel het dieptepunt. Ging nergens over.
Ik geloof het wel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:40 schreef Misstique het volgende:
Zijn ze dit jaar geselecteerd op dramagehalte ofzo?
Van Issuebelle?quote:
For bitter or worse van Anouk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:42 schreef jcdragon het volgende:
Vind de dans mooi. Hoe heet het nummer ?
Uiensaus aan het maken?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:42 schreef roos85 het volgende:
jeeetje wat een choreo.. ik zit echt met tranen
For bitter or Worse, van Anouk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:42 schreef jcdragon het volgende:
Anouk - For Bitter or Worsequote:Op zondag 16 oktober 2011 21:42 schreef jcdragon het volgende:
soepquote:
Hij heeft gewoon een goed hoofd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:44 schreef IbeBen het volgende:
Hij staat een beetje te lachen opt podium. Zij staat op instorten zo lijkt het
Je mag nu ook pas stemmen, volgens mijquote:
Lijnen waren vanaf de eerste dans toch open?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je mag nu ook pas stemmen, volgens mij
Daarom staat er ook volgens mij, ik heb geen idee voor de rest.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Lijnen waren vanaf de eerste dans toch open?
Jupsquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
dacht zoiets gehoord te hebben,, maar ben niet zekerquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom staat er ook volgens mij, ik heb geen idee voor de rest.
Volgens mij ookquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind juvat best wel fake. En als hij zijn vriendin gedumpt heeft is dat een bevestigingquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
Ik merk dat Anna en Juvat me een beetje vervelenVind het allemaal zo zwaar bij hen
Vriendin gedumpt?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:50 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Ik vind juvat best wel fake. En als hij zijn vriendin gedumpt heeft is dat een bevestiging
Ik snap 'm nu pas.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:51 schreef zoem het volgende:
Oke, no sweat room is dus OOK verkapte reclame? Damn
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:50 schreef Cee het volgende:
Ik zit ondertussen 't SYTYCD-UK halfpipe filmpje te zoeken op youtube maar kan het niet vinden. Kan wel een hoop andere meuk uit de UK vinden dat minstens net zo dramatisch is en daaruit kan ik alleen maar concluderen dat we met 'onze' NL/B versie toch best iets moois weten te maken. Geen halve rekwisieten-kelder nodig voor de dansen, leuke choreo's en juryleden die zichzelf niet belangrijker vinden dan de dansers.
En je Rexonadeo!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Echt donder op met je mentosteevee
Zo zwaar kansloos he. Dat zo'n bedrijf op die manier reclame wilt maken snap ik totaal niet. Doe dan een grote banner boven het podium ofzoquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Echt donder op met je mentosteevee
Deze?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:55 schreef maxmit het volgende:
Hoe heet dat nr eigenlijk dat je vaak hoort tijdens de intropraatjes voor ze gaan dansen?
Lekker duidelijk natuurlijk....
Up-tempo nr met 'happerige zang', ik weet niet hoe te omschrijven.
Het was vandaag geloof ik twee keer een klein stukje aan het einde van de intro's van 2 stellen. Wanneer je ze nog even snel ziet dansen....
Waardeloze uitleg, maar toch
Ok, dit is niks.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:57 schreef Pheno het volgende:
De Plus-reclame kon nog een niveautje lager. Knap gedaan
QFTquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:58 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik vond de laatste drama dans VEEL echter dan die van Anna en Juvat!
Precies. Er kan makkelijk een half uur van het programma af.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:03 schreef Pheno het volgende:
Ja, al dat gebabbel erom heen. Who fucking cares.
Nee, dat mag je niet. Einde verhaal.quote:
Koblenko zit d'r, da's snel bekeken.quote:
Dacht ik ook alquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:07 schreef WillemijnB het volgende:
Nou, met dit soort beelden gaat die jongen echt punten scoren in Afghanistan.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:07 schreef WillemijnB het volgende:
Of het werkt als een rode lap op de Talibanstier.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:07 schreef WillemijnB het volgende:
Nee joh. Volgende week krijgen ze gewoon een choreo met een drama-verhaal erin. Succes gegarandeerd!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:15 schreef Pheno het volgende:
Twee keer niet gestemd. Dus de jury zal straks hun favorieten eens moeten gaan herzien.
He's gone, true.quote:
Ik ben er volgende week niet besef ik me net.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:17 schreef Pheno het volgende:
Laura door. Ja, terecht wel, maar ik moet dus over een week nog eens naar die chagrijnige kop kijken.
Met de monteur.quote:
Ik zal een betonmolen op haar voet droppen, dan mag ze dat zeggenquote:
Ze hangen iig niet laag.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:19 schreef megamandy het volgende:
Iedere keer dat een man een spagaat maakt vind ik het nog steeds raar
dat dusquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal een betonmolen op haar voet droppen, dan mag ze dat zeggen
Snee in je teen is zwaar geblesseerd. Pas maar op, als je je enkel nog es verstuikt dan moet je opeens geamputeerd worden van onder de knie...quote:
Een voet in je snee, dat is pas zwaar geblesseerd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:19 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Snee in je teen is zwaar geblesseerd. Pas maar op, als je je enkel nog es verstuikt dan moet je opeens geamputeerd worden van onder de knie...
dan heeft Lorenzo nog geluk gehadquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:19 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Snee in je teen is zwaar geblesseerd. Pas maar op, als je je enkel nog es verstuikt dan moet je opeens geamputeerd worden van onder de knie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |