Goede muziek, goede styling.quote:
Juul-iequote:Op zondag 16 oktober 2011 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Weet ik niet, daarom vroeg ik het jullie. Juul-ie.
quote:
De stagiar moest zeker even pissen.quote:
Ja, of de regisseur natuurlijk.quote:
Ik hoop het!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:34 schreef IbeBen het volgende:
Het zal me benieuwen of ze niet alsnog naar de dance for your life gaan
In dit programma is de dat regisseur ook .quote:
Dit keer wel. Hoe irritant ik Laura ook vind.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:35 schreef livelink het volgende:
Het publiek moet Laura niet, dus ik vrees dus toch voor een dance for your life. Onterecht dan wel.
Je wilt met Dan wel doorfokken zeker?quote:
Wie niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt met Dan wel doorfokken zeker?
Natuurlijk, my bad.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
In dit programma is de dat regisseur ook .
Sugar Lee Hooper, die kan niet meer willen.quote:
Er was volgens mij 1 kritisch woordje op Laura, toen zag je dr kop gelijk van vrolijk naar chago switchenquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt met Dan wel doorfokken zeker?
quote:
Ja, ik ben ook verbaasd. Ik vind zijn jazzchoreo's doorgaans beter dan zijn dieskoo.quote:
Welke Choreo's vond je dan slecht of HEEL Slecht?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
- slechte dansers
- 9 van de 10 dansen bestaan voor driekwart uit gimmicks. En niet in het kader van 'bosje bloemen of een raar hoedje op tijdens het dansen'. Nee, complete huiskamers en halfpipes worden het podium op gesleept.
- de jury is veel te veel bezig het met elkaar oneens te zijn en elkaar overschreeuwen om enig fatsoenlijk commentaar te geven
- slechte, HELE slechte choreo's.
- vanaf aflevering 1 kan je al raden wie gaat winnen, want die worden zo ver naar voren geschoven dat het bijna onpasselijk is. Al zouden ze op het podium gaan staan en de horlepiep dansen tijdens een tango dan wordt dat nog geprezen.
Dat komt omdat hij jazz wel kan uitspreken, itt disco.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook verbaasd. Ik vind zijn jazzchoreo's doorgaans beter dan zijn dieskoo.
Die met de halfpipe. Dat was toch wel het dieptepunt. Ging nergens over.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:38 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Welke Choreo's vond je dan slecht of HEEL Slecht?
filmpje?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Die met de halfpipe. Dat was toch wel het dieptepunt. Ging nergens over.
Maar zij was lekkerquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Die met de halfpipe. Dat was toch wel het dieptepunt. Ging nergens over.
Ik geloof het wel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:40 schreef Misstique het volgende:
Zijn ze dit jaar geselecteerd op dramagehalte ofzo?
Van Issuebelle?quote:
For bitter or worse van Anouk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:42 schreef jcdragon het volgende:
Vind de dans mooi. Hoe heet het nummer ?
Uiensaus aan het maken?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:42 schreef roos85 het volgende:
jeeetje wat een choreo.. ik zit echt met tranen
For bitter or Worse, van Anouk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:42 schreef jcdragon het volgende:
Anouk - For Bitter or Worsequote:Op zondag 16 oktober 2011 21:42 schreef jcdragon het volgende:
soepquote:
Hij heeft gewoon een goed hoofd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:44 schreef IbeBen het volgende:
Hij staat een beetje te lachen opt podium. Zij staat op instorten zo lijkt het
Je mag nu ook pas stemmen, volgens mijquote:
Lijnen waren vanaf de eerste dans toch open?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je mag nu ook pas stemmen, volgens mij
Daarom staat er ook volgens mij, ik heb geen idee voor de rest.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Lijnen waren vanaf de eerste dans toch open?
Jupsquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
dacht zoiets gehoord te hebben,, maar ben niet zekerquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom staat er ook volgens mij, ik heb geen idee voor de rest.
Volgens mij ookquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind juvat best wel fake. En als hij zijn vriendin gedumpt heeft is dat een bevestigingquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
Ik merk dat Anna en Juvat me een beetje vervelenVind het allemaal zo zwaar bij hen
Vriendin gedumpt?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:50 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Ik vind juvat best wel fake. En als hij zijn vriendin gedumpt heeft is dat een bevestiging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |