quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:08 schreef Cee het volgende:
"M'n vader is ook overleden maar Anna ik hou van je lijnen!" Huh?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:08 schreef Pheno het volgende:
Jan zal ook denken: Ik was toch gestopt met GTST? heb ik alsnog drama!
Dat hoorde ik hier ook op de bank.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:10 schreef Aspergermeisje het volgende:
Juvat doet me denken aan The Beast.
Alsof ze explosief ongesteld is geworden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:11 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
Gevonden op Google met zoekterm Issuebelle Beernaert.
projectiel bloedenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Alsof ze explosief ongesteld is geworden.
quote:
quote:
Nee, joh, dat zijn de bloedvlekken van haar laatste gedumpte man.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Alsof ze explosief ongesteld is geworden.
Je ziet zelfs de afdruk van de zweep nog!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, joh, dat zijn de bloedvlekken van haar laatste gedumpte man.
Ik vond het heel mooi maar ben het ermee eens dat dit een poging is van de productie om die twee nog eens extra positieve aandacht te geven. Echter hebben Cedrig en Rooie het zelfde gekregen: een choreo van Isabelle, toch wel de winnares van TUDB en daarmee een van de populairste choreografen van dit programma (of we nu willen of niet). Die vier dansers zijn de lievelingetjes van 't programma en zullen in de komende weken wel meer mooie, opvallende, aparte, memorabele dansen in de schoten geworpen krijgen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:13 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Vonden jullie dat nou zo geweldig? Ja het was niet slecht, maar werkelijk waar, dit is gewoon een dans om Anna en Juvat op een hoger voetstuk te plaatsen. ALLES is erop gericht om die twee richting finale te krijgen. Waarom krijgen Cedrig en die rooie niet zo'n dans van Isabelle?!
Sorry!quote:
Ik moet naar die filmquote:
In één hoed zit een muizenval.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:20 schreef Cee het volgende:
Wat heeft die hoge hoed voor nut als er zo overduidelijk maar 1 kaart in zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |