Ik snap 'm nu pas.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:51 schreef zoem het volgende:
Oke, no sweat room is dus OOK verkapte reclame? Damn
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:50 schreef Cee het volgende:
Ik zit ondertussen 't SYTYCD-UK halfpipe filmpje te zoeken op youtube maar kan het niet vinden. Kan wel een hoop andere meuk uit de UK vinden dat minstens net zo dramatisch is en daaruit kan ik alleen maar concluderen dat we met 'onze' NL/B versie toch best iets moois weten te maken. Geen halve rekwisieten-kelder nodig voor de dansen, leuke choreo's en juryleden die zichzelf niet belangrijker vinden dan de dansers.
En je Rexonadeo!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Echt donder op met je mentosteevee
Zo zwaar kansloos he. Dat zo'n bedrijf op die manier reclame wilt maken snap ik totaal niet. Doe dan een grote banner boven het podium ofzoquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Echt donder op met je mentosteevee
Deze?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:55 schreef maxmit het volgende:
Hoe heet dat nr eigenlijk dat je vaak hoort tijdens de intropraatjes voor ze gaan dansen?
Lekker duidelijk natuurlijk....
Up-tempo nr met 'happerige zang', ik weet niet hoe te omschrijven.
Het was vandaag geloof ik twee keer een klein stukje aan het einde van de intro's van 2 stellen. Wanneer je ze nog even snel ziet dansen....
Waardeloze uitleg, maar toch
Ok, dit is niks.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:57 schreef Pheno het volgende:
De Plus-reclame kon nog een niveautje lager. Knap gedaan
QFTquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:58 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik vond de laatste drama dans VEEL echter dan die van Anna en Juvat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |