Ik snap 'm nu pas.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:51 schreef zoem het volgende:
Oke, no sweat room is dus OOK verkapte reclame? Damn
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:50 schreef Cee het volgende:
Ik zit ondertussen 't SYTYCD-UK halfpipe filmpje te zoeken op youtube maar kan het niet vinden. Kan wel een hoop andere meuk uit de UK vinden dat minstens net zo dramatisch is en daaruit kan ik alleen maar concluderen dat we met 'onze' NL/B versie toch best iets moois weten te maken. Geen halve rekwisieten-kelder nodig voor de dansen, leuke choreo's en juryleden die zichzelf niet belangrijker vinden dan de dansers.
En je Rexonadeo!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Echt donder op met je mentosteevee
Zo zwaar kansloos he. Dat zo'n bedrijf op die manier reclame wilt maken snap ik totaal niet. Doe dan een grote banner boven het podium ofzoquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Echt donder op met je mentosteevee
Deze?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:55 schreef maxmit het volgende:
Hoe heet dat nr eigenlijk dat je vaak hoort tijdens de intropraatjes voor ze gaan dansen?
Lekker duidelijk natuurlijk....
Up-tempo nr met 'happerige zang', ik weet niet hoe te omschrijven.
Het was vandaag geloof ik twee keer een klein stukje aan het einde van de intro's van 2 stellen. Wanneer je ze nog even snel ziet dansen....
Waardeloze uitleg, maar toch
Ok, dit is niks.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:57 schreef Pheno het volgende:
De Plus-reclame kon nog een niveautje lager. Knap gedaan
QFTquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:58 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik vond de laatste drama dans VEEL echter dan die van Anna en Juvat!
Precies. Er kan makkelijk een half uur van het programma af.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:03 schreef Pheno het volgende:
Ja, al dat gebabbel erom heen. Who fucking cares.
Nee, dat mag je niet. Einde verhaal.quote:
Koblenko zit d'r, da's snel bekeken.quote:
Dacht ik ook alquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:07 schreef WillemijnB het volgende:
Nou, met dit soort beelden gaat die jongen echt punten scoren in Afghanistan.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:07 schreef WillemijnB het volgende:
Of het werkt als een rode lap op de Talibanstier.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:07 schreef WillemijnB het volgende:
Nee joh. Volgende week krijgen ze gewoon een choreo met een drama-verhaal erin. Succes gegarandeerd!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:15 schreef Pheno het volgende:
Twee keer niet gestemd. Dus de jury zal straks hun favorieten eens moeten gaan herzien.
He's gone, true.quote:
Ik ben er volgende week niet besef ik me net.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:17 schreef Pheno het volgende:
Laura door. Ja, terecht wel, maar ik moet dus over een week nog eens naar die chagrijnige kop kijken.
Met de monteur.quote:
Ik zal een betonmolen op haar voet droppen, dan mag ze dat zeggenquote:
Ze hangen iig niet laag.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:19 schreef megamandy het volgende:
Iedere keer dat een man een spagaat maakt vind ik het nog steeds raar
dat dusquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal een betonmolen op haar voet droppen, dan mag ze dat zeggen
Snee in je teen is zwaar geblesseerd. Pas maar op, als je je enkel nog es verstuikt dan moet je opeens geamputeerd worden van onder de knie...quote:
Een voet in je snee, dat is pas zwaar geblesseerd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:19 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Snee in je teen is zwaar geblesseerd. Pas maar op, als je je enkel nog es verstuikt dan moet je opeens geamputeerd worden van onder de knie...
dan heeft Lorenzo nog geluk gehadquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:19 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Snee in je teen is zwaar geblesseerd. Pas maar op, als je je enkel nog es verstuikt dan moet je opeens geamputeerd worden van onder de knie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |