Autovista in actie.quote:Forza Motorsport 4 sets a new graphical standard for the racing genre. Featuring dramatic Hollywood-style camera effects and an all new lighting engine, Forza Motorsport 4 creates an unparalleled, dramatically realistic graphical experience all running at a silky-smooth 60 frames per second.
Forza Motorsport 4 is making racing more social than ever. Create a Car Club and build the ultimate dream team of drivers, tuners and painters from the Forza community. Share your custom cars and dominate the other clubs. With the all-new Rivals Mode, play against your friends whether they are online or not by challenging them for bragging rights and rewards in a variety of different game types.
Autovista Mode brings the automotive experience comes to life. Walk around the car in a virtual showroom, crouch down to look at the details, or open the doors and hood using the power of Kinect. Immerse yourself with Kinect Head Tracking, which pans the camera view based on how you naturally look into the corners when youre hard charging. Take the virtual wheel with Kinect as you sit on the couch with your friends and family no controller required. You can even take advantage of Kinect voice control to easily navigate the game's menu.
With more than 80 manufacturers, the most in any racing game available today, Forza Motorsport 4 features unrivaled diversity and more of the cars you love. The all new World Tour Mode boasts new tracks, unending choice and hundreds of hours of gameplay as you travel the globe with your favorite car. With the most accurate physics engine, cockpits and damage on every car and assists that allow even the most casual player to race, Forza Motorsport 4 redefines the genre.
Dit kunnen we straks dus gaan doen.quote:Top Gear and Forza 4: From "Car Soccer" to "Car Bowling"
As part of the tie-up between Microsoft's Turn 10 Studios and the BBC's smash-hit motoring show, Top Gear, Forza Motorsports 4 will include a number of single-player and multiplayer modes ripped right from the TV show. Yes, it will include "Car Soccer."
The Turn 10 / Top Gear tie-up includes, in addition to the aforementioned multiplayer "Car Soccer" mode, it also includes Jeremy Clarkson providing audio commentary in the new car dealership-like "Autovista" feature, and single player career modes like "Car Bowling" and a series of "Top Gear"-related Rivals challenges, "Star in a Reasonably-Priced Car" being chief among them.
"Car Bowling" is exactly what it sounds like you knock down bowling pins with your car as you drive around the Top Gear test track.
The "Car Soccer" mode is modeled after two segments from the Top Gear TV show (Season eight, episode five and season six, episode one for all you Top Gear fanatics out there) where the hosts played in a giant game of soccer between Volkswagen Foxes and Toyota Aygos. The best part? The mode isn't limited to just the Fox or 'yota, you can use any car you want and in any combination of cars that you want.
Top Gear isn't new to tie-ups with video games, starting with a very basic but still drivable version of their test track appearing around 2003 for the PC racing simulator, Grand Prix Legends. There's also a version of the test track for other PC simulators, including rFactor and World Racing 2.
But it wasn't until Grand Turismo 5's release last year that the track appeared in a mainstream console racer. I never got a chance to fully unlock all of the gameplay modes on the track because although I spent four infuriating hours trying to beat the caravan race level I could never do it.
While the tie-up was cool because of the novelty, I eventually gave up in frustration of ever having a chance to play what I want and how I want on the Top Gear test track. Turn 10 Studios says they've learned from Sony on that one. Here's to hoping that's true.
quote:Bunta-Fujiwara = SternAE86Takumi
Bastard = Butch NL
RolStaart-Beer = Thom2289
Miniem = snelleferrari
Desunoto = Replica of Love
Rauw. = Vladzje
PierreTT = PierreTT
Mister_T = Anormius
SonicVolcano = SonicVolcano
Nick-GizMo = NicKLaS NL
Boingo = Boingo77
trancefan = Nalyu
Gamefreek = geemfriek
Nostalgist = nostalgist
dWc_RuffRyder = RuffRyder NL
Handig als uitgangspunt in ieder gevalquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/4859908.aspx
ook wel weer handig
Heel mooi gedaanquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:53 schreef Row-1 het volgende:
Mijn nieuwste creatie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waanzinnig dat je dat zo goed kanquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:53 schreef Row-1 het volgende:
Mijn nieuwste creatie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice man, die Pepsi uit het vorige topic was ook fucking creatiefquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:53 schreef Row-1 het volgende:
Mijn nieuwste creatie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is wel tof zo good vs evilquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:00 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn tot A599 getunede 22b met een mooie livery uit de storefront.
Bedankt iedereen!quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waanzinnig dat je dat zo goed kan
Zat je al in een club?
Je locale veranderen van Nederland naar een Engelssprekend land.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:54 schreef RMD het volgende:
Is er iemand die weet hoe je de algemene tekst kan veranderen van nederlands naar engels?
Met een capture card kan je het sowieso doenquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:06 schreef PierreTT het volgende:
Hoe bouw je dat soort gedetailleerde dingen?
dat was het eerste wat ik na de 1 lap race in de Ferrari heb gedaan. zo irritant Nederlandse tekst overalquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je locale veranderen van Nederland naar een Engelssprekend land.
Inderdaad. Ik wil games nooit in het Nederlands hebben vanwege die vertalingen... Hot Lap klinkt altijd nog beter dan Snelle Ronde (of iets dergelijksquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:01 schreef trance_fan het volgende:
[..]
dat was het eerste wat ik na de 1 lap race in de Ferrari heb gedaan. zo irritant Nederlandse tekst overal
Ik snap dus niet helemaal hoequote:Op zondag 16 oktober 2011 19:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Met een capture card kan je het sowieso doen!
De vertaling van die badges wil je ook echt niet in het Nederlands lezenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik wil games nooit in het Nederlands hebben vanwege die vertalingen... Hot Lap klinkt altijd nog beter dan Snelle Ronde (of iets dergelijks)
Gelukkig heb ik dat niet gezien, maar laat maar eens een paar horenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
De vertaling van die badges wil je ook echt niet in het Nederlands lezen
Zou het zo even niet weten maar ze klinken echt belachelijk slecht iig, vrijdag op een nl xbox gegamed vandaar dat ik hem eerst snel op UK gezet hebquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat niet gezien, maar laat maar eens een paar horen
Waar kan ik de locale vinden? In het spel of op m'n dashboard?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je locale veranderen van Nederland naar een Engelssprekend land.
dashboard bij je profiel geloof ikquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:13 schreef RMD het volgende:
[..]
Waar kan ik de locale vinden? In het spel of op m'n dashboard?
Hete rondequote:Op zondag 16 oktober 2011 19:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik wil games nooit in het Nederlands hebben vanwege die vertalingen... Hot Lap klinkt altijd nog beter dan Snelle Ronde (of iets dergelijks)
Dashboard, profiel, accountquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:13 schreef RMD het volgende:
[..]
Waar kan ik de locale vinden? In het spel of op m'n dashboard?
Dash is hier engelsquote:
Doe je iets niet goed, zodra je de locale op UK zet is het spel engels.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:52 schreef RMD het volgende:
[..]
Dash is hier engels
Onder settings, profile, edit profile heb ik bij location al england staan, maar nog steeds (ook na opnieuw opstarten van de console) heb ik nederlandse text in het spel.
Forza 2 en 3 waren wel gewoon engels.
Weet je zeker dat je ze echt upload en niet alleen opslaat?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:18 schreef Vendris het volgende:
[..]
Doe je iets niet goed, zodra je de locale op UK zet is het spel engels.
Overigens kan ik als ik na clubs ga geen search uitvoeren?
Tevens, geuploade screenshots naar forzamotorsport.net komen niet bij mijn profiel te staan, iemand een oplossing hiervoor?
Nicequote:Op zondag 16 oktober 2011 21:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Servers werken weer bagger. Wel grappig, ff aan het kutten geweest met stickers en iemand koopt het ook nog gewoon
.
Pierre, hij staat nu ook in de garage
100% zeker, waar downloaden jullie ze? forzamotorsport.net en vervolgens My Forza? Bij My Forza komt te staan dat ik geen gedeelde galleries heb.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:43 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je ze echt upload en niet alleen opslaat?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
Outatime is vertaald als: "Geen tijd meer".
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
Outatime is vertaald als: "Geen tijd meer".
Zou kunnen, ik kon gisteren ook een tijdlang geen foto's opslaan op de server.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:53 schreef Vendris het volgende:
Edit: valt me sowieso op dat stats etc ook lang niet up-to-date zijn, wellicht gewoon brakke servers?
Heb je zelf geplaatst blijkbaarquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:21 schreef Toekito het volgende:
Ik ben een Volkswagenfan aldus mijn spelerskaart
Munten heb je niet nodig als je voldoende credits hebt. Vind het een niks toevoegend iets...quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:42 schreef RBWO het volgende:
Ik heb me ook aangemeld voor de Fok Club.
Iig.. ik heb gezocht naar club "fok" en me daar aangemeld haha.
Heeft iemand hier al "munten" gekocht?
Nee, en nee, maar je zou op de site vd mm kunnen kijken, en dan de folder aanklikken. Ik heb 49,95 betaald, in zwolle. In middelburg was ie 59,95.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:42 schreef Saind het volgende:
Is de prijs bij alle mediamarkten hetzelfde? Zo nee, iemand enig idee wat ie kost in Eindhoven?
True. Had er 3 gekocht.. en verkocht voor 3 milquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:48 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Munten heb je niet nodig als je voldoende credits hebt. Vind het een niks toevoegend iets...
wut. 3 miljoen!? Welke idioot...... Laat maar, ga lekker uitgeven!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:01 schreef RBWO het volgende:
[..]
True. Had er 3 gekocht.. en verkocht voor 3 mil.
Iddquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:02 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
wut. 3 miljoen!? Welke idioot...... Laat maar, ga lekker uitgeven!
Nordschleife is ook gewoon een grauwe bedoeling. Niet alleen ingame.quote:[img]
- Nürburgring Nordschleife circuit is vrijwel identiek aan Forza 3 en nog steeds even mistig, grauw en ongezellig. Voor dit aspect zouden ze een voorbeeld mogen nemen aan GT5. Speelde dit circuit namelijk het meeste destijds ( en kom er zelf ook met regelmaat ).
Je hebt ook zonnige dagenquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:07 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nordschleife is ook gewoon een grauwe bedoeling. Niet alleen ingame.
Vaker niet dan wel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:20 schreef Phreakingout het volgende:
[..]
Je hebt ook zonnige dagen
Kijk GT5 eens :
Doet het zo niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigen design, in mijn mening de beste op de storefront.
Zoek maar bij Evo IX designs, ook 1 van de best verkopende Evo's
Ik wil vanavond sowieso wel een game hosten. Heb de rules al saved. Aygo's only. Collision full, force team colors.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:56 schreef Nostalgist het volgende:
Hoe laat gaan we voetballen en wie initieert het spel?
Kunt ook een link van je gehele storefront sturen, dan kunnen we het ook zienquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ah dat dacht ik al. Zit op werk dus alle hosting sites doen het niet. :p
Zal het vanavond wel even updaten.
Ik ben ook wel in voor een potje carsoccer maar zit bij het VWForum in de club ipv hier!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:43 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ik wil vanavond sowieso wel een game hosten. Heb de rules al saved. Aygo's only. Collision full, force team colors.
MyForza doet het ook niet ivm Live..quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kunt ook een link van je gehele storefront sturen, dan kunnen we het ook zien
Add me effe, GT staat in de OP.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben ook wel in voor een potje carsoccer maar zit bij het VWForum in de club ipv hier!
En ik moet nog een nieuwe headset halen ook.
quote:
Ga ik doen, vanavond ga ik niet halen hoor ik net. Werk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:51 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Add me effe, GT staat in de OP.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:00 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ga ik doen, vanavond ga ik niet halen hoor ik net. Werk.
Ziet er tof uit!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
MyForza doet het ook niet ivm Live..
Als je zoekt op Optimus Nero (m'n gamertag) vind je het ook wel, is een rode APR Evolution.
Ja en 1 tip, copy paste niet al je liveries, de manufacturer decals staan rechts allemaal in spiegelbeeld.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze doen het wel?
FOKKING VET. Ik heb dat heel niet gezien dat carsoccer. Waar vind je dat uberhaupt?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:53 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Maar ik heb de rules zo ingesteld dat we alleen met Aygo's kunnen spelen, zoals hier:
Vanaf 2:35
Ik dacht dat dat de bedoeling wasquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:04 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ja en 1 tip, copy paste niet al je liveries, de manufacturer decals staan rechts allemaal in spiegelbeeld.
Verder kwa kleur e.d een HELE vette ride.
Multiplayer only, geen regels, gewoon 8 minuten per heat 2 teams, Aygo's, damage op Cosmetisch, schakelen op auto en GAAN!quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:06 schreef RBWO het volgende:
[..]
FOKKING VET. Ik heb dat heel niet gezien dat carsoccer. Waar vind je dat uberhaupt?
Ik doe mee! Zijn er nog regels? Hoelaat doen we?
Dat is de bedoeling, heeft het origineel namelijk ookquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:04 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ja en 1 tip, copy paste niet al je liveries, de manufacturer decals staan rechts allemaal in spiegelbeeld.
Verder kwa kleur e.d een HELE vette ride.
Ah, ok! Strakke replica heb je gebouwd dan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling, heeft het origineel namelijk ook
Doen ze wel vaker in Japan hoor.
[ afbeelding ]
Kijk maar!
Wie?quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:47 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Ik heb Gijsje verslagen op de Test Track, gisteren lag ik 0.4 seconden voor op Bastard, maar de lap telde niet omdat ik blijkbaar ergens over de lijn was gegaan.
Ik pak denk ik het bochtje aan het einde van de follow through naast de bandenstapel te strak....
Je tijd alweer verbeterd?quote:
zitten per hoofdbaan div. onderbanen, bijv andere richting enzulks.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:39 schreef Cliffy het volgende:
http://forzamotorsport.net/en-us/Tracks/TrackList.aspx
Is dit echt de gehele tracklist van Forza 4?
Zo op het eerste gezicht mis ik al Le Mans, Sedona en Sunset Peninsula.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:39 schreef Cliffy het volgende:
http://forzamotorsport.net/en-us/Tracks/TrackList.aspx
Is dit echt de gehele tracklist van Forza 4?
Klopt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:59 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Zo op het eerste gezicht mis ik al Le Mans, Sedona en Sunset Peninsula.
Die zitten dus wel in de game maar staan er niet tussen.
Auto's heb ik me nog niet echt aan gestoord, zitten een aantal in die niet in forza 3 zaten waar ik helemaal wild van ben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En een paar nieuwe auto's en 2 nieuwe velgen. Vooral dat laatste vind ik jammer.
Maargoed er komt weer een hoop DLC.
Ik kom niet verder dan 1:46quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
Voorlopig 1:41.10x in de reasonably priced car rival ding..
Ok.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:02 schreef Cliffy het volgende:
20 van de 25 tracks zaten dus ook al in Forza 3, 10 daarvan ook al in Forza 2. Dan gooi ik Forza 3 er nog wel een keer in als ik wil racen, ik vis FM4 wel een keer uit de budgetbak dan
1.41?? Wat de neuk...... Rijd je met een stuur?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik moet wel sneller kunnen, maar vind Bacharachn zo moeilijk in te schatten.
Tips:
1. Zorg dat je met veel snelheid UIT de bocht komt, dus niet te snel de bocht IN duiken. De wagen heeft nml geen vermogen.
2. Stuur zo weinig mogelijk, hoe minder je stuurt, hoe beter de auto zijn snelheid kan vasthouden. met name belangrijk in de follow-trough en Bentley.
3. Op sommige plekken een pionnetje raken mag best, zolang maar 2 wielen op het circuit blijven.
Probeer mijn FTO eens. Een alles-killer in zijn klasse.quote:
Ze Germanz?quote:
JOH! In het Duits is dat dus GO.....quote:
Wat is jouw GT nou? Dan kan ik je toevoegen voor car soccer.quote:
Jupquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:25 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
1.41?? Wat de neuk...... Rijd je met een stuur?
Ik ga mijn BMW 1 serie en CR-Z in de autcion House gooien, zijn regio gebonden pre-order auto's en die kunnen ook best wat leuks opbrengen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:40 schreef Desunoto het volgende:
Heb nu bijna 2 miljoen credits en ik doe er niets mee.
Ik krijg zoveel auto's... en elke keer als ik twijfel welke auto te kiezen dan kies ik de goedkoopste en koop ik de "duurste" van andere spelers in de auction house voor heel weinig. Iedereen kiest de duurste auto's zodat ze enorm in prijs dalen.
Het is bijvoorbeeld een slimmere keuze om voor de Shelby Cobra te gaan i.p.v de Ferrari 330 want 90% van de spelers kiest voor de Ferrari, zodat ze massaal eindigen in de auction house voor bijna niks.
Ah, ik met controller. Dat scheelt aanzienlijk methinks.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Jup
XBOX 360 wit gevallig stuur
FredTheDolphinquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:40 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Wat is jouw GT nou? Dan kan ik je toevoegen voor car soccer.
Maar enkel mensen die deze auto's gedownload hebben met zo'n code kunnen er ook wat mee, toch? Dus ik zou ze gewoon houden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:41 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ik ga mijn BMW 1 serie en CR-Z in de autcion House gooien, zijn regio gebonden pre-order auto's en die kunnen ook best wat leuks opbrengen.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:48 schreef Klonk het volgende:
Ik deed gisteren een James May op de TopGear track, hopeloos verdwaalt
Jonathan Ross bedoel je. James raakt vaak de weg kwijt, maar niet op hun eigen track.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:48 schreef Klonk het volgende:
Ik deed gisteren een James May op de TopGear track, hopeloos verdwaalt
Heb je ook een lijst welke er nog meer zijn?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:41 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ik ga mijn BMW 1 serie en CR-Z in de autcion House gooien, zijn regio gebonden pre-order auto's en die kunnen ook best wat leuks opbrengen.
Ik keek al naar topgear toen het nog old top gear was en James May is wel degelijk een keer verdwaalt op de trackquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:53 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Jonathan Ross bedoel je. James raakt vaak de weg kwijt, maar niet op hun eigen track.
Als je het circuit niet kent, dan kijk je nooit top gear.Ik ken m uit mijn hoofd, maar die Hammerhead is nauwer dan het op TV lijkt zeg....
Dat moet dan 2002 geweest zijn. De tijd dat ze nog post behandelden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik keek al naar topgear toen het nog old top gear was en James May is wel degelijk een keer verdwaalt op de track
quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Heb je ook een lijst welke er nog meer zijn?
Ik wou zo graag die Mini Clubman maar die was blijkbaar ook voor sommige mensen?
En hoe weet ik wat ik voor speciaals heb?
Honda CR-Z.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-Giulietta
-Subaru
-Cooper
-M1
- die laatste is me even ontschoten
nee, het echte old school TopGear, voordat het cool werd om er naar te kijken:quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:56 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Dat moet dan 2002 geweest zijn. De tijd dat ze nog post behandelden.Nadat ze die dikke lopende catalogus de zak hadden gegeven.
James zat er pas vanaf 2003 in, dat bedoel ik.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, het echte old school TopGear, voordat het cool werd om er naar te kijken:
En ook toen al, maar met iets meer haar
Hoe zit het met die code dan? Want heb volgens mij niets extra's gekregen bij het invoeren van die code?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
Alfa heb ik gelukkig.
Maar op FM.net wil iedereen die Alfa ruilen. Alle Amerikanen kregen namelijk die Giulietta bij hun Gamestop pre-order... En niemand kent daar Alfa Romeo :p.
Dus als je nog een ongebruikte pre-order car code heb, ga even naar FM.net! Vooral de M1 en Subaru zijn erg in trek.
Schijnt kut te zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:02 schreef BroesWillems het volgende:
Iemand al ervaring met dit stuurtje??
http://www.bol.com/nl/p/g(...)011662105/index.html
[ afbeelding ]
Tja de geldwolven hebben die pre-order cars alleen bij bepaalde shops gegeven.. Amazon, Gamestop etc.. Als jij bij MediaMarkt of Wehkamp hebt besteld heb je waarschijnlijk geen code.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hoe zit het met die code dan? Want heb volgens mij niets extra's gekregen bij het invoeren van die code?
Kun je die speciale autos niet te koop aanbieden in de community?
Ik heb alleen de Pre order cars gekregen (die lexus sc300, ferrari 348 etc) maar volgens mij geen "speciale" wagen.
Jepsquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:01 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
James zat er pas vanaf 2003 in, dat bedoel ik.Daarvoor alleen als co-host. Een beetje ala John Bentley bij Fifth Gear.
Toen ze ook nog fout gepimpte auto's overkochten en opbliezen/ tot pulp reden etc.
Dus geen Mini Clubman bij gamesshoppen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Tja de geldwolven hebben die pre-order cars alleen bij bepaalde shops gegeven.. Amazon, Gamestop etc.. Als jij bij MediaMarkt of Wehkamp hebt besteld heb je waarschijnlijk geen code.
Je kunt proberen de code te ruilen tegen een ingame auto, maar dat doen er maar weinig. En ruilen voor credits of echt geld mag niet op het forum.
Desnoods betaal je 5 euro op eBay :p.
BS. De regel is altijd al geweest: 2 wielen op het binnen de lijnen (kerbstone is geen circuit). En als je zelf naar Reasonably priced gedoe kijkt, zie je ook mensen gewoon tikje afsnijden e.d.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:56 schreef Desunoto het volgende:
In Hammerhead verlies ik veel tijd. Heb geloof ik 1:41.6 nu staan in het reasonably priced car event, maar die Hammerhead... kutbocht.
Als je links en rechts van pionnen raakt kan je er veel sneller doorheen maar pionnen raken is niet netjes. Eigenlijk hadden ze dat net als bij GT5 moeten doen. Pion raken = diskwalificatie.
http://forzamotorsport.net/en-us/preorder.aspxquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:07 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dus geen Mini Clubman bij gamesshoppen?
Ik snap dat dat de regel is, maar ik vind het jammer. Bij een speciaal event als deze mogen ze best de regels wat aanpassen zodat je geen mensen krijgt die exact gaan bekijken hoe ver ze overal door de pionnen heen kunnen tegenover mensen die ze netjes laten staan en binnen de lijnen rijden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
BS. De regel is altijd al geweest: 2 wielen op het circuit.
Hoe komen jullie aan de M1 dan bijvoorbeeld?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
http://forzamotorsport.net/en-us/preorder.aspx
Vrees van niet
Het ziet er sowieso al anders uit, en je ziet de echte stars ook afsnijden in bv Hammerhead.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik snap dat dat de regel is, maar ik vind het jammer. Bij een speciaal event als deze mogen ze best de regels wat aanpassen zodat je geen mensen krijgt die exact gaan bekijken hoe ver ze overal door de pionnen heen kunnen tegenover mensen die ze netjes laten staan en binnen de lijnen rijden.
Je kunt ook wat mooie Red Bull stickers van SF afplukken!quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
M'n allereerste zelf gemaakt, nog lang niet in Row-1`s league.
Ik zie al 1 verbeterpunt voor mezelf. Het hele interview met hem is hilarisch btw. Vooral de koppen die hij trekt!quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:14 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Het ziet er sowieso al anders uit, en je ziet de echte stars ook afsnijden in bv Hammerhead.
Je Red Bull lijkt op een Dead Horse?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie tip, thnxquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Je kunt ook wat mooie Red Bull stickers van SF afplukken!
Ik kon qua vorm niks beters vindenquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:18 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Je Red Bull lijkt op een Dead Horse?
Ah, ok.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goeie tip, thnx.
[..]
Ik kon qua vorm niks beters vinden.
Nedgamequote:Op maandag 17 oktober 2011 15:11 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hoe komen jullie aan de M1 dan bijvoorbeeld?
Besteld bij 1 van die amerikaanse shops?
Pre order Game Maniaquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:11 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hoe komen jullie aan de M1 dan bijvoorbeeld?
Besteld bij 1 van die amerikaanse shops?
goeie vraagquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe kwam ik nou precies in die autoclub van FOK?
Hebbie mij nou al toegevoegd?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:40 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Wat is jouw GT nou? Dan kan ik je toevoegen voor car soccer.
Ik heb gezocht op FOK en toen gaf tie aan dat een uitnodiging was verstuurd. Nu nog geacepteerd worden.....?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe kwam ik nou precies in die autoclub van FOK?
Nee, geen gepimp. Is ook 1 van de regels. Je krijgt gewoon een stock aygo. Je hoeft hem niet zelf te hebben. Zit nu nog op werk, ga straks weg. Rond 8 wil ik gaan voetballen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:06 schreef RBWO het volgende:
@Boingo
Dat had ik dus ook.
Anyway hoelaat is car-soccer? En mag ik mijn Aygo pimpen hoe ik wil of wat?
Klopt, als je online bent, nodig ik je uit voor de lobby. Meer hoef je niet te doen. Tuning heb ik uitgezet en je krijgt de auto tijdelijk voor het voetballen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:09 schreef RBWO het volgende:
Ah dus ik hoef me alleen aan te melden en dan krijg ik vanzelf de auto en dergelijk?
Of moet ik wel zelf die aygo kopen? Mag je dat ding nog tunen of ?
Neen. Aygo is een keuze, je kan ook beperkingen uitzetten en een Hummer kiezen ofzo.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:12 schreef Boingo het volgende:
Alleen een Aygo? Is het niet Aygo vs Fox ?
En ik maar denken dat ik dat ding monsterlijk kan gaan tunenquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:14 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Neen. Aygo is een keuze, je kan ook beperkingen uitzetten en een Hummer kiezen ofzo.
Klopt, beetje onduidelijk inderdaad, maar zo werkt het blijkbaar, want ik zit er nu wel inquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:03 schreef Boingo het volgende:
[..]
Ik heb gezocht op FOK en toen gaf tie aan dat een uitnodiging was verstuurd. Nu nog geacepteerd worden.....?
Dan zal ik er ook wel bij zitten...quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:17 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij heb ik alle aanmeldingen verwerkt tot nu toe, iets van 15 nieuwe members ofzo
Oke , ben misschien een beetje domquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Staan in de club om te gebruiken waar je ze maar nodig hebt
Ja en ik heb die van jou net kapot gemaakt en de rest van je garage verkochtquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:07 schreef Boingo het volgende:
[..]
Oke , ben misschien een beetje dom![]()
Kun je elkaars wagens gewoon gebruiken dan?
Hoezo.. zou het niet mogen dan die naam?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:53 schreef Desunoto het volgende:
Als er over een week nog niemand van de FOK club geband is van Forza 4 wegens de clubnaam dan vraag ik ook een invite aan.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:09 schreef RBWO het volgende:
[..]
Ja en ik heb die van jou net kapot gemaakt en de rest van je garage verkocht
Je kan auto's uit je eigen garage delen met andere leden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:07 schreef Boingo het volgende:
[..]
Oke , ben misschien een beetje dom![]()
Kun je elkaars wagens gewoon gebruiken dan?
volgens mij zijn die gelockt. En ik had een mooie paint voor een auto gekocht. wilde die met iedereen sharen maar dankzij die verf erop is hij nu locked.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:46 schreef Boingo het volgende:
Zou dat dan ook gaan met evt. pre-order wagens, straks eens ff kijken
Dus auto's met paint erop kunnen niet geshared worden?quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:01 schreef trance_fan het volgende:
[..]
volgens mij zijn die gelockt. En ik had een mooie paint voor een auto gekocht. wilde die met iedereen sharen maar dankzij die verf erop is hij nu locked.
Jammer, was er al bang voor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:14 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nee, auto's als de BMW 1M, Subaru WRX '11, Mini JCW Clubman etc.. Die kunnen wel gedeeld worden, maar wie die DLC niet heeft kan ze niet gebruiken/
jep volgens mij wel. Heb me nooit verdiept in de editor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:16 schreef Boingo het volgende:
Wat de paint betreft, dat kan degene die hem gemaakt heeft toch bepalen?
Of tie wel dan niet gelocked is.
Bedanktquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er speciaal een camera voor moeten kopenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:13 schreef 12345r het volgende:
Hoe maken jullie eigenlijk die fotoos in het spel?
Hebben jullie zo'n speciaal apparaatje daarvoor?
Niks tegen mijn Kaquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:39 schreef RBWO het volgende:
Ik heb mijn Bugatti even gedeeld met de club hoor![]()
GT = FredTheDolphin
EDIT:
Die pauper ka met S-klasse hahaha
Wat is je GT?quote:
~quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Yur2905
Vriendin van Yur hier, aangezien meneer aan t racen is
Gtstquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:39 schreef Boingo het volgende:
[..]
~
![]()
De mijne wilde gtst kijken...........NOT
Als je mn friend request accepteerd wel.quote:
Je moet me eerst accepteren als friend.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:44 schreef YUR het volgende:
En tussendoor is ze ook nog aan t koken
Ik krijg vanzelf een melding voor mn snufferd voor dat soccerfestijn? Ik ben nogal een Xbox-noob
Volgens mij heb ik dat net gedaanquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:44 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Je moet me eerst accepteren als friend.
Geen idee.... 1 vs 1 dan maar even?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:59 schreef gamefreek het volgende:
Komt iedereen nog of zit iedereen klaar voor GTST
" attempting to join lobby...." Had net een soccergame aangemaakt maar kon de clubleden niet selecteren....quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:59 schreef gamefreek het volgende:
Komt iedereen nog of zit iedereen klaar voor GTST
http://www.powerplay.be/f(...)e-nat-settings-10051quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:03 schreef Boingo het volgende:
Om half 8 lukte het me wel om in de lobby te komen nu zeurt ie over incompetible NAT
Ik zei net ook al: misschien moet ik ook maar soccer gaan spelen, dan valt helemaal niet op dat ik een auto niet op de weg kan houdenquote:
Zo kun je die goaldief ook noemenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:23 schreef gamefreek het volgende:
Waren toffe potjes![]()
Goede samenwerking tussen Row-1 en mij, ik volgas naar het doel met de bal en hij geeft de bal het laatste tikje waardoor het doelpunt naar hem gaat
Ook prachtig dat iedereen op een gegeven moment achter elkaar langs de muur de bal weg aan het duwen is in de hoop dat die bal ooit het doel in gaatquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:37 schreef Desunoto het volgende:
De volgende keer pak ik m'n headset erbij. Hopelijk werkt het ook.
Dat voetbal is best leuk maar ze moeten toch wat aan die bal doen. Hij remt te snel af. Dan rij ik recht op het goal af en ga de laatste 30 meter van m'n gas af om de bal te verdedigen want er komen allerlei rode autootjes op me af, ik denk, die bal rolt het goal wel in... ligt 'ie na 5 meter stil.![]()
Ja, dat werkt zo niet he.
En hij kaatst ook niet via de muren. Als je hem met een hoek van 45 graden tegen de muur kopt, verwacht je dat 'ie ongeveer in een hoek van 45 graden terugkaatst, maar hij blijft aan de muur kleven. Dan krijg je weer zo'n hoopje waar iedereen elkaar aanduwt () en waar je blijft kloten met de koppeling, anders krijg je geen vermogen.
Oh, en die spelletjes met schade was een heel slecht plan.
Ach, het had wel wat dat iedereen na 2 minuten nog maar max. 40 km/u kon rijden en een minuut nodig hadden om van hun plek te komenquote:
Trolololoquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:08 schreef Nuchterheid het volgende:
Voetbal met auto's, hoe ontzettend kansloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |